of zoals me zuster zou zeggen, alles went behalve een ventquote:
inderdeedquote:Op donderdag 17 december 2009 01:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
of zoals me zuster zou zeggen, alles went behalve een vent
Ik kan niet wennen aan 6 a 7 uur slaap, ik moet echt 8 uur hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
of zoals me zuster zou zeggen, alles went behalve een vent
er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:
Is ook wel aan te wennen, mijn lichaam heb gewoon 6uur nodig om compleet uit te rusten, daarna word ik ook automatisch wakkerquote:Op donderdag 17 december 2009 01:15 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan 6 a 7 uur slaap, ik moet echt 8 uur hebben
mannen passen zich nooit genoeg aanquote:Op donderdag 17 december 2009 01:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
er zijn natuurlijk uitzonderingen
ik heb in principe genoeg aan 3-4 uur, maar ik wordt uit mezelf heel moeilijk wakker ook al heb ik 8 uur geslapen..quote:Op donderdag 17 december 2009 01:17 schreef Thrust het volgende:
[..]
Is ook wel aan te wennen, mijn lichaam heb gewoon 6uur nodig om compleet uit te rusten, daarna word ik ook automatisch wakker
je heb gewoon een kerel nodig die wel uit zich zelf wakker word en jou wakker maaktquote:Op donderdag 17 december 2009 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen passen zich nooit genoeg aan![]()
en die zijn watjes![]()
[..]
ik heb in principe genoeg aan 3-4 uur, maar ik wordt uit mezelf heel moeilijk wakker ook al heb ik 8 uur geslapen..
wekkers zijn niet voor mij gemaakt..
Een van hun vele handige functiesquote:Op donderdag 17 december 2009 01:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
je heb gewoon een kerel nodig die wel uit zich zelf wakker word en jou wakker maakt
zijn er nog meer handige functies dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een van hun vele handige functies.
De portemonnee, dan houden de vrouwen tenminste op met zeuren.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zijn er nog meer handige functies dan?
fout.. ik accepteer geen geld of zoiets.. ik kan er zelf ook voor werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
De portemonnee, dan houden de vrouwen tenminste op met zeuren.
*wijst pratende paddestoelen aanquote:Op donderdag 17 december 2009 01:25 schreef RaXz het volgende:
Tsss![]()
De aanpassing moet van beide kanten komen, en ook aanvullende functies zijn handig.
Of leef ik nu in een sprookjeswereld?
Leugens, na jullie 30ste willen jullie enkel koters baren.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fout.. ik accepteer geen geld of zoiets.. ik kan er zelf ook voor werken
ook als ik koters heb blijf ik werken.. misschien niet fulltime. maar ik ga niet helemaal stoppen met werken.. ik zou gillend gek wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 01:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Leugens, na jullie 30ste willen jullie enkel koters baren.
euhm.. dat gaat door de tepel, waar het kind uit drinkt..quote:Op donderdag 17 december 2009 01:32 schreef Tegan het volgende:
Kinderen.
Kwam er net laatst achter dat je met een tepelpiercing geen borstvoeding kan geven.
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:32 schreef Tegan het volgende:
Kinderen.
Kwam er net laatst achter dat je met een tepelpiercing geen borstvoeding kan geven.
heb je kinderen in de planning staan?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook als ik koters heb blijf ik werken.. misschien niet fulltime. maar ik ga niet helemaal stoppen met werken.. ik zou gillend gek worden
Watvoor werk doe je?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook als ik koters heb blijf ik werken.. misschien niet fulltime. maar ik ga niet helemaal stoppen met werken.. ik zou gillend gek worden
sowieso zou ik dnk ik geen borstvoeding doen..quote:Op donderdag 17 december 2009 01:36 schreef Tegan het volgende:
Ik las dat het erg onhygienisch was, en met een piercing daar dus grotere kans op infecties, en dat het extra moeilijk was/onmogelijk om het te laten lukken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |