Ik denk niet dat hij die status krijgtquote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Is er al een reactie van Rosberg binnen, over zijn status als 2e rijder
Waarom niet, in de basis de op 1-2 na snelste bolide aan het eind van afgelopen seizoen. Samen met Schumi zal dat alleen maar beter worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef Leatherface het volgende:
Als de Mercedes ook direct competitief is, wordt het volgend seizoen een mooie strijd om de wereldtitel lijkt me.
Voor zover ik weet gaat Rosberg rijden met startnummer 3, en Schumi met 4. Aldus Bild.de, in het bericht op FOK!sport.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij die status krijgt
Mercedes wilde het bij McLaren al niet, en Brawn vorig jaar ook al niet. Dus zal ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat Rosberg rijden met startnummer 3, en Schumi met 4. Aldus Bild.de, in het bericht op FOK!sport.
Dus waar haalt men de wijsheid vandaan dat Schumacher 1e coureur wordt?
Edit: zelfs Mercedes zelf zegt er niets over.
Ik lees nergens dat Schumacher 1e coureur is, namelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Is er al een reactie van Rosberg binnen, over zijn status als 2e rijder
Ik heb het al vaker gezegd en ik ga het gewoon nog een keer zeggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:52 schreef Mikkie het volgende:
Heel gaaf nieuws. Ben wel benieuwd naar komend seizoen, of de Brawns nog steeds zo goed er voor staan. Want laten we eerlijk zijn, een groot deel van het de winst afgelopen jaar hebben ze te danken aan de voorsprong die ze in het begin hadden. Want zo supersterk waren ze later niet meer.
1 Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 08:40 schreef sanger het volgende:
Mercedes heeft twee voordelen, of eigenlijk drie.
1. Ross Brawn is een genie
2. Schumi weet hoe hij een team moet vormen en een bolide moet ontwikkelen
3. Rosberg is technisch ook goed onderlegt
Williams wilde hem niet voor niets langer hebben. Volgens de verhalen niet alleen om de pure snelheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:42 schreef Joene het volgende:
[..]
1 Ja
2 Ja
3. Ben ik niet van overtuigd maar we zullen zien.
Hij ontwerpt de auto's nietquote:Op donderdag 24 december 2009 09:46 schreef Tarado het volgende:
Ross Brawn is waarschijnlijk de beste team manager die er is maar hij ontwerpt de auto's niet dus als de basis snelheid van de auto niet goed is wordt het moeilijk.
Bij Benneton en Ferrari was Rory Byrne dat al, Brawn was altijd degene die het gehele proces overzag, maar de ontwerper zoals bijvoorbeeld Newey is hij nooit geweestquote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hij ontwerpt de auto's nietDacht toch dat ie dat juist wel deed.. Nick Fry is meer de managing kant toch?
Ik denk dat je er veilig vanuit mag gaan dat Michael Schumacher niet terugkeert om tweede viool te spelen bij Mercedes. Hang niet teveel op aan het startnummer #4.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Sally het volgende:
Ik had het dan ook meer over deze opmerking, die jij weer quotete, sanger
[..]
Ik lees nergens dat Schumacher 1e coureur is, namelijk.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef vosss het volgende:
Kaartverkoop Hockenheim loopt storm
Wie nog kaartjes wil kopen moet denk ik snel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |