Ik moest denken aan Underworldquote:Op woensdag 16 december 2009 18:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind z'n muziek wat weghebben van Fatboy Slim. [ afbeelding ]
Ik nog steedsquote:Op woensdag 16 december 2009 18:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd zo gefascineerd door die clip van Right Here, Right Now.
Ik moest aan Trainspotting denken.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Underworld.
ik aan requiem for a dream!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik moest aan Trainspotting denken.
Ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik aan requiem for a dream!!!!!!!!!!!!!
Dan gaan we toch een andere film kijken?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind Trainspotting een overschatte kutfilm.
Groetjes,
Een cultuurbarbaar
Wat is je favoriete film?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan gaan we toch een andere film kijken?
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind Trainspotting een overschatte kutfilm.
Groetjes,
Een cultuurbarbaar
Sure!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
BT wil je de TT even veranderen in Clubbed to death.
Dan kijken we die, heb hem nog nooit gezien.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lost in translation vond ik wel heel tof.
KK EMO FILMquote:Op woensdag 16 december 2009 18:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lost in translation vond ik wel heel tof.
Ik heb die nog niet gezien, maar alleen al om jessica alba ga ik die nog kijken.quote:
2,5 uur in de trein. Helemaal gek geworden.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gewoon de bus vanuit Beverwikka nemen.
Hij kan alles spelenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:39 schreef ynuhh het volgende:
Sowieso is elke film waar Brad in speelt goed.
Se7en is één van de weinige films die ik op dvd heb. Meestal huur ik een film.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij hebt smaak me boi. Memento is ook een topper.
Seven ook.
Nee hoor, mijn image was wel available.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:44 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook een hele goed film.
edit; oh Otis was me voor.
NINJA EDITTERquote:Op woensdag 16 december 2009 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn image was wel available.
Gaat ie nog steeds door?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:49 schreef ynuhh het volgende:
Die Vierkantblokje mogen ze wat mij betreft ook van de rotsen afgooien.
Dat is nog zo je zou leren. Heb je hele middag niks gedaan?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga eten en leren als een no-lifer. Jullie zien mij niet meer terug vandaag.
Mooi!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga eten en leren als een no-lifer. Jullie zien mij niet meer terug vandaag.
Eindelijk iemand die er ook last van heeftquote:Op woensdag 16 december 2009 18:49 schreef ynuhh het volgende:
Die Vierkantblokje mogen ze wat mij betreft ook van de rotsen afgooien.
Jawel man.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:50 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat is nog zo je zou leren. Heb je hele middag niks gedaan?
Die kansloze manier van beoordelen van hem ben ik zo strontzat.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er ook last van heeft
Voetbal trainen?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:54 schreef kurk_droog het volgende:
moet morgen veel tekeningen af hebben. Projectgroep gaat kotsen op mij denk
Dat nog niet eens. Tong80 is al irritant met zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 18:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die kansloze manier van beoordelen van hem ben ik zo strontzat.Lekker anoniem iedereen afkraken, ik durf te wedden dat hij ook niet moeders mooiste is.
Hij probeert tong gewoon na te doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat nog niet eens. Tong80 is al irritant met zijnmaar hij met dat lelijke vierkantje
![]()
Zijn opmerkingen vind ik nog wel een gradatie erger.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat nog niet eens. Tong80 is al irritant met zijnmaar hij met dat lelijke vierkantje
![]()
Ik vind het minder erg. Misschien omdat ik het gewend ben.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zijn opmerkingen vind ik nog wel een gradatie erger.
Je bedoelt zeker:quote:
Succes, vergeet de douche foto's niet hé?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:06 schreef S.Seagal het volgende:
Ik ben trainen. Nieuweschoot roept.
Doe normaal man, loop je nou gewoon met iemand anders te flirtenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Succes, vergeet de douche foto's niet hé?
Juischtquote:Op woensdag 16 december 2009 19:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker:
ARE YOU NOT ENTERTAINED!!!
ISN'T THIS WHY YOUR HERE!??!
SPANJARD!!! SPANJARD!!
Uhm, die PM's van mij hè, dat is gewoon lollig bedoeld. Echt.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef S.Seagal het volgende:
Sang hijs ff verkleden ik ga zeker al zijn pm's lezen.
En terecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
ik probeer note productie weer op gang te brengen maar ze negeren me
Wat is er meid?quote:
BP heeft z'n Beachboys LP weer eens van zolder gehaald.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
Bab bab bab, bab barbara ann, bab bab bab, bab barbara ann.
Babara eeeehhheeehhheeeennnnn, take my heeeeeeheeeeeheeeennndd.
Loverboy is niet positiefquote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kom eens bij loverboy Chris op schoot en lucht je hart.
Ja m'n piercing doet niet wat ik wilquote:
Hij pierced niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Loverboy is niet positiefmaar op schoot wil ik wel
!
[..]
Ja m'n piercing doet niet wat ik wil!
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Loverboy is niet positiefmaar op schoot wil ik wel
!
[..]
Ja m'n piercing doet niet wat ik wil!
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BP heeft z'n Beachboys LP weer eens van zolder gehaald.
quote:
Maar bedankt, nu ben ik dus door jou op zoek naar hun muziekquote:
Haha.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar bedankt, nu ben ik dus door jou op zoek naar hun muziek
Stel je niet zo aan, mietje.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
nog 13minuten en dan ga ik de vrieskou in
Ja de kou is echt afschuwelijkquote:Op woensdag 16 december 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
nog 13minuten en dan ga ik de vrieskou in
Je bent zelf een tof nummer.quote:
Sorry.quote:
Dan moet je verhuizen naar een warm oord.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef kurk_droog het volgende:
ja sorry.. Ik ben dan wel een man maar die kou kan ik echt niet tegen. 30graden kan ik super mee leven.
Krijg je met al die negers die jij doet.quote:
centjens ¤¤¤¤¤¤¤ heb ik nietquote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je verhuizen naar een warm oord.
Tsja, once you go black you never go backquote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Krijg je met al die negers die jij doet.
Anaalquote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, once you go back you never go back.
HERPES! Nu wil ik zooo niet meer met je zoenen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zit een pijnlijk blaasje op m'n lip.
Schaamlipquote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zit een pijnlijk blaasje op m'n lip.
Als je met deze kou al zo'n moeite hebt vraag ik me af of je de koude persoonlijkheid van Luur wel kan waarderen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Laat die date van vrijdag dan maar zitten
Vandaar dat ik niet black ga.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, once you go black you never go back.
Je krijgt het er zo moeilijk af zeker?quote:
Ik ben zo blij dat je geen antwoord geeft hequote:
Ja dus.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je krijgt het er zo moeilijk af zeker?
Jij bent viesss patrickquote:
Zaad in je haarquote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat ons evenveel aan als zaad in je haar.
die warm ik opquote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je met deze kou al zo'n moeite hebt vraag ik me af of je de koude persoonlijkheid van Luur wel kan waarderen.
ik heb geeneensquote:
Ik doe anaalquote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je geen antwoord geeft he![]()
Door vijf negers.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe anaalde hele dag
ik laat me graag in m'n kont nemen
!
Dat heb ik ook een keer gehad he! Echt zo irritant.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat ons evenveel aan als zaad in je haar.
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga zo m'n haar wassen. Er zit zaad in.
Vorige keer waren het er maar 4. Of tel je mij nu mee?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon wat heb je toch weer een mooie avatar. Als je er nog 1 vindt let me know!
Heh bah wat een vies verhaalquote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
In Groningen geloof ik laatst. Ik weet niet waar je precies woont en zo.
En school dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe anaalde hele dag
ik laat me graag in m'n kont nemen
!
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Ik vergeet gtst bijna door dit banale gesprek.
Ja, zoiets als je nu hebt, of 1 van die vorigequote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]ja ik wil wel ff rondzoeken
maar je hebt de jouwe al zo lang! wat zoek je voor iets
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Ik vergeet gtst bijna door dit anale gesprek.
Ja maar Shabba en Shaggy, die overeenkomsten, dat bedoel ik een beetje.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hebben al die reggaenegers!
Ik word altijd zo sentimenteel van dit nummer [ afbeelding ]!
Okee dan is het goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak m'n huiswerk gewoon gedurende deze handelingen!
Dat nummer is zo fineeeee.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hebben al die reggaenegers!
Ik word altijd zo sentimenteel van dit nummer [ afbeelding ]!
Ja, dat bedoelde ik ook, ik hopte weer snel over naar het volgende onderwerpquote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar Shabba en Shaggy, die overeenkomsten, dat bedoel ik een beetje.
Dat het bijna onverstaanbaar en als een robot klinkt
Paars.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga morgen een kerstboom kopen, alleen weet ik niet wat voor kleur linten enzo ik erin zou hangen. Wat is hip op kerstgebied dit jaar?
Ik vind dat een kerstboom gewoon superkitsch moet zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga morgen een kerstboom kopen, alleen weet ik niet wat voor kleur linten enzo ik erin zou hangen. Wat is hip op kerstgebied dit jaar?
GROEN GEEL!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef ynuhh het volgende:
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, maar het moet eigenlijk ook wel bij de woonkamer passen en die is zwart met wit.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind dat een kerstboom gewoon superkitsch moet zijndat hoort erbij
Met zilver en chroom wel!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, maar het moet eigenlijk ook wel bij de woonkamer passen en die is zwart met wit.Daar past volgens mij geen enkele boom bij.
Welke grappen?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Oh BobbyB, wat zijn je grappen toch slecht en toch e-lach ik erom.
En chrome is ook wel tijdloos denk ik, ik ga morgen eens kijken. Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met zilver en chroom wel!
Als een ontwerper niet weet welke kleur een huihoud dinges moet hebben: chrome. Dat reflecteerd namelijk alles eromheendus past het overal in
Wat zij zegt.quote:
NEEquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef Skylark. het volgende:
Deze gebruik ik voortaan op woens- en vrijdagen. [ afbeelding ]
Wat zei je?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik neit. Je spuugt Chip in z'n gezicht hiermee.quote:
Whaha, triforcism described by newfagsquote:
Kom je met me battlen als ik hem weer terugzet?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik neit. Je spuugt Chip in z'n gezicht hiermee.
Rapbattle.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom je met me battlen als ik hem weer terugzet?
Was het maar waar, ik zou 'm kapotmaken.quote:
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom je met me battlen als ik hem weer terugzet?
Catholicismquote:Op woensdag 16 december 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whaha, triforcism described by newfags
Wat, van die tekenfilm van vroeger? Wat!? Serieus!?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik zou 'm kapotmaken.Hij heeft het over een pokémonbattle.
SPOT NIET MET POKÉMONquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat, van die tekenfilm van vroeger? Wat!? Serieus!?
Daar wordt wel eens vaker om gelachen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En jullie pretenderen 'baas' te zijn?
Ik heb hem op DVD.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
Kijken jullie mee Titanic? Mijn grote jeugdliefde
.
"Boehoe ze bashen me, en ik doe niks fout."quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar wordt wel eens vaker om gelachen.
Maar het is de leeftijd en de pukkels. :p
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik zou 'm kapotmaken.Hij heeft het over een pokémonbattle.
Dat denken ze meestal ja,quote:Op woensdag 16 december 2009 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
"Boehoe ze bashen me, en ik doe niks fout."
Ik heb een plastic doosje met FDJASMEMKENA (films die je alleen met een meisje kijkt en nooit afkijkt).quote:
De pukkeltjes zijn wel weg hoor op onze leeftijd.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar het is de leeftijd en de pukkels.
Pak de trein en kijk deze niet met me afquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een plastic doosje met FDJASMEMKENA (films die je alleen met een meisje kijkt en nooit afkijkt).
Ik kijk nooit films af als ik samen met Chai een film kijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een plastic doosje met FDJASMEMKENA (films die je alleen met een meisje kijkt en nooit afkijkt).
Hihi, Mozy valt in slaap tijdens een film.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kijk nooit films af als ik samen met Chai een film kijk._!
Nee dat werkt ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kijk nooit films af als ik samen met Chai een film kijk._!
Up!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kijk nooit films af als ik samen met Chai een film kijk.
Wat een kromme zin
Ik kijk nooit een film af wanneer ik bij Chai ben._!
Okay, brt.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pak de trein en kijk deze niet met me af!
Ik vind ze allemaal leukquote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, brt. [ afbeelding ]
Mijn doos bevat (allen origineel): Alles Is Liefde, A Walk To Remember, Love Actually, The Notebook en The Holiday. Twee zijn er eigenlijk van een meisje, maar die waren ze vergeten.
Lijkt me alleen maar positief.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
We kijken hem meestal later af, maar dat lukt vaak ook niet.
Whihi, die fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik was op facebook fokkers zoeken maar er leek iets mis te zijn
'Joris has no friends.'
Dat klopt eigenlijk wél.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'
Ahhww.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'
Ik zeg: doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]ik zou hiervoor bijna een quote in m'n sig nemen
Moet jij geen zelfmoord gaan plegen ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar het is de leeftijd en de pukkels.
Gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet jij geen zelfmoord gaan plegen ofzo?!
watquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Skylark. het volgende:
Luur, ik ga waarschijnlijk morgen ook niet op stap.
Ik zocht naar jou op hyves, maar ik vond alleen huppelkutjes met dezelfde naam als jij.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'
Nee, zie z'n posts maar in m'n laatste topic.quote:
M'n vrouwelijke matties zijn afgehaakt, m'n vaste mattie moet naar z'nquote:
Wat slechtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n vrouwelijke matties zijn afgehaakt, m'n vaste mattie moet naar z'nvereniging
toe, de huisgenoot waarmee ik ook uitga is er niet en m'n vrouwelijke huismattie moet 's ochtends vroeg op.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Sneeuwt het bij jullie inmiddels al trouwens? Hier nu alweer de hele avond, er ligt een flinke laag!
Hier ligt nog helemaal niks. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Sneeuwt het bij jullie inmiddels al trouwens? Hier nu alweer de hele avond, er ligt een flinke laag!
Nog niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Zoals Mn zei, ik heb geen vrienden.quote:
Nee, nog niet begonnenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Sadnessquote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n vrouwelijke matties zijn afgehaakt, m'n vaste mattie moet naar z'nvereniging
toe, de huisgenoot waarmee ik ook uitga is er niet en m'n vrouwelijke huismattie moet 's ochtends vroeg op.
Ik woon ook bij het noorderplantsoen sufkopquote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
aaaah valt mee mengz met die laag toch? (noorderplantsoen hier)
Seh, kom jij dan mee dan.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, nog niet begonnen![]()
[..]
Sadness
Sang ik ben drukdrukquote:
De enige reden dat ik misschien niet zou kunnen gaan is het weerquote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zoals Mn zei, ik heb geen vrienden.ik zit nu in een dipje.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zoals Mn zei, ik heb geen vrienden.ik zit nu in een dipje.
Zij wilden bij mij op stap, ik denk ik laat ze zelf een datum kiezen DRIE weken vantevoren. Eentje haakt af na 1 week, en nu vandaag haakt er nog één af. Ik heb ze ook gezegd dat ik ze niet meer hoef te zien.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De enige reden dat ik misschien niet zou kunnen gaan is het weer.
Maar iemand moet toch al die drankjes opdrinken.
Wil jij met mij op stap?quote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek je zoiets Allure? deze kon ik eigenlijk niet goed kleiner maken
Hmm, ja wel lullig zegquote:Op woensdag 16 december 2009 21:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij wilden bij mij op stap, ik denk ik laat ze zelf een datum kiezen DRIE weken vantevoren. Eentje haakt af na 1 week, en nu vandaag haakt er nog één af. Ik heb ze ook gezegd dat ik ze niet meer hoef te zien.
samequote:
Ja ik wist het vantevoren eigenlijk al, dus ik was al verrast geweest als ze gekomen warenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar dan anders
.
[..]
Hmm, ja wel lullig zeg.
Maar aan de andere kant, zo zijn vrouwen. Ik niet natuurlijk.
Morgen ga ik al stappen in Utrecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil jij met mij op stap?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*fictieve internet knuffel*
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar als 1 meisje afhaakt, haakt die andere ook af omdat ze waarschijnlijk niet met jou alleen durft ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ik wist het vantevoren eigenlijk al, dus ik was al verrast geweest als ze gekomen waren. Dus ben ik gisteren helemaal LOOOS gegaan.
Mijn grote neef wou per se een vrouw voor mij gaan uitzoeken, dus binnenkort ga ik met hem en wat matties naar Utrecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Morgen ga ik al stappen in Utrecht.Maar je kan altijd mee.
Jawel, eentje was een jongen maar die haakte af na een week (met een domme smoes dus ik heb het gehad met hem) en die andere haakte dus vandaag af, maar dat ene meisje wilde nog komen maar ik zei beter niet want ik ga toch niet met z'n 2en op stap.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar als 1 meisje afhaakt, haakt die andere ook af omdat ze waarschijnlijk niet met jou alleen durft ofzo.
Ik zit nog in dubio of ik vanavond zal gaan.
Ikook naar Utrecht, maar uitgaan zit er niet inquote:Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Morgen ga ik al stappen in Utrecht.Maar je kan altijd mee.
Ah, logisch ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jawel, eentje was een jongen maar die haakte af na een week (met een domme smoes dus ik heb het gehad met hem) en die andere haakte dus vandaag af, maar dat ene meisje wilde nog komen maar ik zei beter niet want ik ga toch niet met z'n 2en op stap.
HU?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ikook naar Utrecht, maar uitgaan zit er niet inprojectbespreking op vrijdagochtend
Hoezo, ik ben geen 16-jarige pukkelkop met een minderwaardigheidscomplex en een onrealiseerbare toekomst-visie?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet jij geen zelfmoord gaan plegen ofzo?!
Er gaan koppen rollen.quote:
Faalhaas.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben geen 16-jarige pukkelkop met een minderwaardigheidscomplex en een onrealiseerbare toekomst-visie?
Ik respecteer hun (jouw) frustraties enkel maar, omdat ik ZO empathisch ben.
Maar niet doen hoor, enne, je weetz he, drugs are bad, en op tijd gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |