quote:Op woensdag 16 december 2009 23:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
misschien je horizon verbreden, er is meer dan alleen Nijmegen
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, sowieso wat de gevaren van auto's betreft.
Deze is ook indrukwekkend
Arrogantie is met stip de nr1, het stomste wat je kan doen. Er blijven altijd mensen die zo blijven door gaan, zelfs als het in hun directe omgeving is gebeurtquote:Op donderdag 17 december 2009 00:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat het hun niet gebeurd, dat ze goed genoeg kunnen rijden onder invloed. Daar gaat het juist vaak mis.
Terecht! een hele leuke stadquote:Op donderdag 17 december 2009 00:42 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten:
ARNHEM!
wacht nog maar wat langer, je heb al aardig wat gezienquote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben. wel?
ik wacht..
Mja, jammer genoeg wel, maar dat is helaas zo op heel veel gebieden.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:43 schreef Thrust het volgende:
[..]
Arrogantie is met stip de nr1, het stomste wat je kan doen. Er blijven altijd mensen die zo blijven door gaan, zelfs als het in hun directe omgeving is gebeurt
niks mis met arnep hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 00:42 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten:
ARNHEM!
dan weet je meer als ikquote:Op donderdag 17 december 2009 00:45 schreef Thrust het volgende:
[..]
wacht nog maar wat langer, je heb al aardig wat gezien
Sommige mensen denken, dat je alleen plezier kan hebben met een vracht drank opquote:Op donderdag 17 december 2009 00:47 schreef Tegan het volgende:
Ik snap trouwens ook niet wat zo het probleem is om te Bobben. Maar hier in de groep is het altijd lastig iemand te vinden.
Ik ken wel mensen die altijd de lul zijn, zijn de enige in de vriendenkring met een rijbewijs, dus die zijn altijd de Bob. Ik kan me ergens wel indenken dat zij ook zoiets hebben van: ik wil me ook een keertje kunnen bezatten als ik daar zin in heb.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:47 schreef Tegan het volgende:
Ik snap trouwens ook niet wat zo het probleem is om te Bobben. Maar hier in de groep is het altijd lastig iemand te vinden.
Zolang je de enige op de weg ben.. niks, alleen zijn er altijd andere weggebruikersquote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb hele discussies gehad met mijn ex omdat hij het op korte stukjes niet nodig vond om zijn gordel om te doen.
Want tja, wat kan er op een stukje van 10 minuten, op wegen die hij goed kent, nou helemaal gebeuren?
Dat dus, of willen als alternatief maar gewoon gaan en 'zien wel hoe ze thuis komen'quote:Op donderdag 17 december 2009 00:49 schreef Thrust het volgende:
[..]
Sommige mensen denken, dat je alleen plezier kan hebben met een vracht drank op
Nee tuurlijk, maar hier willen ze het gewoon niet om Trust's reden.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:50 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die altijd de lul zijn, zijn de enige in de vriendenkring met een rijbewijs, dus die zijn altijd de Bob. Ik kan me ergens wel indenken dat zij ook zoiets hebben van: ik wil me ook een keertje kunnen bezatten als ik daar zin in heb.
Tja, altijd genoeg gekken op de weg. Maar gordel is voor je eigen bestwil, wie niet horen wilt moet maar voelen wat dat betreft.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb hele discussies gehad met mijn ex omdat hij het op korte stukjes niet nodig vond om zijn gordel om te doen.
Want tja, wat kan er op een stukje van 10 minuten, op wegen die hij goed kent, nou helemaal gebeuren?
ja, want zonder drank en/of drugs is een avondje uit niet leukquote:Op donderdag 17 december 2009 00:47 schreef Tegan het volgende:
dementie op vroege leeftijd? vrijdagnachtquote:
niks?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:51 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zolang je de enige op de weg ben.. niks, alleen zijn er altijd andere weggebruikers
Ja, dat wordt dan taxi, en dat is weer te duur volgens sommigen. Ik heb geen rijbewijs, dus kan niet eisen, maar ik vind een taxi dan ook echt totaal geen probleem, maarjaquote:Op donderdag 17 december 2009 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, want zonder drank en/of drugs is een avondje uit niet leuk![]()
heel simpel.. neem dan trein/bus/taxi
vrijdagnacht, dat was niks man.. je had de helft eraf geshoptquote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef Thrust het volgende:
[..]
dementie op vroege leeftijd? vrijdagnacht
Ook een goeie, alleen jammer van die geluidseffecten in het ongeluk, sommige kwamen een beetje slapsticky op mij over.quote:
Als je geen gordel draagt kan het mij niet boeien, dat doe je alleen jezelf aan. Als je aangeschoten achter het stuur gaat doe je dat al het verkeer aan...quote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks?
je kan geen klapband krijgen en de macht over het stuur verliezen? of in slaap vallen en frontaal een boom kussen?
Ik draag altijd een gordel...al is het maar 100meter...dat ding heeft me al een keer gered gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |