Nietus!quote:
ik denk om de post, want nu weer welquote:
wat ze al niet bedenken om ons bezig te houdenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk om de post, want nu weer wel
sja. tis niet veel anders dan dat we normaal doenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
wat ze al niet bedenken om ons bezig te houden
Ik zal eens informerenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk om de post, want nu weer wel
als jij nou de trend door breektquote:Op donderdag 17 december 2009 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. tis niet veel anders dan dat we normaal doen
hoe?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:14 schreef Thrust het volgende:
[..]
als jij nou de trend door breekt
kan van alles zijn, wat pikante foto'squote:
Niet-pikante foto's?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
kan van alles zijn, wat pikante foto'sof totaal iets anders
Erm.. Pikante foto's.. heb ik nog niet.. en deel ik ook nietquote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
kan van alles zijn, wat pikante foto'sof totaal iets anders
flauw, volgens mij was jij aan de beurtquote:Op donderdag 17 december 2009 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Erm.. Pikante foto's.. heb ik nog niet.. en deel ik ook niet
ik dacht dat het jouw beurt was .. je staat iig bovenaan op de lijstquote:Op donderdag 17 december 2009 00:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
flauw, volgens mij was jij aan de beurt
wiens lijstje?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat het jouw beurt was .. je staat iig bovenaan op de lijst
Ik betwijfel of ik dat wel wil zien.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat het jouw beurt was .. je staat iig bovenaan op de lijst
de grote lijst.. niet van mijquote:
ach... lachen is goed voor jequote:Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik dat wel wil zien.
Indrukwekkend filmpje, laat goed zien hoezeer mensen vergeten hoe gevaarlijk autorijden wel niet kan zijn, en hoe gemakkelijk het gewoontjes kan worden zodat men met borrels op gaan rijden.quote:
tja als je niet met de lijst eens bent, komen er ook geen foto's meerquote:Op donderdag 17 december 2009 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de grote lijst.. niet van mij![]()
[..]
ach... lachen is goed voor je
mogen ze wat mij betreft wel een paar keer op tv laten zien..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Indrukwekkend filmpje, laat goed zien hoezeer mensen vergeten hoe gevaarlijk autorijden wel niet kan zijn, en hoe gemakkelijk het gewoontjes kan worden zodat men met borrels op gaan rijden.
ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben. wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:36 schreef Thrust het volgende:
[..]
tja als je niet met de lijst eens bent, komen er ook geen foto's meer
een van de weinige manieren om nog door te dringen bij sommige mensenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogen ze wat mij betreft wel een paar keer op tv laten zien..
het is schokkend, maar misschien heeft dat juist invloed
Helemaal mee eens, sowieso wat de gevaren van auto's betreft.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogen ze wat mij betreft wel een paar keer op tv laten zien..
het is schokkend, maar misschien heeft dat juist invloed
Veel mensen denken dat het hun niet gebeurd, dat ze goed genoeg kunnen rijden onder invloed. Daar gaat het juist vaak mis.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:38 schreef Thrust het volgende:
[..]
een van de weinige manieren om nog door te dringen bij sommige mensen
idd.. "och, zoveel heb ik toch niet op.. " of "het is maar een klein stukje"quote:Op donderdag 17 december 2009 00:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat het hun niet gebeurd, dat ze goed genoeg kunnen rijden onder invloed. Daar gaat het juist vaak mis.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
misschien je horizon verbreden, er is meer dan alleen Nijmegen
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, sowieso wat de gevaren van auto's betreft.
Deze is ook indrukwekkend
Arrogantie is met stip de nr1, het stomste wat je kan doen. Er blijven altijd mensen die zo blijven door gaan, zelfs als het in hun directe omgeving is gebeurtquote:Op donderdag 17 december 2009 00:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat het hun niet gebeurd, dat ze goed genoeg kunnen rijden onder invloed. Daar gaat het juist vaak mis.
Terecht! een hele leuke stadquote:Op donderdag 17 december 2009 00:42 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten:
ARNHEM!
wacht nog maar wat langer, je heb al aardig wat gezienquote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben. wel?
ik wacht..
Mja, jammer genoeg wel, maar dat is helaas zo op heel veel gebieden.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:43 schreef Thrust het volgende:
[..]
Arrogantie is met stip de nr1, het stomste wat je kan doen. Er blijven altijd mensen die zo blijven door gaan, zelfs als het in hun directe omgeving is gebeurt
niks mis met arnep hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 00:42 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten:
ARNHEM!
dan weet je meer als ikquote:Op donderdag 17 december 2009 00:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
wacht nog maar wat langer, je heb al aardig wat gezien
Sommige mensen denken, dat je alleen plezier kan hebben met een vracht drank opquote:Op donderdag 17 december 2009 00:47 schreef Tegan het volgende:
Ik snap trouwens ook niet wat zo het probleem is om te Bobben. Maar hier in de groep is het altijd lastig iemand te vinden.
Ik ken wel mensen die altijd de lul zijn, zijn de enige in de vriendenkring met een rijbewijs, dus die zijn altijd de Bob. Ik kan me ergens wel indenken dat zij ook zoiets hebben van: ik wil me ook een keertje kunnen bezatten als ik daar zin in heb.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:47 schreef Tegan het volgende:
Ik snap trouwens ook niet wat zo het probleem is om te Bobben. Maar hier in de groep is het altijd lastig iemand te vinden.
Zolang je de enige op de weg ben.. niks, alleen zijn er altijd andere weggebruikersquote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb hele discussies gehad met mijn ex omdat hij het op korte stukjes niet nodig vond om zijn gordel om te doen.
Want tja, wat kan er op een stukje van 10 minuten, op wegen die hij goed kent, nou helemaal gebeuren?
Dat dus, of willen als alternatief maar gewoon gaan en 'zien wel hoe ze thuis komen'quote:Op donderdag 17 december 2009 00:49 schreef Thrust het volgende:
[..]
Sommige mensen denken, dat je alleen plezier kan hebben met een vracht drank op
Nee tuurlijk, maar hier willen ze het gewoon niet om Trust's reden.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:50 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die altijd de lul zijn, zijn de enige in de vriendenkring met een rijbewijs, dus die zijn altijd de Bob. Ik kan me ergens wel indenken dat zij ook zoiets hebben van: ik wil me ook een keertje kunnen bezatten als ik daar zin in heb.
Tja, altijd genoeg gekken op de weg. Maar gordel is voor je eigen bestwil, wie niet horen wilt moet maar voelen wat dat betreft.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb hele discussies gehad met mijn ex omdat hij het op korte stukjes niet nodig vond om zijn gordel om te doen.
Want tja, wat kan er op een stukje van 10 minuten, op wegen die hij goed kent, nou helemaal gebeuren?
ja, want zonder drank en/of drugs is een avondje uit niet leukquote:Op donderdag 17 december 2009 00:47 schreef Tegan het volgende:
dementie op vroege leeftijd? vrijdagnachtquote:
niks?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:51 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zolang je de enige op de weg ben.. niks, alleen zijn er altijd andere weggebruikers
Ja, dat wordt dan taxi, en dat is weer te duur volgens sommigen. Ik heb geen rijbewijs, dus kan niet eisen, maar ik vind een taxi dan ook echt totaal geen probleem, maarjaquote:Op donderdag 17 december 2009 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, want zonder drank en/of drugs is een avondje uit niet leuk![]()
heel simpel.. neem dan trein/bus/taxi
vrijdagnacht, dat was niks man.. je had de helft eraf geshoptquote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef Thrust het volgende:
[..]
dementie op vroege leeftijd? vrijdagnacht
Ook een goeie, alleen jammer van die geluidseffecten in het ongeluk, sommige kwamen een beetje slapsticky op mij over.quote:
Als je geen gordel draagt kan het mij niet boeien, dat doe je alleen jezelf aan. Als je aangeschoten achter het stuur gaat doe je dat al het verkeer aan...quote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks?
je kan geen klapband krijgen en de macht over het stuur verliezen? of in slaap vallen en frontaal een boom kussen?
Ik draag altijd een gordel...al is het maar 100meter...dat ding heeft me al een keer gered gelukkig
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks?
je kan geen klapband krijgen en de macht over het stuur verliezen? of in slaap vallen en frontaal een boom kussen?
Ik draag altijd een gordel...al is het maar 100meter...dat ding heeft me al een keer gered gelukkig
Als ze dan zo moeilijk doen, gaan ze voor mij part maar lekker lopenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dan taxi, en dat is weer te duur volgens sommigen. Ik heb geen rijbewijs, dus kan niet eisen, maar ik vind een taxi dan ook echt totaal geen probleem, maarja.
ik heb ook geen rijbewijs, maar desnoods loop ik wel..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dan taxi, en dat is weer te duur volgens sommigen. Ik heb geen rijbewijs, dus kan niet eisen, maar ik vind een taxi dan ook echt totaal geen probleem, maarja.
die andere helft is alleen irl te zienquote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrijdagnacht, dat was niks man.. je had de helft eraf geshopt
Het is voor mij alleen 15+ km, dus dat ga ik niet lopen alleen.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ook geen rijbewijs, maar desnoods loop ik wel..
ben wel vaker vanuit stad naar huis gelopen midden in de nacht omdat ik het vertikte bij iemand in te stappen die gezopen had..
Beetje lastig om dan maar alleen een taxi te nemen, dus we blijven altijd braaf op fietsafstandquote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als ze dan zo moeilijk doen, gaan ze voor mij part maar lekker lopen
jup, maar de beelden zijn wel echt confronterend.. hoeveel mensen smsen niet ff snel in de auto..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ook een goeie, alleen jammer van die geluidseffecten in het ongeluk, sommige kwamen een beetje slapsticky op mij over.
idd dat ze met hun eigen leven willen spelen k maar niet met die van mijquote:Op donderdag 17 december 2009 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ook geen rijbewijs, maar desnoods loop ik wel..
ben wel vaker vanuit stad naar huis gelopen midden in de nacht omdat ik het vertikte bij iemand in te stappen die gezopen had..
jezelf...en de hulpverleners die je uit je voorruit moeten pulkenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je geen gordel draagt kan het mij niet boeien, dat doe je alleen jezelf aan. Als je aangeschoten achter het stuur gaat doe je dat al het verkeer aan...
ik denk kilometer of 5/6 naar mijn huis.. maar ja, taxi bellen kan altijd.. geen geld? dan maar lopen.. simpel..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is voor mij alleen 15+ km, dus dat ga ik niet lopen alleen.
2 mensen in mijn omgeving al verloren aan drank en verkeer..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef Thrust het volgende:
[..]
idd dat ze met hun eigen leven willen spelen k maar niet met die van mij
het is een vrij simpele gewoonte, zo aan geleerd.. alleen mensen die niet willen kan je ook niks lerenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jezelf...en de hulpverleners die je uit je voorruit moeten pulken
en je familie en vrienden
en etc...
wat voor moeite is het nou om ff dat ding om te doen?
Ik moet dan naar een andere plaats, dus dat doe ik niet, alleen door bossen enzo, mijn vrienden zijn stom, maarja, dan maar niet stappen.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk kilometer of 5/6 naar mijn huis.. maar ja, taxi bellen kan altijd.. geen geld? dan maar lopen.. simpel..
tja heb al genoeg mensen verloren in het verkeer, me moeder, oma&opa, me ex en een maat van me... het blijft een kwestie van gezond verstandquote:Op donderdag 17 december 2009 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2 mensen in mijn omgeving al verloren aan drank en verkeer..
niet heel close, maar je gaat echt nadenken over de gevolgen van een eventuele combi.
Jazeker, dat is nog het belangrijkste, maar het doet wel een beetje af van het totaal beeld, maar dat is maar minimaal gelukkig.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup, maar de beelden zijn wel echt confronterend.. hoeveel mensen smsen niet ff snel in de auto..
ook al kan ik blind smsen, je weet dat je afgeleid bent..
Dat snap ik dus ook niet, is stoer ofzo denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jezelf...en de hulpverleners die je uit je voorruit moeten pulken
en je familie en vrienden
en etc...
wat voor moeite is het nou om ff dat ding om te doen?
Zoveelquote:Op donderdag 17 december 2009 01:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
tja heb al genoeg mensen verloren in het verkeer, me moeder, oma&opa, me ex en een maat van me... het blijft een kwestie van gezond verstand
goed fokked op voor jequote:Op donderdag 17 december 2009 01:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
tja heb al genoeg mensen verloren in het verkeer, me moeder, oma&opa, me ex en een maat van me... het blijft een kwestie van gezond verstand
Oefquote:Op donderdag 17 december 2009 01:05 schreef ArTiC het volgende:
dutje doen
ja Thrust...minder dan 4 uur slapen dus, om 5 uur: wakker worden! wakker worden! wakker worden!
geen zorgen, had al een aardig slaap tekortquote:Op donderdag 17 december 2009 01:05 schreef ArTiC het volgende:
dutje doen
ja Thrust...minder dan 4 uur slapen dus, om 5 uur: wakker worden! wakker worden! wakker worden!
goodnightquote:Op donderdag 17 december 2009 01:05 schreef ArTiC het volgende:
dutje doen
daarom het is een kettingreactie er worden meer mensen getroffenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed fokked op voor je![]()
nja, 1 compleet eigen schuld.. bleek dat hij had gezopen en te hard had gereden.. de ander, ging gezellig een dagje winkelen met mams en zus.. had een tweeling die bijna 2 werd... kreeg een spookrijder tegen zich aan die gezopen had.. zij dood en mams dood.. zusje kan nooit meer werken, heeft ook een kleine.. grote inpact voor een paar borrels
of zoals me zuster zou zeggen, alles went behalve een ventquote:
inderdeedquote:Op donderdag 17 december 2009 01:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
of zoals me zuster zou zeggen, alles went behalve een vent
Ik kan niet wennen aan 6 a 7 uur slaap, ik moet echt 8 uur hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
of zoals me zuster zou zeggen, alles went behalve een vent
er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:
Is ook wel aan te wennen, mijn lichaam heb gewoon 6uur nodig om compleet uit te rusten, daarna word ik ook automatisch wakkerquote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan 6 a 7 uur slaap, ik moet echt 8 uur hebben
mannen passen zich nooit genoeg aanquote:Op donderdag 17 december 2009 01:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
er zijn natuurlijk uitzonderingen
ik heb in principe genoeg aan 3-4 uur, maar ik wordt uit mezelf heel moeilijk wakker ook al heb ik 8 uur geslapen..quote:Op donderdag 17 december 2009 01:17 schreef Thrust het volgende:
[..]
Is ook wel aan te wennen, mijn lichaam heb gewoon 6uur nodig om compleet uit te rusten, daarna word ik ook automatisch wakker
je heb gewoon een kerel nodig die wel uit zich zelf wakker word en jou wakker maaktquote:Op donderdag 17 december 2009 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen passen zich nooit genoeg aan![]()
en die zijn watjes![]()
[..]
ik heb in principe genoeg aan 3-4 uur, maar ik wordt uit mezelf heel moeilijk wakker ook al heb ik 8 uur geslapen..
wekkers zijn niet voor mij gemaakt..
Een van hun vele handige functiesquote:Op donderdag 17 december 2009 01:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
je heb gewoon een kerel nodig die wel uit zich zelf wakker word en jou wakker maakt
zijn er nog meer handige functies dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een van hun vele handige functies.
De portemonnee, dan houden de vrouwen tenminste op met zeuren.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zijn er nog meer handige functies dan?
fout.. ik accepteer geen geld of zoiets.. ik kan er zelf ook voor werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De portemonnee, dan houden de vrouwen tenminste op met zeuren.
*wijst pratende paddestoelen aanquote:Op donderdag 17 december 2009 01:25 schreef RaXz het volgende:
Tsss![]()
De aanpassing moet van beide kanten komen, en ook aanvullende functies zijn handig.
Of leef ik nu in een sprookjeswereld?
Leugens, na jullie 30ste willen jullie enkel koters baren.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout.. ik accepteer geen geld of zoiets.. ik kan er zelf ook voor werken
ook als ik koters heb blijf ik werken.. misschien niet fulltime. maar ik ga niet helemaal stoppen met werken.. ik zou gillend gek wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Leugens, na jullie 30ste willen jullie enkel koters baren.
euhm.. dat gaat door de tepel, waar het kind uit drinkt..quote:Op donderdag 17 december 2009 01:32 schreef Tegan het volgende:
Kinderen.
Kwam er net laatst achter dat je met een tepelpiercing geen borstvoeding kan geven.
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:32 schreef Tegan het volgende:
Kinderen.
Kwam er net laatst achter dat je met een tepelpiercing geen borstvoeding kan geven.
heb je kinderen in de planning staan?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook als ik koters heb blijf ik werken.. misschien niet fulltime. maar ik ga niet helemaal stoppen met werken.. ik zou gillend gek worden
Watvoor werk doe je?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook als ik koters heb blijf ik werken.. misschien niet fulltime. maar ik ga niet helemaal stoppen met werken.. ik zou gillend gek worden
sowieso zou ik dnk ik geen borstvoeding doen..quote:Op donderdag 17 december 2009 01:36 schreef Tegan het volgende:
Ik las dat het erg onhygienisch was, en met een piercing daar dus grotere kans op infecties, en dat het extra moeilijk was/onmogelijk om het te laten lukken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |