Voor zover ik weet gaat Rosberg rijden met startnummer 3, en Schumi met 4. Aldus Bild.de, in het bericht op FOK!sport.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij die status krijgt
Mercedes wilde het bij McLaren al niet, en Brawn vorig jaar ook al niet. Dus zal ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat Rosberg rijden met startnummer 3, en Schumi met 4. Aldus Bild.de, in het bericht op FOK!sport.
Dus waar haalt men de wijsheid vandaan dat Schumacher 1e coureur wordt?
Edit: zelfs Mercedes zelf zegt er niets over.
Ik lees nergens dat Schumacher 1e coureur is, namelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Is er al een reactie van Rosberg binnen, over zijn status als 2e rijder
Ik heb het al vaker gezegd en ik ga het gewoon nog een keer zeggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:52 schreef Mikkie het volgende:
Heel gaaf nieuws. Ben wel benieuwd naar komend seizoen, of de Brawns nog steeds zo goed er voor staan. Want laten we eerlijk zijn, een groot deel van het de winst afgelopen jaar hebben ze te danken aan de voorsprong die ze in het begin hadden. Want zo supersterk waren ze later niet meer.
1 Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 08:40 schreef sanger het volgende:
Mercedes heeft twee voordelen, of eigenlijk drie.
1. Ross Brawn is een genie
2. Schumi weet hoe hij een team moet vormen en een bolide moet ontwikkelen
3. Rosberg is technisch ook goed onderlegt
Williams wilde hem niet voor niets langer hebben. Volgens de verhalen niet alleen om de pure snelheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:42 schreef Joene het volgende:
[..]
1 Ja
2 Ja
3. Ben ik niet van overtuigd maar we zullen zien.
Hij ontwerpt de auto's nietquote:Op donderdag 24 december 2009 09:46 schreef Tarado het volgende:
Ross Brawn is waarschijnlijk de beste team manager die er is maar hij ontwerpt de auto's niet dus als de basis snelheid van de auto niet goed is wordt het moeilijk.
Bij Benneton en Ferrari was Rory Byrne dat al, Brawn was altijd degene die het gehele proces overzag, maar de ontwerper zoals bijvoorbeeld Newey is hij nooit geweestquote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hij ontwerpt de auto's nietDacht toch dat ie dat juist wel deed.. Nick Fry is meer de managing kant toch?
Ik denk dat je er veilig vanuit mag gaan dat Michael Schumacher niet terugkeert om tweede viool te spelen bij Mercedes. Hang niet teveel op aan het startnummer #4.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Sally het volgende:
Ik had het dan ook meer over deze opmerking, die jij weer quotete, sanger
[..]
Ik lees nergens dat Schumacher 1e coureur is, namelijk.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef vosss het volgende:
Kaartverkoop Hockenheim loopt storm
Wie nog kaartjes wil kopen moet denk ik snel zijn
Tot je een rijder als Hamilton tegenkomt die gewoon zo hard gaat als íe kan ... en daarmee Alonso te kakken zette. Als Rosberg dat ook flikt omdat Mercedes WEL twee gelijke auto's op de baan zet en omdat Schumi wellicht een Badoer-syndroompje (of Fisi-glitch) heeft dan kan Ross organiseren en goedlullen naar de pers wattie wil, maar ze gaan Rosberg dan echt niet langzamer makenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat je er veilig vanuit mag gaan dat Michael Schumacher niet terugkeert om tweede viool te spelen bij Mercedes. Hang niet teveel op aan het startnummer #4.
Als je naar het verleden van Schumacher kijkt dan zie je dat Ross Brawn de organisatie bij zowel Benetton als Ferrari geheel toespitste op Schumacher; de tweede rijder was ook écht een tweede rijder, die in dienst reed van team Brawn&Schumi.
Vraag maar aan bijvoorbeeld Rubens en Eddie.
Dat zal Rosberg ook niet ontgaan zijn.
Ah zo.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:53 schreef Atreidez het volgende:
Mijn uitspraak was op niets anders gebaseerd als de ervaringen uit het verleden, waar overal waar MS reedt hij ogenschijnlijk een voorkeursbehandeling genoot.. en dat heeft natuurlijk ook niets met een startnummer te maken
Nouja zo slecht staat brawn er niet voor. Ze hebben dit jaar ook niet hun uiterste best gedaan voor de ontwikkeling van de auto plus ze hebben nu ook het voordeel dat het chassis echt afgesteld kan worden aan de motor, uitlaatsysteem en de versnellingsbak en niet zoals vorig jaar de boel er maar in hebben gebeund.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:52 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat het dit jaar echt moeilijker wordt voor Mercedes maar dat betekent niet dat ze geen winnende auto kunnen hebben, ik verwacht aan het begin van het seizoen een voorsprong van Ferrari omdat die het vroegst (augustus 2009) zich volledig op de 2010 auto hebben gestort terwijl de anderen op de 2009 auto zijn door blijven ontwikkelen.
Dit in combinatie met Alonso maakt wat mij betreft Ferrari licht favoriet aan het begin van het seizoen, of ze moeten er in die tijd weer een Fiat Croma van hebben gebakken
dat waren aanpassingen die je normaal 3 maanden van te voren niet eens wil doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:46 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nouja zo slecht staat brawn er niet voor. Ze hebben dit jaar ook niet hun uiterste best gedaan voor de ontwikkeling van de auto plus ze hebben nu ook het voordeel dat het chassis echt afgesteld kan worden aan de motor, uitlaatsysteem en de versnellingsbak en niet zoals vorig jaar de boel er maar in hebben gebeund.
Cool lijkt me wel dat ze er aan komen dan!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:16 schreef vosss het volgende:
Even geen Schumacher nieuws, maar een filmpje over de voortgang bij USF1:
http://www.youtube.com/user/USF1Team
Heb er voorlopig, net de posters boven mij, nog niet zo heel veel vertrouwen in. Al komt dat ook mede door de geruchten die je eerder hoorde dat ze er niet zo heel goed voorstonden. Ik hoop overigens van harte dat ik het mis heb. Lijkt mij alleen maar goed voor de F1 als er een Amerikaans team is.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van US F1?
Dat zeker, maar Indianapolis hoef ik zo nodig niet terug op de kalender.quote:Lijkt mij alleen maar goed voor de F1 als er een Amerikaans team is.
Ach, we hebben Canada toch als Noord-Amerikaanse race.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zeker, maar Indianapolis hoef ik zo nodig niet terug op de kalender.
Zet er dan Road America op ofzo, dat is tenminste een tof circuit
Ik denk dat Laguna Seca en Daytona net zo bekend zijnquote:Wel jammer, want het is qua naamsbekendheid toch wel hét circuit in de VS.
Mwah, toen ik de autosport nog niet echt volgde zeiden die twee mij niet zo heel veel (lees niks). Denk dus, mede op basis daarvan, dat de gemiddelde leek Indianapolis eerder kent dan die twee. Net zoals dat mijn moeder alleen de naam Schumacher kent qua coureurs.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat Laguna Seca en Daytona net zo bekend zijn
Het zijn ook de bekende circuits in Amerika, maar voor europeanen iets minder bekendquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:04 schreef vosss het volgende:
Ik reed al op Laguna Seca en Daytona toen ik een jaar of 10 was, dus misschien dat ik ten onrechte denk dat het hele bekende circuits zijn in Amerika?
mwah, ik denk dat laguna seca echt niet veel onbekender is dan indianapolisquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Het zijn ook de bekende circuits in Amerika, maar voor europeanen iets minder bekend
quote:
quote:wrestling with some alligators
Bij Ferrari en Bennetton was dat het geval ja. Dat was ook niet echt een geheim toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat je er veilig vanuit mag gaan dat Michael Schumacher niet terugkeert om tweede viool te spelen bij Mercedes. Hang niet teveel op aan het startnummer #4.
Als je naar het verleden van Schumacher kijkt dan zie je dat Ross Brawn de organisatie bij zowel Benetton als Ferrari geheel toespitste op Schumacher; de tweede rijder was ook écht een tweede rijder, die in dienst reed van team Brawn&Schumi.
Vraag maar aan bijvoorbeeld Rubens en Eddie.
Dat zal Rosberg ook niet ontgaan zijn.
wat reed jij op Laguna?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:04 schreef vosss het volgende:
Ik reed al op Laguna Seca en Daytona toen ik een jaar of 10 was, dus misschien dat ik ten onrechte denk dat het hele bekende circuits zijn in Amerika?
En welk ander team nog meer. Dat maakte de RBR zo snel vorig seizoen imo. Het schijnt 5-6 tienden per ronde op te leveren.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:46 schreef Kill_em_all het volgende:
(vraag me af of ferrari bv ook de RBR achterophanging zal kopieren).
Net als van alle nieuwe teams; eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van US F1?
Computerspelletjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |