abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75694290
Omdat de discussie naar mijn idee nog heul niet over was: hier verder:

De OP uit deel 1:
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
hey allemaal :-),

ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;

Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.

Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)

Ik moet zeggen dat ik hier compleet perplex van stond. Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen. Ik heb het allemaal al meegemaakt. Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen. Na zijn bekentenis was hij niet echt meer in staat om dergelijke vragen te beantwoorden.

Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik . Volgens mij wil het toch wel iets zeggen over het karakter van een mens als hij zich zo lang niet heeft ingelaten met het andere geslacht.

Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon even van me afschrijven. Misschien zitten hier vrouwen/mannen met gelijkaardige ervaringen...

Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
pi_75694309
TVP!en fipo!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 16 december 2009 @ 17:00:05 #3
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_75694359
TVP, ben toch benieuwd.....
be nice or go away
pi_75694388
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef noregret het volgende:
Maar leeftijdsverschil en niemand gehad hebben zijn 2 andere dingen vind ik. Iemand die ouder is heeft misschien zelfs meer ervaring, geeft minder problemen dan een jong 'kinderlijk' iemand. Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Ik kan niet voor een ander spreken maar ik word met de jaren steeds kieskeuriger. En daarbij: pakt een ervaren man die een beetje handig in versieren is ook niet wat hij pakken kan?

En hoeveel vrouwen pakken een kerel omdat hun biologische klokje niet alleen tikt maar ook "Koekoek"roept?
pi_75694444
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef emiliana het volgende:

[..]

en komt het dan nooit in je op om die "psychisch verkeukelde" vrouwen te gebruiken om wat ervaring mee op te doen? Wat houdt je op zo'n moment tegen ? Als man heb je toch wel je behoeften ? Hoe hou je je zo lang in ?
Dat heeft een vriend van mij wel eens gezegd: waarom pak je niet gewoon iemand?

Ik kan het niet. Ik moet een vrouw aantrekkelijk vinden en ik moet er gevoel bij hebben.
En hoe je je zolang inhoudt? Dat leer je vanzelf want je zult wel moeten.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:04:19 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_75694516
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat heeft een vriend van mij wel eens gezegd: waarom pak je niet gewoon iemand?

Ik kan het niet. Ik moet een vrouw aantrekkelijk vinden en ik moet er gevoel bij hebben.
En hoe je je zolang inhoudt? Dat leer je vanzelf want je zult wel moeten.
Ja zo'n vriend had ik ook. Totdat het mis liep met zijn eerste "perfecte" relatie.
Toen heeft ie de schade alsnog ingehaald.
pi_75694656
keiharde discipline of gewoon een kutjesvrees.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 16 december 2009 @ 17:12:29 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75694862
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Tamashii het volgende:
TVP!en fipo!
note ban prullenbak

tvp
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75695002
Tja, hoe is het zo gekomen ?

verlegen misschien ?, gebrek aan zelfvertrouwen ? zeg het maar !
En inderdaad, wat je niet kent dat mis je niet ook.
Vroeger ben ik altijd wel afgewezen en heb daardoor nogal een deuk opgelopen denk ik.
En vrouwen "gebruiken " daar ben ik te "lief" voor( dat hoor ik tenminste altijd, "rechtsafslaand-verkeer, je bent veel te lief voor zo'n onafhankelijke vrouw als ik").
  woensdag 16 december 2009 @ 17:17:27 #11
19242 yavanna
Results may vary.
pi_75695054
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja zo'n vriend had ik ook. Totdat het mis liep met zijn eerste "perfecte" relatie.
Toen heeft ie de schade alsnog ingehaald.
Er zijn wel meer mannen die niet alles neuken wat los en vast zit en vrouwen ook trouwens. Ik doe het ook liever niet dan met iemand waar ik niets voor voel.

Een man die op zijn 33-ste zo weinig ervaring heeft, niet alleen met zoenen/sex e.d. maar dus ook op andere gebieden ver achterloopt, daar zou ik absoluut niets mee beginnen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 16 december 2009 @ 17:19:39 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_75695141
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef Geerd het volgende:
tvp(A)
Ja dat dus.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_75695372
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:17 schreef yavanna het volgende:

[..]

Er zijn wel meer mannen die niet alles neuken wat los en vast zit en vrouwen ook trouwens. Ik doe het ook liever niet dan met iemand waar ik niets voor voel.

Een man die op zijn 33-ste zo weinig ervaring heeft, niet alleen met zoenen/sex e.d. maar dus ook op andere gebieden ver achterloopt, daar zou ik absoluut niets mee beginnen.
Zo leert hij het nooit he
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 16 december 2009 @ 17:27:12 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75695385
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef emiliana het volgende:

[..]

onenightstands verzinnen... tja, je kan het proberen, maar je zal toch niet lang kunnen verbergen dat je hebt gelogen. Ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zou merken.
Ach welnee, daar kraait geen haan naar. Het is ook niet te controleren.

Versieren is als solliciteren. Daar zet je ook niet op je CV wat een potentiele werkgever niet van je wil lezen.
pi_75695407
quote:

[..]

Trouwens, lekker boeiend.
Het enige wat jullie hoeven doen is op je rug liggen en te kreunen.
Of het nou bij een 60 jarige maagd is of bij een 13 jarige neukkoning
pi_75695796
tvp
pi_75697194
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:26 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

Zo leert hij het nooit he
Het is niet haar verantwoordelijkheid om hem te helpen, dat moet hij zelf doen.
pi_75697592
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

En inderdaad, wat je niet kent dat mis je niet ook.
Niet mee eens. Ieder mens heeft gevoelens.
pi_75697641
quote:

[..]

Op welke gebieden dan? En wie zegt dat hij daar op achter loopt?
pi_75697725
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef the_annoying_devil het volgende:

[..]

Het is niet haar verantwoordelijkheid om hem te helpen, dat moet hij zelf doen.
Hoe? De tijd terug draaien kan niet, hij is 33 en het gros van de vrouwen denkt:"33 en geen ervaring?"

Dan gaat het slot op de kuisheidsgordel en gaan de dames in kwestie op standje koel/vriescombinatie.

Die gozer weer een blauwtje rijker en een illusie armer. ("Zie je wel, ze moeten me niet)

Vicueuze cirkel
pi_75697852
Achterlopen in de letterlijke zin. Nog nooit hebben meegemaakt.
Dat mensen altijd nog kunnen bijleren en kunnen 'uitblinken' wordt voor t gemak vergeten

Over het nooit leren en verantwoordelijkheid, het gaat niet om verantwoordelijkheid. Het gaat erom als iedereen diezelfde gedachte heeft, 33 en groen is niet normaal, zo iemand nooit een partner zal treffen en de drempel als maar hoger wordt..
pi_75697888
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hoe? De tijd terug draaien kan niet, hij is 33 en het gros van de vrouwen denkt:"33 en geen ervaring?"

Dan gaat het slot op de kuisheidsgordel en gaan de dames in kwestie op standje koel/vriescombinatie.

Die gozer weer een blauwtje rijker en een illusie armer. ("Zie je wel, ze moeten me niet)

Vicueuze cirkel
dat dus
pi_75698166
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Vicueuze cirkel
klinkt wel heel erg bekend
  woensdag 16 december 2009 @ 18:52:56 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75698387
Als hij z'n mond had gehouden, was ie nu gewoon binnen geweest...

Wat is het voor onderwerp ook, "hoeveel heb jij er gehad?" Ik zou er op een date niet over praten. Zoiets hoort besproken te worden als je 6 maanden iets hebt en veel drank op hebt, gevolgd door knallende ruzie!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')