Ja die van Lindt smaakt perhaps wel (omdat Lindt sowieso de bom is). Maar deze troep...baahh...heb nu nog die vieze smaak in m'n mondquote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vind ik juist lekkerDie van Lindt in ieder geval, daar zit het fatsoenlijk in verwerkt zonder stukjes. Voordeel is dat je niet die hele reep naar binnen schuift (heb ik nogal last van, zou echt kilo's chocola eten op een dag als eht aan mij lag), maar als je dat bij die chocola doet staat je smoel in brand
.
ik hou van bijna alles, als het maar weinig groenten bevat, en weinig nederlands heeftquote:Op woensdag 16 december 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van nasi/bami enzo. Heb liever Italiaans met een tomaten- of roomsausje ofzo.
En dat terwijl ik 1/2e Surinaams ben.
eet ik ook vaakquote:
Goodnightquote:
Ga slapen jij!quote:
quote:
Geen smaakquote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ooit een stuk van gezien.. vond hem saai
Sommige dingen veranderen ook nooitquote:
Ik lust heel veel, maar ik vind weinig echt lekker.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van bijna alles, als het maar weinig groenten bevat, en weinig nederlands heeft![]()
Sja.. mammie oma en tante koken gewoon veel indonesischquote:
Vandaar dat je niet het huis uit wilquote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja.. mammie oma en tante koken gewoon veel indonesisch
wrong idea..quote:Op woensdag 16 december 2009 23:14 schreef Thrust het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet het huis uit wil
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja.. mammie oma en tante koken gewoon veel indonesisch
ik vind veel groenten niet lekker..quote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik lust heel veel, maar ik vind weinig echt lekker.
Maar groenten heb ik geen probleem mee. Behalve rode bieten/witlof.
kheb wel wat recepten voor je?quote:
Stuur maar, dan kan ik aan de slag als ik niet op het koken van m'n pa kan parasiteren.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kheb wel wat recepten voor je?
als je het graag wil, waarom niet kunnen? je werkt toch fulltime? stel je zoveel eisen aan een eigen stek?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wrong idea..
graag willen, niet kunnen
pm maar een mail, dan stuur ik wat doorquote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef RaXz het volgende:
[..]
Stuur maar, dan kan ik aan de slag als ik niet op het koken van m'n pa kan parasiteren.
24 uur i/d week.. en in nijmegen is een woning krijgen kut.. vooral omdat ik dus niet duizenden per maand verdien en in mn eentje ben..quote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
als je het graag wil, waarom niet kunnen? je werkt toch fulltime? stel je zoveel eisen aan een eigen stek?
misschien je horizon verbreden, er is meer dan alleen Nijmegenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pm maar een mail, dan stuur ik wat door![]()
[..]
24 uur i/d week.. en in nijmegen is een woning krijgen kut.. vooral omdat ik dus niet duizenden per maand verdien en in mn eentje ben..
en ik stel juist weinig eisen, ik wil alleen een aparte slaapkamer van mn woonkamer en verder boeit het me niet hoe en waar.. alleen een beetje betaalbaar..
mijn werk zit in nijmegen, en ik heb geen rijbewijs.. buiten dat, als ik een auto heb, kost me dat ook weer..quote:Op woensdag 16 december 2009 23:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
misschien je horizon verbreden, er is meer dan alleen Nijmegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |