Whehe.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je krijgt het er zo moeilijk af zeker?
Jij bent viesss patrickquote:
Zaad in je haarquote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat ons evenveel aan als zaad in je haar.
die warm ik opquote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je met deze kou al zo'n moeite hebt vraag ik me af of je de koude persoonlijkheid van Luur wel kan waarderen.
ik heb geeneensquote:
Ik doe anaalquote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je geen antwoord geeft he![]()
Door vijf negers.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe anaalde hele dag
ik laat me graag in m'n kont nemen
!
Dat heb ik ook een keer gehad he! Echt zo irritant.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat ons evenveel aan als zaad in je haar.
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga zo m'n haar wassen. Er zit zaad in.
Vorige keer waren het er maar 4. Of tel je mij nu mee?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon wat heb je toch weer een mooie avatar. Als je er nog 1 vindt let me know!
Heh bah wat een vies verhaalquote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
In Groningen geloof ik laatst. Ik weet niet waar je precies woont en zo.
En school dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe anaalde hele dag
ik laat me graag in m'n kont nemen
!
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Ik vergeet gtst bijna door dit banale gesprek.
Ja, zoiets als je nu hebt, of 1 van die vorigequote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]ja ik wil wel ff rondzoeken
maar je hebt de jouwe al zo lang! wat zoek je voor iets
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Ik vergeet gtst bijna door dit anale gesprek.
Ja maar Shabba en Shaggy, die overeenkomsten, dat bedoel ik een beetje.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hebben al die reggaenegers!
Ik word altijd zo sentimenteel van dit nummer [ afbeelding ]!
Okee dan is het goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak m'n huiswerk gewoon gedurende deze handelingen!
Dat nummer is zo fineeeee.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hebben al die reggaenegers!
Ik word altijd zo sentimenteel van dit nummer [ afbeelding ]!
Ja, dat bedoelde ik ook, ik hopte weer snel over naar het volgende onderwerpquote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar Shabba en Shaggy, die overeenkomsten, dat bedoel ik een beetje.
Dat het bijna onverstaanbaar en als een robot klinkt
Paars.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga morgen een kerstboom kopen, alleen weet ik niet wat voor kleur linten enzo ik erin zou hangen. Wat is hip op kerstgebied dit jaar?
Ik vind dat een kerstboom gewoon superkitsch moet zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga morgen een kerstboom kopen, alleen weet ik niet wat voor kleur linten enzo ik erin zou hangen. Wat is hip op kerstgebied dit jaar?
GROEN GEEL!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef ynuhh het volgende:
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, maar het moet eigenlijk ook wel bij de woonkamer passen en die is zwart met wit.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind dat een kerstboom gewoon superkitsch moet zijndat hoort erbij
Met zilver en chroom wel!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, maar het moet eigenlijk ook wel bij de woonkamer passen en die is zwart met wit.Daar past volgens mij geen enkele boom bij.
Welke grappen?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Oh BobbyB, wat zijn je grappen toch slecht en toch e-lach ik erom.
En chrome is ook wel tijdloos denk ik, ik ga morgen eens kijken. Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met zilver en chroom wel!
Als een ontwerper niet weet welke kleur een huihoud dinges moet hebben: chrome. Dat reflecteerd namelijk alles eromheendus past het overal in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |