abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75694290
Omdat de discussie naar mijn idee nog heul niet over was: hier verder:

De OP uit deel 1:
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:21 schreef emiliana het volgende:
hey allemaal :-),

ik lees hier al een tijdje mee, en hoewel er waarschijnlijk al gelijkaardige topics zijn geweest, denk ik niet dat ik dit geval al heb zien voorbijgaan;

Een paar weken geleden heb ik (31 jaar) via het internet een leuke kerel (33 jaar) leren kennen. Bij onze eerste ontmoetingen was ik in ieder geval enorm door hem gecharmeerd. Hij heeft alles wat ik een man zoek. In tegenstelling tot vorige dates deed deze man wel geen enkele poging tot fysiek contact. Meer dan een kusje op de wang kon er niet af. Bij onze laatste dates kon ik me niet meer inhouden. Ik deed dan ook een (mislukte) poging om hem te tongzoenen.

Toen kwam de aap uit de mouw. Met het angstzweet in het gezicht en met trillende stem bekende hij dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. En zelfs nog nooit heeft getongzoend ( laat staan meer ...)

Ik moet zeggen dat ik hier compleet perplex van stond. Zelf heb ik sinds mijn zestiende niet echt stilgezeten. Van one night stands, tot langere flirts, tot samenwonen. Ik heb het allemaal al meegemaakt. Hoe kan het gebeuren dat je in 33 jaar geen enkele vrouw hebt gescoord ? Zelf heb ik hem dit nog niet willen vragen. Na zijn bekentenis was hij niet echt meer in staat om dergelijke vragen te beantwoorden.

Hoe open-minded ik ook ben, ben ik hier toch een beetje op afgeknapt, vrees ik . Volgens mij wil het toch wel iets zeggen over het karakter van een mens als hij zich zo lang niet heeft ingelaten met het andere geslacht.

Ik weet niet wat ik met dit topic wil. Misschien gewoon even van me afschrijven. Misschien zitten hier vrouwen/mannen met gelijkaardige ervaringen...

Zouden jullie je een relatie met een 'groentje' van boven de dertig willen aangaan ? Of vinden jullie het compleet een non-issue ?
pi_75694309
TVP!en fipo!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 16 december 2009 @ 17:00:05 #3
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_75694359
TVP, ben toch benieuwd.....
be nice or go away
pi_75694388
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef noregret het volgende:
Maar leeftijdsverschil en niemand gehad hebben zijn 2 andere dingen vind ik. Iemand die ouder is heeft misschien zelfs meer ervaring, geeft minder problemen dan een jong 'kinderlijk' iemand. Ik blijf erbij dat iemand zonder enige ervaring op die leeftijd op mij overkomt als een afdankertje. en als niemand hem wil moet er wel wat mis met hem zijn. Bovendien; ben IK dan nog wel zo speciaal of pakt hij wat hij pakken kan?
Ik kan niet voor een ander spreken maar ik word met de jaren steeds kieskeuriger. En daarbij: pakt een ervaren man die een beetje handig in versieren is ook niet wat hij pakken kan?

En hoeveel vrouwen pakken een kerel omdat hun biologische klokje niet alleen tikt maar ook "Koekoek"roept?
pi_75694444
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef emiliana het volgende:

[..]

en komt het dan nooit in je op om die "psychisch verkeukelde" vrouwen te gebruiken om wat ervaring mee op te doen? Wat houdt je op zo'n moment tegen ? Als man heb je toch wel je behoeften ? Hoe hou je je zo lang in ?
Dat heeft een vriend van mij wel eens gezegd: waarom pak je niet gewoon iemand?

Ik kan het niet. Ik moet een vrouw aantrekkelijk vinden en ik moet er gevoel bij hebben.
En hoe je je zolang inhoudt? Dat leer je vanzelf want je zult wel moeten.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:04:19 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_75694516
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat heeft een vriend van mij wel eens gezegd: waarom pak je niet gewoon iemand?

Ik kan het niet. Ik moet een vrouw aantrekkelijk vinden en ik moet er gevoel bij hebben.
En hoe je je zolang inhoudt? Dat leer je vanzelf want je zult wel moeten.
Ja zo'n vriend had ik ook. Totdat het mis liep met zijn eerste "perfecte" relatie.
Toen heeft ie de schade alsnog ingehaald.
pi_75694656
keiharde discipline of gewoon een kutjesvrees.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 16 december 2009 @ 17:12:29 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75694862
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Tamashii het volgende:
TVP!en fipo!
note ban prullenbak

tvp
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75695002
Tja, hoe is het zo gekomen ?

verlegen misschien ?, gebrek aan zelfvertrouwen ? zeg het maar !
En inderdaad, wat je niet kent dat mis je niet ook.
Vroeger ben ik altijd wel afgewezen en heb daardoor nogal een deuk opgelopen denk ik.
En vrouwen "gebruiken " daar ben ik te "lief" voor( dat hoor ik tenminste altijd, "rechtsafslaand-verkeer, je bent veel te lief voor zo'n onafhankelijke vrouw als ik").
  woensdag 16 december 2009 @ 17:17:27 #11
19242 yavanna
Results may vary.
pi_75695054
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja zo'n vriend had ik ook. Totdat het mis liep met zijn eerste "perfecte" relatie.
Toen heeft ie de schade alsnog ingehaald.
Er zijn wel meer mannen die niet alles neuken wat los en vast zit en vrouwen ook trouwens. Ik doe het ook liever niet dan met iemand waar ik niets voor voel.

Een man die op zijn 33-ste zo weinig ervaring heeft, niet alleen met zoenen/sex e.d. maar dus ook op andere gebieden ver achterloopt, daar zou ik absoluut niets mee beginnen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 16 december 2009 @ 17:19:39 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_75695141
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef Geerd het volgende:
tvp(A)
Ja dat dus.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_75695372
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:17 schreef yavanna het volgende:

[..]

Er zijn wel meer mannen die niet alles neuken wat los en vast zit en vrouwen ook trouwens. Ik doe het ook liever niet dan met iemand waar ik niets voor voel.

Een man die op zijn 33-ste zo weinig ervaring heeft, niet alleen met zoenen/sex e.d. maar dus ook op andere gebieden ver achterloopt, daar zou ik absoluut niets mee beginnen.
Zo leert hij het nooit he
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 16 december 2009 @ 17:27:12 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75695385
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef emiliana het volgende:

[..]

onenightstands verzinnen... tja, je kan het proberen, maar je zal toch niet lang kunnen verbergen dat je hebt gelogen. Ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zou merken.
Ach welnee, daar kraait geen haan naar. Het is ook niet te controleren.

Versieren is als solliciteren. Daar zet je ook niet op je CV wat een potentiele werkgever niet van je wil lezen.
pi_75695407
quote:

[..]

Trouwens, lekker boeiend.
Het enige wat jullie hoeven doen is op je rug liggen en te kreunen.
Of het nou bij een 60 jarige maagd is of bij een 13 jarige neukkoning
pi_75695796
tvp
pi_75697194
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:26 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

Zo leert hij het nooit he
Het is niet haar verantwoordelijkheid om hem te helpen, dat moet hij zelf doen.
pi_75697592
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

En inderdaad, wat je niet kent dat mis je niet ook.
Niet mee eens. Ieder mens heeft gevoelens.
pi_75697641
quote:

[..]

Op welke gebieden dan? En wie zegt dat hij daar op achter loopt?
pi_75697725
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef the_annoying_devil het volgende:

[..]

Het is niet haar verantwoordelijkheid om hem te helpen, dat moet hij zelf doen.
Hoe? De tijd terug draaien kan niet, hij is 33 en het gros van de vrouwen denkt:"33 en geen ervaring?"

Dan gaat het slot op de kuisheidsgordel en gaan de dames in kwestie op standje koel/vriescombinatie.

Die gozer weer een blauwtje rijker en een illusie armer. ("Zie je wel, ze moeten me niet)

Vicueuze cirkel
pi_75697852
Achterlopen in de letterlijke zin. Nog nooit hebben meegemaakt.
Dat mensen altijd nog kunnen bijleren en kunnen 'uitblinken' wordt voor t gemak vergeten

Over het nooit leren en verantwoordelijkheid, het gaat niet om verantwoordelijkheid. Het gaat erom als iedereen diezelfde gedachte heeft, 33 en groen is niet normaal, zo iemand nooit een partner zal treffen en de drempel als maar hoger wordt..
pi_75697888
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hoe? De tijd terug draaien kan niet, hij is 33 en het gros van de vrouwen denkt:"33 en geen ervaring?"

Dan gaat het slot op de kuisheidsgordel en gaan de dames in kwestie op standje koel/vriescombinatie.

Die gozer weer een blauwtje rijker en een illusie armer. ("Zie je wel, ze moeten me niet)

Vicueuze cirkel
dat dus
pi_75698166
quote:

[..]

Vicueuze cirkel
klinkt wel heel erg bekend
  woensdag 16 december 2009 @ 18:52:56 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75698387
Als hij z'n mond had gehouden, was ie nu gewoon binnen geweest...

Wat is het voor onderwerp ook, "hoeveel heb jij er gehad?" Ik zou er op een date niet over praten. Zoiets hoort besproken te worden als je 6 maanden iets hebt en veel drank op hebt, gevolgd door knallende ruzie!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75698564
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:52 schreef eleusis het volgende:

Wat is het voor onderwerp ook, "hoeveel heb jij er gehad?" Ik zou er op een date niet over praten. Zoiets hoort besproken te worden als je 6 maanden iets hebt en veel drank op hebt, gevolgd door knallende ruzie!
Ja, daar ben ik dit jaar ook achter gekomen. Zij bekende dat ze getrouwd geweest was en ik vond dat wel een mooi moment om te bekennen dat ik nul ervaring had.

Je raad het al: ze deed nog even kortaf en daarna reageerde ze helemaal niet meer.
pi_75698582
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:46 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

klinkt wel heel erg bekend
Ja, been there, done that.
pi_75698661
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:38 schreef Cassandra87 het volgende:

Over het nooit leren en verantwoordelijkheid, het gaat niet om verantwoordelijkheid. Het gaat erom als iedereen diezelfde gedachte heeft, 33 en groen is niet normaal, zo iemand nooit een partner zal treffen en de drempel als maar hoger wordt..
En de pest is: het gros van de mensen denkt zo.

Ikzelf heb echt geen idee meer hoe ik vrouwen duidelijk moet maken dat ik ze leuk vind. Het niet zeggen, het proberen te laten merken, het direct zeggen. In alle gevallen volgde na veel gepieker een desastreuze wanhoopsactie (smsje, hyves-berichtje, het recht in haar gezicht zeggen) en dan was het meestal gelijk afgelopen en duidelijk.
Soms zelfs wel eens direcht gezegd , want dan was ik tenminste van die onzekerheid af of ze me wel of niet leuk zou vinden.
pi_75698674
wat een faler. Hij had je gewoon anaal kunnen nemen als die zijn mond had gehouden
pi_75698738
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef kurk_droog het volgende:
wat een faler. Hij had je gewoon anaal kunnen nemen als die zijn mond had gehouden
Ksst Ga eens terug naar je KLB-hok
  woensdag 16 december 2009 @ 19:08:25 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75698954
Het komt er gewoon op neer dat het afschrikt.. of dat nu terecht is of niet.
pi_75698998
omfg 33 jaar en groen als gras? Enkeltje klooster voor die man. Hij had ook gewoon naar de hoeren kunnen gaan of een straalbezopen breezertje kunnen nemen vroegah. Geen excuses voor zo'n slappe aanfluiting wat "man" heet. Met pek en veren de stad uitjagen zulke!
  woensdag 16 december 2009 @ 19:10:54 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75699058
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
omfg 33 jaar en groen als gras? Enkeltje klooster voor die man. Hij had ook gewoon naar de hoeren kunnen gaan of een straalbezopen breezertje kunnen nemen vroegah. Geen excuses voor zo'n slappe aanfluiting wat "man" heet. Met pek en veren de stad uitjagen zulke!
Haha dat vind ik dan weer wat overdreven.

Maar moet er idd niet aan denken als ik een maagd in bed krijg.. vind ik toch niet zo leuk
Geef mij maar iemand die in ieder geval al wel iets weet en dit ook ooit in uitvoering heeft gebracht
pi_75699073
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ikzelf heb echt geen idee meer hoe ik vrouwen duidelijk moet maken dat ik ze leuk vind. Het niet zeggen, het proberen te laten merken, het direct zeggen. In alle gevallen volgde na veel gepieker een desastreuze wanhoopsactie (smsje, hyves-berichtje, het recht in haar gezicht zeggen) en dan was het meestal gelijk afgelopen en duidelijk.
Soms zelfs wel eens direcht gezegd , want dan was ik tenminste van die onzekerheid af of ze me wel of niet leuk zou vinden.
Als ik voor mezelf spreek dan graag direct...zo van...jij bent leuk....tuurlijk mag daar het nodige geflirt aan vooraf gaan, maar ook dat hoeft wat mij betrefd geen weken te duren.....

En OT....ik zou zelf ook geen zin hebben in een maagd van 33....en dat heeft meer te maken met dat ik weet wat ik wel wil...en dat is nou eenmaal niet een groentje.
pi_75699098
quote:

[..]

Ikzelf heb echt geen idee meer hoe ik vrouwen duidelijk moet maken dat ik ze leuk vind. Het niet zeggen, het proberen te laten merken, het direct zeggen. In alle gevallen volgde na veel gepieker een desastreuze wanhoopsactie (smsje, hyves-berichtje, het recht in haar gezicht zeggen,valentijnskaartje,via vriendinnen) en dan was het meestal gelijk afgelopen en duidelijk.
Soms zelfs wel eens direct gezegd , want dan was ik tenminste van die onzekerheid af of ze me wel of niet leuk zou vinden.
same here
pi_75699203
quote:

Naar de hoeren gaan is voor mannen die echt totaal geen eigenwaarde meer hebben.

En als diegene toen al niet de player skilzz had kon hij toen ook geen Breeezertje pakken, bovendien waren er in die tijd nog heul geen Breezersletjes.
pi_75699221
Puur biologisch gezien is hij natuurlijk een faalhaas eerste klas. In het wild zou hij allang uit de roedel verstoten zijn. Of de allerlaatste plaats bezitten. Pas mogen eten nadat de vrouwen en kinderen hadden gegeten. Altijd op een grote afstand moeten zitten van de rest. Zoiets zou zich nooit hebben voortgeplant. En dat is ook maar goed ook.
  woensdag 16 december 2009 @ 19:15:13 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75699223
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik dit jaar ook achter gekomen. Zij bekende dat ze getrouwd geweest was en ik vond dat wel een mooi moment om te bekennen dat ik nul ervaring had.
En wat hebben we nu geleerd?

Spreken is zilver, zwijgen is goud
pi_75699315
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Naar de hoeren gaan is voor mannen die echt totaal geen eigenwaarde meer hebben.

Gelul. Mannen willen hun zaad verspreiden. En als je moeilijkheden hebt om vrouwtjes te vinden of te scoren, ga je voor de makkelijke weg.

Sexuele behoeftes staan zoveel lager in de maslov pyramide dan eigenwaarde
pi_75699318
quote:
Natuurlijk niet, je wacht tot je 32e tot je de ware tegenkomt en daarna ga je je wanhopig afvragen welke afslag je in je leven nu eigenlijk gemist hebt
pi_75699327
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
Puur biologisch gezien is hij natuurlijk een faalhaas eerste klas. In het wild zou hij allang uit de roedel verstoten zijn. Of de allerlaatste plaats bezitten. Pas mogen eten nadat de vrouwen en kinderen hadden gegeten. Altijd op een grote afstand moeten zitten van de rest. Zoiets zou zich nooit hebben voortgeplant. En dat is ook maar goed ook.
Hij plant zich toch ook niet voort?

Maar als we dat door trekken: puur biologisch gezien mogen jullie ook niet voor de inkom,stenbron zorgen en is jullie taak het zorgen voor kindertjes. Maar dat gebeurt ook allang niet meer.
pi_75699332
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En wat hebben we nu geleerd?

Spreken is zilver, zwijgen is goud
pi_75699352
quote:

[..]

Ik denk nog steeds dat gebrek aan ervaring over het algemeen vaak pas een punt wordt als de onervarene zich krampachtig op gaat stellen. Dat het bij wijze van spreken een groot issue is die duidelijk om je nek hangt, dat stoot veel mensen af.
Ik geloof niet dat onervarenheid an sich een groot probleem hoeft te zijn voor eventuele belangstellenden, en al zeker niet als iemand je echt leuk vind. En degenen die er wel een groot probleem van maken zou je moeten kunnen missen als kiespijn.
pi_75699425
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:17 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Gelul. Mannen willen hun zaad verspreiden. En als je moeilijkheden hebt om vrouwtjes te vinden of te scoren, ga je voor de makkelijke weg.

Sexuele behoeftes staan zoveel lager in de maslov pyramide dan eigenwaarde
Gelul? Wat nou gelul, ik moet er niet aan denken om op een vrouw te kruipen waar voor jou al een aantal heren opgelegen hebben, na jou ongetwijfeld ook nog een paar komen (haha, ik zei komen ) en waarbij de kans klein is dat ze echt geil is. En daar mpoet ik op willen liggen? No way

Als ik mijn zaad echt wil verspreiden ruk ik me wel af in een luchtballon die boven een drukke menigte vliegt.
pi_75699446
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:17 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hij plant zich toch ook niet voort?

Maar als we dat door trekken: puur biologisch gezien mogen jullie ook niet voor de inkom,stenbron zorgen en is jullie taak het zorgen voor kindertjes. Maar dat gebeurt ook allang niet meer.
Jullie??? Jullie?? Ik hou me er wel aan hoor! Ik wacht gewoon op een vent die me zwanger maakt zodat ik de broedkip kan gaan uithangen.
pi_75699476
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat gebrek aan ervaring over het algemeen vaak pas een punt wordt als de onervarene zich krampachtig op gaat stellen. Dat het bij wijze van spreken een groot issue is die duidelijk om je nek hangt, dat stoot veel mensen af.
Ik geloof niet dat onervarenheid an sich een groot probleem hoeft te zijn voor eventuele belangstellenden, en al zeker niet als iemand je echt leuk vind. En degenen die er wel een groot probleem van maken zou je moeten kunnen missen als kiespijn.
Het probeel is dat je ziet dat mensen je om heen daten, neuken enz en jij niet. Dan ga je twijfelen aan jezelf en dat straal je uit. En probeer dat maar eens uit je systeem te krijgen.
pi_75699510
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Jullie??? Jullie?? Ik hou me er wel aan hoor! Ik wacht gewoon op een vent die me zwanger maakt zodat ik de broedkip kan gaan uithangen.
Ik vergat te melden dat vrouwen lief en zorgzaam zijn van orgine en wat ik van jou mee gekregen heb op meets....
pi_75699607
wow, ik zie nu pas dat er een tweede topic is geopend.

Dat is goed. Als mensen de behoefte voelen om hun mening nog te geven, hoor ik het graag .

En de sfeer is wel helemaal omgeslagen in vergelijking met gisteren, merk ik.

Gisteren vonden de meesten dat ik het een kans moest geven, nu zegt de meerderheid dat ze er niet aan zouden willen beginnen.
pi_75699657
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als ik mijn zaad echt wil verspreiden ruk ik me wel af in een luchtballon die boven een drukke menigte vliegt.

!!!!!!!!!!! I would pay to see that!
pi_75699683
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:22 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik vergat te melden dat vrouwen lief en zorgzaam zijn van orgine en wat ik van jou mee gekregen heb op meets....
Ik ben lief en zorgzaam ja?!
pi_75699706
TVP voor over 6 jaar.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 16 december 2009 @ 19:27:59 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75699732
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef emiliana het volgende:

Dat is goed. Als mensen de behoefte voelen om hun mening nog te geven, hoor ik het graag .

Gisteren vonden de meesten dat ik het een kans moest geven, nu zegt de meerderheid dat ze er niet aan zouden willen beginnen.
Het is maar net wat je zelf wilt en wat je verwachtingen zijn van een relatie en de persoon an sich.
pi_75699792
quote:

Ik snap volkomen dat je bent afgeknapt op zo'n man! Zijn sexuele status is extreem laag. En dat is niet wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Vrouwen willen een man die gewild is. Niet meer dan normaal dat je ernstige twijfels hebt zodra blijkt dat de man in kwestie niet gewild blijkt te zijn. Of nog erger, misschien wel gewild, maar zelf niet capabel genoeg om actie te ondernemen.

Waarom zou het jouw taak zijn deze 12-jarige jongen, als het ware, bij de hand te nemen en de wereld van de liefde te laten ontdekken?
pi_75699866
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ik ben lief en zorgzaam ja?!
Dat zal best, maar het is mij niet opgevallen. En het was niet om lullig te doen, maar om aan te geven dat het vanuit vroegah misschien wel zo zou moeten maar het allemaal anders is geworden door onze ontwikkeling.
De vrouwen zijn mondiger en sommige mannen zijn haast de vrouwen van vroeger. (zie het Guido-topic)
pi_75699876
Dan zal ik even helpen met de balans: Ik vind ook zeker dat je het een kans moet geven! Oke, het is raar, enigszins freaky e.d. maar ook wel goed te begrijpen. Er zijn een boel mensen die de eerste jaren van de puberteit buiten de boot vallen, en waar de eerder genoemde vicieuze cirkel dan roet in het eten gooit. De meesten doorbreken hem wel eens, maar ik kan me voorstellen dat het elk jaar lastiger wordt als dat niet gebeurt.

Hij is er zelf duidelijk mee bezig, anders zou 'ie niet daten met je. Gebrek aan ervaring wil ook al niet zeggen dat hij gebrek aan talent heeft. Er zijn genoeg mensen met zooien ervaring die er niks van bakken, en natuurtalenten die binnen no-time alle goede plekjes weten te vinden. Als je hem alleen maar voor een nachtje wil, kan je hem beter overslaan, dan zullen er beteren zijn. Maar er is niks dat erop wijst dat hij geen goede partner kan zijn in een relatie, en (op termijn) in bed. Plus, hij is zo exclusief als het maar kan. Hoe vaak krijg je die kans?

Kans geven, in het ergste geval gaat het mis, dat is tot nu toe toch ook altijd het geval geweest met al die jongens die wél ervaring hadden? En dan heb je in ieder geval ook zijn cirkel doorbroken en kan hij verder met zijn liefdesleven

Ik zie geen nadelen
  woensdag 16 december 2009 @ 19:32:44 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75699929
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:52 schreef eleusis het volgende:

Meest ware post van het topic. Inderdaad over exen praten is vaak toch sowieso al not done.

Ik kan me ook niet herinneren dan een van mijn vriendinnetjes mijn doopceel ging lichten over mijn relatieverleden. Zeker niet in het begin.
pi_75699939
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:21 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het probeel is dat je ziet dat mensen je om heen daten, neuken enz en jij niet. Dan ga je twijfelen aan jezelf en dat straal je uit. En probeer dat maar eens uit je systeem te krijgen.
Ik zou ook niet durven te beweren dat het makkelijk is. Maar je weet dat het in je systeem zit, en je weet dat het een essentiele sta in de weg is voor wat je zelf wilt bereiken. Dat zou genoeg motivatie moeten zijn om dit gevoel hoe dan ook kwijt te raken.
pi_75700007
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Ik zou ook niet durven te beweren dat het makkelijk is. Maar je weet dat het in je systeem zit, en je weet dat het een essentiele sta in de weg is voor wat je zelf wilt bereiken. Dat zou genoeg motivatie moeten zijn om dit gevoel hoe dan ook kwijt te raken.
Het is een hele goede motivatie. Maar als het puntje bij het paaltje komt is dat onzekere gevoel weer helemaal terug.
pi_75700035
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Sandoval het volgende:
Dan zal ik even helpen met de balans: Ik vind ook zeker dat je het een kans moet geven! Oke, het is raar, enigszins freaky e.d. maar ook wel goed te begrijpen. Er zijn een boel mensen die de eerste jaren van de puberteit buiten de boot vallen, en waar de eerder genoemde vicieuze cirkel dan roet in het eten gooit. De meesten doorbreken hem wel eens, maar ik kan me voorstellen dat het elk jaar lastiger wordt als dat niet gebeurt.

Hij is er zelf duidelijk mee bezig, anders zou 'ie niet daten met je. Gebrek aan ervaring wil ook al niet zeggen dat hij gebrek aan talent heeft. Er zijn genoeg mensen met zooien ervaring die er niks van bakken, en natuurtalenten die binnen no-time alle goede plekjes weten te vinden. Als je hem alleen maar voor een nachtje wil, kan je hem beter overslaan, dan zullen er beteren zijn. Maar er is niks dat erop wijst dat hij geen goede partner kan zijn in een relatie, en (op termijn) in bed. Plus, hij is zo exclusief als het maar kan. Hoe vaak krijg je die kans?

Kans geven, in het ergste geval gaat het mis, dat is tot nu toe toch ook altijd het geval geweest met al die jongens die wél ervaring hadden? En dan heb je in ieder geval ook zijn cirkel doorbroken en kan hij verder met zijn liefdesleven

Ik zie geen nadelen

En dat van die puberteit kan kloppen, ik was zelf het lulletje van de klas.
pi_75700040
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Meest ware post van het topic. Inderdaad over exen praten is vaak toch sowieso al not done.

Ik kan me ook niet herinneren dan een van mijn vriendinnetjes mijn doopceel ging lichten over mijn relatieverleden. Zeker niet in het begin.
kom ik dan toch zeker niet helemaal de juiste vrouwen tegen
pi_75700069
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

kom ik dan toch zeker niet helemaal de juiste vrouwen tegen
Als je de verhoudingen hier bekijkt zijn er ook maar heel weiniog vrouwen die er geen problemen mee hebben.
  woensdag 16 december 2009 @ 19:36:58 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75700135
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je de verhoudingen hier bekijkt zijn er ook maar heel weiniog vrouwen die er geen problemen mee hebben.
Het gaat erom dat je die ene vindt..
tja sowieso iemand vinden voor een relatie is voor iedereen moelijk en opzoek naar die ene. Dus zoveel verschilt het niet
pi_75700218
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dat van die puberteit kan kloppen, ik was zelf het lulletje van de klas.
en in de discotheek en cafe alleen maar saaie muurversiering
pi_75700241
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Hexagon het volgende:

ik heb niets gevraagd. ik was ook niet van plan om het erover te hebben.

Hij heeft het er zelf uitgestort omdat hij te bang was om te tongzoenen...
  woensdag 16 december 2009 @ 19:39:29 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75700258
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

dan ga je toch dansen of het gesprek aan met een vriend?
Weet dat het eng is of misschien niet je ding.. maar wil je er iets aan doen of niet?
pi_75700291
quote:

[..]

Andersom hebben veel mannen dat ook. Draai het nu eens om. Stel jij komt een vrouw van 33 tegen die nog nooit een relatie heeft gehad en nog maagd is en jij hebt wel relaties gehad en bent geen maagd meer. Zou dat jou ook afschrikken. Niet alleen omdat ze nog maagd is maar ook omdat zij nog nooit een relatie heeft gehad.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 16 december 2009 @ 19:40:19 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75700305
quote:

[..]

Maar je kunt geen problemen hebben met iets waarvan je niet weet dat het er is.

Zoals ik eerder aangaf. Versieren is als solliciteren.
pi_75700394
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:39 schreef emiliana het volgende:

[..]

De volgende keer dat je hem spreekt zou je eens moeten vragen wat hij dan onder '' Daten'' verstaat
pi_75700411
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

Nee, al was ik een laatbloeier met uitgaan. Ik ben niet bang voor de dansvloer.
pi_75700439
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:39 schreef emiliana het volgende:

[..]

Ik denk niet zozeer dat hij bang was om te zoenen maar meer bang om het niet goed te doen.
pi_75700445
Je vind hem leuk of je vind hem niet leuk. Als je iemand leuk vind geef je diegene toch een kans ondanks dat ie geen ervaring heeft? Sterker nog, weinig ervaring zou voor mij juist een pluspunt zijn. Wat is er nou leuker... een uniek persoon te zijn in iemands leven, of slechts de 'zoveelste'.

Ik vind dit zo vanzelfsprekend dat ik niet had gedacht dat er zoveel mensen anders over zouden denken.
pi_75700468
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:42 schreef Laysa het volgende:

[..]

De volgende keer dat je hem spreekt zou je eens moeten vragen wat hij dan onder '' Daten'' verstaat
Waarschijnlijk uit eten gaan of naar de bios.
14 SHADES OF GREY
pi_75700474
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Andersom hebben veel mannen dat ook. Draai het nu eens om. Stel jij komt een vrouw van 33 tegen die nog nooit een relatie heeft gehad en nog maagd is en jij hebt wel relaties gehad en bent geen maagd meer. Zou dat jou ook afschrikken. Niet alleen omdat ze nog maagd is maar ook omdat zij nog nooit een relatie heeft gehad.
Er zijn volgens mij weinig mannen die daar problemen mee hebben. Ik ken ze niet in elk geval.
pi_75700550
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarschijnlijk uit eten gaan of naar de bios.
op 33 jarige leeftijd kan je dr toch wel vanuit gaan dat een kus ook daarbij hoort....
pi_75700598
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar je kunt geen problemen hebben met iets waarvan je niet weet dat het er is.

Zoals ik eerder aangaf. Versieren is als solliciteren.
"Geachte mevrouw,

Graag wil ik bij deze solliciteren op de vacature partner/neukertje.
Ik heb helaas nog niet zoveel werkervaring maar ben bereid het één en ander te leren.
......"

En dan je cv en referenties erbij.
pi_75700628
quote:

Jammer dat jij nu de TS niet meer bent want je bent nu lastiger te vinden.
Ben wel benieuwd naar de afloop.
Krijg een beetje de indruk dat men via die datingsites heel snel een beslissing moet nemen. Niet erg relaxed.
Je kent deze jongen net een paar weken, leer elkaar eerst eens goed kennen voordat je een beslissing neemt?
Zolang je eerlijk bent hoef je hem toch niet aan het "lijntje" te houden?
pi_75700680
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Er zijn volgens mij weinig mannen die daar problemen mee hebben. Ik ken ze niet in elk geval.
Misschien komen ze er niet openlijk voor uit.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef Laysa het volgende:

[..]

op 33 jarige leeftijd kan je dr toch wel vanuit gaan dat een kus ook daarbij hoort....
Dat lijkt mij ook. Ik heb zelf nog vrij weinig ervaring maar een kusje/tongzoen zou mij niet afschrikken. Sterker nog na een paar dates verwacht ik dat toch wel een beetje.
14 SHADES OF GREY
pi_75700735
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

"Geachte mevrouw,

Graag wil ik bij deze solliciteren op de vacature partner/neukertje.
Ik heb helaas nog niet zoveel werkervaring maar ben bereid het één en ander te leren.
......"

En dan je cv en referenties erbij.
Het is wel orgineel dat ga ik een keer proberen
14 SHADES OF GREY
pi_75700801
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is wel orgineel dat ga ik een keer proberen
Succes.

Ik gok dat je niet aangenomen wordt.
pi_75700806
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien komen ze er niet openlijk voor uit.
[..]

Dat lijkt mij ook. Ik heb zelf nog vrij weinig ervaring maar een kusje/tongzoen zou mij niet afschrikken. Sterker nog na een paar dates verwacht ik dat toch wel een beetje.
Dus dat! en als je dan ook nog via een datingsite op zoek gaat naar een vrouw dan lijkt het mij persoonlijk handiger als je jezelf op zulke situaties voorbereidt
pi_75700898
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dus dat! en als je dan ook nog via een datingsite op zoek gaat naar een vrouw dan lijkt het mij persoonlijk handiger als je jezelf op zulke situaties voorbereidt
en als je nooit oefenmateriaal hebt gehad dan ?
pi_75700924
quote:

[..]

Persoonlijk zou ik het hele daten enger vinden dan de zoen. Als je zoent heb je waarschijnlijk toch iets goed gedaan.
pi_75700961
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

Dan doe je maar mooi net alsof.....zo gaat elke eerste kus toch....het wijst zich vanzelf
pi_75700965
quote:

Nee maar half onz en klb is erbij
pi_75700982
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

Dan heb je pech.

Ik heb zelf een keer gezoend maar zij dacht volgens mij dat ze een helicopter na moest doen en ik had echt zoiets van:"Is dit het?"

En dat zonder verdere ervaring.
pi_75701084
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het is een hele goede motivatie. Maar als het puntje bij het paaltje komt is dat onzekere gevoel weer helemaal terug.
Ik haalde het even aan omdat je het in een eerdere post had over dat je niet meer weet HOE het aan te pakken. Het komt op mij over dat je zaken wat te systematisch gaat bekijken. En dan ga je voorbij aan het werkelijke probleem.

Sinds wanneer doet op welke wijze je interesse toont ertoe als er al sprake is van wederinteresse? Ik denk niet dat een bepaalde “tactiek” doorgaans ooit een doorslaggevende factor is, het is geen wiskunde.

Dan kun je gaan twijfelen over je eigen aanpak, maar je kunt ook accepteren dat er blijkbaar geen winst te behalen was.
pi_75701112
quote:

[..]

Vicueuze cirkel
Dan nog zou ik me niet geneigd voelen zijn maagdenprobleem op te lossen.

Ik wil geen maagd. Ik wil niet eens een man met ervaring die maar een beetje aankloot. Ik wil iemand die weet wat hij doet. Als ik echt verliefd ben al weet ik niet, dat is me nooit overkomen, maar dan zou ik het alsnog een probleem vinden.
Ik heb een vriend gehad die veel te zacht was in bed en dodelijk saai. Daar knap ik op af.
Excuseer mijn oppervlakkigheid, ik vind sex belangrijk genoeg om er eisen aan te stellen.

Als ik een maagd zou hebben, zou hij dus op zn minst snel moeten leren
compact en kleverig.
pi_75701157
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Succes.

Ik gok dat je niet aangenomen wordt.
De afwijzing volgt pas na een sollicitatiegesprek(date)
Toch ga ik het een keertje proberen.
quote:

[..]

Het is inderdaad wel een beetje naïve om te denken dat er niets kan gebeuren.
Het verhaal van TS doet me denken aan 40 year old virgin
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik het hele daten enger vinden dan de zoen. Als je zoent heb je waarschijnlijk toch iets goed gedaan.
Dat dus
14 SHADES OF GREY
pi_75701316
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Ik haalde het even aan omdat je het in een eerdere post had over dat je niet meer weet HOE het aan te pakken. Het komt op mij over dat je zaken wat te systematisch gaat bekijken. En dan ga je voorbij aan het werkelijke probleem.

Sinds wanneer doet op welke wijze je interesse toont ertoe als er al sprake is van wederinteresse? Ik denk niet dat een bepaalde “tactiek” doorgaans ooit een doorslaggevende factor is, het is geen wiskunde.

Dan kun je gaan twijfelen over je eigen aanpak, maar je kunt ook accepteren dat er blijkbaar geen winst te behalen was.
Dat is het punt, ik weet het dus niet. Een vriend van mij vertelt altijd dat je voelt als er wederzijdse interesse is maar ik heb echt geen idee wat hij bedoelt.
pi_75701358
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dan nog zou ik me niet geneigd voelen zijn maagdenprobleem op te lossen.

Ik wil geen maagd. Ik wil niet eens een man met ervaring die maar een beetje aankloot. Ik wil iemand die weet wat hij doet. Als ik echt verliefd ben al weet ik niet, dat is me nooit overkomen, maar dan zou ik het alsnog een probleem vinden.
Ik heb een vriend gehad die veel te zacht was in bed en dodelijk saai. Daar knap ik op af.
Excuseer mijn oppervlakkigheid, ik vind sex belangrijk genoeg om er eisen aan te stellen.

Als ik een maagd zou hebben, zou hij dus op zn minst snel moeten leren
Sex is ook belangrijk. Maar voor hetzelfde geld blijkt het one way to another een natuurtalent te zijn.
pi_75701424
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Sex is ook belangrijk. Maar voor hetzelfde geld blijkt het one way to another een natuurtalent te zijn.
Ik denk dat als ik echt verliefd zou zijn ik hem wel een kans zou geven, maar als het dan niks is en het duurt me te lang, knap ik daarop af. Heel erg.

En als ik niet verliefd ben, ga ik echt niet beginnen aan een maagd
compact en kleverig.
  woensdag 16 december 2009 @ 20:02:35 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75701426
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Niemand is in het begin gelijk een natuurtalent.. dat geloof ik niet
pi_75701470
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ach, ik geloof echt wel in verschil hoor
Hij hoeft niet precies gelijk allles weten te vinden, maar als ie lafjes blijft stoten alleen maar, houdt t voor mij gauw op.
compact en kleverig.
pi_75701513
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is het punt, ik weet het dus niet. Een vriend van mij vertelt altijd dat je voelt als er wederzijdse interesse is maar ik heb echt geen idee wat hij bedoelt.
Dan neem ik aan dat je de "fout" niet meer bij je aanpak gaat zoeken, werken aan je inschattingsvermogen dus!
pi_75701562
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je alle mannen in de wereld al gehad?

Daarbij hoor ik mensen altijd roepen dat je in het begin toch nog van elkaar weet wat je lekker vindt dus in dat licht bezien is iedereen in elke relatie weer een beetje maagd.

En ok, ik ben mij er ook van bewust dat er wel een basiskennis moet zijn. Dat hij niet probeert zijn vinger in je plasbuis te stoppen of denkt dat de clitoris een knop is die je in moet drukken.
pi_75701563
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:47 schreef tijnbrein het volgende:

wel, ik heb nu eigenlijk het gevoel dat ik de boel te veel heb geforceerd. Ik wou een of andere vorm van bevestiging, maar een zoen hoefde dat nu niet per se te zijn. Ik voel me nu zelf een idioot dat ik zo heb aangedrongen op die zoen.

als ik terugdenk aan vroeger was ik zelf ook wel héééél bang om voor de allereerste keer te tongzoenen hoor, ik heb dat zelfs maanden uitgesteld. Dus ergens kan ik wel met hem meeleven. Maar 33 jaar...

Dus nogmaals, internetdates lijkt me echt niets voor diesels in de liefde en verlegen mensen. Mensen die traag iets willen opbouwen kunnen er niet terecht. Want niet gezoend is een slechte date ...
pi_75701602
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat je de "fout" niet meer bij je aanpak gaat zoeken, werken aan je inschattingsvermogen dus!
En hoe werk je daar aan dan? Wat dat betreft heb ik echt een rood-witte stok nodig.
  woensdag 16 december 2009 @ 20:06:56 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75701637
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Heb je alle mannen in de wereld al gehad?

Daarbij hoor ik mensen altijd roepen dat je in het begin toch nog van elkaar weet wat je lekker vindt dus in dat licht bezien is iedereen in elke relatie weer een beetje maagd.

En ok, ik ben mij er ook van bewust dat er wel een basiskennis moet zijn. Dat hij niet probeert zijn vinger in je plasbuis te stoppen of denkt dat de clitoris een knop is die je in moet drukken.
Ondanks dat ik de weg weet bij mezelf is het toch heel anders als ik dat bij een ander moet doen
pi_75701673
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef emiliana het volgende:

[..]

wel, ik heb nu eigenlijk het gevoel dat ik de boel te veel heb geforceerd. Ik wou een of andere vorm van bevestiging, maar een zoen hoefde dat nu niet per se te zijn. Ik voel me nu zelf een idioot dat ik zo heb aangedrongen op die zoen.

als ik terugdenk aan vroeger was ik zelf ook wel héééél bang om voor de allereerste keer te tongzoenen hoor, ik heb dat zelfs maanden uitgesteld. Dus ergens kan ik wel met hem meeleven. Maar 33 jaar...

Dus nogmaals, internetdates lijkt me echt niets voor diesels in de liefde en verlegen mensen. Mensen die traag iets willen opbouwen kunnen er niet terecht. Want niet gezoend is een slechte date ...
Als je zo op hem neer kijkt moet je er mee op houden. Hij moet zichzelf nou wel heel erg bewijzen heb ik het idee. En die jongen zweet al peentjes nu.
pi_75701739
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ondanks dat ik de weg weet bij mezelf is het toch heel anders als ik dat bij een ander moet doen
Da's met alles zo. Als ik mijn kleine neefje moet helpen met zijn jas dicht ritsen is dat moelijker dan wanneer ik mijn eigen jas moet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')