Ik vind ze allemaal leukquote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, brt. [ afbeelding ]
Mijn doos bevat (allen origineel): Alles Is Liefde, A Walk To Remember, Love Actually, The Notebook en The Holiday. Twee zijn er eigenlijk van een meisje, maar die waren ze vergeten.
 .
. .
.

Lijkt me alleen maar positief.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
We kijken hem meestal later af, maar dat lukt vaak ook niet.

Whihi, die fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik was op facebook fokkers zoeken maar er leek iets mis te zijn
'Joris has no friends.'

.
.

Dat klopt eigenlijk wél.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'

Ahhww.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'

Ik zeg: doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]ik zou hiervoor bijna een quote in m'n sig nemen

Moet jij geen zelfmoord gaan plegen ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar wordt wel eens vaker om gelachen.
Maar het is de leeftijd en de pukkels.
 !
 !

Gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet jij geen zelfmoord gaan plegen ofzo?!

watquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Skylark. het volgende:
Luur, ik ga waarschijnlijk morgen ook niet op stap.

Ik zocht naar jou op hyves, maar ik vond alleen huppelkutjes met dezelfde naam als jij.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'

Nee, zie z'n posts maar in m'n laatste topic.quote:

M'n vrouwelijke matties zijn afgehaakt, m'n vaste mattie moet naar z'nquote:
 vereniging
 vereniging  toe, de huisgenoot waarmee ik ook uitga is er niet en m'n vrouwelijke huismattie moet 's ochtends vroeg op.
 toe, de huisgenoot waarmee ik ook uitga is er niet en m'n vrouwelijke huismattie moet 's ochtends vroeg op.

? Hier nu alweer de hele avond, er ligt een flinke laag!
? Hier nu alweer de hele avond, er ligt een flinke laag!

Wat slechtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n vrouwelijke matties zijn afgehaakt, m'n vaste mattie moet naar z'nvereniging
toe, de huisgenoot waarmee ik ook uitga is er niet en m'n vrouwelijke huismattie moet 's ochtends vroeg op.
 .
.

quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Sneeuwt het bij jullie inmiddels al trouwens? Hier nu alweer de hele avond, er ligt een flinke laag!

Hier ligt nog helemaal niks. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Sneeuwt het bij jullie inmiddels al trouwens? Hier nu alweer de hele avond, er ligt een flinke laag!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |