abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75704652
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik dit jaar ook achter gekomen. Zij bekende dat ze getrouwd geweest was en ik vond dat wel een mooi moment om te bekennen dat ik nul ervaring had.
WAAAAAT??? GETROUWD is geweest? En gescheiden? Hoe snel dan wel niet? Zijn er kinderen uit voort gekomen? Damn dude, realiseer je je wel dat je gelukkig net uit de klauwen van zo'n onnadenkend monster bent gebleven... Ik zou niet met een vrouw willen zijn die op relationeel gebied zulke risico's neemt en zo makkelijk achter haar eierstokken aanhuppelt zonder om de gevolgen van het kind te denken hoor. Shiiiiit.... really, die meiden kan je beter bij uit de buurt blijven. Is toch niet normaal joh? Kijk, als wij onze hormonen, cq lul, achterna lopen een keertje en een rubbertje gebruiken dan heeft iemand misschien een keer een gebroken hartje. Naja, komt ze wel weer overheen. Maar als een vrouw haar hormonen achterna huppelt, en dat zijn er rond de 30 jaar heeeeuuul veul, dan zijn de consequenties minstens van invloed op 3 mensen: haarzelf, jij en het kind wat eruit voortkomt. En dan hebben die itches het lef om een man af te rekenen op zn gebrek aan ervaring? Dat er iets met hem mis is? Terwijl zij dus zelf eigenlijk een ongevoelige onnadenkende kille berekenende kinder-zonder-pappa-maker-waardoor-het-kind-gedoemd-is-tot-een-slechte(re)-opvoeding-want-hoe-goed-bedoeld-ook,-er-is-geen-mama-op-aarde-die-de-rol-en-voorbeeldfunctie-van-een-pappa-over-kan-nemen is? Wow. Dat is lef hebben van de dame in kwestie.

Zooww... we kunnen de rollen ook even om gaan draaien natuurlijk heh. Voor de dames die denken de wijsheid in pacht te hebben. Denk ff verder dan je neus lang is. Het is net zo makkelijk om jullie op van alles en nogwat af te rekenen. Van je eerste make-upje tot je laatste kind

O, nee... want dan ben je een vrouwenhater, of iets anders ofzo...

Oke, en nu weer even normaal..... zien jullie hoe makkelijk het is om dingen in je koppie te creeeren en spoken te creeeren? En dat wordt hier dus structureel door mensen als TS gedaan, zijn er van overtuigd, terwijl het kant noch wal raakt. Terwijl dat wat ik hierboven zeg wel degelijk een tastbaar maatschappelijk probleem aan het worden is. Maar ja, dat mag je niet zeggen natuurlijk
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75704707
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh, dat laatste is nieuw voor mij en ik ben erg benieuwd van wie dat komt. En nog benieuwder waarom ze dat dan niet tegen mij zeggen.

En als ik gek op iemand ben dan draag ik haar op handen.
Ik ga niet vertellen van wie ik het heb gehoord, maar ik heb dus weleens gehoord dat je naarmate de avond vorderde vrouwen hoeren ging noemen en zei dat ze allemaal hetzelfde waren en je niet waardeerden oid.

En op handen dragen moet je idd niet doen, dat komt te wanhopig over. Laten merken dat je dr okee vind is best, maar niet TE duidelijk worden.
compact en kleverig.
pi_75704764
wat heeft dit verhaal nog met TS dr vraag te maken
pi_75704765
Er zal hoe dan ook een vrouw zich moeten "opofferen" om met hem te vrijen. Dat is een beetje cru gezegd, maar daar komt het wel op neer. En weinig vrouwen zijn hiertoe bereid.

Maar vergeet niet: een ervaren man is seksueel en relationeel opgevoed door andere vrouwen. Een man moet hoe dan ook omgaan met seks en relaties "leren", en vrouwen moeten dus bereid zijn om mannen dingen aan te leren. Ook op latere leeftijd.

Dat geldt omgekeerd natuurlijk ook
pi_75704794
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

WAAAAAT??? GETROUWD is geweest? En gescheiden? Hoe snel dan wel niet? Zijn er kinderen uit voort gekomen? Damn dude, realiseer je je wel dat je gelukkig net uit de klauwen van zo'n onnadenkend monster bent gebleven... Ik zou niet met een vrouw willen zijn die op relationeel gebied zulke risico's neemt en zo makkelijk achter haar eierstokken aanhuppelt zonder om de gevolgen van het kind te denken hoor. Shiiiiit.... really, die meiden kan je beter bij uit de buurt blijven. Is toch niet normaal joh? Kijk, als wij onze hormonen, cq lul, achterna lopen een keertje en een rubbertje gebruiken dan heeft iemand misschien een keer een gebroken hartje. Naja, komt ze wel weer overheen. Maar als een vrouw haar hormonen achterna huppelt, en dat zijn er rond de 30 jaar heeeeuuul veul, dan zijn de consequenties minstens van invloed op 3 mensen: haarzelf, jij en het kind wat eruit voortkomt. En dan hebben die itches het lef om een man af te rekenen op zn gebrek aan ervaring? Dat er iets met hem mis is? Terwijl zij dus zelf eigenlijk een ongevoelige onnadenkende kille berekenende kinder-zonder-pappa-maker-waardoor-het-kind-gedoemd-is-tot-een-slechte(re)-opvoeding-want-hoe-goed-bedoeld-ook,-er-is-geen-mama-op-aarde-die-de-rol-en-voorbeeldfunctie-van-een-pappa-over-kan-nemen is? Wow. Dat is lef hebben van de dame in kwestie.

Zooww... we kunnen de rollen ook even om gaan draaien natuurlijk heh. Voor de dames die denken de wijsheid in pacht te hebben. Denk ff verder dan je neus lang is. Het is net zo makkelijk om jullie op van alles en nogwat af te rekenen. Van je eerste make-upje tot je laatste kind

O, nee... want dan ben je een vrouwenhater, of iets anders ofzo...

Oke, en nu weer even normaal..... zien jullie hoe makkelijk het is om dingen in je koppie te creeeren en spoken te creeeren? En dat wordt hier dus structureel door mensen als TS gedaan, zijn er van overtuigd, terwijl het kant noch wal raakt. Terwijl dat wat ik hierboven zeg wel degelijk een tastbaar maatschappelijk probleem aan het worden is. Maar ja, dat mag je niet zeggen natuurlijk
Het is ook een tastbaar probleem voor die mannen die op hun 30e nog maagd zijn hoor

En het is helaas allemaal niet zo gemakkelijk.
compact en kleverig.
pi_75704821
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik ga niet vertellen van wie ik het heb gehoord, maar ik heb dus weleens gehoord dat je naarmate de avond vorderde vrouwen hoeren ging noemen en zei dat ze allemaal hetzelfde waren en je niet waardeerden oid.

Ik ben erg benieuwd , ik kan mij geen meet herinneren waar ik dat gedaan heb namelijk. Temeer omdat ik met de auto kom en dus nuchter ben. Dus ik weet niet wie er de pik op mij heeft maar laten we het er op houden dat je niet alles moet geloven wat ze je vertellen.
pi_75704861
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Laysa het volgende:
Niks maar ik vind het verrekte interessant worden.
pi_75704935
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Niks maar ik vind het verrekte interessant worden.
ik vind het ietwat gefrustreerd klinken

ik had het over kabouter zn verhaal
pi_75704962
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef Cue_ het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat het afschrikt.. of dat nu terecht is of niet.
Je maakt een cruciale denkfout: het komt erop neer dat de dame in kwestie zo onzeker is van zichzelf en zo bekrompen in haar denk en gevoelswereld, dat ze zich iets aantrekt van een dergelijk iets.

Klopt beter, nietwaar? Het zit allemaal tussen de oortjes. Meer is het niet.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  woensdag 16 december 2009 @ 21:17:44 #135
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75704968
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je toch geen normale bijdrage kunt leveren , post dan niks. Ga lekker terug naar je KLB/ONZ matties.
Net of jij normaal reageert gast. Ik bedoelde het eigenlijk serieus. Het is te begrijpen dat ze afgeknapt is, maar voor hem kan het een boost geven als hij de ervaring meekrijgt (drempel enzo). Ws is hij fasegewijs verder gegaan, dan ooit eerder bij een vrouw (qua vertrouwen/ kwetsbaar opstellen). Voor hem zou het dan toch gewoon prima zijn? Win-win: zij geen schuldgevoel, hij een belangrijke ervaring rijker (om uit de eerder genoemde vicieuze cirkel te komen).

Nou goed.
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
Dus ik ben nog lang niet klaar
pi_75704970
quote:
Hij zou de man in het verhaal TS kunnen zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75705012
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Je maakt een cruciale denkfout: het komt erop neer dat de dame in kwestie zo onzeker is van zichzelf en zo bekrompen in haar denk en gevoelswereld, dat ze zich iets aantrekt van een dergelijk iets.

ik weet niet met wat voor vrouwen jij omgaat...of niet...maar ik denk dat je ietwat doorslaat met deze gedachtegang
pi_75705031
Misschien heb je zelf niet in de gaten dat je overkomt als iemand met totaal geen vertrouwen in de mensheid. Ik heb je hier ook weleens zien zeggen dat vrouwen alleen maar klootzakken willen en dat jij nooit goed genoeg bent oid. Dat de aardige mannen buiten de boot vissen, weet ik t.

Nee, als je dat gaat zeggen, knappen mensen af...

En misschien was het wat overdreven, maar niet geheel ongeloofwaardig, want ik zie je deze dingen soms gewoon zeggen. (of zag, want ik kom je niet zo vaak meer tegen)
compact en kleverig.
pi_75705108
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien heb je zelf niet in de gaten dat je overkomt als iemand met totaal geen vertrouwen in de mensheid. Ik heb je hier ook weleens zien zeggen dat vrouwen alleen maar klootzakken willen en dat jij nooit goed genoeg bent oid. Dat de aardige mannen buiten de boot vissen, weet ik t.

Nee, als je dat gaat zeggen, knappen mensen af...
Dat is al wel een aardig tijdje geleden hoor.
quote:
En misschien was het wat overdreven, maar niet geheel ongeloofwaardig, want ik zie je deze dingen soms gewoon zeggen. (of zag, want ik kom je niet zo vaak meer tegen)
Oh, je verzint gewoon dus maar wat.
pi_75705114
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]
De situaties die je schetst komen inderdaad voor bij de vleet, maar je draaft wel een beetje door in je generalisering. Toch zijn het vermakelijke stukjes om te lezen, zaken liggen lang niet altijd zo zoetsappig als men denkt dat ze liggen en egoïsme viert vaak hoogtij.

Je avatar werkt overigens niet in je voordeel als je een tirade voert tegen domheid en oppervlakkigheid
pi_75705136
Ey, rustig! Potverdepotver... Ik ga eerst ff de rest van de reacties lezen en dan kom ik aan het gespartel hier toe.

En daarbij... ik heb er een bedoeling mee Dus laat maar ff roepen. Komt goed.

edit: de boodschap is: denk ff na ipv het al te serieus te nemen. Alsje mijn vorige reacties hebt gelezen en begrepen dan weet je dat uit jezelf waaschijnlijk al.

Maar wie de schoen past, trekke hem aan Ook dat geldt natuurlijk. Want idd ama, deze situaties zijn er helaas in werkelijkheid ook genoeg te vinden
Maar daarbij geldt natuurlijk wel dat ik het hierboven expres zo beschrijf, terwijl in al die situaties er natuurlijk ook gewoon een vent bij is geweest die hem er zelf ingehangen heeft en in feite met het verhaal accoord is gegaan. Dus.
Maar even om de hysterie die ik continue lees bij monde van de dames die er zo'n punt van maken te spiegelen, leek dit me een goede manier om bij 1 of 2 iemanden de oogjes misschien wat verder te kunnen openen.

En ja, ik zal wel een emmer stront over me heen krijgen, en weet je? Dat heb ik er ruimschoots voor over.
pi_75705230
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is al wel een aardig tijdje geleden hoor.
[..]

Oh, je verzint gewoon dus maar wat.
Ehh, nee hoor, dit is wat ik heb gehoord. Dan was het daarvoor verzonnen.

En dat kan best een tijdje geleden zijn, maar zoiets blijft je bij. Als ik dan dus lees dat je nog steeds niet hebt geneukt,denk ik: ligt aan jezelf. Maar goed, dat ben ik.
compact en kleverig.
pi_75705250
quote:
inderdaad, kan je wat meer ontopic blijven, AK ? als je je frustraties over de vrouwen wil spuien open je zelf maar een topic?
  woensdag 16 december 2009 @ 21:25:51 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_75705308
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Onzeker en bekrompen omdat je graag een ervaren man wil in bed?
Tuulk, alles is met elkaar verbonden in die zin.

Alles met betrekking tot de smaak die je hebt ten opzichte van het andere geslacht (welke haarkleur je mooi vind, welk figuur en karakter) dat is allemaal bepaald door je onzekerheid en bekrompenheid
pi_75705318
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

Dat is waar ik als 36 jarige "groene" man altijd tegen aanloop.
In gesprekken met vrouwen komt altijd wel een keer de vraag tevoorschijn "en, heb jij al veel relaties gehad ?",
waarop ik dan altijd eerlijk antwoord "nee nog nooit " waarop de meeste vrouwen wel afhaken en degene die nog wel interesse blijven tonen komen vanzelf wel een keer met de vraag of je wel es wat intiemer geweest ben met een vrouw, waarop ik ook weer ontkennend moet antwoorden.
De dames die daarna nog interesse tonen blijken psychisch nogal verkreukeld te zijn en daar kan ik als "onervaren" man dan weer niets mee.
Oftewel je kunt maar beter erover liegen. (en als dat lukt hoef je de volgende keer niet meer te liegen )
pi_75705460
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En wat hebben we nu geleerd?

Spreken is zilver, zwijgen is goud
My point exactly.
pi_75705480
Het ging in het vorige topic ook al niet meer geheel over de oorspronkelijke vraag maar meer over een terugkerende maatschappelijke kwestie. Met die intentie is er ook op nieuw een topic geopend, dacht ik zo.
Zometeen even de rest van de posts doorlezen op mijn gemak.

Ik vind RZ en AK nou niet direct respectloos. Direct misschien, en wat weinig subtiel, maar de boodschap komt wel aan. Mag ik toch wel zeggen als vrouw zijnde
pi_75705569
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik vind RZ en AK nou niet direct respectloos. Direct misschien, en wat weinig subtiel, maar de boodschap komt wel aan. Mag ik toch wel zeggen als vrouw zijnde
bij mij komt de boodschap van AK helemaal niet aan. Ik herken me niet in het minst in zijn epistels.
pi_75705682
Het gaat ook niet om herkenning. Ik herken mij absoluut niet in de beschreven vrouw. Ab-so-luut niet.
Maar ik kan me wel indenken wat er bedoeld wordt.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:34:15 #150
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_75705732
Om maar eens een on topic vraagje te stellen, Emiliana, heb je hem alweer gesproken?
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')