WAAAAAT??? GETROUWD is geweest? En gescheiden? Hoe snel dan wel niet? Zijn er kinderen uit voort gekomen? Damn dude, realiseer je je wel dat je gelukkig net uit de klauwen van zo'n onnadenkend monster bent gebleven...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dit jaar ook achter gekomen. Zij bekende dat ze getrouwd geweest was en ik vond dat wel een mooi moment om te bekennen dat ik nul ervaring had.
Ik ga niet vertellen van wie ik het heb gehoord, maar ik heb dus weleens gehoord dat je naarmate de avond vorderde vrouwen hoeren ging noemen en zei dat ze allemaal hetzelfde waren en je niet waardeerden oid.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat laatste is nieuw voor mij en ik ben erg benieuwd van wie dat komt. En nog benieuwder waarom ze dat dan niet tegen mij zeggen.
En als ik gek op iemand ben dan draag ik haar op handen.
Het is ook een tastbaar probleem voor die mannen die op hun 30e nog maagd zijn hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
WAAAAAT??? GETROUWD is geweest? En gescheiden? Hoe snel dan wel niet? Zijn er kinderen uit voort gekomen? Damn dude, realiseer je je wel dat je gelukkig net uit de klauwen van zo'n onnadenkend monster bent gebleven...Ik zou niet met een vrouw willen zijn die op relationeel gebied zulke risico's neemt en zo makkelijk achter haar eierstokken aanhuppelt zonder om de gevolgen van het kind te denken hoor. Shiiiiit.... really, die meiden kan je beter bij uit de buurt blijven. Is toch niet normaal joh? Kijk, als wij onze hormonen, cq lul, achterna lopen een keertje en een rubbertje gebruiken dan heeft iemand misschien een keer een gebroken hartje. Naja, komt ze wel weer overheen. Maar als een vrouw haar hormonen achterna huppelt, en dat zijn er rond de 30 jaar heeeeuuul veul, dan zijn de consequenties minstens van invloed op 3 mensen: haarzelf, jij en het kind wat eruit voortkomt. En dan hebben die itches het lef om een man af te rekenen op zn gebrek aan ervaring? Dat er iets met hem mis is? Terwijl zij dus zelf eigenlijk een ongevoelige onnadenkende kille berekenende kinder-zonder-pappa-maker-waardoor-het-kind-gedoemd-is-tot-een-slechte(re)-opvoeding-want-hoe-goed-bedoeld-ook,-er-is-geen-mama-op-aarde-die-de-rol-en-voorbeeldfunctie-van-een-pappa-over-kan-nemen is? Wow. Dat is lef hebben van de dame in kwestie.
Zooww... we kunnen de rollen ook even om gaan draaien natuurlijk heh. Voor de dames die denken de wijsheid in pacht te hebben. Denk ff verder dan je neus lang is. Het is net zo makkelijk om jullie op van alles en nogwat af te rekenen. Van je eerste make-upje tot je laatste kind![]()
O, nee... want dan ben je een vrouwenhater, of iets anders ofzo...![]()
![]()
Oke, en nu weer even normaal..... zien jullie hoe makkelijk het is om dingen in je koppie te creeeren en spoken te creeeren? En dat wordt hier dus structureel door mensen als TS gedaan, zijn er van overtuigd, terwijl het kant noch wal raakt. Terwijl dat wat ik hierboven zeg wel degelijk een tastbaar maatschappelijk probleem aan het worden is. Maar ja, dat mag je niet zeggen natuurlijk
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga niet vertellen van wie ik het heb gehoord, maar ik heb dus weleens gehoord dat je naarmate de avond vorderde vrouwen hoeren ging noemen en zei dat ze allemaal hetzelfde waren en je niet waardeerden oid.
Niks maar ik vind het verrekte interessant worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Laysa het volgende:
wat heeft dit verhaal nog met TS dr vraag te maken
ik vind het ietwat gefrustreerd klinkenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niks maar ik vind het verrekte interessant worden.
Je maakt een cruciale denkfout: het komt erop neer dat de dame in kwestie zo onzeker is van zichzelf en zo bekrompen in haar denk en gevoelswereld, dat ze zich iets aantrekt van een dergelijk iets.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef Cue_ het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat het afschrikt.. of dat nu terecht is of niet.
Net of jij normaal reageert gast. Ik bedoelde het eigenlijk serieus. Het is te begrijpen dat ze afgeknapt is, maar voor hem kan het een boost geven als hij de ervaring meekrijgt (drempel enzo). Ws is hij fasegewijs verder gegaan, dan ooit eerder bij een vrouw (qua vertrouwen/ kwetsbaar opstellen). Voor hem zou het dan toch gewoon prima zijn? Win-win: zij geen schuldgevoel, hij een belangrijke ervaring rijker (om uit de eerder genoemde vicieuze cirkel te komen).quote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je toch geen normale bijdrage kunt leveren , post dan niks. Ga lekker terug naar je KLB/ONZ matties.
Hij zou de man in het verhaal TS kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Laysa het volgende:
ik weet niet met wat voor vrouwen jij omgaat...of niet...maar ik denk dat je ietwat doorslaat met deze gedachtegangquote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Je maakt een cruciale denkfout: het komt erop neer dat de dame in kwestie zo onzeker is van zichzelf en zo bekrompen in haar denk en gevoelswereld, dat ze zich iets aantrekt van een dergelijk iets.
Klopt beter, nietwaar? Het zit allemaal tussen de oortjes. Meer is het niet.
Dat is al wel een aardig tijdje geleden hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Misschien heb je zelf niet in de gaten dat je overkomt als iemand met totaal geen vertrouwen in de mensheid. Ik heb je hier ook weleens zien zeggen dat vrouwen alleen maar klootzakken willen en dat jij nooit goed genoeg bent oid. Dat de aardige mannen buiten de boot vissen, weet ik t.
Nee, als je dat gaat zeggen, knappen mensen af...
Oh, je verzint gewoon dus maar wat.quote:En misschien was het wat overdreven, maar niet geheel ongeloofwaardig, want ik zie je deze dingen soms gewoon zeggen. (of zag, want ik kom je niet zo vaak meer tegen)
De situaties die je schetst komen inderdaad voor bij de vleet, maar je draaft wel een beetje door in je generalisering. Toch zijn het vermakelijke stukjes om te lezen, zaken liggen lang niet altijd zo zoetsappig als men denkt dat ze liggen en egoïsme viert vaak hoogtij.quote:
Ehh, nee hoor, dit is wat ik heb gehoord. Dan was het daarvoor verzonnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is al wel een aardig tijdje geleden hoor.
[..]
Oh, je verzint gewoon dus maar wat.
inderdaad, kan je wat meer ontopic blijven, AK ? als je je frustraties over de vrouwen wil spuien open je zelf maar een topic?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:13 schreef Laysa het volgende:
Onzeker en bekrompen omdat je graag een ervaren man wil in bed?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef Aarskaboutertje het volgende:
[..]
Je maakt een cruciale denkfout: het komt erop neer dat de dame in kwestie zo onzeker is van zichzelf en zo bekrompen in haar denk en gevoelswereld, dat ze zich iets aantrekt van een dergelijk iets.
Klopt beter, nietwaar? Het zit allemaal tussen de oortjes. Meer is het niet.
Oftewel je kunt maar beter erover liegen. (en als dat lukt hoef je de volgende keer niet meer te liegenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
[..]
Dat is waar ik als 36 jarige "groene" man altijd tegen aanloop.
In gesprekken met vrouwen komt altijd wel een keer de vraag tevoorschijn "en, heb jij al veel relaties gehad ?",
waarop ik dan altijd eerlijk antwoord "nee nog nooit " waarop de meeste vrouwen wel afhaken en degene die nog wel interesse blijven tonen komen vanzelf wel een keer met de vraag of je wel es wat intiemer geweest ben met een vrouw, waarop ik ook weer ontkennend moet antwoorden.
De dames die daarna nog interesse tonen blijken psychisch nogal verkreukeld te zijn en daar kan ik als "onervaren" man dan weer niets mee.
My point exactly.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En wat hebben we nu geleerd?
Spreken is zilver, zwijgen is goud
bij mij komt de boodschap van AK helemaal niet aan. Ik herken me niet in het minst in zijn epistels.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind RZ en AK nou niet direct respectloos. Direct misschien, en wat weinig subtiel, maar de boodschap komt wel aan. Mag ik toch wel zeggen als vrouw zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |