helemaal niks mis met nijmegenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn werk zit in nijmegen, en ik heb geen rijbewijs.. buiten dat, als ik een auto heb, kost me dat ook weer..
en ikvan nijmegen en wil hier ook niet weg..
behalve woningtekorten voor startersquote:
je maakt het er niet makkelijker op voor je zelf, indien je buiten nmg gaat wonen wil niet beteken dat je de stad de rug toe keert, je kan toch altijd een dagje ofzo terug gaanquote:Op woensdag 16 december 2009 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn werk zit in nijmegen, en ik heb geen rijbewijs.. buiten dat, als ik een auto heb, kost me dat ook weer..
en ikvan nijmegen en wil hier ook niet weg..
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Sommige dingen veranderen ook nooit
Dat is wel goed balen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
behalve woningtekorten voor starters
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Laten jullie een beetje topic over voor morgen?
Dat is overal zoquote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat dan weer wel, maar er zijn meer opties als je wat avontuurlijk bent aangelegd en wat ik zo ondertussen van jou heb mee gekregen ben jij dat welquote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik woon in een dorp en onder starters verstaan zij 'mensen die samen willen wonen en drie kinderen willen en twee auto's hebben en een appartement a 250.000 kunnen betalen'.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat is wel goed balen.
Die willen ze volgens mij meer weg stoppen in dorpen enzo.
well, it's a startquote:Op woensdag 16 december 2009 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp en onder starters verstaan zij 'mensen die samen willen wonen en drie kinderen willen en twee auto's hebben en een appartement a 250.000 kunnen betalen'.
Kom ook uit een dorp waar de woningen niet te betalen waren, ben naar Almere verhuisd omdat het hier wel te doen isquote:Op woensdag 16 december 2009 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp en onder starters verstaan zij 'mensen die samen willen wonen en drie kinderen willen en twee auto's hebben en een appartement a 250.000 kunnen betalen'.
Pfff, en dat zijn dan starters, sjeez.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n email werd geflooded.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
RaXz, alle indo recepten die ik al ingetikt heb, heb je nu
Nja, echt antikraak kan ik op dit moment nog niet omdat ik twee rattenpoepjes heb.. kraken.. nja.. beetje jammer om alles te blijven verkassen..quote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat dan weer wel, maar er zijn meer opties als je wat avontuurlijk bent aangelegd en wat ik zo ondertussen van jou heb mee gekregen ben jij dat wel
euhm... Neequote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
niet zo zeurenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef RaXz het volgende:
Hmmm het word weer later en later, shitzooi.
toch meestal het geval, of kan jij de tijd stil zettenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef RaXz het volgende:
Hmmm het word weer later en later, shitzooi.
Inderdaad, nee helaas niet, soms is het 'en het is lager en lager'quote:Op woensdag 16 december 2009 23:50 schreef Thrust het volgende:
[..]
toch meestal het geval, of kan jij de tijd stil zetten
* djayzz trekt Cue mee in bedquote:Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef Cue_ het volgende:
eignelijk zou ik moetne slapen, maar nog geen zin
ik ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef Cue_ het volgende:
mensen die meer dan 4 uur slaap nodig hebben zijn mietjesquote:Op woensdag 16 december 2009 23:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
eigenlijk wel een goed plan, over nog geen 6uur gaat de wekker
maar ben nog veelte hyper
![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef GlowMouse het volgende:
nu wachten tot je de catch doorkrijgt
als je ook nog iets verstandigs te melden heb?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mensen die meer dan 4 uur slaap nodig hebben zijn mietjes
je verdoet je leven met slapenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:00 schreef Thrust het volgende:
[..]
als je ook nog iets verstandigs te melden heb?
nee.. ouderdomquote:Op donderdag 17 december 2009 00:02 schreef Cue_ het volgende:
Je wordt grijs? is dat weer wat nieuws?
Is het nou wel te zien?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:02 schreef Cue_ het volgende:
Je wordt grijs? is dat weer wat nieuws?
het is wel lekker om te doenquote:
Het zijn leugens!quote:
beginnendequote:
nou niet meerquote:
stom spelletje, welles nietesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |