The hell van niet, ik heb maar 1 keer verlorenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sang ik en Laki winnen van Jap en Hoogstaande.
Die speedwin van ons vond ik nog het baast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
The hell van niet, ik heb maar 1 keer verloren
Heb jij sinds kort een vogel op je kamer of zo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga zo m'n haar wassen. Er zit zaad in.
Jezus BT.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
Die was zeker netjes, 2 minuten, drie runs, drie puntenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die speedwin van ons vond ik nog het baast.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
Mja, het komt me niet geheel onherkenbaar voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik was het vergeten maar ik voelde net aan een plukje haar en het was helemaal krokant.
Ik ben smerig!
Vergeet dat ik dit ooit zei!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik was het vergeten maar ik voelde net aan een plukje haar en het was helemaal krokant.
Ik ben smerig!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben smerig!
Ja, ranzig wijf.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Hoelang heeft dat erin gezeten? Echt vies.
Een dag of 5. Nee sinds begin van de middagquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
![]()
Hoelang heeft dat erin gezeten? Echt vies.
Oké.quote:
Ik heb bij Bt ZELDEN het idee dat ze dingen impulsief zegtquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja, het komt me niet geheel onherkenbaar voor![]()
![]()
![]()
En nee ik vind die impulsieve uitspraken wel bij jou horen
I love sarcasm.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb bij Bt ZELDEN het idee dat ze dingen impulsief zegt
Jij komt uit Breda?quote:
Woonachtig. Kom er niet vandaan.quote:
Ja oké zo was het bedoeld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Woonachtig. Kom er niet vandaan.
Uurtje hardlopen, en daarna de stad in.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:29 schreef griekjeee het volgende:
Wat gaan jullie doen tijdens de downtime? Ik ga zo sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |