Ik vind ze allemaal leukquote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, brt. [ afbeelding ]
Mijn doos bevat (allen origineel): Alles Is Liefde, A Walk To Remember, Love Actually, The Notebook en The Holiday. Twee zijn er eigenlijk van een meisje, maar die waren ze vergeten.
Lijkt me alleen maar positief.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
We kijken hem meestal later af, maar dat lukt vaak ook niet.
Whihi, die fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik was op facebook fokkers zoeken maar er leek iets mis te zijn
'Joris has no friends.'
Dat klopt eigenlijk wél.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'
Ahhww.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'
Ik zeg: doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]ik zou hiervoor bijna een quote in m'n sig nemen
Moet jij geen zelfmoord gaan plegen ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar wordt wel eens vaker om gelachen.
Maar het is de leeftijd en de pukkels.
Gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet jij geen zelfmoord gaan plegen ofzo?!
watquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Skylark. het volgende:
Luur, ik ga waarschijnlijk morgen ook niet op stap.
Ik zocht naar jou op hyves, maar ik vond alleen huppelkutjes met dezelfde naam als jij.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef Maisnon het volgende:
'Joris has no friends.'
Nee, zie z'n posts maar in m'n laatste topic.quote:
M'n vrouwelijke matties zijn afgehaakt, m'n vaste mattie moet naar z'nquote:
Wat slechtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n vrouwelijke matties zijn afgehaakt, m'n vaste mattie moet naar z'nvereniging
toe, de huisgenoot waarmee ik ook uitga is er niet en m'n vrouwelijke huismattie moet 's ochtends vroeg op.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Sneeuwt het bij jullie inmiddels al trouwens? Hier nu alweer de hele avond, er ligt een flinke laag!
Hier ligt nog helemaal niks. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Sneeuwt het bij jullie inmiddels al trouwens? Hier nu alweer de hele avond, er ligt een flinke laag!
Nog niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Zoals Mn zei, ik heb geen vrienden.quote:
Nee, nog niet begonnenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Sadnessquote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n vrouwelijke matties zijn afgehaakt, m'n vaste mattie moet naar z'nvereniging
toe, de huisgenoot waarmee ik ook uitga is er niet en m'n vrouwelijke huismattie moet 's ochtends vroeg op.
Ik woon ook bij het noorderplantsoen sufkopquote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
aaaah valt mee mengz met die laag toch? (noorderplantsoen hier)
Seh, kom jij dan mee dan.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, nog niet begonnen![]()
[..]
Sadness
Sang ik ben drukdrukquote:
De enige reden dat ik misschien niet zou kunnen gaan is het weerquote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zoals Mn zei, ik heb geen vrienden.ik zit nu in een dipje.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zoals Mn zei, ik heb geen vrienden.ik zit nu in een dipje.
Zij wilden bij mij op stap, ik denk ik laat ze zelf een datum kiezen DRIE weken vantevoren. Eentje haakt af na 1 week, en nu vandaag haakt er nog één af. Ik heb ze ook gezegd dat ik ze niet meer hoef te zien.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De enige reden dat ik misschien niet zou kunnen gaan is het weer.
Maar iemand moet toch al die drankjes opdrinken.
Wil jij met mij op stap?quote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek je zoiets Allure? deze kon ik eigenlijk niet goed kleiner maken
Hmm, ja wel lullig zegquote:Op woensdag 16 december 2009 21:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij wilden bij mij op stap, ik denk ik laat ze zelf een datum kiezen DRIE weken vantevoren. Eentje haakt af na 1 week, en nu vandaag haakt er nog één af. Ik heb ze ook gezegd dat ik ze niet meer hoef te zien.
samequote:
Ja ik wist het vantevoren eigenlijk al, dus ik was al verrast geweest als ze gekomen warenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar dan anders
.
[..]
Hmm, ja wel lullig zeg.
Maar aan de andere kant, zo zijn vrouwen. Ik niet natuurlijk.
Morgen ga ik al stappen in Utrecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil jij met mij op stap?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*fictieve internet knuffel*
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar als 1 meisje afhaakt, haakt die andere ook af omdat ze waarschijnlijk niet met jou alleen durft ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ik wist het vantevoren eigenlijk al, dus ik was al verrast geweest als ze gekomen waren. Dus ben ik gisteren helemaal LOOOS gegaan.
Mijn grote neef wou per se een vrouw voor mij gaan uitzoeken, dus binnenkort ga ik met hem en wat matties naar Utrecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Morgen ga ik al stappen in Utrecht.Maar je kan altijd mee.
Jawel, eentje was een jongen maar die haakte af na een week (met een domme smoes dus ik heb het gehad met hem) en die andere haakte dus vandaag af, maar dat ene meisje wilde nog komen maar ik zei beter niet want ik ga toch niet met z'n 2en op stap.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar als 1 meisje afhaakt, haakt die andere ook af omdat ze waarschijnlijk niet met jou alleen durft ofzo.
Ik zit nog in dubio of ik vanavond zal gaan.
Ikook naar Utrecht, maar uitgaan zit er niet inquote:Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Morgen ga ik al stappen in Utrecht.Maar je kan altijd mee.
Ah, logisch ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jawel, eentje was een jongen maar die haakte af na een week (met een domme smoes dus ik heb het gehad met hem) en die andere haakte dus vandaag af, maar dat ene meisje wilde nog komen maar ik zei beter niet want ik ga toch niet met z'n 2en op stap.
HU?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ikook naar Utrecht, maar uitgaan zit er niet inprojectbespreking op vrijdagochtend
Hoezo, ik ben geen 16-jarige pukkelkop met een minderwaardigheidscomplex en een onrealiseerbare toekomst-visie?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moet jij geen zelfmoord gaan plegen ofzo?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |