quote:
quote:wrestling with some alligators
Bij Ferrari en Bennetton was dat het geval ja. Dat was ook niet echt een geheim toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat je er veilig vanuit mag gaan dat Michael Schumacher niet terugkeert om tweede viool te spelen bij Mercedes. Hang niet teveel op aan het startnummer #4.
Als je naar het verleden van Schumacher kijkt dan zie je dat Ross Brawn de organisatie bij zowel Benetton als Ferrari geheel toespitste op Schumacher; de tweede rijder was ook écht een tweede rijder, die in dienst reed van team Brawn&Schumi.
Vraag maar aan bijvoorbeeld Rubens en Eddie.
Dat zal Rosberg ook niet ontgaan zijn.
wat reed jij op Laguna?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:04 schreef vosss het volgende:
Ik reed al op Laguna Seca en Daytona toen ik een jaar of 10 was, dus misschien dat ik ten onrechte denk dat het hele bekende circuits zijn in Amerika?
En welk ander team nog meer. Dat maakte de RBR zo snel vorig seizoen imo. Het schijnt 5-6 tienden per ronde op te leveren.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:46 schreef Kill_em_all het volgende:
(vraag me af of ferrari bv ook de RBR achterophanging zal kopieren).
Net als van alle nieuwe teams; eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van US F1?
Computerspelletjequote:
had toch meer zoiets verwacht als West Coast Choppersquote:Op donderdag 24 december 2009 13:16 schreef vosss het volgende:
Even geen Schumacher nieuws, maar een filmpje over de voortgang bij USF1:
http://www.youtube.com/user/USF1Team
Ik vond het in de jaren '90 wel een van de leukere circuits op de Indycar kalender. Kan ook alleen door de corkscrew komen en de inhaalactie van Zanardi op Herta.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:10 schreef Atreidez het volgende:
Idd, vond het met indycars al dodgy. Circuit is toch ook origineel ontworpen als motorcircuit?
Mijn uitlegquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:47 schreef bodylotion het volgende:
ik zit een beetje oude video's te kijken op youtube, en wat me opvalt is dat (in bijv. 1994) de rijders behoorlijk revven (hoe zeg je dat in NL) en dat sommigen met veel wielspin wegrijden.
Waarom zie je dat tegenwoordig niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |