Nee ik heb die bus niet nodig, ik wil ermee aangeven dat het hier nu echt niet leuk meer is. Ja, ik wilde sneeuw. Maar niet zovéél.quote:
Damn, wist nie dat jullie uberhaupt al bussen hadden daarquote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, provincie Groningen. Ik zit in het centrum van de stad en kan mijn tuin bijna niet meer in. En het gaat maar door.
Ja das wel mijn insteek, maar misschien dat het sinds 26 november 2008 wat veranderd isquote:Op donderdag 17 december 2009 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leuk op FOK!? Ooh is dat de bedoeling van dit forum? Apart.
Zeurn-o-nie-dan!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik heb die bus niet nodig, ik wil ermee aangeven dat het hier nu echt niet leuk meer is. Ja, ik wilde sneeuw. Maar niet zovéél.
Kijk, das een note waardquote:Op donderdag 17 december 2009 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Koos toch gelijk. Lelijkerd
Nee joh, toen ging de hemel juist een klein stukje open boven FOK!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:45 schreef Frutsel het volgende:
Ja das wel mijn insteek, maar misschien dat het sinds 26 november 2008 wat veranderd is
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk, das een note waard
nr 126
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 december 2009 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens gebruik ik FOK! momenteel vooral als excuus om niet verder te hoeven gaan met mijn werkzaamheden.
Dat jij niet kan tellen wist ik al, aangezien er niet eens een topicnr bij dit topic staatquote:
Oh jee, wil jij het er dan in zetten?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat jij niet kan tellen wist ik al, aangezien er niet eens een topicnr bij dit topic staat![]()
zucht... nu moet ik dus toch aan het werkquote:Op donderdag 17 december 2009 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, wil jij het er dan in zetten?
Maar je bent zo mooi als je werkt.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zucht... nu moet ik dus toch aan het werk
Naja, het levert me wel 50% van mijn inkomsten opquote:Op donderdag 17 december 2009 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
Modden is toch niet jouw 'echte' werk, Frutsel?
50% van niks is natuurlijk nog niksquote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, het levert me wel 50% van mijn inkomsten op![]()
En nee, ben administratieve duizendpoot inmiddels
Nee das waarquote:Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
50% van niks is natuurlijk nog niks
Daar zit je dan aardig in de buurt, klopt.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das waar
Zit je al gauw op het niveau van een schrijvertje voor een regionaal krantje ofzo
Tsja, en wij ons maar druk maken om een beetje sneeuw.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op de Filipijnen
Vulkaan Mayon op de Filipijnen staat op springen
Ik moet nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel naar huis rijden ook echt een hel was
Sterkte, vooral dikke pret als je de weg deelt met van die figuren die stapvoets hun voertuig voortbewegen. Stelletje schijterds.quote:
Ja ik dacht ook even "50 is nou eenmaal 50, hoppa gas er op, slome zakken" totdat ik een stoep tegenkwam. Verdomme, toch maar eens winterbanden halen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterkte, vooral dikke pret als je de weg deelt met van die figuren die stapvoets hun voertuig voortbewegen. Stelletje schijterds.
Heb jij een botsauto dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook even "50 is nou eenmaal 50, hoppa gas er op, slome zakken" totdat ik een stoep tegenkwam. Verdomme, toch maar eens winterbanden halen.
Overigens heb ik in tijden niet zoveel lol gehad achter het stuur, kom maar op met die gladheid.![]()
Het was een aardige klap maar volgens mij valt het mee, ik kon er wel om lachen. Wat leven in de brouwerij, enfin volgens mij niet al te veel (of niks geen) schade. Niet wat ik zo meteen kon zien in ieder geval.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb jij een botsauto dan?
Je kan het grappig brengen, en het zijn niet mijn deuken dus...
Nou, ik rij ook wel redelijk voorzichtig nu hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterkte, vooral dikke pret als je de weg deelt met van die figuren die stapvoets hun voertuig voortbewegen. Stelletje schijterds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Idd...nu zijn het jouw deukenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Het was een aardige klap maar volgens mij valt het mee, ik kon er wel om lachen. Wat leven in de brouwerij, enfin volgens mij niet al te veel (of niks geen) schade. Niet wat ik zo meteen kon zien in ieder geval.
Wel geluk dat er geen tegenliggers waren.
Valt mee, volgens mij is de schade beperkt of helemaal niet aanwezig. Als de wagen total-loss lag dan was ik denk ik wat minder optimistisch.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Idd...nu zijn het jouw deuken![]()
Hier valt de sneeuw wel mee, maar het begint weer, dus wie weet wat we morgen nog zien.
De Tunesische?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ben thuis. Ga zo aan de tagine beginnen.²
Ja, hoop dus ook dat het geen ijs gaat worden, maar zo ziet het er wel uit hierquote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Valt mee, volgens mij is de schade beperkt of helemaal niet aanwezig. Als de wagen total-loss lag dan was ik denk ik wat minder optimistisch.![]()
Ja zelfde hier trouwens, valt nu niks meer maar dat zal vanavond nog wel komen. Op het weerbericht laten ze zien dat ze tot zaterdag/zondag sneeuw willen dus ik verwacht nog wel wat. Eerlijk gezegd heb ik dat ook liever. Nu rijden de auto's alle sneeuw plat en het smelt niet door de temperatuur, als dat zo blijft heb je morgen een ijsbaan.
Dan liever wat sneeuw er nog op, iets meer grip.
Wees maar blij dat je niet in het noorden zitquote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef du_ke het volgende:
Leuk weer vandaag. Paar vlokjes sneeuw en een half land ontregeld. Heerlijk
Zit hier noordelijk genoegquote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet in het noorden zit
Oh gelukkig. Morgen ligt de sneeuw er ook nog dus heb blijft aanpassen. Ik ben te voet buiten geweest en dat was geen pretje.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zit hier noordelijk genoeg. Maar het grote voordeel is dat ik maar een klein stukje af hoef te leggen. Dat maakt het al snel eenvoudig
Ik ben wezen fietsen van en naar m'n werk maar heb ook aardig wat buiten gelopen. Het smeert wat maar was goed te doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Morgen ligt de sneeuw er ook nog dus heb blijft aanpassen. Ik ben te voet buiten geweest en dat was geen pretje.
Oh, dan woon je niet in Groningen-stadquote:Op donderdag 17 december 2009 21:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben wezen fietsen van en naar m'n werk maar heb ook aardig wat buiten gelopen. Het smeert wat maar was goed te doen.
quote:Knappe Russinnen worden lokvogels voor wanbetalers
In Rusland zetten gerechtsdeurwaarders voortaan hun knapste medewerksters in als lokvogels voor wanbetalers. De aantrekkelijke vrouwen zullen met hun foto's op het internet doelbewust intiem contact zoeken met gezochte schuldenaars. Als een afspraakje tot stand komt, slaat de val dicht. De ambtenaren hebben zo bij een gepland romantisch dinertje op restaurant al een resem debiteuren laten arresteren. Volgens een bericht in de staatskrant Rossijskaja Gaseta zal deze succesvolle methode nu ook een officiële staatspraktijk worden.De handelwijze had in het verleden herhaaldelijk tot schandalen geleid, omdat de gerechtsdeurwaarders de nieuwsgierige mannen met foto's van vreemde vrouwen hadden gelokt. De betrokken vrouwen voelden zich in hun persoonlijke rechten geschonden, omdat de beelden zonder hun toestemming werden gepubliceerd. Enkelen van hen hebben schadevergoeding geëist. Daarom hebben de gerechtsdeurwaarders nu beslist om hun eigen verleidelijke medewerksters in te zetten, luidde het in de krant. Als de schuldenaren werden gevat, namen de ambtenaren hun auto en hun rijbewijs of ook hun jachtvergunning in beslag. Op die manier proberen ze de mannen te bewegen hun rekeningen te betalen. Door de financiële crisis is het aantal Russen met schulden serieus gestegen. Bij hun onderzoek werken de deurwaarders ook samen met garagebedrijven, die in Rusland passende informatie over hun klanten aan de autoriteiten moeten doorspelen.
God straft onmiddellijk he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:56 schreef paddy het volgende:
Oké, auto uitgeleend...echt, auto is maar één keer stuk geweest (19 jaar oud) . Maar vanavond moeten slepen. Hij doet het niet meer
Voor ons gezin dus best wel redelijk lastig. (gehandicapt kind)
Nou ja, vakantie tijd, dus nog geen man overboord. Eerst maar eens kijken wat er aan de hand is.
Ik moet ook niet zo hard gaan lachen om andermans deuken! Ik word meteen gestraft
Lekker. Je gaat naar de sneeuw he? Ben vergeten waarnaartoe.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
Morguh![]()
Laatste werkdag voor de vakantie
Skiën? Wel voorzichtig zijn hoor, we hebben je hier nog nodig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ga naar Oostenrijk, in de buurt van Kaprun
Eerste keer. Als dat maar goed gaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Skiën? Wel voorzichtig zijn hoor, we hebben je hier nog nodig.
Eerste keer skieen en dan ook nog in Kaprun, altijd spannendquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerste keer. Als dat maar goed gaat
Wablief? Rare bergliften?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eerste keer skieen en dan ook nog in Kaprun, altijd spannend
Zeker als die bergliften daar raar doen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabeltreinramp_in_Kaprunquote:
Wist je dat niet? En trouwens:quote:
Hij is leuk, dus dan moet je thuis even kijken. Ik zie het jou ook nog wel doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig kan ik op mn werk geen youtibe kijken![]()
Moet er alleen nog wel even hard aan trekken voordat ik de biezen kan pakken. Heel leuk die sneeuw maar moet voor morgen een heuse ijspret-spread maken.
Ach, het resultaat zal zich lonen. En geen internet daar zeker. Wie moet nu hier het linkse geluid verzorgen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
Morgenochtend om half zes. Flink balen, want ik ben niet zo'n vroege vogel.
Jij wel, maar hoe moet het met de 'rechtsen' als ze niemand hebben om zich tegen af te zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, er zijn nog zat andere linksenEn een weekje zonder FOK! overleef ik wel, denk ik. Is juist wel eens lekker
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:57 schreef Frutsel het volgende:
Laatste nieuwsupdates
-Mysterieuze driehoekvormige ufo boven Moskou
-Grote uitbarsting Mayonvulkaan kan elk moment plaatsvinden
De rechtsen zijn juist dol op mij. Ze beleef veel meer plezier aan de wat extremere linksen die zelfs bereid zijn 2e kerstdag af te schaffenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wel, maar hoe moet het met de 'rechtsen' als ze niemand hebben om zich tegen af te zetten
Ja zo kwam ik ook bij het filmpje. Maar het zal wel weer een hoax zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:01 schreef Frutsel het volgende:
http://news.sky.com/skyne(...)00912315503459?f=rss
Skynews meldt het zowaar
Ja dat heb ik gemerktquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De rechtsen zijn juist dol op mij. Ze beleef veel meer plezier aan de wat extremere linksen die zelfs bereid zijn 2e kerstdag af te schaffen
Is die UFO zo bijzonder dat hij de krant haalt? Of heb je het nieuws van een of andere obscure site gehaald?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:57 schreef Frutsel het volgende:
Laatste nieuwsupdates
-Mysterieuze driehoekvormige ufo boven Moskou
-Grote uitbarsting Mayonvulkaan kan elk moment plaatsvinden
Zo heftig is dat toch niet, een weekje zonder mijn onzin? Wist niet dat ik al zo'n vaste kracht was geworden op FOK!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerktIk vind het wel grappig. Maar toch, een week zonder jouw bijdragen. Stuur maar een kaartje dan
Ongeveer nuquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
Dat wordt smullen geblazen![]()
Hoe laat is de loting van de Europa Leaugue?
Verdomd. Post zo effe de wedstrijden, wil je?quote:
van SkyNews.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is die UFO zo bijzonder dat hij de krant haalt? Of heb je het nieuws van een of andere obscure site gehaald?
alleen die van de NL-clubs?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verdomd. Post zo effe de wedstrijden, wil je?
Doe maar alleen de NL clubsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van SkyNews.
[..]
alleen die van de NL-clubs?
Mooie wedstrijden, maar dat betekent einde verhaal voor Ajaxquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef De_Ruyter het volgende:
Ajax - Juventus.
PSV - Hamburger SV
Ik zag het, Lavenderrr is BNW-mod. Respectquote:
Thanks Koos. Veel plezier in de sneeuwquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zag het, Lavenderrr is BNW-mod. Respect
Dat kan ik beter tegen jou zeggen als BNW mod. Despoten als Lambiekje en Salva in toom houden lijkt mij een zware taakquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Thanks Koos. Veel plezier in de sneeuwen doe voorzichtig
We zullen zien, ik denk dat het hier heel wat zwaarder is om mod te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan ik beter tegen jou zeggen als BNW mod. Despoten als Lambiekje en Salva in toom houden lijkt mij een zware taak
Op het moment misschien wel, maar dat komt omdat BNW op een laag pitje staat. Alleen ik heb de mods soms wel halve topics zien opruimen in BNW omdat de discussie weer eens uit de hand liep.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zullen zien, ik denk dat het hier heel wat zwaarder is om mod te zijn.
Zover zou ik weer niet willen gaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef De_Ruyter het volgende:
Ach, hier kan je de discussies tenminste nog volgen, door de aanwezigheid van nog enigszins rationaliteit.
Nouja, toch rationeler als het zoveelste gesprek over een reptilians invasie of dat we allemaal dood gaan aan een of ander gen dat ons word ingespoten/gevoerd zonder dat we het weten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zover zou ik weer niet willen gaan
Onlangs op skepsis.nl eens de beweringen van David Icke doorgelezen over reptillians. De beste man doet absurde uitlatingen, maar het is wel geweldig leesvoerquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:03 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nouja, toch rationeler als het zoveelste gesprek over een reptilians invasie of dat we allemaal dood gaan aan een of ander gen dat ons word ingespoten/gevoerd zonder dat we het weten.
forum@fok.nlquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef rieboet het volgende:
waar kunnen we ons melden als we het niet met een ban eens zijn?
In het genre comedy wellicht wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onlangs op skepsis.nl eens de beweringen van David Icke doorgelezen over reptillians. De beste man doet absurde uitlatingen, maar het is wel geweldig leesvoer
Dat heb je mooi goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
In het genre comedy wellicht wel.
In de NWS- FB maak je meer kans denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef raptorix het volgende:
Ik zou graan een policy zien waarbij in Nieuws niet meer mag worden gerefereerd aan heilige boeken zoals de bijbel of koran, het is volledig offtopic, daarnaast zijn we hier niet Truth, kortom ik zou hier graag een officiele policy over zien.
Hé, tedere Raptorix. Omdat geen enkel religie je "soort" kan luchten wil je het maar gelijk verbieden (in NWS). Ik denk niet dat het zo werkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef raptorix het volgende:
Ik zou graan een policy zien waarbij in Nieuws niet meer mag worden gerefereerd aan heilige boeken zoals de bijbel of koran, het is volledig offtopic, daarnaast zijn we hier niet Truth, kortom ik zou hier graag een officiele policy over zien.
Ik vind het niet netjes dat je aan homoseksuelen refereert als 'jouw soort'. Je zou het ook niet plezierig vinden als men aan jou en andere moslims refereert als 'jouw soort'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé, tedere Raptorix. Omdat geen enkel religie je "soort" kan luchten wil je het maar gelijk verbieden (in NWS). Ik denk niet dat het zo werkt.²
Ben je nou nog op?quote:Op zaterdag 19 december 2009 05:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes dat je aan homoseksuelen refereert als 'jouw soort'. Je zou het ook niet plezierig vinden als men aan jou en andere moslims refereert als 'jouw soort'.
Nee ik ben vroeg opgestaanquote:
Heeee, ik ben een Rotterdamse die in Groningen is blijven steken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:15 schreef voyeur het volgende:
Voor zessen opstaan op een zaterdagochtend? Je woont zeker in het hoge Noorden waar ze allemaal een beetje raar zijn
Wiens brood men eet.... Het is gewoon een besmettelijke omgeving.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeee, ik ben een Rotterdamse die in Groningen is blijven steken!
Bevalt me trouwens prima.
Haquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wiens brood men eet.... Het is gewoon een besmettelijke omgeving.
Het blijft bij lekker eten en volledige apathie als het een keer regent. Heel dit land is dan ontregeld en niemand werkt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha
En Spanje, daar zit je toch? Nog rare gewoontes overgenomen, zoals stieren bevechten of geiten van kerktorens gooien?
Meen je dat nou echt? Dan kunnen ze nog iets van ons lerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:33 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het blijft bij lekker eten en volledige apathie als het een keer regent. Heel dit land is dan ontregeld en niemand werkt.
Oh wat grappig. Regent het daar dan zo weinig? Het zou hier slecht met de economie gesteld zijn als wij zo op regen zouden reageren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:42 schreef voyeur het volgende:
Nee, niemand gelooft dat het echt zal blijven regenen, dus men blijft gewoon in de auto/cafe/thuis zitten tot het over is. Zelfs mensen die hun auto in de altijd droge rivierbeddingen hebben geparkeerd halen hun schouders op en bellen Paco dat hun auto nu in de zee ligt. Fatalistich volk.
We hadden in dit gebied geen regen gehad van mei tot begin december.... (en wij vinden het al heel koud als het een keer +12 graden is)quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat grappig. Regent het daar dan zo weinig? Het zou hier slecht met de economie gesteld zijn als wij zo op regen zouden reageren.
Het sneeuwt nu ineens weer hier en het is -12
Ik lees net elders op Fok dit van iemand die ook in Spanje zit:quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:05 schreef voyeur het volgende:
[..]
We hadden in dit gebied geen regen gehad van mei tot begin december.... (en wij vinden het al heel koud als het een keer +12 graden is)
Hier is het wel even anders, brrrr.quote:Het is nu ook koud hier,,,blijft drie dagen koud en dan gaan we naar de 15c
Dus de houtkachel is aan en de elektrische kachels, want ik haat kou.
Leuke wedstrijden maar Ajax kan het inderdaad wel vergetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:32 schreef De_Ruyter het volgende:
FC Twente - Werder Bremen
Ajax - Juventus
PSV - Hamburger SV
Mooie wedstrijden inderdaad, Ajax is zo te zien kansloos maar de rest is wel gewaagd. Kan nog leuk worden dan om te zien of we verder kunnen komen.
15,7 net gemeten. Brrr.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net elders op Fok dit van iemand die ook in Spanje zit:
[..]
Hier is het wel even anders, brrrr.
heerlijk. lekker ingepakt wandelen.quote:
In Nederland is het geloof ik -15 graden, dat lijkt me dus echt niet te harden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heerlijk. lekker ingepakt wandelen.
dat is toch juist lekker, afzien? ik doe regelmatig bosdagen. overleven in de natuur dus. en heb wel in koudere dagen in noorwegen overleeft. plek zoeken, hut bouwen en vuur maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
In Nederland is het geloof ik -15 graden, dat lijkt me dus echt niet te harden.
Is het ook niet, op dit soort moment hekel je de geografisch positie van dit land.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
In Nederland is het geloof ik -15 graden, dat lijkt me dus echt niet te harden.
Lijkt me ook wel tof ja, maar binnen met de kachel aan vind ik net iets lekkerder denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is toch juist lekker, afzien? ik doe regelmatig bosdagen. overleven in de natuur dus. en heb wel in koudere dagen in noorwegen overleeft. plek zoeken, hut bouwen en vuur maken.
deze schijnkou doet me niets. gewoon goede kleding aan. dikke schoenen met dikke sokken, dan blijft de bovenkant ook warm.
binnen is geen afzien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:40 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof ja, maar binnen met de kachel aan vind ik net iets lekkerder denk ik.
Mijn uitdaging is zorgen dat ik niet verbrand en altijd de schaduwzijde van de straat kiesquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is toch juist lekker, afzien? ik doe regelmatig bosdagen. overleven in de natuur dus. en heb wel in koudere dagen in noorwegen overleeft. plek zoeken, hut bouwen en vuur maken.
deze schijnkou doet me niets. gewoon goede kleding aan. dikke schoenen met dikke sokken, dan blijft de bovenkant ook warm.
Die uitdaging wil ik wel aannemen, ruilen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mijn uitdaging is zorgen dat ik niet verbrand en altijd de schaduwzijde van de straat kies
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mijn uitdaging is zorgen dat ik niet verbrand en altijd de schaduwzijde van de straat kies
Dat kan je in Spanje beter niet vertellen. De haat tegen de Gitanos is groot; dat verbaasde me in het begin best daar ik heel naïef dacht dat die bij de Spaanse cultuur hoorden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]bleekscheet!
ik heb tenminste nog spaans zigeunerbloed in me.
In mijn deel van Spanje wordt de nachttemperatuur mogelijk 10 graden, dus sneeuw lijkt me stug en vorst al helemaal. De regen voorspelling is echter somber voor de kerst hoewel ik tot nu toe van de vijf voorspelde dagen er maar twee met een echte bui gezien heb. Fris blijft het echter. De vorige jaren aten we buiten met Kerst en dat zit er nu niet in.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef Disana het volgende:
Ik zie net in het NOS Journaal dat het plaatselijk in Spanje ook hard sneeuwt en het er hard gaat vriezen. Jij zit dus goed voyeur met je 15 graden.
Ik wilde gisteren al gaan maar er kwam van alles tussen. Maar ik ga er zeker langs en wil ook wat foto's maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef Hukkie het volgende:
Disana, ben je al bij het glazen huis van 3FM geweest? Of ben je van plan om even te gaan kijken?
maak je geen zorgen. ik ken mijn pappenheimers. angst is voor later.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat kan je in Spanje beter niet vertellen. De haat tegen de Gitanos is groot; dat verbaasde me in het begin best daar ik heel naïef dacht dat die bij de Spaanse cultuur hoorden.
Nou ik denk niet dat het vandaag wordt. Het is donker en steenkoud en de sneeuw slaat in je gezicht. Zo'n held ben ik nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:55 schreef Hukkie het volgende:
Oke leuk, ben benieuwd naar je foto's.
Nee, dat zou me ook niet trekken, brrrr.quote:Op zondag 20 december 2009 09:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat het vandaag wordt. Het is donker en steenkoud en de sneeuw slaat in je gezicht. Zo'n held ben ik niet
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
en dan uit het zwarte menuutje bovenaan kiezen voor Buiten, dan zie je hoe lekker het hier is![]()
Met de fiets of de auto? Ik zou het niet doen, het is behoorlijk slecht op de weg en er is al een dode gevallen. Ze begrijpen het best wel als je afzegt.quote:Op zondag 20 december 2009 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat zou me ook niet trekken, brrrr.
Ik moet vanmiddag naar een verjaardag, maar weet niet of ik ga, het is momenteel een soort sneeuwstorm.
Wel heel mooi, maar toch...
Met de auto, het is 27 km dus op de fiets gaat hem niet worden.quote:Op zondag 20 december 2009 10:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Met de fiets of de auto? Ik zou het niet doen, het is behoorlijk slecht op de weg en er is al een dode gevallen. Ze begrijpen het best wel als je afzegt.
De politie en de ANWB raden aan thuis te blijven. Da's onder andere omdat er weinig verkeer is, dus de sneeuw blijft liggen want die wordt niet goed weggereden door de pekel.quote:Op zondag 20 december 2009 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met de auto, het is 27 km dus op de fiets gaat hem niet worden.
Maar ik vind het eng, zou krampachtig gaan rijden en dan misschien juist brokken maken, dus ik denk dat ik je raad maar aanneem en afbel.
Voor die mensen is het toch te koud buitenquote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat heel veel oude en gehandicapte mensen in het noorden al dagen in huis zitten omdat ze de gladheid en de bergen sneeuw niet aan kunnen.
Ik denk dat je niet weet hoe het hier isquote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor die mensen is het toch te koud buiten.
Overigens zijn de wegen vaak best redelijk begaanbaar hoor.
Ja, het valt hier echt niet mee.quote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef du_ke het volgende:
Zou het 80km verderop echt zoveel erger zijn?
Hier in Leiden is vanmorgen zeker 10-15 cm sneeuw gevallen. Ik moest vanmorgen naar mijn werk in Nieuw Vennep.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor die mensen is het toch te koud buiten.
Overigens zijn de wegen vaak best redelijk begaanbaar hoor.
Gelukkig want het klinkt niet echt veilig.quote:Op zondag 20 december 2009 13:04 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hier in Leiden is vanmorgen zeker 10-15 cm sneeuw gevallen. Ik moest vanmorgen naar mijn werk in Nieuw Vennep.Levensgevaarlijk, de weg was weg, alles was één groot wit vlak en het was ook nog donker.
Net op de terugweg hetzelfde liedje, nergens was gestrooid en er waren alleen sneeuwschuivers actief, maar het was vechten tegen de bierkaai. Gelukkig wel heeldhuids thuisgekomen.
Niet lekker he?quote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef du_ke het volgende:
Hier sneeuwt het nu wel weer een beetje. Het is door de wind ook vies koud buiten.
Da's een poezenstoel. En de plankjes op paaltjes zijn poezenplankjes. Maar momenteel is de tuin het domein van de hongerige vogels.quote:Op zondag 20 december 2009 13:24 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Aah... Bij jou staat de ligstoel ook nog buiten zie ik!
Wel mooiquote:
Succes Frutsel, en voorzichtig zijn hoor. Misschien wil je ons wel even laten weten als je veilig thuis bent gearriveerd.quote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... en ik moet nog naar huis vandaag
Microkredieten zijn geweldig. Ik zal het eens lezen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:32 schreef voyeur het volgende:
Als julllie nog meer in de kerstsfeer willen raken moet je dit topic eens lezen en meedoen aan die actie. Het gaat om microkredieten aan ondernemers en je kan al vanaf 25$ meedoen. De Fokusers hebben in korte tijd al voor 50.000$ aan kredieten verschaft. 99% van de tijd krijg je je geld terug, dus het risico is miniem en het geeft een goed gevoel.
Ook erg leuk om zelf uit te zoeken aan wie je je lening gunt. Mooie bezigheid voor de zondagmiddag.
Nee, maar je krijgt soms wel een update van de lokale fieldorganisatie. Kijk zelf maar www.kiva.org of gewoon in dat topic. Leningen zijn er al vanaf een looptijd van zes maanden, dus je hoeft er niet lang aan vast te zitten.quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef De_Ruyter het volgende:
Even een vraagje hoor, maar kan je ook corresponderen met die mensen of?
Goed initiatief. Microkredieten, ik heb weleens het idee dat dat het énige is wat echt werkt wat ontwikkelingshulp betreft.quote:Op zondag 20 december 2009 14:32 schreef voyeur het volgende:
Als julllie nog meer in de kerstsfeer willen raken moet je dit topic eens lezen en meedoen aan die actie. Het gaat om microkredieten aan ondernemers en je kan al vanaf 25$ meedoen. De Fokusers hebben in korte tijd al voor 50.000$ aan kredieten verschaft. 99% van de tijd krijg je je geld terug, dus het risico is miniem en het geeft een goed gevoel.
Ook erg leuk om zelf uit te zoeken aan wie je je lening gunt. Mooie bezigheid voor de zondagmiddag.
Door dit berichtje of was je al lid?quote:Op zondag 20 december 2009 15:27 schreef du_ke het volgende:
Ben ook lid geworden. Heb 50 dollar uitgeleend in 2 porties van 25 waarvan 1 bij een ghanese vrouw die nu haar totale lening bij elkaar heeft.
Leuk!quote:Op zondag 20 december 2009 15:27 schreef du_ke het volgende:
Ben ook lid geworden. Heb 50 dollar uitgeleend in 2 porties van 25 waarvan 1 bij een ghanese vrouw die nu haar totale lening bij elkaar heeft.
Sneeuwt het in de zaal?quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou eigenlijk gaan voetballen vandaag, in de zaal, maar dat gaat helaas niet met dit weer.²
Door jou bericht, had een half jaar terug al eens een paypall account aangemaakt om hier aan mee te doen maar verder dan dat was ik nog niet gekomen. Heb me nu ook bij kiva ingeschreven en m'n eerste geld uitgeleendquote:Op zondag 20 december 2009 15:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Door dit berichtje of was je al lid?
Top! Ik had je net gevonden: kleding en vee gefinancierd. Goed werk.quote:Op zondag 20 december 2009 15:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Door jou bericht, had een half jaar terug al eens een paypall account aangemaakt om hier aan mee te doen maar verder dan dat was ik nog niet gekomen. Heb me nu ook bij kiva ingeschreven en m'n eerste geld uitgeleend
Nee.quote:
Niet echt nee, de sneeuwschuivers rijden weliswaar af en aan, maar er zijn genoeg delen waar het gewoon enorm glad is (ook "black ice" enzo).quote:Op zondag 20 december 2009 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee.
Er naar toe rijden is met dit weer niet verstandig.²
Dit is wel een leuke manier om iets te doenquote:Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Top! Ik had je net gevonden: kleding en vee gefinancierd. Goed werk.
Heel goed! Als jeen paypal account hebt is het erg gemakkelijk. Het moeilijkste is nog te kiezen welk project je wil steunen. Als beginner is het meestal het leukst om de projecten te sorteren op looptijd. Dan zie als eerste de kortlopende leningen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:39 schreef Hukkie het volgende:
Heb me ook aangemeld bij het fok team, nu nog bekijken hoe het allemaal precies werkt.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is wel een leuke manier om iets te doen. En het kost maar 35 euro, valt ook reuze mee dus. Misschien dat ik er nog 1 of 2 bij doe
.
Iedere keer als je probeert uit een sneeuwspoor te komen ga je praktisch overdwars.quote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt nee, de sneeuwschuivers rijden weliswaar af en aan, maar er zijn genoeg delen waar het gewoon enorm glad is (ook "black ice" enzo).
Tell me about it, ik dacht dat er geen schade was paar dagen geleden maar heb me wiel wel kunnen weggooien, m'n hele velg was naar de klote. Wel lol aan beleeft, maar niet kosteloos dus.quote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Iedere keer als je probeert uit een sneeuwspoor te komen ga je praktisch overdwars.
Succes op de wegen alvast, niet te hard aan het stuur trekken.quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef paddy het volgende:
Ik ga nu weer op pad met soep voor mijn nog nagriepende schoonmoeder. Duim voor de auto van een ander![]()
Was het een siervelg, DR?
De NS?quote:Op zondag 20 december 2009 20:03 schreef Hukkie het volgende:
Hmm, met een beetje pech ga ik morgen ook weer niet op tijd op mn werk komen, moet weer met de trein.
Dank voor de tip, gelukkig hebben ze op het station ook prima koffie, en als het echt niets wordt dan ga ik terug naar huis en neem een dag vrij.quote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
De NS?
Bij deze alvast de tip om een thermoskan met koffie mee te nemen, dat word niks de maandag ochtend spits denk ik.
Goed bekeken inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 20:10 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dank voor de tip, gelukkig hebben ze op het station ook prima koffie, en als het echt niets wordt dan ga ik terug naar huis en neem een dag vrij.
Vast wel, vraag me ook af of Koos nog heel is.quote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef Disana het volgende:
Zou Frutsel al veilig thuisgekomen zijn?
Ja maar die ging toch al naar de sneeuw. Hier is het een puinhoop omdat we het niet gewend zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Vast wel, vraag me ook af of Koos nog heel is.
Dat is waar, maar helaas komen er elk jaar weer genoeg terug met de "gipsvluchten", maar laten we vertrouwen hebben in de rijvermogens van Frutsel en de skivaardigheid van Koos.quote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar die ging toch al naar de sneeuw. Hier is het een puinhoop omdat we het niet gewend zijn.
Ben toch blij als Frutsel nog even komt vertellen dat hij goed thuis is gekomen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Dat is waar, maar helaas komen er elk jaar weer genoeg terug met de "gipsvluchten", maar laten we vertrouwen hebben in de rijvermogens van Frutsel en de skivaardigheid van Koos.
quote:RTL is not amused over Boobjob Nicolette van Dam
De spontane borstvergroting die de presentatrice Nicolette van Dam van het programma De grote woonwens kreeg is niet in goed aarde gevallen bij RTL zo liet een woordvoerder weten. De borstvergroting was een grap tussen twee editors van Endemol en had nooit op televisie vertoond mogen worden. Door een fout is het gewraakte moment toch op de band voor de uitzending terechtgekomen. Op haar beurt liet Endemol via een woordvoerster weten dat ze het ten zeerste betreuren dat dit gebeurd is. Het was een één tweetje tussen twee editors. De ene dag liet een editor een grap voor de ander achter voor de volgende dag en dat had natuurlijk nooit op de uitzendtape terecht mogen komen. Het laatste wat wij willen doen is Nicolette van Dam ermee willen kwetsen benadrukt de zegsvrouw nog maar eens. Het kwaad is echter al geschied want de borsten van Nicolette van Dam zijn een grote hit op het internet.
http://www.dumpert.nl/med(...)colette_boobjob.html
In elk geval ben je heelhuids thuisgekomenquote:Op maandag 21 december 2009 09:01 schreef Frutsel het volgende:
Ja ik lees het net![]()
Maar ik was wel op MSN en op fok geweest gisteravond.. had nog gepost in DE, alleen niet in NWS.
Was moe van de rit, ben gaan douchen en heb filmpje gekeken en ben naar bed gegaan
En dan zie ik mensen hier nogal eens klagen dat moslims hun geloof opdringen, waarvan ik overigens nooit iets merk.quote:They may want to take Christ out of Christmas, but they can never take Christ out of me. If you are proud to be a Christian and are not ashamed of Christ then post this as your status for 1 day as a light to the world. Whoever acknowledges Me before men, I will also...acknowledge him before my Father in heaven. But ....................................whoever denies Me before men, I will deny him more.
Dan reed je gelukkig niet door het noorden want hier is het echt een grote troep. Mooie snelheid ook.quote:Op maandag 21 december 2009 09:08 schreef Frutsel het volgende:
Jah, het was redelijk goed te doen vond ik nog. Muv de rondweg Amsterdam en tussen Amersfoort en Apeldoorn was het goed te doen. Reed het normaal (100-130km/u) door.
Maar goed, al met al nog een ritje van drie uur
Hyves is verschrikkelijk, op Facebook doe ik een spel en kan ik niet ontkomen aan die boodschappen. Wat was het woord van het jaar ook alweer? Oh ja, unfriendenquote:Op maandag 21 december 2009 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Ik vind Hyves en Facebook grotere ergernissen dan een christelijke kerstboodschap
Ik dacht dat Twitteren het woord van 2009 wasquote:Op maandag 21 december 2009 09:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hyves is verschrikkelijk, op Facebook doe ik een spel en kan ik niet ontkomen aan die boodschappen. Wat was het woord van het jaar ook alweer? Oh ja, unfrienden
http://woordvanhetjaar.vandale.nl/quote:Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Twitteren het woord van 2009 was
Hebben we op de valreep van 2009 toch nog iets geleerd. Ik heb oepsgebied gevonden:quote:Op maandag 21 december 2009 09:29 schreef Frutsel het volgende:
http://www.destentor.nl/a(...)ord-van-het-jaar.ece
Ontvrienden, daar had ik dus nog nooit van gehoord
quote:Wetenschap
19 augustus 2009
'Oepsgebied’ controleert beslissingen
Precies midden tussen de twee hersenhelften van een mens zit het zogenoemde oepsgebied.
Precies midden tussen de twee hersenhelften van een mens zit het zogenoemde ’oepsgebied’. Dat deeltje van het brein waarschuwt voor dreigende vergissingen, maar komt ook in actie, als er een beloning staat te wachten. Het ’oepsgebied’ is bij mensen met adhd en de ziekte van Parkinson ontregeld.
Dat stelt Esther Aarts van het Nijmeegse Donders Institute voor Brain, Cognition and Behaviour, die op 9 september aan de Radboud Universiteit promoveert. Het ’oepsgebied’ ofwel de anterieure cingulate cortex (acc) functioneert volgens haar als een soort waarschuwingslampje en komt in actie door de neurotransmitter dopamine. Onderzoek van Aarts heeft aangetoond dat Parkinsonpatiënten hun kenmerkende starheid in woord en gebaar bijna helemaal kunnen overwinnen, als hun acc weet dat er een beloning in het vooruitzicht is.
Wetenschappers wisten al dat het ’oepsgebied’ alarm slaat als iemand op het punt staat een fout te maken of iets verkeerds wil gaan doen. Zo reageert het brein als een automobilist door rood licht wil rijden terwijl er een verkeersagent in de buurt is. De bestuurder besluit dan het niet te doen.
Aarts stelde vast dat de acc ook in actie komt, als de verwachting wordt gewekt dat een taak makkelijk zal zijn of dat de actie een beloning oplevert, dus wanneer er iets positiefs te verwachten is. Het ’oepsgebied’ is volgens haar eigenlijk meer een pas-je-aan-gebied.
Van patiënten met adhd of Parkinson is bekend dat hun dopamineregulatie verstoord is. Parkinsonpatiënten bleken echter vrijwel als gezonde mensen te functioneren, als ze wisten dat ze een beloning kregen. Wellicht kreeg hun acc door die wetenschap een extra stoot dopamine. Adhd'ers kunnen zich mogelijk beter concentreren op een taak, als hun ’oepsgebied’ positief wordt gestimuleerd. Aarts gaat daar na haar promotie nader onderzoek naar doen, aldus de universiteit.
Ja, dit is de Korreweg in Groningen. Schrijver Gerrit Krol groeide in een van deze huizen op.quote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een mooie huizen staan daar links. Is dat in de stad Groningen?
Dus Gerrit Krol komt uit een gegoed milieu.quote:Op maandag 21 december 2009 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dit is de Korreweg in Groningen. Schrijver Gerrit Krol groeide in een van deze huizen op.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Frutsel het volgende:
DE Nieuwsupdate
-1700km file in en om Moskou door recordhoeveel sneeuw
-Verwachte sneeuw vanavond komt later dan gepland, mogelijk ook in mindere mate
NWS updates
-Miljoenen Fransen zonder stroom
-Proces Demjanjuk hervat
-Mooie huizen aan de Korreweg in Groningen
Dat komt misschien omdat hij zo beeldend over zijn jeugdjaren kan vertellen. Maar zo gegoed zijn deze huizen niet hoorquote:Op maandag 21 december 2009 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus Gerrit Krol komt uit een gegoed milieu.
Dacht altijd dat hij uit een volksbuurt kwam, weet ook niet waarom.
quote:Agent trekt pistool bij sneeuwballengevecht
Een politieagent in de Amerikaanse hoofdstad Washington DC kon zijn woede niet in bedwang houden toen zijn hummer geraakt werd door een sneeuwbal. Op Twitter werden mensen opgeroepen een sneeuwballengevecht te houden op een plein in het besneeuwde Washington. Nadat het gevecht was begonnen werd er een langsrijdende Hummer geraakt door een sneeuwbal. De inzittende agent stapte uit zijn auto en trok zijn pistool. Hij identificeerde zich niet en kalmeerde pas toen een geüniformeerde collega hem aansprak.
Goed plan, daar heb ik ook zin in en ik ben jarig dus ik mag doen wat ik wil vind ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 06:35 schreef voyeur het volgende:
Vanuit hier ook een onvrijwillig goedemorgen. Het is me te vroeg en het regent, dus ik denk dat ik zo nog maar eens probeer in mijn bed.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 06:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed plan, daar heb ik ook zin in en ik ben jarig dus ik mag doen wat ik wil vind ik
Wil je de regen niet ruilen tegen onze sneeuw?
Dankjewel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 06:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik zou voor een dagje sneeuw wel leuker vinden dan al 24 uur non-stop regen, ja.
Misschien komt er nog wel wat verse sneeuw bij en blijft het mooi wit tot na de Kerst.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ja ik kan het me voorstellen, van constant regen word je soms ook wat mottig. Dat deze troep tot na kerst blijft liggen is echter ook geen feest meer
Ik heb bananengebak en aardbeiengebak en roomsoezen, zit er wat bij? Ook een kopje espresso of Van Nelle erbij?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel wat verse sneeuw bij en blijft het mooi wit tot na de Kerst.
Gefeliciteerd![]()
![]()
Krijgen we gebak?
Dankjewel Frutsel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:17 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen
Laatste DE nieuws
-1300 gezinnen weigeren te vertrekken aan de voet van de vulkaan de Mayon
-Drie dorpen inmiddels bedolven onder dunne aslaag, uitbarsting kan elk moment zijn
-Grote hoeveelheid sneeuw valt in de VS
-Aardbeving Malawi ernstiger dan gedacht, geen mediaaandacht
Laatste NWS nieuws
-Voetbalwedstrijden verkocht
-Pokkie foetsie meest irritante reclame
-IKEA haalt kinderstoeltjes terug
-Broers verdrinken bij redden van hond
-Disana Jarig, gefeliciteerd
Thanksquote:
Misschien zit er wel verlichting in dat dingetje wat op het gebakje staat ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Thanks
Wat is dit voor een raar gebakje? Ik zocht een aardbeiengebakje; dit gebakje lijkt wel verbonden met een modem.
[ afbeelding ]
Een verlicht gebakje, hoe decadentquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien zit er wel verlichting in dat dingetje wat op het gebakje staat ?
En heel graag een bananengebakje met een gewone koffie, jammie
Bananensoes, maar ook een kasteeltje vind ik heerlijk! Mierzoet, maar o zo lekker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Een verlicht gebakje, hoe decadent![]()
Ben jij ook op bananen? Dat is mijn lievelingsgebak.
Hier regent het nog niet, maar dat is wel precies waaraan we dachten. Mij maakt het niets uit, oud en nieuw kan ook nog heel gezellig zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bananensoes, maar ook een kasteeltje vind ik heerlijk! Mierzoet, maar o zo lekker.
Jammer dat je je visite af moest zeggen, maar gelijk heb je wel, veel te link nu. Hier regent het nu, en als dat straks weer gaat opvriezen wordt het helemaal spekglad.
Vandaar dan ook maar de fiets gepaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
Altijd leuk om te inparkeren met dit weer.
Kan hier nauwelijks lopen, laat staan fietsenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaar dan ook maar de fiets gepakt
quote:Documentaire over een treinrit
De langste documentaire ooit (bijna 7,5 uur) is door 1,2 miljoen Noren bekeken. 'Bergensbanen' toont van minuut tot minuut de treinreis van Bergen naar Oslo. De vertoning op de Noorse tv was zo'n succes dat de volledige film nu gratis te downloaden is.
Aww, dankjewel Paddyquote:Op woensdag 23 december 2009 03:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Kan hier nauwelijks lopen, laat staan fietsen
Disana jarig! Ow, zelfs hier te laat![]()
Alsnog gefeliciteerd
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Thanks
Wat is dit voor een raar gebakje? Ik zocht een aardbeiengebakje; dit gebakje lijkt wel verbonden met een modem.
[ afbeelding ]
Ah, een anti-kerkklok gebakje!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Een Zwitsers referendum gebakje.
Arme ziel... Maar dat heb je als je een dagje ouder wordt hèquote:Op woensdag 23 december 2009 10:09 schreef Frutsel het volgende:
Brakke ochtend zeg
Lag er pas om 03.00 uur in![]()
Werken valt dan zwaar
Alleen als je vindt dat DE beter opgeheven kan worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:57 schreef Frutsel het volgende:
26-12-2009: 5 jaar na de Tsunamiramp in Azie
Zal ik hem ook in NWS starten? Wat jullie?
Nooitquote:Op woensdag 23 december 2009 12:07 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Alleen als je vindt dat DE beter opgeheven kan worden.
wel een erg mooi topic trouwens
je weet het topic toch te vindenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef De_Ruyter het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de vulkaan in de Filipijnen? Al een tijd niks meer van gehoord, terwijl het volgens mij aardig mis ging daar toch? Naja, maar hopen dat die mensen niet massaal terug gaan naar hun huizen nu.
En nu een taart bakken!![]()
de mensen zelf, meer dan 1300 gezinnen willen niet wegquote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef Disana het volgende:
Die vulkaan was gisteren nog in het avondnieuws. Hij puft en blaast maar is nog steeds niet uitgebarsten.
Ik vraag me af wie het vee voert van de boeren die zijn geëvacueerd.
Ja maar ja maar...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je weet het topic toch te vinden
Vanwege hun vee, of omdat ze de ernst van de situatie niet inzien?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de mensen zelf, meer dan 1300 gezinnen willen niet weg
misschien wel beidequote:Op woensdag 23 december 2009 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanwege hun vee, of omdat ze de ernst van de situatie niet inzien?
Daarom piepen die geiten- en schapenhouders zeker ook zo dat hun stallen geruimd worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien wel beide
En mensen willen met kerst samen zijn, ondanks een vulkaantje
Het was gisteren wel uitgebreid in al onze journaals. Kun jij die trouwens ook ontvangen?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Daarom piepen die geiten- en schapenhouders zeker ook zo dat hun stallen geruimd worden.
Overigens haalt het ruimen van iets van 40.000 beesten nagenoeg geen publiciteit. Dat is knap van het ministerie of zouden krantenredacties de mensen die het kerstmenu aan het samenstellen zijn niet voor het hoofd willen stoten?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat het blijft sneeuwen, hoewel ik gisteren een half uur arbeid heb moeten verrichten om uit de sneeuw te geraken met mijn zware station.²
Gemist. Kijk zelden tv, maar ik heb een schotel die zowel alle Engelse als Nederlande zenders ontvangt. In de schrijvende pers zie ik weinig en er is niet eens een NWS topic over terwijl elke hond die aan een boom gebonden wordt hier beweend wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was gisteren wel uitgebreid in al onze journaals. Kun jij die trouwens ook ontvangen?
Het is ook wel een heel triest onderwerp want zo zonde en het had niet zover hoeven komen als Verburg tijdige maatregelen niet had tegengehouden ten faveure van de geitenhouders.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Gemist. Kijk zelden tv, maar ik heb een schotel die zowel alle Engelse als Nederlande zenders ontvangt. In de schrijvende pers zie ik weinig en er is niet eens een NWS topic over terwijl elke hond die aan een boom gebonden wordt hier beweend wordt.
Ja, jij moet wel tegen zijn als investeerder in buitenlandse veestapelsquote:Op woensdag 23 december 2009 20:26 schreef du_ke het volgende:
Wakker dier had een vrij stevige campagne op de radio tegen het ruimen
Nou voor mijn investering is het ruimen in Nederland misschien niet ongunstigquote:Op woensdag 23 december 2009 20:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, jij moet wel tegen zijn als investeerder in buitenlandse veestapels
Er had eerder ingegrepen moeten worden. Men loopt in Nederland hopeloos achter de feiten aan. Dat hele ruimen is eigenlijk schandalig.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou voor mijn investering is het ruimen in Nederland misschien niet ongunstig.
Maar goed ik weet niet of dit de beste optie is. Volgens mij had er eerder ingegrepen kunnen en moeten worden maar ik het de zaak niet zo goed gevolgd.
lachebekkie. je weet echt helemaal niets he? bent meer internationaal bezig met je schotels. anyhow. even een bericht uit europa en dan specifiek nederland: het-gaat-slecht-met-de-nederland-marokkanen-liefde.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Gemist. Kijk zelden tv, maar ik heb een schotel die zowel alle Engelse als Nederlande zenders ontvangt. In de schrijvende pers zie ik weinig en er is niet eens een NWS topic over terwijl elke hond die aan een boom gebonden wordt hier beweend wordt.
Ik vind het nog steeds jammer dat je niet met ze kan converseren via mail of iets dergelijks, ik denk met de denkkracht van een westers opgeleid iemand het efficiënter zou kunnen, en je er wellicht veel meer uit zou kunnen halen, alsmede controle op wat er gedaan word met je investering.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, jij moet wel tegen zijn als investeerder in buitenlandse veestapelsNog iemand anders op kiva.org gekeken en wat aan zijn kerst karma gewerkt?
Mijn karma kent zijn grenzen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:28 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, jij moet wel tegen zijn als investeerder in buitenlandse veestapelsNog iemand anders op kiva.org gekeken en wat aan zijn kerst karma gewerkt?
Top!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mijn karma kent zijn grenzen.Heb nu 5 leningen uitstaan, en dat vind ik genoeg voor iemand die afhankelijk is van de IB-groep.
Blijft top. Nadenken over wat je steunt is alleen maar goed en Kiva staat voor zelfredzaamheid ipv geld in bodemloze putten.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef tho_Omas het volgende:
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik mijn lidmaatschapschapsgeld van Terre des Hommes (120 euro) ervoor heb teruggeboekt.
Het is dan ook een leuk systeem, wat je een gevoel van controle en binding geeft met je donatie. Er zal ongetwijfeld eea. blijven hangen bij fieldpartners, maar we kunnen als FOK moeilijk contanten gaan uitdelen in Afrika.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Blijft top. Nadenken over wat je steunt is alleen maar goed en Kiva staat voor zelfredzaamheid ipv geld in bodemloze putten.
quote:Oor om oor, neus om neus
Naast een levenslange gevangenisstraf moeten twee mannen in Pakistan op nog een andere wijze boeten voor het afhakken van de neus en oren van een vrouw die weigerde met een van hen te trouwen. Een rechtbank in de oostelijke stad Lahore besloot dat de neuzen en oren van beide daders op dezelfde wijze worden verwijderd. Een woordvoerder van de antiterreurrechtbank maakte het 'oor om oor, neus om neus'-vonnis volgens de islamitische wetgeving zojuist bekend. De daders, die de vrouw hadden ontvoerd voordat ze haar verminkten, werden ook nog veroordeeld tot een boete van 700.000 roepie (5800 euro). Het is overigens de vraag of de twee hun vonnissen volledig moeten ondergaan. Dit soort lijfstraffen sneuvelt geregeld in hoger beroep. Pakistan kampt al decennia met toenemend religieus extremisme. In de afgelopen jaren kwamen duizenden mensen om het leven door (zelfmoord)aanslagen door militante moslims, die boos zijn over de steun van de Pakistaanse regering aan de Amerikaanse oorlog tegen al-Qaeda en de Taliban.
Het klinkt bijna poëtisch.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
Laatste DE nieuws
-Vulkaan Mayon blijft as en lava spuwen, uitbarsting kan elk moment komen (of niet ?)
-KNMI: Vanavond sneeuw en ijzel, AWNB adviseert: Ga niet de weg op
-Jaarwisseling: Winterneerslag + vorst
Laatste NWS nieuws
-Sneeuwterroristen, de nieuwe benaming van 29 raddraaiers in Gouda
-Leger Jemen doodt dertig Al Qaida leden
Lekker egocentrisch! Ik wou pas over vijf minuten naar bed en nu zie ik niks meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:11 schreef du_ke het volgende:
Nou dan doe ik hier het licht maar uit.
quote:Je zal maar een zeehondenjong in je tuin vinden
Een zeehondenpup die door een familie in hun tuin, 18 mijl (bijna 30 km) landinwaarts, werd gevonden heeft de naam 'Rudolph' gekregen. Harriët Dwyer (24) zag het beestje voor het eerst toen het lekker in de sneeuw van haar tuin in Benenden (Kent) zat. "Mijn dochter was buiten in de sneeuw met onze hond aan het spelen tot ze binnen kwam en riep: 'Er zit een zeehond in de tuin.' Ik zei nog: 'Nee dat zal wel een otter zijn.' maar we gingen met z'n allen kijken en inderdaad, daar was een zeehondenpup aan het genieten van de verse sneeuw." Men denkt dat het zeehondenjong (nog geen jaar oud) door diverse rivieren en stromen is gezwommen die uiteindelijk uitmonden in het Kanaal. Prof. Dwyer ging na de ontdekking onmiddellijk naar binnen om de RSPCA en de politie te bellen, terwijl de zeehond een rondje door de tuin maakte en uiteindelijk de vijver vond, waar hij heerlijk in het water lag met alleen zijn oogjes boven de waterspiegel uit. De familie Dwyer heeft geprobeerd de zeehond op z'n plaats te houden, waarbij de hulp van hun collie Jack van grote waarde bleek. Het zeehondenjong werd uiteindelijk in een reiskrat van de RSPCA geleid om opgenomen te worden in een Wildlife opvang-centrum in Hastings, alwaar men hem de naam Gulliver gaf om de herinnering aan z'n reislust te memoreren.
Die hebben een gezellige SC.quote:Op zaterdag 26 december 2009 07:48 schreef kitao het volgende:
Geen idee dat NWS ook een SC had , ik zit al drie weken op F&F SC te posten...
Mogge Disana , ze hebben zeker een gezellige SC , ze moeten alleen nog even wennen aan mijn spottende en terugkaatsende opmerkingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 07:49 schreef Disana het volgende:
Die hebben een gezellige SC.
Goedemorgen kitao
Ah haha, dan doe je het goedquote:Op zaterdag 26 december 2009 07:52 schreef kitao het volgende:
[..]
Mogge Disana , ze hebben zeker een gezellige SC , ze moeten alleen nog even wennen aan mijn spottende en terugkaatsende opmerkingen.
![]()
Maar ik geloof dat het wel aardig gaat , iig geen PM meer gehad van Elisa B.
F&F daar brak toch ooit de grote mod-opstand uit resulterend in een ban van 20 mods?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah haha, dan doe je het goedSowieso is F&F het liefste en meest vreedzame forum op Fok volgens mij. Ik heb ook enorm veel plezier gehad met de asielactie van afgelopen jaar.
Welke actie?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:01 schreef Disana het volgende:
Ah haha, dan doe je het goedSowieso is F&F het liefste en meest vreedzame forum op Fok volgens mij. Ik heb ook enorm veel plezier gehad met de asielactie van afgelopen jaar.
Schuin met de vrouwen? Vrouwen maken vaak gewoon grapjes en soms nemen mannen die wat te serieusquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Welke actie?
Toch ben ik jou daar tot nu toe niet tegengekomen , je beperkt je liever tot NWS ?
Ik vind F&F SC ook leuk , omdat het snachts doorgaat en er niemand loopt te zeiken als er een youtube-videootje geplaatst wordt , maar ik heb nogal de neiging om enigzins schuin met de daar aanwezige vrouwen te posten.
Niet iedereen is daar van gediend en eerlijk gezegd ben ik de eerste paar dagen ook terecht hierop gewezen.
Maar ik heb me redelijk aangepast.
wat sommige vrouwen posten kan eigenlijk ook niet door de beugel
Een opvangcentrum voor katten zeker ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:16 schreef Disana het volgende:
Schuin met de vrouwen? Vrouwen maken vaak gewoon grapjes en soms nemen mannen die wat te serieus
Ik lurk er meer dan ik post, maar soms duik ik wel even in een topic. Altijd over poezen.
Ja er was een enorm grote actie compleet met het veilen van spullen in V&A. Pin me niet vast maar volgens mij heeft die actie een recordbedrag van rond de 6000 euro opgeleverd en een delegatie is toen naar dat opvangcentrum gegaan om dat geld en veel spullen af te leveren; daar zijn ook filmpjes en foto's van.
Nee onplaatsbare katten én honden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Een opvangcentrum voor katten zeker ?
Ik ga trouwens pitten , ik zit hier al vanaf 11 uur gisteravond.
En het zou leuk zijn als die grapjes van 2 kanten kunnen komen , maar dat lukt nu wel geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |