Nietus!quote:
ik denk om de post, want nu weer welquote:
wat ze al niet bedenken om ons bezig te houdenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk om de post, want nu weer wel
sja. tis niet veel anders dan dat we normaal doenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
wat ze al niet bedenken om ons bezig te houden
Ik zal eens informerenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk om de post, want nu weer wel
als jij nou de trend door breektquote:Op donderdag 17 december 2009 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. tis niet veel anders dan dat we normaal doen
hoe?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:14 schreef Thrust het volgende:
[..]
als jij nou de trend door breekt
kan van alles zijn, wat pikante foto'squote:
Niet-pikante foto's?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
kan van alles zijn, wat pikante foto'sof totaal iets anders
Erm.. Pikante foto's.. heb ik nog niet.. en deel ik ook nietquote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
kan van alles zijn, wat pikante foto'sof totaal iets anders
flauw, volgens mij was jij aan de beurtquote:Op donderdag 17 december 2009 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Erm.. Pikante foto's.. heb ik nog niet.. en deel ik ook niet
ik dacht dat het jouw beurt was .. je staat iig bovenaan op de lijstquote:Op donderdag 17 december 2009 00:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
flauw, volgens mij was jij aan de beurt
wiens lijstje?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat het jouw beurt was .. je staat iig bovenaan op de lijst
Ik betwijfel of ik dat wel wil zien.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat het jouw beurt was .. je staat iig bovenaan op de lijst
de grote lijst.. niet van mijquote:
ach... lachen is goed voor jequote:Op donderdag 17 december 2009 00:28 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik dat wel wil zien.
Indrukwekkend filmpje, laat goed zien hoezeer mensen vergeten hoe gevaarlijk autorijden wel niet kan zijn, en hoe gemakkelijk het gewoontjes kan worden zodat men met borrels op gaan rijden.quote:
tja als je niet met de lijst eens bent, komen er ook geen foto's meerquote:Op donderdag 17 december 2009 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de grote lijst.. niet van mij![]()
[..]
ach... lachen is goed voor je
mogen ze wat mij betreft wel een paar keer op tv laten zien..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Indrukwekkend filmpje, laat goed zien hoezeer mensen vergeten hoe gevaarlijk autorijden wel niet kan zijn, en hoe gemakkelijk het gewoontjes kan worden zodat men met borrels op gaan rijden.
ik zeg niet dat ik het er niet mee eens ben. wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:36 schreef Thrust het volgende:
[..]
tja als je niet met de lijst eens bent, komen er ook geen foto's meer
een van de weinige manieren om nog door te dringen bij sommige mensenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogen ze wat mij betreft wel een paar keer op tv laten zien..
het is schokkend, maar misschien heeft dat juist invloed
Helemaal mee eens, sowieso wat de gevaren van auto's betreft.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogen ze wat mij betreft wel een paar keer op tv laten zien..
het is schokkend, maar misschien heeft dat juist invloed
Veel mensen denken dat het hun niet gebeurd, dat ze goed genoeg kunnen rijden onder invloed. Daar gaat het juist vaak mis.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:38 schreef Thrust het volgende:
[..]
een van de weinige manieren om nog door te dringen bij sommige mensen
idd.. "och, zoveel heb ik toch niet op.. " of "het is maar een klein stukje"quote:Op donderdag 17 december 2009 00:39 schreef RaXz het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat het hun niet gebeurd, dat ze goed genoeg kunnen rijden onder invloed. Daar gaat het juist vaak mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |