die egg was al direct weg, of ben ik iets vergeten?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
Nee, hij moet eerst nog iets fixen voor mij.
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
help me eind maart even herinneren
als je ze goed had, tellen ze wel mee voor je puntquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef automatic_ het volgende:
Over MTO-C: Het slagingspercentage is nu 64% en dat is het hoogste tot nu toe, haha. Verder zijn er maar een paar mensen die het gehaald hebben d.m.v. het bonuspunt (deze kreeg je inderdaad om de redenen die hetzusjevan al zei & was alleen geldig om van een 5 naar een 6 te gaan.
Ach ja... Ik ben gewoon een statistiek ramp ofzo. De vragen die geschrapt zijn, had ik trouwens wel goed (en snapte ik ook volkomen). Het zijn, wederom, de "sneaky"vragen die ik fout had
quote:Op donderdag 3 december 2009 00:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ja en straks ben ik ook ziekkom maar een andere keer met een beter voorstel
Naja, het helpt niet om mijn aantal fouten te verminderenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
als je ze goed had, tellen ze wel mee voor je punt
Ik houd niet zo van paars, dit is perfect. Grijsquote:Op woensdag 16 december 2009 23:53 schreef GlowMouse het volgende:
75C is in html een geldige code hoorkort voor 7755CC.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef GlowMouse het volgende:
nu wachten tot je de catch doorkrijgt
ik heb het over deze 'ze': [Singles] Komen tattoos kijkenquote:
Ik dacht bijna dat jullie over iets heel anders hadden.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:52 schreef GlowMouse het volgende:
75C is niet goed genoeg meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |