abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75985959
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij die status krijgt
Voor zover ik weet gaat Rosberg rijden met startnummer 3, en Schumi met 4. Aldus Bild.de, in het bericht op FOK!sport.

Dus waar haalt men de wijsheid vandaan dat Schumacher 1e coureur wordt?


Edit: zelfs Mercedes zelf zegt er niets over.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 23 december 2009 @ 21:00:44 #155
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75986357
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Sally het volgende:

[..]

Voor zover ik weet gaat Rosberg rijden met startnummer 3, en Schumi met 4. Aldus Bild.de, in het bericht op FOK!sport.

Dus waar haalt men de wijsheid vandaan dat Schumacher 1e coureur wordt?


Edit: zelfs Mercedes zelf zegt er niets over.
Mercedes wilde het bij McLaren al niet, en Brawn vorig jaar ook al niet. Dus zal ook niet gebeuren.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_75986531
Ik had het dan ook meer over deze opmerking, die jij weer quotete, sanger
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Is er al een reactie van Rosberg binnen, over zijn status als 2e rijder
Ik lees nergens dat Schumacher 1e coureur is, namelijk.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75995551
Mijn uitspraak was op niets anders gebaseerd als de ervaringen uit het verleden, waar overal waar MS reedt hij ogenschijnlijk een voorkeursbehandeling genoot.. en dat heeft natuurlijk ook niets met een startnummer te maken
Where facts are few, experts are many.
pi_76000788
Heel gaaf nieuws. Ben wel benieuwd naar komend seizoen, of de Brawns nog steeds zo goed er voor staan. Want laten we eerlijk zijn, een groot deel van het de winst afgelopen jaar hebben ze te danken aan de voorsprong die ze in het begin hadden. Want zo supersterk waren ze later niet meer.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_76001456
quote:
Op donderdag 24 december 2009 01:52 schreef Mikkie het volgende:
Heel gaaf nieuws. Ben wel benieuwd naar komend seizoen, of de Brawns nog steeds zo goed er voor staan. Want laten we eerlijk zijn, een groot deel van het de winst afgelopen jaar hebben ze te danken aan de voorsprong die ze in het begin hadden. Want zo supersterk waren ze later niet meer.
Ik heb het al vaker gezegd en ik ga het gewoon nog een keer zeggen.

Brawn is zo een slimme vent dat ik het best mogelijk acht dat hij niet 1, maar 2 mazen in de regels gevonden heeft. 1 daarvan was die dubbele diffusor.

Ik acht hem zeer in staat om van te voren te weten okay, hier pakken we een halve seconde per ronde mee en voordat de rest ons bij is hebben we genoeg voorsprong om de titels te pakken en dan bewaar ik die 2de maas in de regels gewoon voor volgend jaar!

Als hij ze allebei dit jaar zou uitbuiten zouden alle teams ze ook gaan gebruiken.

Ik acht hem daar echt toe in staat en het zou me dan ook compleet en werkelijk niks verbazen als de MercedesGP auto de eerst 4 tot 5 races van komend jaar weer veruit de sterkste is.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76001508
Maargoed, dat is natuurlijk koffiedik kijken.

Feit is dat Brawn en Schumacher een dodelijke combinatie is en ik weet zeker dat Schumacher niet getekend zou hebben als Ross niet an het roer had gestaan daar.

En achteraf ben ik blij dat hij Massa niet kon vervangen.
Die Ferrari was hopeloos en daar had hij ook echt niet mee kunnen winnen denk ik.
Plus dat hij dan komend seizoen weer plaats had moeten maken voor Massa.

Dit is echt beter zo, nu voor Mercedes.

Anders had ie zich wellicht in zn vingers gesneden, maarja, ook dat is koffiedik kijken,

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 december 2009 @ 07:52:12 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76003349
Ik denk dat het dit jaar echt moeilijker wordt voor Mercedes maar dat betekent niet dat ze geen winnende auto kunnen hebben, ik verwacht aan het begin van het seizoen een voorsprong van Ferrari omdat die het vroegst (augustus 2009) zich volledig op de 2010 auto hebben gestort terwijl de anderen op de 2009 auto zijn door blijven ontwikkelen.

Dit in combinatie met Alonso maakt wat mij betreft Ferrari licht favoriet aan het begin van het seizoen, of ze moeten er in die tijd weer een Fiat Croma van hebben gebakken
  donderdag 24 december 2009 @ 08:40:14 #162
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76003678
Mercedes heeft twee voordelen, of eigenlijk drie.

1. Ross Brawn is een genie
2. Schumi weet hoe hij een team moet vormen en een bolide moet ontwikkelen
3. Rosberg is technisch ook goed onderlegt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_76003701
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:40 schreef sanger het volgende:
Mercedes heeft twee voordelen, of eigenlijk drie.

1. Ross Brawn is een genie
2. Schumi weet hoe hij een team moet vormen en een bolide moet ontwikkelen
3. Rosberg is technisch ook goed onderlegt
1 Ja
2 Ja
3. Ben ik niet van overtuigd maar we zullen zien.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 24 december 2009 @ 09:21:48 #164
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76004233
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:42 schreef Joene het volgende:

[..]

1 Ja
2 Ja
3. Ben ik niet van overtuigd maar we zullen zien.
Williams wilde hem niet voor niets langer hebben. Volgens de verhalen niet alleen om de pure snelheid.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 24 december 2009 @ 09:46:03 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76004698
Ross Brawn is waarschijnlijk de beste team manager die er is maar hij ontwerpt de auto's niet dus als de basis snelheid van de auto niet goed is wordt het moeilijk.

Schumi hoeft in dit geval geen team te vormen want dat is er al, dat hij als de beste feedback kan geven van hoe het beter kan staat buiten kijf, maar ook in zijn geval geldt dat als de basis snelheid van de auto niet goed is het moeilijk wordt.

Rosberg kan laten zien of hij bij het rijtje Vettel, Hamilton hoort
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2009 @ 11:34:06 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76007605
Brawn verstaat de kunst van de juiste mensen om zich heen verzamelen. Hierdoor is hij zo goed.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76008158
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:46 schreef Tarado het volgende:
Ross Brawn is waarschijnlijk de beste team manager die er is maar hij ontwerpt de auto's niet dus als de basis snelheid van de auto niet goed is wordt het moeilijk.
Hij ontwerpt de auto's niet Dacht toch dat ie dat juist wel deed.. Nick Fry is meer de managing kant toch?
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2009 @ 11:52:26 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76008296
Brawn is een engineer en geen ontwerper
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76008417
Idd, dat klopt wel.. Maar hij zal toch met een sterk technisch oog naar t resultaat kijken, en niet alles wat uit de productie komt voor goed aannemen. Ik bedoel niet dat ie zelf de vleugels in elkaar lijmt, maar hij houdt zich toch ook niet volledig afzijdig bij het ontwerpen van de auto?
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2009 @ 11:57:25 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76008488
nee, Brawn zal met niet minder dan het beste genoegen nemen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 24 december 2009 @ 11:58:29 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76008530
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Hij ontwerpt de auto's niet Dacht toch dat ie dat juist wel deed.. Nick Fry is meer de managing kant toch?
Bij Benneton en Ferrari was Rory Byrne dat al, Brawn was altijd degene die het gehele proces overzag, maar de ontwerper zoals bijvoorbeeld Newey is hij nooit geweest
  donderdag 24 december 2009 @ 13:08:32 #172
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_76010868
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Sally het volgende:
Ik had het dan ook meer over deze opmerking, die jij weer quotete, sanger
[..]

Ik lees nergens dat Schumacher 1e coureur is, namelijk.
Ik denk dat je er veilig vanuit mag gaan dat Michael Schumacher niet terugkeert om tweede viool te spelen bij Mercedes. Hang niet teveel op aan het startnummer #4.

Als je naar het verleden van Schumacher kijkt dan zie je dat Ross Brawn de organisatie bij zowel Benetton als Ferrari geheel toespitste op Schumacher; de tweede rijder was ook écht een tweede rijder, die in dienst reed van team Brawn&Schumi.
Vraag maar aan bijvoorbeeld Rubens en Eddie.

Dat zal Rosberg ook niet ontgaan zijn.
pi_76010998
Kaartverkoop Hockenheim loopt storm

Wie nog kaartjes wil kopen moet denk ik snel zijn
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76011050
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef vosss het volgende:
Kaartverkoop Hockenheim loopt storm

Wie nog kaartjes wil kopen moet denk ik snel zijn


*even sms gaat sturen*
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_76011154
Even geen Schumacher nieuws, maar een filmpje over de voortgang bij USF1:

http://www.youtube.com/user/USF1Team

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76011364
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik denk dat je er veilig vanuit mag gaan dat Michael Schumacher niet terugkeert om tweede viool te spelen bij Mercedes. Hang niet teveel op aan het startnummer #4.

Als je naar het verleden van Schumacher kijkt dan zie je dat Ross Brawn de organisatie bij zowel Benetton als Ferrari geheel toespitste op Schumacher; de tweede rijder was ook écht een tweede rijder, die in dienst reed van team Brawn&Schumi.
Vraag maar aan bijvoorbeeld Rubens en Eddie.

Dat zal Rosberg ook niet ontgaan zijn.
Tot je een rijder als Hamilton tegenkomt die gewoon zo hard gaat als íe kan ... en daarmee Alonso te kakken zette. Als Rosberg dat ook flikt omdat Mercedes WEL twee gelijke auto's op de baan zet en omdat Schumi wellicht een Badoer-syndroompje (of Fisi-glitch) heeft dan kan Ross organiseren en goedlullen naar de pers wattie wil, maar ze gaan Rosberg dan echt niet langzamer maken
Calm down, please!
pi_76020421
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:53 schreef Atreidez het volgende:
Mijn uitspraak was op niets anders gebaseerd als de ervaringen uit het verleden, waar overal waar MS reedt hij ogenschijnlijk een voorkeursbehandeling genoot.. en dat heeft natuurlijk ook niets met een startnummer te maken
Ah zo.

Maar zo kwam het bij mij niet helemaal over Thnx voor het verduidelijken
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_76020819
quote:
Op donderdag 24 december 2009 07:52 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat het dit jaar echt moeilijker wordt voor Mercedes maar dat betekent niet dat ze geen winnende auto kunnen hebben, ik verwacht aan het begin van het seizoen een voorsprong van Ferrari omdat die het vroegst (augustus 2009) zich volledig op de 2010 auto hebben gestort terwijl de anderen op de 2009 auto zijn door blijven ontwikkelen.

Dit in combinatie met Alonso maakt wat mij betreft Ferrari licht favoriet aan het begin van het seizoen, of ze moeten er in die tijd weer een Fiat Croma van hebben gebakken
Nouja zo slecht staat brawn er niet voor. Ze hebben dit jaar ook niet hun uiterste best gedaan voor de ontwikkeling van de auto plus ze hebben nu ook het voordeel dat het chassis echt afgesteld kan worden aan de motor, uitlaatsysteem en de versnellingsbak en niet zoals vorig jaar de boel er maar in hebben gebeund.

Dat Ferrari vroeg is begonnen zegt ook vrij weinig aangezien de regels volgend jaar nagenoeg hetzelfde zijn dus een chassis en aero die het dit seizoen goed doet, zal het volgend jaar ook goed doen omdat de basis gewoon klopt. Dat is ook waarom Ferrari zo vroeg overnieuw is begonnen. De basis was gewoon al niet goed dus dan kan je net zo goed helemaal overnieuw beginnen en meteen de dingen goed inbouwen waarvan je weet dat ze goed werken bij de competitie (vraag me af of ferrari bv ook de RBR achterophanging zal kopieren).
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_76023697
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:46 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Nouja zo slecht staat brawn er niet voor. Ze hebben dit jaar ook niet hun uiterste best gedaan voor de ontwikkeling van de auto plus ze hebben nu ook het voordeel dat het chassis echt afgesteld kan worden aan de motor, uitlaatsysteem en de versnellingsbak en niet zoals vorig jaar de boel er maar in hebben gebeund.


dat waren aanpassingen die je normaal 3 maanden van te voren niet eens wil doen.

moet je na gaan
Please, make yourself uncomfortable.
  donderdag 24 december 2009 @ 20:00:02 #180
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_76028967
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:16 schreef vosss het volgende:
Even geen Schumacher nieuws, maar een filmpje over de voortgang bij USF1:

http://www.youtube.com/user/USF1Team


Cool lijkt me wel dat ze er aan komen dan!
Dure grap anders om een wagen te ontwikkelen en te bouwen (nou ja half dan op de video's)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_76029928
Wat zijn jullie verwachtingen van US F1?
Calm down, please!
pi_76032017
Niet zo heel groot. Ik denk bij usa gelijk aan auto's die sturen als een boot en echte us coureurs die het in de f1 ver hebben gebracht... mwah... maar dat zegt me gevoel. Nattuhvingahwerk
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_76035209
imho
Hele rare organisatie mbt ontwikkelen/vervaardigen van onderdelen en deze op de juiste plaats te krijgen
Ze hebben nog steeds geen coureurs
Te Amerikaans.
Ik verwacht eigenlijk niets, het zou me verbazen mochten ze daadwerkelijk helemaal klaar zijn voor de eerste race. Ik zie ze dan ook nog niet deelnemen aan de testsessie.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_76041218
Ik weet niet wat ik er van moet verwachten.
Moeilijk in te schatten. Maargoed, van hen zien we een serieus filmpje, van Campos heb ik nog niets gezien

Lastig, maar ik hoop dat alle teams er komend seizoen bij zijn, dat zeker
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76043622
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van US F1?
Heb er voorlopig, net de posters boven mij, nog niet zo heel veel vertrouwen in. Al komt dat ook mede door de geruchten die je eerder hoorde dat ze er niet zo heel goed voorstonden. Ik hoop overigens van harte dat ik het mis heb. Lijkt mij alleen maar goed voor de F1 als er een Amerikaans team is.
pi_76043713
quote:
Lijkt mij alleen maar goed voor de F1 als er een Amerikaans team is.
Dat zeker, maar Indianapolis hoef ik zo nodig niet terug op de kalender.
Zet er dan Road America op ofzo, dat is tenminste een tof circuit
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76043778
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 10:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zeker, maar Indianapolis hoef ik zo nodig niet terug op de kalender.
Zet er dan Road America op ofzo, dat is tenminste een tof circuit
Ach, we hebben Canada toch als Noord-Amerikaanse race. Maar je hebt gelijk dat Indianapolis niet echt een spannend circuit was/is. Wel jammer, want het is qua naamsbekendheid toch wel hét circuit in de VS.
pi_76043870
quote:
Wel jammer, want het is qua naamsbekendheid toch wel hét circuit in de VS.
Ik denk dat Laguna Seca en Daytona net zo bekend zijn
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76043969
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 10:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik denk dat Laguna Seca en Daytona net zo bekend zijn
Mwah, toen ik de autosport nog niet echt volgde zeiden die twee mij niet zo heel veel (lees niks). Denk dus, mede op basis daarvan, dat de gemiddelde leek Indianapolis eerder kent dan die twee. Net zoals dat mijn moeder alleen de naam Schumacher kent qua coureurs.
pi_76044265
Ik reed al op Laguna Seca en Daytona toen ik een jaar of 10 was, dus misschien dat ik ten onrechte denk dat het hele bekende circuits zijn in Amerika?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76044292
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:04 schreef vosss het volgende:
Ik reed al op Laguna Seca en Daytona toen ik een jaar of 10 was, dus misschien dat ik ten onrechte denk dat het hele bekende circuits zijn in Amerika?
Het zijn ook de bekende circuits in Amerika, maar voor europeanen iets minder bekend
pi_76044410
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:05 schreef staticdata het volgende:

[..]

Het zijn ook de bekende circuits in Amerika, maar voor europeanen iets minder bekend
mwah, ik denk dat laguna seca echt niet veel onbekender is dan indianapolis
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_76044481
Indy staat toch vooral bekend als oval, en niet als circuit.. Straten van Phoenix zijn zeker uitgesloten tegenwoordig
Where facts are few, experts are many.
pi_76045463
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76046019
quote:
quote:
wrestling with some alligators
pi_76046198
Ik vind het geniaal !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:10:39 #197
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76047469
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik denk dat je er veilig vanuit mag gaan dat Michael Schumacher niet terugkeert om tweede viool te spelen bij Mercedes. Hang niet teveel op aan het startnummer #4.

Als je naar het verleden van Schumacher kijkt dan zie je dat Ross Brawn de organisatie bij zowel Benetton als Ferrari geheel toespitste op Schumacher; de tweede rijder was ook écht een tweede rijder, die in dienst reed van team Brawn&Schumi.
Vraag maar aan bijvoorbeeld Rubens en Eddie.

Dat zal Rosberg ook niet ontgaan zijn.
Bij Ferrari en Bennetton was dat het geval ja. Dat was ook niet echt een geheim toch?

Mercedes zie ik er niet voor aan om het toe te staan. Brawn ook niet, zie vorig seizoen. Ik verwacht het dan ook niet, hoop het niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:11:19 #198
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76047485
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:04 schreef vosss het volgende:
Ik reed al op Laguna Seca en Daytona toen ik een jaar of 10 was, dus misschien dat ik ten onrechte denk dat het hele bekende circuits zijn in Amerika?
wat reed jij op Laguna?
Please, make yourself uncomfortable.
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:14:35 #199
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76047582
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:46 schreef Kill_em_all het volgende:
(vraag me af of ferrari bv ook de RBR achterophanging zal kopieren).
En welk ander team nog meer. Dat maakte de RBR zo snel vorig seizoen imo. Het schijnt 5-6 tienden per ronde op te leveren.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:15:03 #200
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76047599
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van US F1?
Net als van alle nieuwe teams; eerst zien, dan geloven.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_76047721
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:11 schreef bodylotion het volgende:

[..]

wat reed jij op Laguna?
Computerspelletje
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:23:13 #202
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76047793
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Computerspelletje
Please, make yourself uncomfortable.
pi_76059235
Ik denk niet dat laguna seca geschikt is voor F1 auto's , of eigenlijk juist andersom, ik denk niet dat de F1 auto's geschikt zijn voor Laguna.
Gaaf circuit maar niet echt voor een snelle open wheel klasse.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_76061121
Idd, vond het met indycars al dodgy. Circuit is toch ook origineel ontworpen als motorcircuit?
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')