Het is maar net wat je zelf wilt en wat je verwachtingen zijn van een relatie en de persoon an sich.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef emiliana het volgende:
wow, ik zie nu pas dat er een tweede topic is geopend.
Dat is goed. Als mensen de behoefte voelen om hun mening nog te geven, hoor ik het graag.
En de sfeer is wel helemaal omgeslagen in vergelijking met gisteren, merk ik.
Gisteren vonden de meesten dat ik het een kans moest geven, nu zegt de meerderheid dat ze er niet aan zouden willen beginnen.
Ik snap volkomen dat je bent afgeknapt op zo'n man! Zijn sexuele status is extreem laag. En dat is niet wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Vrouwen willen een man die gewild is. Niet meer dan normaal dat je ernstige twijfels hebt zodra blijkt dat de man in kwestie niet gewild blijkt te zijn. Of nog erger, misschien wel gewild, maar zelf niet capabel genoeg om actie te ondernemen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef emiliana het volgende:
Gisteren vonden de meesten dat ik het een kans moest geven, nu zegt de meerderheid dat ze er niet aan zouden willen beginnen.
Dat zal best, maar het is mij niet opgevallen. En het was niet om lullig te doen, maar om aan te geven dat het vanuit vroegah misschien wel zo zou moeten maar het allemaal anders is geworden door onze ontwikkeling.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik ben lief en zorgzaam ja?!![]()
![]()
Meest ware post van het topic. Inderdaad over exen praten is vaak toch sowieso al not done.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:52 schreef eleusis het volgende:
Als hij z'n mond had gehouden, was ie nu gewoon binnen geweest...
Wat is het voor onderwerp ook, "hoeveel heb jij er gehad?" Ik zou er op een date niet over praten. Zoiets hoort besproken te worden als je 6 maanden iets hebt en veel drank op hebt, gevolgd door knallende ruzie!
Ik zou ook niet durven te beweren dat het makkelijk is. Maar je weet dat het in je systeem zit, en je weet dat het een essentiele sta in de weg is voor wat je zelf wilt bereiken. Dat zou genoeg motivatie moeten zijn om dit gevoel hoe dan ook kwijt te raken.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het probeel is dat je ziet dat mensen je om heen daten, neuken enz en jij niet. Dan ga je twijfelen aan jezelf en dat straal je uit. En probeer dat maar eens uit je systeem te krijgen.
Het is een hele goede motivatie. Maar als het puntje bij het paaltje komt is dat onzekere gevoel weer helemaal terug.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef aimeudeus het volgende:
[..]
Ik zou ook niet durven te beweren dat het makkelijk is. Maar je weet dat het in je systeem zit, en je weet dat het een essentiele sta in de weg is voor wat je zelf wilt bereiken. Dat zou genoeg motivatie moeten zijn om dit gevoel hoe dan ook kwijt te raken.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Sandoval het volgende:
Dan zal ik even helpen met de balans: Ik vind ook zeker dat je het een kans moet geven! Oke, het is raar, enigszins freaky e.d. maar ook wel goed te begrijpen. Er zijn een boel mensen die de eerste jaren van de puberteit buiten de boot vallen, en waar de eerder genoemde vicieuze cirkel dan roet in het eten gooit. De meesten doorbreken hem wel eens, maar ik kan me voorstellen dat het elk jaar lastiger wordt als dat niet gebeurt.
Hij is er zelf duidelijk mee bezig, anders zou 'ie niet daten met je. Gebrek aan ervaring wil ook al niet zeggen dat hij gebrek aan talent heeft. Er zijn genoeg mensen met zooien ervaring die er niks van bakken, en natuurtalenten die binnen no-time alle goede plekjes weten te vinden. Als je hem alleen maar voor een nachtje wil, kan je hem beter overslaan, dan zullen er beteren zijn. Maar er is niks dat erop wijst dat hij geen goede partner kan zijn in een relatie, en (op termijn) in bed. Plus, hij is zo exclusief als het maar kan. Hoe vaak krijg je die kans?
Kans geven, in het ergste geval gaat het mis, dat is tot nu toe toch ook altijd het geval geweest met al die jongens die wél ervaring hadden? En dan heb je in ieder geval ook zijn cirkel doorbroken en kan hij verder met zijn liefdesleven
Ik zie geen nadelen
kom ik dan toch zeker niet helemaal de juiste vrouwen tegenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meest ware post van het topic. Inderdaad over exen praten is vaak toch sowieso al not done.
Ik kan me ook niet herinneren dan een van mijn vriendinnetjes mijn doopceel ging lichten over mijn relatieverleden. Zeker niet in het begin.
Als je de verhoudingen hier bekijkt zijn er ook maar heel weiniog vrouwen die er geen problemen mee hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
[..]
kom ik dan toch zeker niet helemaal de juiste vrouwen tegen
Het gaat erom dat je die ene vindt..quote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je de verhoudingen hier bekijkt zijn er ook maar heel weiniog vrouwen die er geen problemen mee hebben.
en in de discotheek en cafe alleen maar saaie muurversieringquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
En dat van die puberteit kan kloppen, ik was zelf het lulletje van de klas.
ik heb niets gevraagd. ik was ook niet van plan om het erover te hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dan een van mijn vriendinnetjes mijn doopceel ging lichten over mijn relatieverleden. Zeker niet in het begin.
dan ga je toch dansen of het gesprek aan met een vriend?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
[..]
en in de discotheek en cafe alleen maar saaie muurversiering
Andersom hebben veel mannen dat ook. Draai het nu eens om. Stel jij komt een vrouw van 33 tegen die nog nooit een relatie heeft gehad en nog maagd is en jij hebt wel relaties gehad en bent geen maagd meer. Zou dat jou ook afschrikken. Niet alleen omdat ze nog maagd is maar ook omdat zij nog nooit een relatie heeft gehad.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je de verhoudingen hier bekijkt zijn er ook maar heel weiniog vrouwen die er geen problemen mee hebben.
Maar je kunt geen problemen hebben met iets waarvan je niet weet dat het er is.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De volgende keer dat je hem spreekt zou je eens moeten vragen wat hij dan onder '' Daten'' verstaatquote:Op woensdag 16 december 2009 19:39 schreef emiliana het volgende:
[..]
ik heb niets gevraagd. ik was ook niet van plan om het erover te hebben.
Hij heeft het er zelf uitgestort omdat hij te bang was om te tongzoenen...
Nee, al was ik een laatbloeier met uitgaan. Ik ben niet bang voor de dansvloer.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
[..]
en in de discotheek en cafe alleen maar saaie muurversiering
Ik denk niet zozeer dat hij bang was om te zoenen maar meer bang om het niet goed te doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:39 schreef emiliana het volgende:
[..]
ik heb niets gevraagd. ik was ook niet van plan om het erover te hebben.
Hij heeft het er zelf uitgestort omdat hij te bang was om te tongzoenen...
Waarschijnlijk uit eten gaan of naar de bios.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
De volgende keer dat je hem spreekt zou je eens moeten vragen wat hij dan onder '' Daten'' verstaat
Er zijn volgens mij weinig mannen die daar problemen mee hebben. Ik ken ze niet in elk geval.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andersom hebben veel mannen dat ook. Draai het nu eens om. Stel jij komt een vrouw van 33 tegen die nog nooit een relatie heeft gehad en nog maagd is en jij hebt wel relaties gehad en bent geen maagd meer. Zou dat jou ook afschrikken. Niet alleen omdat ze nog maagd is maar ook omdat zij nog nooit een relatie heeft gehad.
op 33 jarige leeftijd kan je dr toch wel vanuit gaan dat een kus ook daarbij hoort....quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uit eten gaan of naar de bios.
"Geachte mevrouw,quote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar je kunt geen problemen hebben met iets waarvan je niet weet dat het er is.
Zoals ik eerder aangaf. Versieren is als solliciteren.
Jammer dat jij nu de TS niet meer bent want je bent nu lastiger te vinden.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef emiliana het volgende:
Dat is goed. Als mensen de behoefte voelen om hun mening nog te geven, hoor ik het graag.
Misschien komen ze er niet openlijk voor uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij weinig mannen die daar problemen mee hebben. Ik ken ze niet in elk geval.
Dat lijkt mij ook. Ik heb zelf nog vrij weinig ervaring maar een kusje/tongzoen zou mij niet afschrikken. Sterker nog na een paar dates verwacht ik dat toch wel een beetje.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
op 33 jarige leeftijd kan je dr toch wel vanuit gaan dat een kus ook daarbij hoort....
Het is wel orgineelquote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
"Geachte mevrouw,
Graag wil ik bij deze solliciteren op de vacature partner/neukertje.
Ik heb helaas nog niet zoveel werkervaring maar ben bereid het één en ander te leren.
......"
En dan je cv en referenties erbij.
Succes.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel orgineeldat ga ik een keer proberen
Dus dat! en als je dan ook nog via een datingsite op zoek gaat naar een vrouw dan lijkt het mij persoonlijk handiger als je jezelf op zulke situaties voorbereidtquote:Op woensdag 16 december 2009 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien komen ze er niet openlijk voor uit.
[..]
Dat lijkt mij ook. Ik heb zelf nog vrij weinig ervaring maar een kusje/tongzoen zou mij niet afschrikken. Sterker nog na een paar dates verwacht ik dat toch wel een beetje.
en als je nooit oefenmateriaal hebt gehad dan ?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus dat! en als je dan ook nog via een datingsite op zoek gaat naar een vrouw dan lijkt het mij persoonlijk handiger als je jezelf op zulke situaties voorbereidt
Persoonlijk zou ik het hele daten enger vinden dan de zoen. Als je zoent heb je waarschijnlijk toch iets goed gedaan.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus dat! en als je dan ook nog via een datingsite op zoek gaat naar een vrouw dan lijkt het mij persoonlijk handiger als je jezelf op zulke situaties voorbereidt
Dan doe je maar mooi net alsof.....zo gaat elke eerste kus toch....het wijst zich vanzelfquote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
[..]
en als je nooit oefenmateriaal hebt gehad dan ?
Nee maar half onz en klb is erbijquote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef emiliana het volgende:
Dan heb je pech.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
[..]
en als je nooit oefenmateriaal hebt gehad dan ?
Ik haalde het even aan omdat je het in een eerdere post had over dat je niet meer weet HOE het aan te pakken. Het komt op mij over dat je zaken wat te systematisch gaat bekijken. En dan ga je voorbij aan het werkelijke probleem.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is een hele goede motivatie. Maar als het puntje bij het paaltje komt is dat onzekere gevoel weer helemaal terug.
Dan nog zou ik me niet geneigd voelen zijn maagdenprobleem op te lossen.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe? De tijd terug draaien kan niet, hij is 33 en het gros van de vrouwen denkt:"33 en geen ervaring?"
![]()
![]()
![]()
Dan gaat het slot op de kuisheidsgordel en gaan de dames in kwestie op standje koel/vriescombinatie.
Die gozer weer een blauwtje rijker en een illusie armer. ("Zie je wel, ze moeten me niet)
Vicueuze cirkel
De afwijzing volgt pas na een sollicitatiegesprek(date)quote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Succes.
Ik gok dat je niet aangenomen wordt.
Het is inderdaad wel een beetje naïve om te denken dat er niets kan gebeuren.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het hele daten enger vinden dan de zoen. Als je zoent heb je waarschijnlijk toch iets goed gedaan.
Dat is het punt, ik weet het dus niet. Een vriend van mij vertelt altijd dat je voelt als er wederzijdse interesse is maar ik heb echt geen idee wat hij bedoelt.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef aimeudeus het volgende:
[..]
Ik haalde het even aan omdat je het in een eerdere post had over dat je niet meer weet HOE het aan te pakken. Het komt op mij over dat je zaken wat te systematisch gaat bekijken. En dan ga je voorbij aan het werkelijke probleem.
Sinds wanneer doet op welke wijze je interesse toont ertoe als er al sprake is van wederinteresse? Ik denk niet dat een bepaalde “tactiek” doorgaans ooit een doorslaggevende factor is, het is geen wiskunde.
Dan kun je gaan twijfelen over je eigen aanpak, maar je kunt ook accepteren dat er blijkbaar geen winst te behalen was.
Sex is ook belangrijk. Maar voor hetzelfde geld blijkt het one way to another een natuurtalent te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog zou ik me niet geneigd voelen zijn maagdenprobleem op te lossen.
Ik wil geen maagd. Ik wil niet eens een man met ervaring die maar een beetje aankloot. Ik wil iemand die weet wat hij doet. Als ik echt verliefd ben al weet ik niet, dat is me nooit overkomen, maar dan zou ik het alsnog een probleem vinden.
Ik heb een vriend gehad die veel te zacht was in bed en dodelijk saai. Daar knap ik op af.
Excuseer mijn oppervlakkigheid, ik vind sex belangrijk genoeg om er eisen aan te stellen.
Als ik een maagd zou hebben, zou hij dus op zn minst snel moeten leren
Ik denk dat als ik echt verliefd zou zijn ik hem wel een kans zou geven, maar als het dan niks is en het duurt me te lang, knap ik daarop af. Heel erg.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sex is ook belangrijk. Maar voor hetzelfde geld blijkt het one way to another een natuurtalent te zijn.
Niemand is in het begin gelijk een natuurtalent.. dat geloof ik nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sex is ook belangrijk. Maar voor hetzelfde geld blijkt het one way to another een natuurtalent te zijn.
Ach, ik geloof echt wel in verschil hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand is in het begin gelijk een natuurtalent.. dat geloof ik niet
Dan neem ik aan dat je de "fout" niet meer bij je aanpak gaat zoeken, werken aan je inschattingsvermogen dus!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is het punt, ik weet het dus niet. Een vriend van mij vertelt altijd dat je voelt als er wederzijdse interesse is maar ik heb echt geen idee wat hij bedoelt.
Heb je alle mannen in de wereld al gehad?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand is in het begin gelijk een natuurtalent.. dat geloof ik niet
wel, ik heb nu eigenlijk het gevoel dat ik de boel te veel heb geforceerd. Ik wou een of andere vorm van bevestiging, maar een zoen hoefde dat nu niet per se te zijn. Ik voel me nu zelf een idioot dat ik zo heb aangedrongen op die zoen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
Dat lijkt mij ook. Ik heb zelf nog vrij weinig ervaring maar een kusje/tongzoen zou mij niet afschrikken. Sterker nog na een paar dates verwacht ik dat toch wel een beetje.
En hoe werk je daar aan dan? Wat dat betreft heb ik echt een rood-witte stok nodig.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef aimeudeus het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je de "fout" niet meer bij je aanpak gaat zoeken, werken aan je inschattingsvermogen dus!
Ondanks dat ik de weg weet bij mezelf is het toch heel anders als ik dat bij een ander moet doenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je alle mannen in de wereld al gehad?
Daarbij hoor ik mensen altijd roepen dat je in het begin toch nog van elkaar weet wat je lekker vindt dus in dat licht bezien is iedereen in elke relatie weer een beetje maagd.
En ok, ik ben mij er ook van bewust dat er wel een basiskennis moet zijn. Dat hij niet probeert zijn vinger in je plasbuis te stoppen of denkt dat de clitoris een knop is die je in moet drukken.
Als je zo op hem neer kijkt moet je er mee op houden. Hij moet zichzelf nou wel heel erg bewijzen heb ik het idee. En die jongen zweet al peentjes nu.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef emiliana het volgende:
[..]
wel, ik heb nu eigenlijk het gevoel dat ik de boel te veel heb geforceerd. Ik wou een of andere vorm van bevestiging, maar een zoen hoefde dat nu niet per se te zijn. Ik voel me nu zelf een idioot dat ik zo heb aangedrongen op die zoen.
als ik terugdenk aan vroeger was ik zelf ook wel héééél bang om voor de allereerste keer te tongzoenen hoor, ik heb dat zelfs maanden uitgesteld. Dus ergens kan ik wel met hem meeleven. Maar 33 jaar...
Dus nogmaals, internetdates lijkt me echt niets voor diesels in de liefde en verlegen mensen. Mensen die traag iets willen opbouwen kunnen er niet terecht. Want niet gezoend is een slechte date ...
Da's met alles zo. Als ik mijn kleine neefje moet helpen met zijn jas dicht ritsen is dat moelijker dan wanneer ik mijn eigen jas moet doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de weg weet bij mezelf is het toch heel anders als ik dat bij een ander moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |