Jij hebt niets fout gedaan. Volgende keer(als die er komt) gewoon het op een beloop laten. Het komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:05 schreef emiliana het volgende:
[..]
wel, ik heb nu eigenlijk het gevoel dat ik de boel te veel heb geforceerd. Ik wou een of andere vorm van bevestiging, maar een zoen hoefde dat nu niet per se te zijn. Ik voel me nu zelf een idioot dat ik zo heb aangedrongen op die zoen.
als ik terugdenk aan vroeger was ik zelf ook wel héééél bang om voor de allereerste keer te tongzoenen hoor, ik heb dat zelfs maanden uitgesteld. Dus ergens kan ik wel met hem meeleven. Maar 33 jaar...
Dus nogmaals, internetdates lijkt me echt niets voor diesels in de liefde en verlegen mensen. Mensen die traag iets willen opbouwen kunnen er niet terecht. Want niet gezoend is een slechte date ...
Uberhaupt de angst om niet te voldoen. Het wordt gewoon steeds moeilijker. En zeker op die leeftijd denk ik. Want je gaat er inderdaad (en dat is t krommequote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer dat hij bang was om te zoenen maar meer bang om het niet goed te doen.
Dus toch die basis die ik eigenlijk wel verwacht van iemand.. maar zelfs dat zegt niks.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's met alles zo. Als ik mijn kleine neefje moet helpen met zijn jas dicht ritsen is dat moelijker dan wanneer ik mijn eigen jas moet doen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Uberhaupt de angst om niet te voldoen. Het wordt gewoon steeds moeilijker. En zeker op die leeftijd denk ik. Want je gaat er inderdaad (en dat is t kromme) automatisch van uit dat je date meer ervaring heeft, in daten, in zoenen, in alles wat volgt. En de zenuwen breken uit. Kan ik me goed voorstellen. Faalangst.
Mijn ervaring heeft me geleerd dat een gebrek aan oefenmateriaal helemaal niks hoeft te betekenen. Zoenen is een wisselwerking die gladjes gaat, of niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
[..]
en als je nooit oefenmateriaal hebt gehad dan ?
Ik was ook zo. Behalve dan dat ik NIET de schade in ben gaan halen, zelfs niet toen het bloot onder mn neus lag. Gewoon NIET kunnen. Niet willen. Er MOET echts iets van gevoel bij komen kijken. Een hoer is ook niets voor mij. Gewoon een leuke meid. Klaar. Geen ONSjes ook. Blech.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja zo'n vriend had ik ook. Totdat het mis liep met zijn eerste "perfecte" relatie.
Toen heeft ie de schade alsnog ingehaald.
Dat dus. Vieze mossels. En dat is niet het enige, er zit nog een wezen aan vast dat denkt met die glibberige mossel alles voor elkaar te kunnen krijgen en arrogantie ten toon te spreiden.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Scarface2004 het volgende:
keiharde discipline of gewoon een kutjesvrees.
Omdat ze met het verkeerde kopje denken.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:24 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
En wat ik dus niet kan begrijpen is dat er zoveel mannen zijn die overal zomaar intrappen.
En dat "te lief" zijn en het niet willen gebruiken van vrouwen is dus iets wat je los moet laten, want omgekeerd doen ze het net zo hard, nog veel harder zelfs. Zonder scrupules. Dus als je dat spelletje wilt spelen dan moet je er ook voor gaan. En anders moet je er niet over zeiken. Niet op jou gericht hoor, maar "je" in zn algemeenheid. Wederom.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
Tja, hoe is het zo gekomen ?
verlegen misschien ?, gebrek aan zelfvertrouwen ? zeg het maar !
En inderdaad, wat je niet kent dat mis je niet ook.
Vroeger ben ik altijd wel afgewezen en heb daardoor nogal een deuk opgelopen denk ik.
En vrouwen "gebruiken " daar ben ik te "lief" voor( dat hoor ik tenminste altijd, "rechtsafslaand-verkeer, je bent veel te lief voor zo'n onafhankelijke vrouw als ik").
Ja, en dat snap ik dus niet. Tuurlijk voel ik ook dergelijke dingen maar ik weet dat er tegenover elke actie een reactie staat. Natuurkunde hehquote:Omdat ze met het verkeerde kopje denken.
Ik kan niet door jouw ogen kijken, maar weet je zeker dat je het echt niet ziet? Of kan er misschien sprake van zijn dat je het eigenlijk gewoon niet wilt zien? Bij een 1e oogopslag ligt het niet zo simpel, maar aangezien je veel gepiekerd hebt eer je actie ondernam neem ik aan dat je wel meer tijd gehad hebt om signalen, of het gebrek daaraan, te kunnen opvangen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En hoe werk je daar aan dan? Wat dat betreft heb ik echt een rood-witte stok nodig.
Ik heb vaak gedacht dat het goed zat en dat bleek dan tegen te vallen. En andersom heb ik eigenlijk nog niet mee gemaakt.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef aimeudeus het volgende:
[..]
Ik kan niet door jouw ogen kijken, maar weet je zeker dat je het echt niet ziet? Of kan er misschien sprake van zijn dat je het eigenlijk gewoon niet wilt zien?
Dom. Oppervlakkig. En dat is de trend van tegenwoordig. C'est simple. Je kan er omheen draaien zoveel je wilt, maar daar komt het op neer.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:17 schreef yavanna het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mannen die niet alles neuken wat los en vast zit en vrouwen ook trouwens. Ik doe het ook liever niet dan met iemand waar ik niets voor voel.
Een man die op zijn 33-ste zo weinig ervaring heeft, niet alleen met zoenen/sex e.d. maar dus ook op andere gebieden ver achterloopt, daar zou ik absoluut niets mee beginnen.
Wat ik vooral krom vind is dat je nog steeds wel vatbaar bent voor datgene bent want je zelf terecht al als "bekrompenheid" hebt gekwalificeerd. Het zou je toch volledig koud moeten laten om te voldoen aan de eisen van een bekrompen geest. Ergens heeft het toch nog zijn invloed op je, en eigenlijk is dat zonde.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Uberhaupt de angst om niet te voldoen. Het wordt gewoon steeds moeilijker. En zeker op die leeftijd denk ik. Want je gaat er inderdaad (en dat is t kromme) automatisch van uit dat je date meer ervaring heeft, in daten, in zoenen, in alles wat volgt. En de zenuwen breken uit. Kan ik me goed voorstellen. Faalangst.
En zelf heb ik dat ook wel, ik ben niet groen meer, ik was er redelijk vroeg bij, maar toch.. Gek he dat mensen dat blijven hebben soms. Ik weet dat ik een redelijk leuk koppie heb en een vlotte babbel maar instinctief denk ik dat mannen toch liever verder kijken, dat hun lat hoger ligt. Op t moment zelf heb ik daar geen problemen mee over t algemeen.. Maar die hele aanloop daar naar toe.. Help. Dus ik kan me zeer zeker voorstellen dat t voor sommige mensen zo aanvoelt, en dan 10 keer erger, versterkt door bekrompenheid van de gro(o)t(st)e menigte
Als je toch geen normale bijdrage kunt leveren , post dan niks. Ga lekker terug naar je KLB/ONZ matties.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Slaif het volgende:
Ze moet hem gewoon eerst afwijzen en daarna ff neuken. Zou ik wel sympathiek van dr vinden.
Heel eerlijk? Je moet leren liegen. En je gevoel voor eerlijkheid "want het is toch een vrouw, dat zijn toch prinsesjes" uitzetten. Zij doen het nog veel rigoreuzer dan jij ooit zou doen. En zonder goede reden anders dan 1 of ander spook wat ze zelf verzonnen hebben. Meer is het niet. Sociale conditionering nog een laagje.... mwoah, dan hebben ze wel gelijk genoeg hoor in hun eigen beperkte wereld. Want ze zeggen wel dat die mannen achterlopen, maar zelf zijn ze emotioneel en psychisch klaarblijkelijk ook nog niet erg ver, laat staan zeker en stabiel. En dat weten ze donders goed, al zullen ze het nooit toegeven, zelfs tegenover zichzelf, maar dat is WEL de reden dat ze bepaald gedrag bij een man zoeken.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En de pest is: het gros van de mensen denkt zo.
Ikzelf heb echt geen idee meer hoe ik vrouwen duidelijk moet maken dat ik ze leuk vind. Het niet zeggen, het proberen te laten merken, het direct zeggen. In alle gevallen volgde na veel gepieker een desastreuze wanhoopsactie (smsje, hyves-berichtje, het recht in haar gezicht zeggen) en dan was het meestal gelijk afgelopen en duidelijk.
Soms zelfs wel eens direcht gezegd , want dan was ik tenminste van die onzekerheid af of ze me wel of niet leuk zou vinden.
Te veel respect wordt door de vrouwen ook niet echt gewaardeerd heb ik het idee.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:02 schreef emiliana het volgende:
aarskaboutertje, en weer moeten de vrouwen er aan geloven. Jouw gebrek aan respect voor vrouwen is echt stuitend
ik liegen? Dat zit niet echt in mijn aard en daar houd ik ook niet van. Temeer omdat de waarheid altijd wel een keer boven komt drijven.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Je moet leren liegen.
Dat wel. Ik plaats ze gauw op een voetstukje.quote:En je gevoel voor eerlijkheid "want het is toch een vrouw, dat zijn toch prinsesjes" uitzetten.
Er is een goeden middenwegquote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Te veel respect wordt door de vrouwen ook niet echt gewaardeerd heb ik het idee.
Je hebt vast niet in de gaten dat je hier op fok niet bepaald respectvol overkomt.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Te veel respect wordt door de vrouwen ook niet echt gewaardeerd heb ik het idee.
RZ, hierboven zeg je ergens dat je niet goed weet hoe je aan een vrouw moet vetellen dat je ze leuk vind. Ik krijg de indruk dat je dan maar bruuske maatregelen neemt en het hen gewoon vertelt.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt vast niet in de gaten dat je hier op fok niet bepaald respectvol overkomt.
Ik heb je nooit in het echt ontmoet, maar wat ik van anderen heb gehoord, ben je in het echt ook niet al te gemakkelijk in de omgang enzo
Omdat ik meestal bang ben dat ze daar toch niet op zit te wachten. En dan heb ik het maar weer gehad. Zoals ik zei: het is meer een soort redmiddel om van dat onzekere gevoel af te komen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef emiliana het volgende:
[..]
RZ, hierboven zeg je ergens dat je niet goed weet hoe je aan een vrouw moet vetellen dat je ze leuk vind. Ik krijg de indruk dat je dan maar bruuske maatregelen neemt en het hen gewoon vertelt.
waarom doe je het niet subtieler, zoals haar eens uitvragen of zo. Ik zou het heel vreemd vinden als iemand me zou zeggen 'ik vind je leuk', ik ben het meer gewoon om te horen ' heb je zin om eens samen te doen ?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |