The hell van niet, ik heb maar 1 keer verlorenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sang ik en Laki winnen van Jap en Hoogstaande.
Die speedwin van ons vond ik nog het baast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
The hell van niet, ik heb maar 1 keer verloren
Heb jij sinds kort een vogel op je kamer of zo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga zo m'n haar wassen. Er zit zaad in.
Jezus BT.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
Die was zeker netjes, 2 minuten, drie runs, drie puntenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die speedwin van ons vond ik nog het baast.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
Mja, het komt me niet geheel onherkenbaar voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik was het vergeten maar ik voelde net aan een plukje haar en het was helemaal krokant.
Ik ben smerig!
Vergeet dat ik dit ooit zei!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik was het vergeten maar ik voelde net aan een plukje haar en het was helemaal krokant.
Ik ben smerig!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben smerig!
Ja, ranzig wijf.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Hoelang heeft dat erin gezeten? Echt vies.
Een dag of 5. Nee sinds begin van de middagquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Hoelang heeft dat erin gezeten? Echt vies.
Oké.quote:
Ik heb bij Bt ZELDEN het idee dat ze dingen impulsief zegtquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja, het komt me niet geheel onherkenbaar voor![]()
![]()
![]()
En nee ik vind die impulsieve uitspraken wel bij jou horen
I love sarcasm.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb bij Bt ZELDEN het idee dat ze dingen impulsief zegt
Jij komt uit Breda?quote:
Woonachtig. Kom er niet vandaan.quote:
Ja oké zo was het bedoeld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Woonachtig. Kom er niet vandaan.
Uurtje hardlopen, en daarna de stad in.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:29 schreef griekjeee het volgende:
Wat gaan jullie doen tijdens de downtime? Ik ga zo sporten.
Aha. Leuke plannen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uurtje hardlopen, en daarna de stad in.
Opzoek naar NG.Die schijnt ook in Amersfoort rond te hangen vanavond.
Voetbal kijken en een verslag schrijven at the same time!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:29 schreef griekjeee het volgende:
Wat gaan jullie doen tijdens de downtime? Ik ga zo sporten.
Je bent een man, dat kan helemaal niet at the same time.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voetbal kijken en een verslag schrijven at the same time!
Welk voetbal ga jij precies kijken? Weinig interessants vandaag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voetbal kijken en een verslag schrijven at the same time!
PI mn bestequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je bent een man, dat kan helemaal niet at the same time.
Manchester United tegen Tottenham Hotspur!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welk voetbal ga jij precies kijken? Weinig interessants vandaag.
Zie ook de mijne.quote:
quote:
Krokant.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben smerig!
JE BENT DER WEERquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tien dagen moet normaal genoeg zijn. Hell, de meeste katten hebben genoeg aan een dag of drie, alleen raden ze dat niet aan, mijn DA zegt tien dagen tot twee weken is genoeg.
10 dagen is echt veel te kort over het algemeenquote:
Ja ik keek verkeerdquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Hee Jap, je bet is toch nog goed gegaan
Bullocksquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sang ik en Laki winnen van Jap en Hoogstaande.
Sinds het begin van de dinsdagmiddag?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een dag of 5. Nee sinds begin van de middagSORRY HOOR!
Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:52 schreef Chai het volgende:
Op F&F zeggen ze volgens mij wel 3 maand.
Welke precies?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef Siniti het volgende:
LS jij bent gemeen ik had een supergoed topic geopend
Ja, het begin van deze middag, ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik keek verkeerd
[..]
Bullocks
[..]
Sinds het begin van de dinsdagmiddag?
Dus dinsdagmiddag is het ik-laat-me-onder-spuiten-middagje?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een dag of 5. Nee sinds begin van de middagSORRY HOOR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |