Daar wordt wel eens vaker om gelachen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En jullie pretenderen 'baas' te zijn?
Ik heb hem op DVD.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
Kijken jullie mee Titanic? Mijn grote jeugdliefde
.
"Boehoe ze bashen me, en ik doe niks fout."quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar wordt wel eens vaker om gelachen.
Maar het is de leeftijd en de pukkels. :p
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik zou 'm kapotmaken.Hij heeft het over een pokémonbattle.
Dat denken ze meestal ja,quote:Op woensdag 16 december 2009 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
"Boehoe ze bashen me, en ik doe niks fout."
Ik heb een plastic doosje met FDJASMEMKENA (films die je alleen met een meisje kijkt en nooit afkijkt).quote:
De pukkeltjes zijn wel weg hoor op onze leeftijd.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar wordt wel eens vaker om gelachen.
Maar het is de leeftijd en de pukkels.
Pak de trein en kijk deze niet met me afquote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een plastic doosje met FDJASMEMKENA (films die je alleen met een meisje kijkt en nooit afkijkt).
Ik kijk nooit films af als ik samen met Chai een film kijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een plastic doosje met FDJASMEMKENA (films die je alleen met een meisje kijkt en nooit afkijkt).
Hihi, Mozy valt in slaap tijdens een film.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kijk nooit films af als ik samen met Chai een film kijk._!
Nee dat werkt ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kijk nooit films af als ik samen met Chai een film kijk._!
Up!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kijk nooit films af als ik samen met Chai een film kijk.
Wat een kromme zin
Ik kijk nooit een film af wanneer ik bij Chai ben._!
Okay, brt.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pak de trein en kijk deze niet met me af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |