quote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks?
je kan geen klapband krijgen en de macht over het stuur verliezen? of in slaap vallen en frontaal een boom kussen?
Ik draag altijd een gordel...al is het maar 100meter...dat ding heeft me al een keer gered gelukkig
Als ze dan zo moeilijk doen, gaan ze voor mij part maar lekker lopenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dan taxi, en dat is weer te duur volgens sommigen. Ik heb geen rijbewijs, dus kan niet eisen, maar ik vind een taxi dan ook echt totaal geen probleem, maarja.
ik heb ook geen rijbewijs, maar desnoods loop ik wel..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dan taxi, en dat is weer te duur volgens sommigen. Ik heb geen rijbewijs, dus kan niet eisen, maar ik vind een taxi dan ook echt totaal geen probleem, maarja.
die andere helft is alleen irl te zienquote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrijdagnacht, dat was niks man.. je had de helft eraf geshopt
Het is voor mij alleen 15+ km, dus dat ga ik niet lopen alleen.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ook geen rijbewijs, maar desnoods loop ik wel..
ben wel vaker vanuit stad naar huis gelopen midden in de nacht omdat ik het vertikte bij iemand in te stappen die gezopen had..
Beetje lastig om dan maar alleen een taxi te nemen, dus we blijven altijd braaf op fietsafstandquote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als ze dan zo moeilijk doen, gaan ze voor mij part maar lekker lopen
jup, maar de beelden zijn wel echt confronterend.. hoeveel mensen smsen niet ff snel in de auto..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ook een goeie, alleen jammer van die geluidseffecten in het ongeluk, sommige kwamen een beetje slapsticky op mij over.
idd dat ze met hun eigen leven willen spelen k maar niet met die van mijquote:Op donderdag 17 december 2009 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ook geen rijbewijs, maar desnoods loop ik wel..
ben wel vaker vanuit stad naar huis gelopen midden in de nacht omdat ik het vertikte bij iemand in te stappen die gezopen had..
jezelf...en de hulpverleners die je uit je voorruit moeten pulkenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je geen gordel draagt kan het mij niet boeien, dat doe je alleen jezelf aan. Als je aangeschoten achter het stuur gaat doe je dat al het verkeer aan...
ik denk kilometer of 5/6 naar mijn huis.. maar ja, taxi bellen kan altijd.. geen geld? dan maar lopen.. simpel..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is voor mij alleen 15+ km, dus dat ga ik niet lopen alleen.
2 mensen in mijn omgeving al verloren aan drank en verkeer..quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef Thrust het volgende:
[..]
idd dat ze met hun eigen leven willen spelen k maar niet met die van mij
het is een vrij simpele gewoonte, zo aan geleerd.. alleen mensen die niet willen kan je ook niks lerenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jezelf...en de hulpverleners die je uit je voorruit moeten pulken
en je familie en vrienden
en etc...
wat voor moeite is het nou om ff dat ding om te doen?
Ik moet dan naar een andere plaats, dus dat doe ik niet, alleen door bossen enzo, mijn vrienden zijn stom, maarja, dan maar niet stappen.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk kilometer of 5/6 naar mijn huis.. maar ja, taxi bellen kan altijd.. geen geld? dan maar lopen.. simpel..
tja heb al genoeg mensen verloren in het verkeer, me moeder, oma&opa, me ex en een maat van me... het blijft een kwestie van gezond verstandquote:Op donderdag 17 december 2009 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2 mensen in mijn omgeving al verloren aan drank en verkeer..
niet heel close, maar je gaat echt nadenken over de gevolgen van een eventuele combi.
Jazeker, dat is nog het belangrijkste, maar het doet wel een beetje af van het totaal beeld, maar dat is maar minimaal gelukkig.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup, maar de beelden zijn wel echt confronterend.. hoeveel mensen smsen niet ff snel in de auto..
ook al kan ik blind smsen, je weet dat je afgeleid bent..
Dat snap ik dus ook niet, is stoer ofzo denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jezelf...en de hulpverleners die je uit je voorruit moeten pulken
en je familie en vrienden
en etc...
wat voor moeite is het nou om ff dat ding om te doen?
Zoveelquote:Op donderdag 17 december 2009 01:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
tja heb al genoeg mensen verloren in het verkeer, me moeder, oma&opa, me ex en een maat van me... het blijft een kwestie van gezond verstand
goed fokked op voor jequote:Op donderdag 17 december 2009 01:01 schreef Thrust het volgende:
[..]
tja heb al genoeg mensen verloren in het verkeer, me moeder, oma&opa, me ex en een maat van me... het blijft een kwestie van gezond verstand
Oefquote:Op donderdag 17 december 2009 01:05 schreef ArTiC het volgende:
dutje doen
ja Thrust...minder dan 4 uur slapen dus, om 5 uur: wakker worden! wakker worden! wakker worden!
geen zorgen, had al een aardig slaap tekortquote:Op donderdag 17 december 2009 01:05 schreef ArTiC het volgende:
dutje doen
ja Thrust...minder dan 4 uur slapen dus, om 5 uur: wakker worden! wakker worden! wakker worden!
goodnightquote:Op donderdag 17 december 2009 01:05 schreef ArTiC het volgende:
dutje doen
daarom het is een kettingreactie er worden meer mensen getroffenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed fokked op voor je![]()
nja, 1 compleet eigen schuld.. bleek dat hij had gezopen en te hard had gereden.. de ander, ging gezellig een dagje winkelen met mams en zus.. had een tweeling die bijna 2 werd... kreeg een spookrijder tegen zich aan die gezopen had.. zij dood en mams dood.. zusje kan nooit meer werken, heeft ook een kleine.. grote inpact voor een paar borrels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |