abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75980152
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik wou dat het maart was
Ik ook. Dit belooft een geweldig seizoen te worden.
  woensdag 23 december 2009 @ 20:50:32 #152
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75985796
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Is er al een reactie van Rosberg binnen, over zijn status als 2e rijder
Ik denk niet dat hij die status krijgt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 23 december 2009 @ 20:51:43 #153
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75985871
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef Leatherface het volgende:
Als de Mercedes ook direct competitief is, wordt het volgend seizoen een mooie strijd om de wereldtitel lijkt me.
Waarom niet, in de basis de op 1-2 na snelste bolide aan het eind van afgelopen seizoen. Samen met Schumi zal dat alleen maar beter worden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_75985959
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij die status krijgt
Voor zover ik weet gaat Rosberg rijden met startnummer 3, en Schumi met 4. Aldus Bild.de, in het bericht op FOK!sport.

Dus waar haalt men de wijsheid vandaan dat Schumacher 1e coureur wordt?


Edit: zelfs Mercedes zelf zegt er niets over.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 23 december 2009 @ 21:00:44 #155
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75986357
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Sally het volgende:

[..]

Voor zover ik weet gaat Rosberg rijden met startnummer 3, en Schumi met 4. Aldus Bild.de, in het bericht op FOK!sport.

Dus waar haalt men de wijsheid vandaan dat Schumacher 1e coureur wordt?


Edit: zelfs Mercedes zelf zegt er niets over.
Mercedes wilde het bij McLaren al niet, en Brawn vorig jaar ook al niet. Dus zal ook niet gebeuren.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_75986531
Ik had het dan ook meer over deze opmerking, die jij weer quotete, sanger
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Is er al een reactie van Rosberg binnen, over zijn status als 2e rijder
Ik lees nergens dat Schumacher 1e coureur is, namelijk.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75995551
Mijn uitspraak was op niets anders gebaseerd als de ervaringen uit het verleden, waar overal waar MS reedt hij ogenschijnlijk een voorkeursbehandeling genoot.. en dat heeft natuurlijk ook niets met een startnummer te maken
Where facts are few, experts are many.
pi_76000788
Heel gaaf nieuws. Ben wel benieuwd naar komend seizoen, of de Brawns nog steeds zo goed er voor staan. Want laten we eerlijk zijn, een groot deel van het de winst afgelopen jaar hebben ze te danken aan de voorsprong die ze in het begin hadden. Want zo supersterk waren ze later niet meer.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_76001456
quote:
Op donderdag 24 december 2009 01:52 schreef Mikkie het volgende:
Heel gaaf nieuws. Ben wel benieuwd naar komend seizoen, of de Brawns nog steeds zo goed er voor staan. Want laten we eerlijk zijn, een groot deel van het de winst afgelopen jaar hebben ze te danken aan de voorsprong die ze in het begin hadden. Want zo supersterk waren ze later niet meer.
Ik heb het al vaker gezegd en ik ga het gewoon nog een keer zeggen.

Brawn is zo een slimme vent dat ik het best mogelijk acht dat hij niet 1, maar 2 mazen in de regels gevonden heeft. 1 daarvan was die dubbele diffusor.

Ik acht hem zeer in staat om van te voren te weten okay, hier pakken we een halve seconde per ronde mee en voordat de rest ons bij is hebben we genoeg voorsprong om de titels te pakken en dan bewaar ik die 2de maas in de regels gewoon voor volgend jaar!

Als hij ze allebei dit jaar zou uitbuiten zouden alle teams ze ook gaan gebruiken.

Ik acht hem daar echt toe in staat en het zou me dan ook compleet en werkelijk niks verbazen als de MercedesGP auto de eerst 4 tot 5 races van komend jaar weer veruit de sterkste is.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76001508
Maargoed, dat is natuurlijk koffiedik kijken.

Feit is dat Brawn en Schumacher een dodelijke combinatie is en ik weet zeker dat Schumacher niet getekend zou hebben als Ross niet an het roer had gestaan daar.

En achteraf ben ik blij dat hij Massa niet kon vervangen.
Die Ferrari was hopeloos en daar had hij ook echt niet mee kunnen winnen denk ik.
Plus dat hij dan komend seizoen weer plaats had moeten maken voor Massa.

Dit is echt beter zo, nu voor Mercedes.

Anders had ie zich wellicht in zn vingers gesneden, maarja, ook dat is koffiedik kijken,

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 december 2009 @ 07:52:12 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76003349
Ik denk dat het dit jaar echt moeilijker wordt voor Mercedes maar dat betekent niet dat ze geen winnende auto kunnen hebben, ik verwacht aan het begin van het seizoen een voorsprong van Ferrari omdat die het vroegst (augustus 2009) zich volledig op de 2010 auto hebben gestort terwijl de anderen op de 2009 auto zijn door blijven ontwikkelen.

Dit in combinatie met Alonso maakt wat mij betreft Ferrari licht favoriet aan het begin van het seizoen, of ze moeten er in die tijd weer een Fiat Croma van hebben gebakken
  donderdag 24 december 2009 @ 08:40:14 #162
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76003678
Mercedes heeft twee voordelen, of eigenlijk drie.

1. Ross Brawn is een genie
2. Schumi weet hoe hij een team moet vormen en een bolide moet ontwikkelen
3. Rosberg is technisch ook goed onderlegt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_76003701
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:40 schreef sanger het volgende:
Mercedes heeft twee voordelen, of eigenlijk drie.

1. Ross Brawn is een genie
2. Schumi weet hoe hij een team moet vormen en een bolide moet ontwikkelen
3. Rosberg is technisch ook goed onderlegt
1 Ja
2 Ja
3. Ben ik niet van overtuigd maar we zullen zien.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 24 december 2009 @ 09:21:48 #164
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76004233
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:42 schreef Joene het volgende:

[..]

1 Ja
2 Ja
3. Ben ik niet van overtuigd maar we zullen zien.
Williams wilde hem niet voor niets langer hebben. Volgens de verhalen niet alleen om de pure snelheid.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 24 december 2009 @ 09:46:03 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76004698
Ross Brawn is waarschijnlijk de beste team manager die er is maar hij ontwerpt de auto's niet dus als de basis snelheid van de auto niet goed is wordt het moeilijk.

Schumi hoeft in dit geval geen team te vormen want dat is er al, dat hij als de beste feedback kan geven van hoe het beter kan staat buiten kijf, maar ook in zijn geval geldt dat als de basis snelheid van de auto niet goed is het moeilijk wordt.

Rosberg kan laten zien of hij bij het rijtje Vettel, Hamilton hoort
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2009 @ 11:34:06 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76007605
Brawn verstaat de kunst van de juiste mensen om zich heen verzamelen. Hierdoor is hij zo goed.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76008158
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:46 schreef Tarado het volgende:
Ross Brawn is waarschijnlijk de beste team manager die er is maar hij ontwerpt de auto's niet dus als de basis snelheid van de auto niet goed is wordt het moeilijk.
Hij ontwerpt de auto's niet Dacht toch dat ie dat juist wel deed.. Nick Fry is meer de managing kant toch?
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2009 @ 11:52:26 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76008296
Brawn is een engineer en geen ontwerper
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_76008417
Idd, dat klopt wel.. Maar hij zal toch met een sterk technisch oog naar t resultaat kijken, en niet alles wat uit de productie komt voor goed aannemen. Ik bedoel niet dat ie zelf de vleugels in elkaar lijmt, maar hij houdt zich toch ook niet volledig afzijdig bij het ontwerpen van de auto?
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 december 2009 @ 11:57:25 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_76008488
nee, Brawn zal met niet minder dan het beste genoegen nemen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 24 december 2009 @ 11:58:29 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76008530
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Hij ontwerpt de auto's niet Dacht toch dat ie dat juist wel deed.. Nick Fry is meer de managing kant toch?
Bij Benneton en Ferrari was Rory Byrne dat al, Brawn was altijd degene die het gehele proces overzag, maar de ontwerper zoals bijvoorbeeld Newey is hij nooit geweest
  donderdag 24 december 2009 @ 13:08:32 #172
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_76010868
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Sally het volgende:
Ik had het dan ook meer over deze opmerking, die jij weer quotete, sanger
[..]

Ik lees nergens dat Schumacher 1e coureur is, namelijk.
Ik denk dat je er veilig vanuit mag gaan dat Michael Schumacher niet terugkeert om tweede viool te spelen bij Mercedes. Hang niet teveel op aan het startnummer #4.

Als je naar het verleden van Schumacher kijkt dan zie je dat Ross Brawn de organisatie bij zowel Benetton als Ferrari geheel toespitste op Schumacher; de tweede rijder was ook écht een tweede rijder, die in dienst reed van team Brawn&Schumi.
Vraag maar aan bijvoorbeeld Rubens en Eddie.

Dat zal Rosberg ook niet ontgaan zijn.
pi_76010998
Kaartverkoop Hockenheim loopt storm

Wie nog kaartjes wil kopen moet denk ik snel zijn
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76011050
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef vosss het volgende:
Kaartverkoop Hockenheim loopt storm

Wie nog kaartjes wil kopen moet denk ik snel zijn


*even sms gaat sturen*
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_76011154
Even geen Schumacher nieuws, maar een filmpje over de voortgang bij USF1:

http://www.youtube.com/user/USF1Team

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')