abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75701787
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef emiliana het volgende:

[..]

wel, ik heb nu eigenlijk het gevoel dat ik de boel te veel heb geforceerd. Ik wou een of andere vorm van bevestiging, maar een zoen hoefde dat nu niet per se te zijn. Ik voel me nu zelf een idioot dat ik zo heb aangedrongen op die zoen.

als ik terugdenk aan vroeger was ik zelf ook wel héééél bang om voor de allereerste keer te tongzoenen hoor, ik heb dat zelfs maanden uitgesteld. Dus ergens kan ik wel met hem meeleven. Maar 33 jaar...

Dus nogmaals, internetdates lijkt me echt niets voor diesels in de liefde en verlegen mensen. Mensen die traag iets willen opbouwen kunnen er niet terecht. Want niet gezoend is een slechte date ...
Jij hebt niets fout gedaan. Volgende keer(als die er komt) gewoon het op een beloop laten. Het komt vanzelf wel.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75701892
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik denk niet zozeer dat hij bang was om te zoenen maar meer bang om het niet goed te doen.
Uberhaupt de angst om niet te voldoen. Het wordt gewoon steeds moeilijker. En zeker op die leeftijd denk ik. Want je gaat er inderdaad (en dat is t kromme ) automatisch van uit dat je date meer ervaring heeft, in daten, in zoenen, in alles wat volgt. En de zenuwen breken uit. Kan ik me goed voorstellen. Faalangst.

En zelf heb ik dat ook wel, ik ben niet groen meer, ik was er redelijk vroeg bij, maar toch.. Gek he dat mensen dat blijven hebben soms. Ik weet dat ik een redelijk leuk koppie heb en een vlotte babbel maar instinctief denk ik dat mannen toch liever verder kijken, dat hun lat hoger ligt. Op t moment zelf heb ik daar geen problemen mee over t algemeen.. Maar die hele aanloop daar naar toe.. Help. Dus ik kan me zeer zeker voorstellen dat t voor sommige mensen zo aanvoelt, en dan 10 keer erger, versterkt door bekrompenheid van de gro(o)t(st)e menigte
  woensdag 16 december 2009 @ 20:12:18 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75701914
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Da's met alles zo. Als ik mijn kleine neefje moet helpen met zijn jas dicht ritsen is dat moelijker dan wanneer ik mijn eigen jas moet doen.
Dus toch die basis die ik eigenlijk wel verwacht van iemand.. maar zelfs dat zegt niks.
Heb een tijd terug wel eens iemand gehad die ook echt niks meer wist.. nou dan laat ik het wel zitten. Of het moet echt binnen een relatie zijn, dan is het misschien wel anders. Maar een afknapper is het ook. Maar dat zijn wel meer dingen
pi_75701987
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Uberhaupt de angst om niet te voldoen. Het wordt gewoon steeds moeilijker. En zeker op die leeftijd denk ik. Want je gaat er inderdaad (en dat is t kromme ) automatisch van uit dat je date meer ervaring heeft, in daten, in zoenen, in alles wat volgt. En de zenuwen breken uit. Kan ik me goed voorstellen. Faalangst.
Klopt. Je beseft heel goed dat de kans dat een vrouw op je afknapt groot is.
pi_75702112
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

en als je nooit oefenmateriaal hebt gehad dan ?
Mijn ervaring heeft me geleerd dat een gebrek aan oefenmateriaal helemaal niks hoeft te betekenen. Zoenen is een wisselwerking die gladjes gaat, of niet.
Het is hooguit raadzaam jezelf er wel aan over te geven... en niet te gaan bijten enzo uiteraard.

En wat dat muurbloem in uitgaansgelegenheden betreft, zoiets moet je ook maar net liggen. Ik zal zelf nooit een kroegversierder of wat dan ook worden, maar ik heb daar dan ook helemaal geen behoefte aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door aimeudeus op 16-12-2009 20:28:32 ]
pi_75702386
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja zo'n vriend had ik ook. Totdat het mis liep met zijn eerste "perfecte" relatie.
Toen heeft ie de schade alsnog ingehaald.
Ik was ook zo. Behalve dan dat ik NIET de schade in ben gaan halen, zelfs niet toen het bloot onder mn neus lag. Gewoon NIET kunnen. Niet willen. Er MOET echts iets van gevoel bij komen kijken. Een hoer is ook niets voor mij. Gewoon een leuke meid. Klaar. Geen ONSjes ook. Blech.
Ik houd het liever droog
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75702477
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Scarface2004 het volgende:
keiharde discipline of gewoon een kutjesvrees.
Dat dus. Vieze mossels. En dat is niet het enige, er zit nog een wezen aan vast dat denkt met die glibberige mossel alles voor elkaar te kunnen krijgen en arrogantie ten toon te spreiden.

En wat ik dus niet kan begrijpen is dat er zoveel mannen zijn die overal zomaar intrappen. Gelukkig snappen vele vrouwen dat ook niet, maar ze maken er wel handig gebruik van. En hey, heel eerlijk? I can't blame them for men being stupid....
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75702538
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:24 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

En wat ik dus niet kan begrijpen is dat er zoveel mannen zijn die overal zomaar intrappen.
Omdat ze met het verkeerde kopje denken.
pi_75702562
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
Tja, hoe is het zo gekomen ?

verlegen misschien ?, gebrek aan zelfvertrouwen ? zeg het maar !
En inderdaad, wat je niet kent dat mis je niet ook.
Vroeger ben ik altijd wel afgewezen en heb daardoor nogal een deuk opgelopen denk ik.
En vrouwen "gebruiken " daar ben ik te "lief" voor( dat hoor ik tenminste altijd, "rechtsafslaand-verkeer, je bent veel te lief voor zo'n onafhankelijke vrouw als ik").
En dat "te lief" zijn en het niet willen gebruiken van vrouwen is dus iets wat je los moet laten, want omgekeerd doen ze het net zo hard, nog veel harder zelfs. Zonder scrupules. Dus als je dat spelletje wilt spelen dan moet je er ook voor gaan. En anders moet je er niet over zeiken. Niet op jou gericht hoor, maar "je" in zn algemeenheid. Wederom.
quote:
Omdat ze met het verkeerde kopje denken.
Ja, en dat snap ik dus niet. Tuurlijk voel ik ook dergelijke dingen maar ik weet dat er tegenover elke actie een reactie staat. Natuurkunde heh
Ik vind seks heerlijk, maar wel met iemand waar er een klik mee is. Ik wil geen vrouw die denkt zoals TS. Om de dooie duvel niet. Al krijg ik geld toe en is ze nog zo lekker. Ik kan die houding niet plaatsen/gerechtvaardigd vinden, anders dan pure arrogantie of domheid. En dom is TS zeker niet. Dus moet het arrogantie zijn. En daar knap ik dus op af. En dan bedoel ik met name alle vragen die ze zichzelf volledig ten onrechte stelt, puur uit eigen onzekerheid, want daar komt het gewoon op neer als je alle komedie eromheen weghaalt.
pi_75702630
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En hoe werk je daar aan dan? Wat dat betreft heb ik echt een rood-witte stok nodig.
Ik kan niet door jouw ogen kijken, maar weet je zeker dat je het echt niet ziet? Of kan er misschien sprake van zijn dat je het eigenlijk gewoon niet wilt zien? Bij een 1e oogopslag ligt het niet zo simpel, maar aangezien je veel gepiekerd hebt eer je actie ondernam neem ik aan dat je wel meer tijd gehad hebt om signalen, of het gebrek daaraan, te kunnen opvangen.

En wat die signalen betreft, het kan vanalles zijn, maar over het algemeen moet iemand wel toenadering zoeken of op een positieve manier jouw toenadering beantwoorden. Zodra je ergens achteraan moet lopen lijkt me de kans van slagen vrij nihil.
pi_75702849
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Ik kan niet door jouw ogen kijken, maar weet je zeker dat je het echt niet ziet? Of kan er misschien sprake van zijn dat je het eigenlijk gewoon niet wilt zien?
Ik heb vaak gedacht dat het goed zat en dat bleek dan tegen te vallen. En andersom heb ik eigenlijk nog niet mee gemaakt.

Dus ik durf niet eens meer te denken dat het goed zit.
pi_75702960
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:17 schreef yavanna het volgende:

[..]

Er zijn wel meer mannen die niet alles neuken wat los en vast zit en vrouwen ook trouwens. Ik doe het ook liever niet dan met iemand waar ik niets voor voel.

Een man die op zijn 33-ste zo weinig ervaring heeft, niet alleen met zoenen/sex e.d. maar dus ook op andere gebieden ver achterloopt, daar zou ik absoluut niets mee beginnen.
Dom. Oppervlakkig. En dat is de trend van tegenwoordig. C'est simple. Je kan er omheen draaien zoveel je wilt, maar daar komt het op neer.

En nu heb je nog leuke praatjes, maar ik wil je nog weleens horen als je kids hebt gehad, je vent je voor een jonger blaadje verlaten heeft, de zwaartekracht zn werk heeft gedaan en je begint te verzuren.... kijken of ie dan nog te min voor dit soort types is Maar ja, dan is het te laat.

En als je kijkt op de datingsites bij de dames die bovenstaand stadium in zijn gegaan, en ermee aan de praat raakt, dan moeten ze toch bepaalde dingen wel toegeven, dingen die bepaalde mensen hier nu gezegd hebben, en waar de dames die nog in de ontkenningsfase zitten niets, maar dan ook werkelijk niets, van willen weten.

En dat is erg. Voor die jongen nu. En voor diezelfde dames straks. En ik snap niet dat mensen daar niet verder bij stilstaan.

Maar ja, ik ben dan ook vreselijk stom natuurlijk
  woensdag 16 december 2009 @ 20:37:09 #113
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75703084
Ze moet hem gewoon eerst afwijzen en daarna ff neuken. Zou ik wel sympathiek van dr vinden.
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
Dus ik ben nog lang niet klaar
pi_75703196
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

En zelf heb ik dat ook wel, ik ben niet groen meer, ik was er redelijk vroeg bij, maar toch.. Gek he dat mensen dat blijven hebben soms. Ik weet dat ik een redelijk leuk koppie heb en een vlotte babbel maar instinctief denk ik dat mannen toch liever verder kijken, dat hun lat hoger ligt. Op t moment zelf heb ik daar geen problemen mee over t algemeen.. Maar die hele aanloop daar naar toe.. Help. Dus ik kan me zeer zeker voorstellen dat t voor sommige mensen zo aanvoelt, en dan 10 keer erger, versterkt door bekrompenheid van de gro(o)t(st)e menigte
Wat ik vooral krom vind is dat je nog steeds wel vatbaar bent voor datgene bent want je zelf terecht al als "bekrompenheid" hebt gekwalificeerd. Het zou je toch volledig koud moeten laten om te voldoen aan de eisen van een bekrompen geest. Ergens heeft het toch nog zijn invloed op je, en eigenlijk is dat zonde.
pi_75703203
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Slaif het volgende:
Ze moet hem gewoon eerst afwijzen en daarna ff neuken. Zou ik wel sympathiek van dr vinden.
Als je toch geen normale bijdrage kunt leveren , post dan niks. Ga lekker terug naar je KLB/ONZ matties.
pi_75704111
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En de pest is: het gros van de mensen denkt zo.

Ikzelf heb echt geen idee meer hoe ik vrouwen duidelijk moet maken dat ik ze leuk vind. Het niet zeggen, het proberen te laten merken, het direct zeggen. In alle gevallen volgde na veel gepieker een desastreuze wanhoopsactie (smsje, hyves-berichtje, het recht in haar gezicht zeggen) en dan was het meestal gelijk afgelopen en duidelijk.
Soms zelfs wel eens direcht gezegd , want dan was ik tenminste van die onzekerheid af of ze me wel of niet leuk zou vinden.
Heel eerlijk? Je moet leren liegen. En je gevoel voor eerlijkheid "want het is toch een vrouw, dat zijn toch prinsesjes" uitzetten. Zij doen het nog veel rigoreuzer dan jij ooit zou doen. En zonder goede reden anders dan 1 of ander spook wat ze zelf verzonnen hebben. Meer is het niet. Sociale conditionering nog een laagje.... mwoah, dan hebben ze wel gelijk genoeg hoor in hun eigen beperkte wereld. Want ze zeggen wel dat die mannen achterlopen, maar zelf zijn ze emotioneel en psychisch klaarblijkelijk ook nog niet erg ver, laat staan zeker en stabiel. En dat weten ze donders goed, al zullen ze het nooit toegeven, zelfs tegenover zichzelf, maar dat is WEL de reden dat ze bepaald gedrag bij een man zoeken.

Dude, fake it until you make it. Waarheid of niet maakt niet uit. Zolang jij kil gedumpt wordt om je gebrek aan ervaring, moet je gewoon net zo hard terugslaan. En het maakt echt niet uit, het zit alleen maar tussen hun oren. En zodra je die meid genaaid hebt, heb je ervaring en is het bij de volgende al weer een heel ander verhaal. Opeens. Terwijl er praktisch niets veranderd is maar tussen hun oren wel, hun perceptie.

Ken je dat olifantie met die grote oren? Nou, dat dus.... toch?

PM me en ik zal mijn best doen je wat materiaal aan te reiken waardoor je wat dingen anders zal gaan bekijken. Ik zou willen dat ik de man waar het in dit topic over gaat wat verder zou kunnen helpen.
pi_75704255
aarskaboutertje, en weer moeten de vrouwen er aan geloven. Jouw gebrek aan respect voor vrouwen is echt stuitend
  woensdag 16 december 2009 @ 21:03:25 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75704297
Maar aarskabouter.. hoe is het eigenlijk voor je afgelopen dan? Nu aan de vrouw en kinders of nog altijd alleen?
pi_75704346
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef emiliana het volgende:
aarskaboutertje, en weer moeten de vrouwen er aan geloven. Jouw gebrek aan respect voor vrouwen is echt stuitend
Te veel respect wordt door de vrouwen ook niet echt gewaardeerd heb ik het idee.
pi_75704413
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Heel eerlijk? Je moet leren liegen.
ik liegen? Dat zit niet echt in mijn aard en daar houd ik ook niet van. Temeer omdat de waarheid altijd wel een keer boven komt drijven.
quote:
En je gevoel voor eerlijkheid "want het is toch een vrouw, dat zijn toch prinsesjes" uitzetten.
Dat wel. Ik plaats ze gauw op een voetstukje. Misschien omdat ze een beetje onbereikbaar zijn.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:06:16 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75704416
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Te veel respect wordt door de vrouwen ook niet echt gewaardeerd heb ik het idee.
Er is een goeden middenweg
pi_75704466
quote:

[..]

Je hebt vast niet in de gaten dat je hier op fok niet bepaald respectvol overkomt.
Ik heb je nooit in het echt ontmoet, maar wat ik van anderen heb gehoord, ben je in het echt ook niet al te gemakkelijk in de omgang enzo
compact en kleverig.
pi_75704512
quote:

RZ, hierboven zeg je ergens dat je niet goed weet hoe je aan een vrouw moet vetellen dat je ze leuk vind. Ik krijg de indruk dat je dan maar bruuske maatregelen neemt en het hen gewoon vertelt.

waarom doe je het niet subtieler, zoals haar eens uitvragen of zo. Ik zou het heel vreemd vinden als iemand me zou zeggen 'ik vind je leuk', ik ben het meer gewoon om te horen ' heb je zin om eens samen te doen ?'
pi_75704532
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je hebt vast niet in de gaten dat je hier op fok niet bepaald respectvol overkomt.
Ik heb je nooit in het echt ontmoet, maar wat ik van anderen heb gehoord, ben je in het echt ook niet al te gemakkelijk in de omgang enzo
Oh, dat laatste is nieuw voor mij en ik ben erg benieuwd van wie dat komt. En nog benieuwder waarom ze dat dan niet tegen mij zeggen.

En als ik gek op iemand ben dan draag ik haar op handen.
pi_75704598
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef emiliana het volgende:

[..]

RZ, hierboven zeg je ergens dat je niet goed weet hoe je aan een vrouw moet vetellen dat je ze leuk vind. Ik krijg de indruk dat je dan maar bruuske maatregelen neemt en het hen gewoon vertelt.

waarom doe je het niet subtieler, zoals haar eens uitvragen of zo. Ik zou het heel vreemd vinden als iemand me zou zeggen 'ik vind je leuk', ik ben het meer gewoon om te horen ' heb je zin om eens samen te doen ?'
Omdat ik meestal bang ben dat ze daar toch niet op zit te wachten. En dan heb ik het maar weer gehad. Zoals ik zei: het is meer een soort redmiddel om van dat onzekere gevoel af te komen.
pi_75704652
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik dit jaar ook achter gekomen. Zij bekende dat ze getrouwd geweest was en ik vond dat wel een mooi moment om te bekennen dat ik nul ervaring had.
WAAAAAT??? GETROUWD is geweest? En gescheiden? Hoe snel dan wel niet? Zijn er kinderen uit voort gekomen? Damn dude, realiseer je je wel dat je gelukkig net uit de klauwen van zo'n onnadenkend monster bent gebleven... Ik zou niet met een vrouw willen zijn die op relationeel gebied zulke risico's neemt en zo makkelijk achter haar eierstokken aanhuppelt zonder om de gevolgen van het kind te denken hoor. Shiiiiit.... really, die meiden kan je beter bij uit de buurt blijven. Is toch niet normaal joh? Kijk, als wij onze hormonen, cq lul, achterna lopen een keertje en een rubbertje gebruiken dan heeft iemand misschien een keer een gebroken hartje. Naja, komt ze wel weer overheen. Maar als een vrouw haar hormonen achterna huppelt, en dat zijn er rond de 30 jaar heeeeuuul veul, dan zijn de consequenties minstens van invloed op 3 mensen: haarzelf, jij en het kind wat eruit voortkomt. En dan hebben die itches het lef om een man af te rekenen op zn gebrek aan ervaring? Dat er iets met hem mis is? Terwijl zij dus zelf eigenlijk een ongevoelige onnadenkende kille berekenende kinder-zonder-pappa-maker-waardoor-het-kind-gedoemd-is-tot-een-slechte(re)-opvoeding-want-hoe-goed-bedoeld-ook,-er-is-geen-mama-op-aarde-die-de-rol-en-voorbeeldfunctie-van-een-pappa-over-kan-nemen is? Wow. Dat is lef hebben van de dame in kwestie.

Zooww... we kunnen de rollen ook even om gaan draaien natuurlijk heh. Voor de dames die denken de wijsheid in pacht te hebben. Denk ff verder dan je neus lang is. Het is net zo makkelijk om jullie op van alles en nogwat af te rekenen. Van je eerste make-upje tot je laatste kind

O, nee... want dan ben je een vrouwenhater, of iets anders ofzo...

Oke, en nu weer even normaal..... zien jullie hoe makkelijk het is om dingen in je koppie te creeeren en spoken te creeeren? En dat wordt hier dus structureel door mensen als TS gedaan, zijn er van overtuigd, terwijl het kant noch wal raakt. Terwijl dat wat ik hierboven zeg wel degelijk een tastbaar maatschappelijk probleem aan het worden is. Maar ja, dat mag je niet zeggen natuurlijk
pi_75704707
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh, dat laatste is nieuw voor mij en ik ben erg benieuwd van wie dat komt. En nog benieuwder waarom ze dat dan niet tegen mij zeggen.

En als ik gek op iemand ben dan draag ik haar op handen.
Ik ga niet vertellen van wie ik het heb gehoord, maar ik heb dus weleens gehoord dat je naarmate de avond vorderde vrouwen hoeren ging noemen en zei dat ze allemaal hetzelfde waren en je niet waardeerden oid.

En op handen dragen moet je idd niet doen, dat komt te wanhopig over. Laten merken dat je dr okee vind is best, maar niet TE duidelijk worden.
compact en kleverig.
pi_75704764
wat heeft dit verhaal nog met TS dr vraag te maken
pi_75704765
Er zal hoe dan ook een vrouw zich moeten "opofferen" om met hem te vrijen. Dat is een beetje cru gezegd, maar daar komt het wel op neer. En weinig vrouwen zijn hiertoe bereid.

Maar vergeet niet: een ervaren man is seksueel en relationeel opgevoed door andere vrouwen. Een man moet hoe dan ook omgaan met seks en relaties "leren", en vrouwen moeten dus bereid zijn om mannen dingen aan te leren. Ook op latere leeftijd.

Dat geldt omgekeerd natuurlijk ook
pi_75704794
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

WAAAAAT??? GETROUWD is geweest? En gescheiden? Hoe snel dan wel niet? Zijn er kinderen uit voort gekomen? Damn dude, realiseer je je wel dat je gelukkig net uit de klauwen van zo'n onnadenkend monster bent gebleven... Ik zou niet met een vrouw willen zijn die op relationeel gebied zulke risico's neemt en zo makkelijk achter haar eierstokken aanhuppelt zonder om de gevolgen van het kind te denken hoor. Shiiiiit.... really, die meiden kan je beter bij uit de buurt blijven. Is toch niet normaal joh? Kijk, als wij onze hormonen, cq lul, achterna lopen een keertje en een rubbertje gebruiken dan heeft iemand misschien een keer een gebroken hartje. Naja, komt ze wel weer overheen. Maar als een vrouw haar hormonen achterna huppelt, en dat zijn er rond de 30 jaar heeeeuuul veul, dan zijn de consequenties minstens van invloed op 3 mensen: haarzelf, jij en het kind wat eruit voortkomt. En dan hebben die itches het lef om een man af te rekenen op zn gebrek aan ervaring? Dat er iets met hem mis is? Terwijl zij dus zelf eigenlijk een ongevoelige onnadenkende kille berekenende kinder-zonder-pappa-maker-waardoor-het-kind-gedoemd-is-tot-een-slechte(re)-opvoeding-want-hoe-goed-bedoeld-ook,-er-is-geen-mama-op-aarde-die-de-rol-en-voorbeeldfunctie-van-een-pappa-over-kan-nemen is? Wow. Dat is lef hebben van de dame in kwestie.

Zooww... we kunnen de rollen ook even om gaan draaien natuurlijk heh. Voor de dames die denken de wijsheid in pacht te hebben. Denk ff verder dan je neus lang is. Het is net zo makkelijk om jullie op van alles en nogwat af te rekenen. Van je eerste make-upje tot je laatste kind

O, nee... want dan ben je een vrouwenhater, of iets anders ofzo...

Oke, en nu weer even normaal..... zien jullie hoe makkelijk het is om dingen in je koppie te creeeren en spoken te creeeren? En dat wordt hier dus structureel door mensen als TS gedaan, zijn er van overtuigd, terwijl het kant noch wal raakt. Terwijl dat wat ik hierboven zeg wel degelijk een tastbaar maatschappelijk probleem aan het worden is. Maar ja, dat mag je niet zeggen natuurlijk
Het is ook een tastbaar probleem voor die mannen die op hun 30e nog maagd zijn hoor

En het is helaas allemaal niet zo gemakkelijk.
compact en kleverig.
pi_75704821
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik ga niet vertellen van wie ik het heb gehoord, maar ik heb dus weleens gehoord dat je naarmate de avond vorderde vrouwen hoeren ging noemen en zei dat ze allemaal hetzelfde waren en je niet waardeerden oid.

Ik ben erg benieuwd , ik kan mij geen meet herinneren waar ik dat gedaan heb namelijk. Temeer omdat ik met de auto kom en dus nuchter ben. Dus ik weet niet wie er de pik op mij heeft maar laten we het er op houden dat je niet alles moet geloven wat ze je vertellen.
pi_75704861
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Laysa het volgende:
Niks maar ik vind het verrekte interessant worden.
pi_75704935
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Niks maar ik vind het verrekte interessant worden.
ik vind het ietwat gefrustreerd klinken

ik had het over kabouter zn verhaal
pi_75704962
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef Cue_ het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat het afschrikt.. of dat nu terecht is of niet.
Je maakt een cruciale denkfout: het komt erop neer dat de dame in kwestie zo onzeker is van zichzelf en zo bekrompen in haar denk en gevoelswereld, dat ze zich iets aantrekt van een dergelijk iets.

Klopt beter, nietwaar? Het zit allemaal tussen de oortjes. Meer is het niet.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:17:44 #135
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75704968
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je toch geen normale bijdrage kunt leveren , post dan niks. Ga lekker terug naar je KLB/ONZ matties.
Net of jij normaal reageert gast. Ik bedoelde het eigenlijk serieus. Het is te begrijpen dat ze afgeknapt is, maar voor hem kan het een boost geven als hij de ervaring meekrijgt (drempel enzo). Ws is hij fasegewijs verder gegaan, dan ooit eerder bij een vrouw (qua vertrouwen/ kwetsbaar opstellen). Voor hem zou het dan toch gewoon prima zijn? Win-win: zij geen schuldgevoel, hij een belangrijke ervaring rijker (om uit de eerder genoemde vicieuze cirkel te komen).

Nou goed.
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
pi_75704970
quote:
Hij zou de man in het verhaal TS kunnen zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75705012
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Je maakt een cruciale denkfout: het komt erop neer dat de dame in kwestie zo onzeker is van zichzelf en zo bekrompen in haar denk en gevoelswereld, dat ze zich iets aantrekt van een dergelijk iets.

ik weet niet met wat voor vrouwen jij omgaat...of niet...maar ik denk dat je ietwat doorslaat met deze gedachtegang
pi_75705031
Misschien heb je zelf niet in de gaten dat je overkomt als iemand met totaal geen vertrouwen in de mensheid. Ik heb je hier ook weleens zien zeggen dat vrouwen alleen maar klootzakken willen en dat jij nooit goed genoeg bent oid. Dat de aardige mannen buiten de boot vissen, weet ik t.

Nee, als je dat gaat zeggen, knappen mensen af...

En misschien was het wat overdreven, maar niet geheel ongeloofwaardig, want ik zie je deze dingen soms gewoon zeggen. (of zag, want ik kom je niet zo vaak meer tegen)
compact en kleverig.
pi_75705108
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien heb je zelf niet in de gaten dat je overkomt als iemand met totaal geen vertrouwen in de mensheid. Ik heb je hier ook weleens zien zeggen dat vrouwen alleen maar klootzakken willen en dat jij nooit goed genoeg bent oid. Dat de aardige mannen buiten de boot vissen, weet ik t.

Nee, als je dat gaat zeggen, knappen mensen af...
Dat is al wel een aardig tijdje geleden hoor.
quote:
En misschien was het wat overdreven, maar niet geheel ongeloofwaardig, want ik zie je deze dingen soms gewoon zeggen. (of zag, want ik kom je niet zo vaak meer tegen)
Oh, je verzint gewoon dus maar wat.
pi_75705114
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]
De situaties die je schetst komen inderdaad voor bij de vleet, maar je draaft wel een beetje door in je generalisering. Toch zijn het vermakelijke stukjes om te lezen, zaken liggen lang niet altijd zo zoetsappig als men denkt dat ze liggen en egoïsme viert vaak hoogtij.

Je avatar werkt overigens niet in je voordeel als je een tirade voert tegen domheid en oppervlakkigheid
pi_75705136
Ey, rustig! Potverdepotver... Ik ga eerst ff de rest van de reacties lezen en dan kom ik aan het gespartel hier toe.

En daarbij... ik heb er een bedoeling mee Dus laat maar ff roepen. Komt goed.

edit: de boodschap is: denk ff na ipv het al te serieus te nemen. Alsje mijn vorige reacties hebt gelezen en begrepen dan weet je dat uit jezelf waaschijnlijk al.

Maar wie de schoen past, trekke hem aan Ook dat geldt natuurlijk. Want idd ama, deze situaties zijn er helaas in werkelijkheid ook genoeg te vinden
Maar daarbij geldt natuurlijk wel dat ik het hierboven expres zo beschrijf, terwijl in al die situaties er natuurlijk ook gewoon een vent bij is geweest die hem er zelf ingehangen heeft en in feite met het verhaal accoord is gegaan. Dus.
Maar even om de hysterie die ik continue lees bij monde van de dames die er zo'n punt van maken te spiegelen, leek dit me een goede manier om bij 1 of 2 iemanden de oogjes misschien wat verder te kunnen openen.

En ja, ik zal wel een emmer stront over me heen krijgen, en weet je? Dat heb ik er ruimschoots voor over.
pi_75705230
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is al wel een aardig tijdje geleden hoor.
[..]

Oh, je verzint gewoon dus maar wat.
Ehh, nee hoor, dit is wat ik heb gehoord. Dan was het daarvoor verzonnen.

En dat kan best een tijdje geleden zijn, maar zoiets blijft je bij. Als ik dan dus lees dat je nog steeds niet hebt geneukt,denk ik: ligt aan jezelf. Maar goed, dat ben ik.
compact en kleverig.
pi_75705250
quote:
inderdaad, kan je wat meer ontopic blijven, AK ? als je je frustraties over de vrouwen wil spuien open je zelf maar een topic?
  woensdag 16 december 2009 @ 21:25:51 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75705308
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Onzeker en bekrompen omdat je graag een ervaren man wil in bed?
Tuulk, alles is met elkaar verbonden in die zin.

Alles met betrekking tot de smaak die je hebt ten opzichte van het andere geslacht (welke haarkleur je mooi vind, welk figuur en karakter) dat is allemaal bepaald door je onzekerheid en bekrompenheid
pi_75705318
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

Dat is waar ik als 36 jarige "groene" man altijd tegen aanloop.
In gesprekken met vrouwen komt altijd wel een keer de vraag tevoorschijn "en, heb jij al veel relaties gehad ?",
waarop ik dan altijd eerlijk antwoord "nee nog nooit " waarop de meeste vrouwen wel afhaken en degene die nog wel interesse blijven tonen komen vanzelf wel een keer met de vraag of je wel es wat intiemer geweest ben met een vrouw, waarop ik ook weer ontkennend moet antwoorden.
De dames die daarna nog interesse tonen blijken psychisch nogal verkreukeld te zijn en daar kan ik als "onervaren" man dan weer niets mee.
Oftewel je kunt maar beter erover liegen. (en als dat lukt hoef je de volgende keer niet meer te liegen )
pi_75705460
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En wat hebben we nu geleerd?

Spreken is zilver, zwijgen is goud
My point exactly.
pi_75705480
Het ging in het vorige topic ook al niet meer geheel over de oorspronkelijke vraag maar meer over een terugkerende maatschappelijke kwestie. Met die intentie is er ook op nieuw een topic geopend, dacht ik zo.
Zometeen even de rest van de posts doorlezen op mijn gemak.

Ik vind RZ en AK nou niet direct respectloos. Direct misschien, en wat weinig subtiel, maar de boodschap komt wel aan. Mag ik toch wel zeggen als vrouw zijnde
pi_75705569
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik vind RZ en AK nou niet direct respectloos. Direct misschien, en wat weinig subtiel, maar de boodschap komt wel aan. Mag ik toch wel zeggen als vrouw zijnde
bij mij komt de boodschap van AK helemaal niet aan. Ik herken me niet in het minst in zijn epistels.
pi_75705682
Het gaat ook niet om herkenning. Ik herken mij absoluut niet in de beschreven vrouw. Ab-so-luut niet.
Maar ik kan me wel indenken wat er bedoeld wordt.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:34:15 #150
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_75705732
Om maar eens een on topic vraagje te stellen, Emiliana, heb je hem alweer gesproken?
be nice or go away
pi_75705915
Ach, het is menselijk om huiverig te staan tegenover mensen die anders zijn. Dat geldt voor maagden, maar ook voor gehandicapten, armen, mensen die heel introvert of extravert zijn,...

Zij moeten harder vechten om er te komen, maar zijn mateloos veel interessanter
pi_75705918
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef emiliana het volgende:

[..]

bij mij komt de boodschap van AK helemaal niet aan. Ik herken me niet in het minst in zijn epistels.
De boodschap die ik er uit zou kunnen halen is:

Wie vooroordelen heeft zal zelf ook vooroordelen moeten kunnen slikken…
pi_75706002
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef katerwater het volgende:

Zij moeten harder vechten om er te komen, maar zijn mateloos veel interessanter
+1
pi_75706007
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat gebrek aan ervaring over het algemeen vaak pas een punt wordt als de onervarene zich krampachtig op gaat stellen. Dat het bij wijze van spreken een groot issue is die duidelijk om je nek hangt, dat stoot veel mensen af.
Ik geloof niet dat onervarenheid an sich een groot probleem hoeft te zijn voor eventuele belangstellenden, en al zeker niet als iemand je echt leuk vind. En degenen die er wel een groot probleem van maken zou je moeten kunnen missen als kiespijn.
Yep. Een keertje kan dat naar voren komen als het hoog zit, en daar kan je waarschijnlijk maar op 1 manier doorheen komen. Wat ik wel denk waar veel vrouwen misschien angst voor hebben, is dat ze niet willen dat zo'n man zich helemaal aan hen vast gaat klampen. Erg benauwend. En die kans loop je met "een eerste liefde" natuurlijk wel een stuk sneller. Maar ook dat zwakt wel weer af. Ik had ook zo'n vriendin die helemaal aan me ging hangen enzo... blech... aan de ene kant wel leuk, maar ergens ook naar. Toen dat eenmaal minder was, was het prima vertoeven met haar.
Ik heb haar dat gezegd, ze heeft er wat mee gedaan. No problem whatsoever. Als het wel een probleem was geweest voor haar, dan is het precies zoals je zegt: dan had ze me gewoon uit de weg kunnen gaan. And rightly so.

Gezien het hele issue dat TS er toch mee heeft denk ik dat ze die jongen gewoon een plezier moet doen en moet zeggen: joh, sorry, but it's a no go. Vind het lastig dat te zeggen omdat ik haar niet ken, maar zoals ze er over blijft twijfelen... tsja, wat is nu beter? Die jongen hoop geven en hard laten vallen? Een hele lange lijdensweg ingaan misschien? Of nu meteen een beetje erdoorheen easen... I don't know.
pi_75706019
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

De boodschap die ik er uit zou kunnen halen is:

Wie vooroordelen heeft zal zelf ook vooroordelen moeten kunnen slikken…
Maar waar is dan het vooroordeel in het feit dat je liever geen maagd van 33 wil daten?....das toch gewoon een keuze.....
pi_75706061
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Maar waar is dan het vooroordeel in het feit dat je liever geen maagd van 33 wil daten?....das toch gewoon een keuze.....
Een keuze gebaseerd op....? Over het algemeen vooroordelen he?
  woensdag 16 december 2009 @ 21:42:27 #157
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75706126
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja precies. Vul voor het gemak voor maagd slet in.
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
pi_75706134
Het is jammer dat die man hier niet meereageert. Stel dat hij dat wel doet.
Wat zou je zo'n man nou voor advies moeten geven zodat hij wel meer relatieervaring krijgt?
En niet het simpele 'Hij moet neueken', want hij weet dus niet hoe hij dat bij een meisje moet bereiken.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:42:56 #159
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75706151
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Een keuze gebaseerd op....? Over het algemeen vooroordelen he?
Dat is lekker kort door de bocht.
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
  woensdag 16 december 2009 @ 21:46:25 #160
145755 kahaarin
pi_75706314
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef dyna18 het volgende:
Het is jammer dat die man hier niet meereageert. Stel dat hij dat wel doet.
Wat zou je zo'n man nou voor advies moeten geven zodat hij wel meer relatieervaring krijgt?
En niet het simpele 'Hij moet neueken', want hij weet dus niet hoe hij dat bij een meisje moet bereiken.
Sex is overrated? Okay, ff serieus, ik vermoed dat het punt zijn onervarendheid is omdat het zo een enorm issue is voor hem, dat denk ik omdat hij zo nerveus werd toen TS hem wilde zoenen. Mijn advies aan hem zou zijn, ontspannen en kijken waar het schip strand.
be nice or go away
pi_75706362
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef kahaarin het volgende:
Om maar eens een on topic vraagje te stellen, Emiliana, heb je hem alweer gesproken?
we hebben deze vrijdag afgesproken, per mail.

Ik heb er geen woord meer over gezegd, hij ook niet. Dat lijkt me het best. Ik ga het vrijdag luchtig houden, ik wil zijn verhaal wel eens horen.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:48:42 #162
145755 kahaarin
pi_75706436
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef emiliana het volgende:

[..]

Ik heb er geen woord meer over gezegd, hij ook niet. Dat lijkt me het best. Ik ga het vrijdag luchtig houden, ik wil zijn verhaal wel eens horen.
Lijkt me een goed plan, baby-steps, je kunt altijd nog besluiten er een punt achter te zetten, eerst maar eens zien wat hij er van zegt. Wie weet snijdt het hout.
be nice or go away
pi_75706440
Wij ook
pi_75706618
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef Slaif het volgende:

[..]

Dat is lekker kort door de bocht.
Als de "maagdelijkheid" het hete hangijzer is mag ik toch aannemen dat daar automatisch bepaalde vooroordelen aan vastkleven? Zoals je er ook meerdere in dit topic hebt kunnen lezen..

Ik ben van mening dat iedereen fijn zn eigen eisen mag stellen en keuzes mag maken op wat voor hen belangrijk is, oppervlakkig/non oppervlakkig whatever, zonder dat er een goed of fout-stickertje opgeplakt moet worden. Maar ik vind het pas kort door de bocht geredeneerd dat afwijzing op maagdelijkheid "vooroordeelloos" zou zijn...

Iedereen heeft wel vooroordelen, en Ik zie geen enkele reden om het zoeter te schetsen dan het is.
pi_75706680
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef emiliana het volgende:

[..]

Heel sportief van je om hem niet meteen af te schrijven. Zorg er wel voor dat het hele gesprek niet gaat over dit issue, want dat is de spanning er natuurlijk helemaal af!
pi_75706709
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef emiliana het volgende:
Gisteren vonden de meesten dat ik het een kans moest geven, nu zegt de meerderheid dat ze er niet aan zouden willen beginnen.
Ja... ik sta er ook van te kijken. Maar je twijfelt er zo erg over... wat is dan the best course of action? En wie zijn wij om daarin te sturen? Zometeen doe je misschien iets omdat wij je die kant op geduwt hebben terwijl je het ergens toch eigenlijk niet wilt. Het feit dat je hier om onze mening vroeg geeft wel aan dat je meer info/meningen wilde om hierover je beslissing te kunnen nemen, of om het gevoelsmatig beter te kunnen rechtvaardigen voor jezelf, toch? Dat is ok. Alleen denk ik wel dat het in beginsel zo zou moeten zijn dat je ZELF het denk en voelwerk bij al dit soort dingen hoort te doen en geen zak om de mening van jantje of klaasje zou moeten geven.

Ik weet wat ik zou doen als ik jou was, als ik de persoon in kwestie leuk zou vinden. Ik zou me niet laten leiden door al het andere wat eromheen hangt. Wel zou ik mezelf tegelijkertijd in bescherming nemen, en zou ik ook proberen dat bij hem te doen. Door een goede sfeer te creeeren, hem helemaal op zn gemak te stellen, en dan kijken of hij zelf wat los kan komen zonder dat je echt aan hem trekt. De kans dat hij emotioneel dan stabiel blijft is een stuk groter en wellicht komt er dan ook wat naar voren waardoor je meer op je gemak bent wat dit aangaat. Of niet, en dan is het ook duidelijk.

Ik kan alleen zo slecht tegen het kip zonder kop geblaat wat er tussendoor komt af en toe. Vandaar dat ik net even dacht: wacht, we gaan de situatie eens omdraaien, want die situatie is er ook genoeg, en dat is echt een praktisch probleem met verstrekkende gevolgen. Waarbij ook echte mensen met echte gevoelens bij betrokken zijn. En ik moet dan altijd zo hard lachen om de mensen die dan "frustraties" gaan roepen, gewoon omdat ze onwetend zijn over de motivatie die erachter zit. Die mensen, daar kom je ook niet verder mee want die zijn niet in staat om zo'n post vanuit een ander perspectief te lezen en op te pakken. En dus kan je van die mensen geen diepgaander niveau verwachten dan dat wat er voor hun neus staat te zien. En ook niet meer dan dat. Dus voor iedereen die net heeft gehapt in mijn post...

Ik ben benieuwd om te zien wie dat allemaal zijn straks. Of er ook mensen tussenzitten die de posts uit het vorige deel hebben gevolgd en hebben gelezen... I don't think so. Tenminste, dat hoop ik dan maar.
pi_75706872
quote:
[b]Op woensdag 16 december 2009 19:24
Gisteren vonden de meesten dat ik het een kans moest geven, nu zegt de meerderheid dat ze er niet aan zouden willen beginnen.
Inderdaad, je moet je eigen keuze maken.

Wel zou het geweldig voor die man zijn als hij mij jou wat ervaring op kan doen. Daar heeft hij vast zijn heel verdere leven heel veel aan. Misschien dat hij dan eindelijk de barriere doorbreekt.

Maar ik kan je niet vertellen dat je dat moet doen.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:57:41 #168
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75706874
Ik blijf niet helemaal begrijpen wat nou precies het probleem van de originele TS is eigenlijk. Iedereen moet ooit ergens beginnen. Goed, hij is oud. Maar heeft iemand die in zijn puberteit wel eens wat geflikflooid heeft en snel getrouwd is zoveel meer relevante ervaring dan? Ik heb ook wel eens een relatie gehad met een meisje dat erg onzeker was en nog maagd. Ik vond het wel charmant (dat kan voor vrouwen fundamenteel anders liggen, daar kan ik inkomen), maar ze leerde verdomde snel hoor! Na een paar keer wat experimenteren en proberen was ze haar verlegenheid zo goed als kwijt en kon ik haar onervarenheid nauwelijks meer merken.

Waarom zou je hem niet een kans geven als je hem verder zo leuk vindt? Hij zal nog wel op meer momenten zenuwachtig zijn, krijgt de eerste keer zijn lul nauwelijks stijf misschien, maar dat zegt volgens mij helemaal niet zoveel over hoe het sexueel klikt als hij door die barriere heengebroken is en zich vertrouwd bij je voelt. En misschien ligt het aan mij, maar volgens mij maakt het qua seksuele ervaring helemaal niet zoveel meer uit of iemand nu 10 keer of 250+ keer met iemand geneukt heeft. Veel belangrijker (althans mijn ervaring) is of er een klik is en je je 100% bij elkaar vertrouwd voelt, durft te laten gaan en van elkaar aanvoelt hoe de ander tikt. Dan ontwikkelt de hele boel zich vanzelf.

Is het niet gewoon zo dat TS stiekem veel te bang is om buiten de gebaande paadjes te gaan en dat zijn 'bijzonderheid' haar daarom afschrikt? Dat ze zelf gewoon niet zo'n sterke persoonlijkheid heeft, haar zelfvertrouwen haalt uit het voldoen aan gemiddelde standaarden en zich laat afschrikken door zaken die zich daarbuiten bevinden omdat ze geen idee heeft hoe ze daarmee om moet gaan?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  woensdag 16 december 2009 @ 22:00:14 #169
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75706997
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Als de "maagdelijkheid" het hete hangijzer is mag ik toch aannemen dat daar automatisch bepaalde vooroordelen aan vastkleven? Zoals je er ook meerdere in dit topic hebt kunnen lezen..

Ik ben van mening dat iedereen fijn zn eigen eisen mag stellen en keuzes mag maken op wat voor hen belangrijk is, oppervlakkig/non oppervlakkig whatever, zonder dat er een goed of fout-stickertje opgeplakt moet worden. Maar ik vind het pas kort door de bocht geredeneerd dat afwijzing op maagdelijkheid "vooroordeelloos" zou zijn...

Iedereen heeft wel vooroordelen, en Ik zie geen enkele reden om het zoeter te schetsen dan het is.
Nee niet enkel een vooroordeel, maar ook gevolgen/ consequenties. Natuurlijk zitten er vooroordelen bij, maar ze hoeft toch geen zin te hebben in een relatie waarin ze hem alles moet leren (niet alleen op het seksuele vlak). Het gaat sowieso gepaard met onzekerheid van zijn kant. Dat kan een afknapper zijn, wat geen vooroordeel is, maar een logisch resultaat van zijn onervarenheid. Niemand is één op één te vergelijken idd, maar nietszeggend is het niet. Dat is niet per definitie een vooroordeel, maar een logisch gevolg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Slaif op 16-12-2009 22:05:39 ]
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
pi_75707020
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Sandoval het volgende:
Dan zal ik even helpen met de balans: Ik vind ook zeker dat je het een kans moet geven! Oke, het is raar, enigszins freaky e.d. maar ook wel goed te begrijpen. Er zijn een boel mensen die de eerste jaren van de puberteit buiten de boot vallen, en waar de eerder genoemde vicieuze cirkel dan roet in het eten gooit. De meesten doorbreken hem wel eens, maar ik kan me voorstellen dat het elk jaar lastiger wordt als dat niet gebeurt.

Hij is er zelf duidelijk mee bezig, anders zou 'ie niet daten met je. Gebrek aan ervaring wil ook al niet zeggen dat hij gebrek aan talent heeft. Er zijn genoeg mensen met zooien ervaring die er niks van bakken, en natuurtalenten die binnen no-time alle goede plekjes weten te vinden. Als je hem alleen maar voor een nachtje wil, kan je hem beter overslaan, dan zullen er beteren zijn. Maar er is niks dat erop wijst dat hij geen goede partner kan zijn in een relatie, en (op termijn) in bed. Plus, hij is zo exclusief als het maar kan. Hoe vaak krijg je die kans?

Kans geven, in het ergste geval gaat het mis, dat is tot nu toe toch ook altijd het geval geweest met al die jongens die wél ervaring hadden? En dan heb je in ieder geval ook zijn cirkel doorbroken en kan hij verder met zijn liefdesleven

Ik zie geen nadelen
Dat dus. 100% mee eens. Maar op het moment dat je er zelf al zo over twijfelt, ondermijn je het geheel dan al niet? Zeker als je je mening nog door ons laat beinvloeden ook.

En wat betreft het bespreken van exen: ik doe dat niet op een date. Zout op. Gaat je niets aan. Of wel? Ik heb goed contact met mijn exen. Waarom zou ik over ze gaan roddelen? Waarom zou ik tegen de 1 over de ander gaan praten? Laat staan met een "nieuwe" date? Beetje de nieuwsgierigheid van de dame in kwestie bevredigen? Hahaha, nah... niet meteen. Laat maar ff lekker vissen
  woensdag 16 december 2009 @ 22:04:37 #171
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75707190
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef emiliana het volgende:

Ik heb niet alles gevolgd, maar ik denk toch dat het ook afhangt van je gevoel. Ben je heel erg (seksueel) afgeknapt of intrigeert hij je nog wel. Een tweede kans/ date verdient hij wel (wat je ook doet), maar je kan je ogen er ook niet voor sluiten. Als een onzekere man een afknapper is, staat hij duidelijk in de min. Aan de andere kant zal hij je ws beminnen als nooit iemand tevoren
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
pi_75707197
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

en in de discotheek en cafe alleen maar saaie muurversiering
Trust me. De dames die je dagelijks in het cafe of in de diso terugvind zijn toch meestal niet de emotioneel en psychisch volwassen vrouwen waar je een long-term committed relatie mee wilt... For anything else: go for it!
pi_75707262
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Jammer dat jij nu de TS niet meer bent want je bent nu lastiger te vinden.
Ben wel benieuwd naar de afloop.
Krijg een beetje de indruk dat men via die datingsites heel snel een beslissing moet nemen. Niet erg relaxed.
Je kent deze jongen net een paar weken, leer elkaar eerst eens goed kennen voordat je een beslissing neemt?
Zolang je eerlijk bent hoef je hem toch niet aan het "lijntje" te houden?
pi_75707388
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dan heb je pech.

Ik heb zelf een keer gezoend maar zij dacht volgens mij dat ze een helicopter na moest doen en ik had echt zoiets van:"Is dit het?"

En dat zonder verdere ervaring.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... hahahahahah, ow wat ERG is dat hahaha. O shit man... als dat je eerste ervaring zou moeten zijn met een meid... als je als man dan al 33 bent. Fuck. Dan WIL je niet eens meer misschien hahaha. Freaking proppellortongetjes, DAT vind ik pas een afknapper. Zeker als er niet gereageerd wordt als je probeert het in juiste banen te leiden.
pi_75707495
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is het punt, ik weet het dus niet. Een vriend van mij vertelt altijd dat je voelt als er wederzijdse interesse is maar ik heb echt geen idee wat hij bedoelt.
Ehrm... serieus niet? Tot op de dag van vandaag niet? Nog nooit ervaren en ook niet het idee dat je het op zou pikken als het voor je neus staat?
pi_75707520
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:57 schreef keesjeislief het volgende:

Is het niet gewoon zo dat TS stiekem veel te bang is om buiten de gebaande paadjes te gaan en dat zijn 'bijzonderheid' haar daarom afschrikt? Dat ze zelf gewoon niet zo'n sterke persoonlijkheid heeft, haar zelfvertrouwen haalt uit het voldoen aan gemiddelde standaarden en zich laat afschrikken door zaken die zich daarbuiten bevinden omdat ze geen idee heeft hoe ze daarmee om moet gaan?
hier heb je waarschijnlijk wel een punt.

Ik ben graag normaal, ik leid graag een normaal leven, ik voldoe graag aan alle standaarden. Ik heb zelf ook niet veel zelfvertrouwen, daar ben ik me van bewust.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:16:14 #177
145755 kahaarin
pi_75707729
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:11 schreef emiliana het volgende:

[..]

Ik ben graag normaal, ik leid graag een normaal leven, ik voldoe graag aan alle standaarden. Ik heb zelf ook niet veel zelfvertrouwen, daar ben ik me van bewust.
Maar leg eens uit wat normaal is dan? Okay, hij is een laatbloeier maar het is toch niet zo dat hij een verschrikkelijke freak is? Beter dit dan een heleboel andere dingen.
be nice or go away
  woensdag 16 december 2009 @ 22:16:42 #178
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75707759
quote:

[..]

Dat is toch ook per se negatief. Het geeft ws houvast. Twee onzekere zielen op één kussen...
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
  woensdag 16 december 2009 @ 22:18:11 #179
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75707817
quote:

[..]

Ok, dan kan ik me voorstellen dat het wel heel lastig wordt en dat je erg twijfelt, als hij niet het gevoel heeft dat jij hem ten volle accepteert zal dat zijn onzekerheid alleen maar versterken lijkt me. Misschien kun je dan inderdaad beter op zoek gaan naar een man met meer zelfvertrouwen.
Fotoboek
  woensdag 16 december 2009 @ 22:22:48 #180
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75708049
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef Slaif het volgende:

[..]

Dat is toch ook per se negatief. Het geeft ws houvast. Twee onzekere zielen op één kussen...
Volgens mij werkt dat vaak niet zo goed, omdat geen van beiden het vermogen heeft om de heersende onzekerheid weg te nemen. Het zorgt ervoor dat ze geen van beiden écht op hun gemak zijn.
Fotoboek
pi_75708101
@TS

Ik heb ook eens wat met een jongen gedaan waarvan ik dacht+l dat kan best nu, nu issut moment )als je naakt naast elkaar in bed ligt tegen elkaar aan-over elkaar heen en hij schrikt zich ineens lam...pff voor mij toen reden om nix verder met m te gaan. Hoe lullig ook, maar ik had er geen zin in om iemand te ontmaagden etc.

Ik heb vorige deel niet gelezen hoor, maar ik heb nu vriend, de allerliefste en t mooiste wat me op relatiegebied is overkomen, en inmiddels ben ik er wel achter dat ie niet de meest ervaren man op aarde is. Ik vind dat soms wel jammer, echter heeft hij wel samengewoond etc en kent t principe van een relatie wel en t klikt super. Dan neem ik dat andere maar voor lief, dat ie relatief weinig initiatief toont, mede door onervarenheid en onzekerheid....

het is dus echt de vraag HOE leuk je m vindt...als je denkt hier heb ik geen zin in, niet doen!
  woensdag 16 december 2009 @ 22:25:44 #182
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_75708159
Weet je ook hoe het gekomen is?

Ik zou gewoon aankijken hoe jouw en zijn gevoelens zich ontwikkelen, mocht sex ervan komen dan kun je het dan oordelen. Als jij het voortouw zal nemen, zal hij zich waarschijnlijk ook meer op zijn gemak voelen en het allemaal makkerlijker gaan. Maar kijk het eerst lekker aan. Eens zal toch de eerste keer worden...
Be dance |Be real| Be You
pi_75708532
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Slaif het volgende:

[..]

Nee niet enkel een vooroordeel, maar ook gevolgen/ consequenties. Natuurlijk zitten er vooroordelen bij, maar ze hoeft toch geen zin te hebben in een relatie waarin ze hem alles moet leren (niet alleen op het seksuele vlak). Het gaat sowieso gepaard met onzekerheid van zijn kant. Dat kan een afknapper zijn, wat geen vooroordeel is, maar een logisch resultaat van zijn onervarenheid. Niemand is één op één te vergelijken idd, maar nietszeggend is het niet. Dat is niet per definitie een vooroordeel, maar een logisch gevolg.
Een vooroordeel lijkt een beetje geïnterpreteerd te worden als een bij voorbaat ongegrond iets, en natuurlijk is dat lang niet altijd zo

Maar het wordt zo een beetje een off-topic-discussie, begonnen met wat ik dacht dat eventueel een motief zou kunnen zijn van de eerdere bijdrages van Aarskaboutertje.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:34:37 #184
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75708584
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef Loodje het volgende:
Weet je ook hoe het gekomen is?

Ik zou gewoon aankijken hoe jouw en zijn gevoelens zich ontwikkelen, mocht sex ervan komen dan kun je het dan oordelen. Als jij het voortouw zal nemen, zal hij zich waarschijnlijk ook meer op zijn gemak voelen en het allemaal makkerlijker gaan. Maar kijk het eerst lekker aan. Eens zal toch de eerste keer worden...
Het gaat toch niet alleen om de seks lijkt me? Hij heeft natuurlijk ook geen ervaring met het hebben van een relatie; samenzijn met een vrouw.
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
pi_75709071
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:13 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Klopt. Je beseft heel goed dat de kans dat een vrouw op je afknapt groot is.
Maar bekijk je het dan niet heeeeeeeeeeeeeeeel erg eenzijdig?
Ik zie het idd net als bij een sollicitatieprocedure: ik kom daar om te kijken of ik er wel wil werken. En bij een date kom ik dus niet om goedkeuring te zoeken, maar om te kijken of ik die persoon wel relatiewaardig materiaal vindt. En maak me dan ook niet zo druk om wat die ander van me vindt. Vreemd genoeg reageren veel vrouwen daar juist heel positief op. Schijnbaar straalt dat zekerheid uit. Ik vind het gewoon arrogant van mezelf. Maar ja, als je alleen maar goedkeuring zoekt, wie of wat ben je dan? En als je daar last van hebt, dan zijn er wel genoeg technieken om juist daar mee om te leren gaan.
pi_75709480
Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik ben 27 en zit in hetzelfde 'schuitje' als die jongen. En van de zomer een leuke date gehad, en ook hij leek af te knappen op het feit dat ik nog totaal onervaren ben. beetje vicieus cirkeltje zo .
Tap tap tap
pi_75709491
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef emiliana het volgende:
Dat ligt niet aan mijn gebrek voor respect voor vrouwen. Ik respecteer vrouwen heel erg. Absoluut. Alleen een bepaald soort vrouwen niet. Ik geloof dat ik dat al in het vorige topic duidelijk uitgemeten had. Het is lekker makkelijk om dat naast je neer te leggen omdat ik kritiek op je uit, dat begrijp ik. En dan te reageren zoals je nu doet, maar onderschat mijn respect en liefde voor vrouwen in zn algemeenheid alsjeblieft niet. Ik ben moe, ik ben sjago, ik vind het superoppervlakkig en stom zoals er nu gelult word, en dus lul ik gewoon ff oppervlakkig en stom mee. Oke?
pi_75709560
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef Cue_ het volgende:
Maar aarskabouter.. hoe is het eigenlijk voor je afgelopen dan? Nu aan de vrouw en kinders of nog altijd alleen?
Nu alleen natuurlijk. Anders zou ik niet zo posten als ik vanavond doe
pi_75709642
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:56 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Nu alleen natuurlijk. Anders zou ik niet zo posten als ik vanavond doe
ik moest hardop lachen
pi_75709679
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik ben 27 en zit in hetzelfde 'schuitje' als die jongen. En van de zomer een leuke date gehad, en ook hij leek af te knappen op het feit dat ik nog totaal onervaren ben. beetje vicieus cirkeltje zo .
Huh? heb je dan nooit via RP een leuke date gehad?
pi_75709711
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Huh? heb je dan nooit via RP een leuke date gehad?
Ja, dat was dus de eerste . Ik had echt het idee dat hij hard wegrende.
Tap tap tap
  woensdag 16 december 2009 @ 23:00:46 #192
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75709763
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach welnee, daar kraait geen haan naar. Het is ook niet te controleren.

Versieren is als solliciteren. Daar zet je ook niet op je CV wat een potentiele werkgever niet van je wil lezen.
Juist. Het is gewoon verkopen. Liegen mag, bedriegen niet. Als je je bonus maar binnenhaalt.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  woensdag 16 december 2009 @ 23:04:35 #193
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75709935
En weet je wat het mooie is? De vrouwtjes vinden het prachtig als je jezelf naar binnen lult. Niet voor niets richt (bijna) alle reclame zich op vrouwen.

Groentjes moeten niet naar de psycholoog, ze moeten de sales in.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:08:29 #194
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75710105
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
omfg 33 jaar en groen als gras? Enkeltje klooster voor die man. Hij had ook gewoon naar de hoeren kunnen gaan of een straalbezopen breezertje kunnen nemen vroegah. Geen excuses voor zo'n slappe aanfluiting wat "man" heet. Met pek en veren de stad uitjagen zulke!
Dat klooster is wel een goede tip. Gewoon zeggen dat je net monnik af bent, omdat je het toch niet volhield, dat celibataire leven tussen al die mannen. Dat je toch nieuwsgierig bent naar hoe dat nu is, dat met een vrouw. Geheid dat je er binnen notime overheen geweest bent!
pi_75710303
To truly understand the current phenomena of the Nice Guy Syndrome, we have to take into account a series of significant social changes that began around the turn of the century and accelerated following World War II. These social dynamics included:
l The transition from an agrarian to an industrial economy.
l The movement of families from rural areas to urban areas.
l The absence of fathers from the home.
l The increase in divorce, single parent homes, and homes headed by women.
l An educational system dominated by women.
l Women's liberation and feminism.
l The Vietnam War.
l The sexual revolution.
These events combined to have a major impact on American boys growing up in this era. These social
changes created three profound dynamics that contributed to the wide spread phenomena of the Nice Guy Syndrome in the baby boom generation.
1) Boys were separated from their fathers and other significant male role models. As a result, men
became disconnected from other men in general and confused as to what it meant to be male.
2) Boys were left to be raised by women. The job of turning boys into men was left to mothers and a
school system dominated by women. As a result, men became comfortable being defined by women and became dependent on the approval of women.
3) Radical feminism implied that men were bad and/or unnecessary. The messages of radical
feminism furthered the belief of many men that if they wanted to be loved and get their needs met, they had to become what they believed women wanted them to be. For many men, this meant trying to hide any traits that might cause them to be labeled as "bad" men.

20th Century History 101
The following is a brief overview of how some of the dynamic social changes of the last half of the 20th century helped create the bumper crop of Nice Guys in our culture.The Loss Of Fathers
The shift to a manufacturing society and an urban migration in the post-war years took fathers away
from their sons in droves. According to the US census, in 1910 one-third of all families lived on farms.
By 1940, this number had shrunk to one in five. By 1970, 96 percent of all families lived in urban areas.
In an agrarian society, boys connected with their fathers by working alongside them in the fields. This
often meant contact with extended family that included grandfathers, uncles, and cousins. This daily
contact with men provided boys with an intimate model of maleness. Sons learned about being male by watching their dads, just as their own fathers had learned by watching their fathers. As families migrated from rural areas to cities and suburbs after World War II, the contact between fathers and sons diminished significantly. Dads left home in the morning and went to work. Most sons never got to see what their fathers did, let alone have much time to spend with them.
Fathers became unavailable in other ways. Men's addictions to work, TV, alcohol, and sex took them
away from their sons. Increases in divorce began to separate boys from their fathers. Census statistics show that the incidence of divorce among men tripled from 1940 to 1970. In 1940, just over five million households were headed by women. By 1970, this figure had almost tripled to over 13 million households.

In general, the Nice Guys I have worked with do not report having had a close, bonded
relationship with their fathers in childhood. Sometimes this was a result of their fathers working long
hours, being withdrawn, or being passive. More often than not, Nice Guys describe their fathers in
negative terms. They often see them as controlling, rageful, angry, absent, abusive, unavailable,
addictive, or philandering. It is not unusual at some point in childhood for Nice Guys to have made
a conscious decision to be different from their fathers.
The unavailability of dads during this era often required mothers to take over the job of the fathers.
Women inherited the defacto job of turning boys into men. Unfortunately even the most well-meaning mothers are not equipped to teach their sons how to be men by themselves. This hasn't kept them from trying.
I believe the significant number of Nice Guys produced in the '40s, '50s, and '60s is the direct
result of mothers, not fathers, teaching their sons how to be male. Consequently, many Nice Guys
have adopted a female perspective of masculinity and are comfortable having their manhood
defined by women.

The Female Dominated Educational System
The modern educational system has also contributed to the dynamic of boys being raised by women.
Since World War II, boys have entered schools dominated by females. For most boys, the first several
years in school become basic training in how to please women. From kindergarten through sixth grade, I had only one male teacher and six females. This is pretty consistent with national norms.
Men account for just one in four teachers nationwide. In the primary grades, they make up only 15% of the teaching staff, and that number is steadily dropping. From daycare to preschool to elementary
school, little boys in the post-war era have been surrounded by women. There have been few adult males to help them through this experience. If a little boy was already disconnected from his father and trained to please a woman, the typical school system magnified this conditioning.

The Vietnam War
In the '60s, the Vietnam War crystallized the feeling of alienation between many baby boom boys and their fathers. Battle lines were drawn between young men protesting a war started and perpetuated by their fathers. A generation of World War II veterans could not understand the flaunting of responsibility and the social rebellion of their sons. The young men of this generation became the antithesis of their fathers and of an establishment that solved domestic and international problems with guns and bombs. The anti-war movement created a new breed of males focused on love, peace, and avoiding conflict.

Women's Liberation
During this same period of time, many women were beginning to work outside of the home, birth
control provided new freedom, and women's liberation was in its infancy. Some mothers during the
Baby Boom era could foresee a change in gender roles on the horizon. They worked to prepare their
sons and daughters for what was to come. Many of these mothers raised their daughters to not need a man. At the same time, they trained their sons to be different from their fathers — peaceful, giving,
nurturing, and attentive to a woman's needs.Radical feminism in the '60s and '70s projected an angry generalization about men. Some feminists claimed that men were the cause all of the problems in the world. Others asserted that men were merely an unnecessary nuisance. More than likely, the majority of women during this era did not feel this way about men. Nevertheless, enough angry women were significantly vocal to contribute to a social climate that convinced many men that it was not OK to be just who they were.
Epitaphs like "men are pigs" and "all men are rapists" were prominent during this time. Less angry
slogans of feminism asserted that "a woman needs a man like a fish needs a bicycle." Men who were
already conditioned to look to women for definition and approval were especially susceptible to these kinds of messages. This added incentive for these men to try to figure out what women wanted and try to become that in order to be loved and get their needs met.

Soft Males And Boy-Men
Robert Bly, the author of Iron John, writes about how the social changes of the Baby Boom era created a new breed of American men. Bly calls these men "soft males."
He writes, "they're lovely, valuable people — I like them — they're not interested in harming the earth or starting wars. There's a gentle attitude toward life in their whole being and style of living. But many of these men are not happy. You quickly notice the lack of energy in them. They are life-preserving but not exactly life-giving. Ironically, you often see these men with strong women who positively radiate energy. Here we have a finely-tuned young man, ecologically superior to his father, sympathetic to the whole harmony of the universe, yet he himself has little vitality to offer."
From a different perspective, Camille Paglia comments on how the social changes of the last five
decades have changed roles of men and women. "The hard-driving woman has to switch personae when she gets home. She's got to throttle back, or she'll castrate everything in the domestic niche. Many white, middle-class women have dodged this dilemma by finding themselves a nice, malleable boy-man who becomes another son in the subliminally matriarchal household." ("Politically Incorrect Desires," Salon: Issue 49)
Regardless of whether we call these men "soft males," "sensitive new age guys," or "Nice Guys," the
unique combination of social events in the post-World War II era reinforced and magnified the messages that many little boys had already received from their families — that they weren't OK just as they were.
These social events further amplified the belief that if they wanted to be loved, get their needs met, and have a smooth life, they had to hide their flaws and become what others (especially women) wanted them to be.
My observation in recent years points to the reality that the conditioning described above did not end with the Baby-Boom generation. I am seeing more and more young men in their twenties, and even teens, who demonstrate all of the characteristics of the Nice Guy Syndrome. Not only have these young men been effected by all of the social dynamics listed above, even more grew up in single parent families or were raised by Nice Guy fathers. As I write this, I expect that we are just beginning on our third generation of Nice Guys.

The Habits Of Highly Ineffective Men
As a result of the family and social conditioning described above, Nice Guys struggle to get what they
want in love and life. Due to their shame and ineffective survival mechanisms, the road map they follow just won't take them where they want to go. This is frustrating. But rather than trying something different, their life paradigm requires that they keep trying harder, doing more of the same. I frequently tell Nice Guys, "If you keep doing what you've always done, you'll keep getting what you've always had." To reiterate what I've illustrated before, Nice Guys prevent themselves from getting what they want in love and life by:
l Seeking the approval of others.
l Trying to hide their perceived flaws and mistakes.
l Putting other people's needs and wants before their own.
l Sacrificing their personal power and playing the role of a victim.
l Disassociating themselves from other men and their own masculine energy.
l Co-creating relationships that are less than satisfying.
l Creating situations in which they do not have very much good sex.
l Failing to live up their full potential.
The next seven chapters present a proven plan to show recovering Nice Guys the most effective ways to do something different. Read on. It is time for you to start getting what you want in love and life
  woensdag 16 december 2009 @ 23:14:27 #196
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75710363
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:04 schreef Sachertorte het volgende:
En weet je wat het mooie is? De vrouwtjes vinden het prachtig als je jezelf naar binnen lult. Niet voor niets richt (bijna) alle reclame zich op vrouwen.

Groentjes moeten niet naar de psycholoog, ze moeten de sales in.
.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Grappig, ik weet zeker dat niemand dat zou verwachten bij iemand die er zo leuk uitziet en zoveel leuke dingen buiten de deut doet als jij. .
Fotoboek
pi_75710382
Too long... didn't read
pi_75710416
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:14 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Grappig, ik weet zeker dat niemand dat zou verwachten bij iemand die er zo leuk uitziet en zoveel leuke dingen buiten de deut doet als jij. .
Nee, ik had dat ook totaal niet van CherryLips verwacht.
Vooral niet omdat ik weet dat ze actief was op datingsites en dergelijke.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:17:20 #199
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75710463
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:12 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[knip]
Lazer eens op met al die kutzooi, dat is volledig offtopic en niets meer dan slimme marketing gericht op al die wanhopieg vrijgezelle mannen van tegenwoordig. Smakeloos om daar je geld aan te verdienen. .
Fotoboek
  woensdag 16 december 2009 @ 23:18:55 #200
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75710534
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:14 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

.
[..]

Ja, lach er maar om, maar ik heb wel gelijk. Een beetje denigrerend opstellen richting de vrouwtjes werkt prima. Ze moeten wel weten wie de baas is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')