Ik vind ze allemaal leukquote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, brt. [ afbeelding ]
Mijn doos bevat (allen origineel): Alles Is Liefde, A Walk To Remember, Love Actually, The Notebook en The Holiday. Twee zijn er eigenlijk van een meisje, maar die waren ze vergeten.
Lijkt me alleen maar positief.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
We kijken hem meestal later af, maar dat lukt vaak ook niet.
Whihi, die fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik was op facebook fokkers zoeken maar er leek iets mis te zijn
'Joris has no friends.'
Dat klopt eigenlijk wél.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'
Ahhww.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'
Ik zeg: doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]ik zou hiervoor bijna een quote in m'n sig nemen
Moet jij geen zelfmoord gaan plegen ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar wordt wel eens vaker om gelachen.
Maar het is de leeftijd en de pukkels.
Gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet jij geen zelfmoord gaan plegen ofzo?!
watquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Skylark. het volgende:
Luur, ik ga waarschijnlijk morgen ook niet op stap.
Ik zocht naar jou op hyves, maar ik vond alleen huppelkutjes met dezelfde naam als jij.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'
Nee, zie z'n posts maar in m'n laatste topic.quote:
M'n vrouwelijke matties zijn afgehaakt, m'n vaste mattie moet naar z'nquote:
Wat slechtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n vrouwelijke matties zijn afgehaakt, m'n vaste mattie moet naar z'nvereniging
toe, de huisgenoot waarmee ik ook uitga is er niet en m'n vrouwelijke huismattie moet 's ochtends vroeg op.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Sneeuwt het bij jullie inmiddels al trouwens? Hier nu alweer de hele avond, er ligt een flinke laag!
Hier ligt nog helemaal niks. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Sneeuwt het bij jullie inmiddels al trouwens? Hier nu alweer de hele avond, er ligt een flinke laag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |