abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75705915
Ach, het is menselijk om huiverig te staan tegenover mensen die anders zijn. Dat geldt voor maagden, maar ook voor gehandicapten, armen, mensen die heel introvert of extravert zijn,...

Zij moeten harder vechten om er te komen, maar zijn mateloos veel interessanter
pi_75705918
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef emiliana het volgende:

[..]

bij mij komt de boodschap van AK helemaal niet aan. Ik herken me niet in het minst in zijn epistels.
De boodschap die ik er uit zou kunnen halen is:

Wie vooroordelen heeft zal zelf ook vooroordelen moeten kunnen slikken…
pi_75706002
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef katerwater het volgende:

Zij moeten harder vechten om er te komen, maar zijn mateloos veel interessanter
+1
pi_75706007
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat gebrek aan ervaring over het algemeen vaak pas een punt wordt als de onervarene zich krampachtig op gaat stellen. Dat het bij wijze van spreken een groot issue is die duidelijk om je nek hangt, dat stoot veel mensen af.
Ik geloof niet dat onervarenheid an sich een groot probleem hoeft te zijn voor eventuele belangstellenden, en al zeker niet als iemand je echt leuk vind. En degenen die er wel een groot probleem van maken zou je moeten kunnen missen als kiespijn.
Yep. Een keertje kan dat naar voren komen als het hoog zit, en daar kan je waarschijnlijk maar op 1 manier doorheen komen. Wat ik wel denk waar veel vrouwen misschien angst voor hebben, is dat ze niet willen dat zo'n man zich helemaal aan hen vast gaat klampen. Erg benauwend. En die kans loop je met "een eerste liefde" natuurlijk wel een stuk sneller. Maar ook dat zwakt wel weer af. Ik had ook zo'n vriendin die helemaal aan me ging hangen enzo... blech... aan de ene kant wel leuk, maar ergens ook naar. Toen dat eenmaal minder was, was het prima vertoeven met haar.
Ik heb haar dat gezegd, ze heeft er wat mee gedaan. No problem whatsoever. Als het wel een probleem was geweest voor haar, dan is het precies zoals je zegt: dan had ze me gewoon uit de weg kunnen gaan. And rightly so.

Gezien het hele issue dat TS er toch mee heeft denk ik dat ze die jongen gewoon een plezier moet doen en moet zeggen: joh, sorry, but it's a no go. Vind het lastig dat te zeggen omdat ik haar niet ken, maar zoals ze er over blijft twijfelen... tsja, wat is nu beter? Die jongen hoop geven en hard laten vallen? Een hele lange lijdensweg ingaan misschien? Of nu meteen een beetje erdoorheen easen... I don't know.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75706019
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

De boodschap die ik er uit zou kunnen halen is:

Wie vooroordelen heeft zal zelf ook vooroordelen moeten kunnen slikken…
Maar waar is dan het vooroordeel in het feit dat je liever geen maagd van 33 wil daten?....das toch gewoon een keuze.....
pi_75706061
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Maar waar is dan het vooroordeel in het feit dat je liever geen maagd van 33 wil daten?....das toch gewoon een keuze.....
Een keuze gebaseerd op....? Over het algemeen vooroordelen he?
  woensdag 16 december 2009 @ 21:42:27 #157
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75706126
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja precies. Vul voor het gemak voor maagd slet in.
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
Dus ik ben nog lang niet klaar
pi_75706134
Het is jammer dat die man hier niet meereageert. Stel dat hij dat wel doet.
Wat zou je zo'n man nou voor advies moeten geven zodat hij wel meer relatieervaring krijgt?
En niet het simpele 'Hij moet neueken', want hij weet dus niet hoe hij dat bij een meisje moet bereiken.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:42:56 #159
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75706151
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Een keuze gebaseerd op....? Over het algemeen vooroordelen he?
Dat is lekker kort door de bocht.
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
  woensdag 16 december 2009 @ 21:46:25 #160
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_75706314
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef dyna18 het volgende:
Het is jammer dat die man hier niet meereageert. Stel dat hij dat wel doet.
Wat zou je zo'n man nou voor advies moeten geven zodat hij wel meer relatieervaring krijgt?
En niet het simpele 'Hij moet neueken', want hij weet dus niet hoe hij dat bij een meisje moet bereiken.
Sex is overrated? Okay, ff serieus, ik vermoed dat het punt zijn onervarendheid is omdat het zo een enorm issue is voor hem, dat denk ik omdat hij zo nerveus werd toen TS hem wilde zoenen. Mijn advies aan hem zou zijn, ontspannen en kijken waar het schip strand.
be nice or go away
pi_75706362
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef kahaarin het volgende:
Om maar eens een on topic vraagje te stellen, Emiliana, heb je hem alweer gesproken?
we hebben deze vrijdag afgesproken, per mail.

Ik heb er geen woord meer over gezegd, hij ook niet. Dat lijkt me het best. Ik ga het vrijdag luchtig houden, ik wil zijn verhaal wel eens horen.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:48:42 #162
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_75706436
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef emiliana het volgende:

[..]

Ik heb er geen woord meer over gezegd, hij ook niet. Dat lijkt me het best. Ik ga het vrijdag luchtig houden, ik wil zijn verhaal wel eens horen.
Lijkt me een goed plan, baby-steps, je kunt altijd nog besluiten er een punt achter te zetten, eerst maar eens zien wat hij er van zegt. Wie weet snijdt het hout.
be nice or go away
pi_75706440
Wij ook
pi_75706618
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef Slaif het volgende:

[..]

Dat is lekker kort door de bocht.
Als de "maagdelijkheid" het hete hangijzer is mag ik toch aannemen dat daar automatisch bepaalde vooroordelen aan vastkleven? Zoals je er ook meerdere in dit topic hebt kunnen lezen..

Ik ben van mening dat iedereen fijn zn eigen eisen mag stellen en keuzes mag maken op wat voor hen belangrijk is, oppervlakkig/non oppervlakkig whatever, zonder dat er een goed of fout-stickertje opgeplakt moet worden. Maar ik vind het pas kort door de bocht geredeneerd dat afwijzing op maagdelijkheid "vooroordeelloos" zou zijn...

Iedereen heeft wel vooroordelen, en Ik zie geen enkele reden om het zoeter te schetsen dan het is.
pi_75706680
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef emiliana het volgende:

[..]

Heel sportief van je om hem niet meteen af te schrijven. Zorg er wel voor dat het hele gesprek niet gaat over dit issue, want dat is de spanning er natuurlijk helemaal af!
pi_75706709
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef emiliana het volgende:
Gisteren vonden de meesten dat ik het een kans moest geven, nu zegt de meerderheid dat ze er niet aan zouden willen beginnen.
Ja... ik sta er ook van te kijken. Maar je twijfelt er zo erg over... wat is dan the best course of action? En wie zijn wij om daarin te sturen? Zometeen doe je misschien iets omdat wij je die kant op geduwt hebben terwijl je het ergens toch eigenlijk niet wilt. Het feit dat je hier om onze mening vroeg geeft wel aan dat je meer info/meningen wilde om hierover je beslissing te kunnen nemen, of om het gevoelsmatig beter te kunnen rechtvaardigen voor jezelf, toch? Dat is ok. Alleen denk ik wel dat het in beginsel zo zou moeten zijn dat je ZELF het denk en voelwerk bij al dit soort dingen hoort te doen en geen zak om de mening van jantje of klaasje zou moeten geven.

Ik weet wat ik zou doen als ik jou was, als ik de persoon in kwestie leuk zou vinden. Ik zou me niet laten leiden door al het andere wat eromheen hangt. Wel zou ik mezelf tegelijkertijd in bescherming nemen, en zou ik ook proberen dat bij hem te doen. Door een goede sfeer te creeeren, hem helemaal op zn gemak te stellen, en dan kijken of hij zelf wat los kan komen zonder dat je echt aan hem trekt. De kans dat hij emotioneel dan stabiel blijft is een stuk groter en wellicht komt er dan ook wat naar voren waardoor je meer op je gemak bent wat dit aangaat. Of niet, en dan is het ook duidelijk.

Ik kan alleen zo slecht tegen het kip zonder kop geblaat wat er tussendoor komt af en toe. Vandaar dat ik net even dacht: wacht, we gaan de situatie eens omdraaien, want die situatie is er ook genoeg, en dat is echt een praktisch probleem met verstrekkende gevolgen. Waarbij ook echte mensen met echte gevoelens bij betrokken zijn. En ik moet dan altijd zo hard lachen om de mensen die dan "frustraties" gaan roepen, gewoon omdat ze onwetend zijn over de motivatie die erachter zit. Die mensen, daar kom je ook niet verder mee want die zijn niet in staat om zo'n post vanuit een ander perspectief te lezen en op te pakken. En dus kan je van die mensen geen diepgaander niveau verwachten dan dat wat er voor hun neus staat te zien. En ook niet meer dan dat. Dus voor iedereen die net heeft gehapt in mijn post...

Ik ben benieuwd om te zien wie dat allemaal zijn straks. Of er ook mensen tussenzitten die de posts uit het vorige deel hebben gevolgd en hebben gelezen... I don't think so. Tenminste, dat hoop ik dan maar.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75706872
quote:
[b]Op woensdag 16 december 2009 19:24
Gisteren vonden de meesten dat ik het een kans moest geven, nu zegt de meerderheid dat ze er niet aan zouden willen beginnen.
Inderdaad, je moet je eigen keuze maken.

Wel zou het geweldig voor die man zijn als hij mij jou wat ervaring op kan doen. Daar heeft hij vast zijn heel verdere leven heel veel aan. Misschien dat hij dan eindelijk de barriere doorbreekt.

Maar ik kan je niet vertellen dat je dat moet doen.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:57:41 #168
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75706874
Ik blijf niet helemaal begrijpen wat nou precies het probleem van de originele TS is eigenlijk. Iedereen moet ooit ergens beginnen. Goed, hij is oud. Maar heeft iemand die in zijn puberteit wel eens wat geflikflooid heeft en snel getrouwd is zoveel meer relevante ervaring dan? Ik heb ook wel eens een relatie gehad met een meisje dat erg onzeker was en nog maagd. Ik vond het wel charmant (dat kan voor vrouwen fundamenteel anders liggen, daar kan ik inkomen), maar ze leerde verdomde snel hoor! Na een paar keer wat experimenteren en proberen was ze haar verlegenheid zo goed als kwijt en kon ik haar onervarenheid nauwelijks meer merken.

Waarom zou je hem niet een kans geven als je hem verder zo leuk vindt? Hij zal nog wel op meer momenten zenuwachtig zijn, krijgt de eerste keer zijn lul nauwelijks stijf misschien, maar dat zegt volgens mij helemaal niet zoveel over hoe het sexueel klikt als hij door die barriere heengebroken is en zich vertrouwd bij je voelt. En misschien ligt het aan mij, maar volgens mij maakt het qua seksuele ervaring helemaal niet zoveel meer uit of iemand nu 10 keer of 250+ keer met iemand geneukt heeft. Veel belangrijker (althans mijn ervaring) is of er een klik is en je je 100% bij elkaar vertrouwd voelt, durft te laten gaan en van elkaar aanvoelt hoe de ander tikt. Dan ontwikkelt de hele boel zich vanzelf.

Is het niet gewoon zo dat TS stiekem veel te bang is om buiten de gebaande paadjes te gaan en dat zijn 'bijzonderheid' haar daarom afschrikt? Dat ze zelf gewoon niet zo'n sterke persoonlijkheid heeft, haar zelfvertrouwen haalt uit het voldoen aan gemiddelde standaarden en zich laat afschrikken door zaken die zich daarbuiten bevinden omdat ze geen idee heeft hoe ze daarmee om moet gaan?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  woensdag 16 december 2009 @ 22:00:14 #169
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75706997
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef aimeudeus het volgende:

[..]

Als de "maagdelijkheid" het hete hangijzer is mag ik toch aannemen dat daar automatisch bepaalde vooroordelen aan vastkleven? Zoals je er ook meerdere in dit topic hebt kunnen lezen..

Ik ben van mening dat iedereen fijn zn eigen eisen mag stellen en keuzes mag maken op wat voor hen belangrijk is, oppervlakkig/non oppervlakkig whatever, zonder dat er een goed of fout-stickertje opgeplakt moet worden. Maar ik vind het pas kort door de bocht geredeneerd dat afwijzing op maagdelijkheid "vooroordeelloos" zou zijn...

Iedereen heeft wel vooroordelen, en Ik zie geen enkele reden om het zoeter te schetsen dan het is.
Nee niet enkel een vooroordeel, maar ook gevolgen/ consequenties. Natuurlijk zitten er vooroordelen bij, maar ze hoeft toch geen zin te hebben in een relatie waarin ze hem alles moet leren (niet alleen op het seksuele vlak). Het gaat sowieso gepaard met onzekerheid van zijn kant. Dat kan een afknapper zijn, wat geen vooroordeel is, maar een logisch resultaat van zijn onervarenheid. Niemand is één op één te vergelijken idd, maar nietszeggend is het niet. Dat is niet per definitie een vooroordeel, maar een logisch gevolg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Slaif op 16-12-2009 22:05:39 ]
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
pi_75707020
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Sandoval het volgende:
Dan zal ik even helpen met de balans: Ik vind ook zeker dat je het een kans moet geven! Oke, het is raar, enigszins freaky e.d. maar ook wel goed te begrijpen. Er zijn een boel mensen die de eerste jaren van de puberteit buiten de boot vallen, en waar de eerder genoemde vicieuze cirkel dan roet in het eten gooit. De meesten doorbreken hem wel eens, maar ik kan me voorstellen dat het elk jaar lastiger wordt als dat niet gebeurt.

Hij is er zelf duidelijk mee bezig, anders zou 'ie niet daten met je. Gebrek aan ervaring wil ook al niet zeggen dat hij gebrek aan talent heeft. Er zijn genoeg mensen met zooien ervaring die er niks van bakken, en natuurtalenten die binnen no-time alle goede plekjes weten te vinden. Als je hem alleen maar voor een nachtje wil, kan je hem beter overslaan, dan zullen er beteren zijn. Maar er is niks dat erop wijst dat hij geen goede partner kan zijn in een relatie, en (op termijn) in bed. Plus, hij is zo exclusief als het maar kan. Hoe vaak krijg je die kans?

Kans geven, in het ergste geval gaat het mis, dat is tot nu toe toch ook altijd het geval geweest met al die jongens die wél ervaring hadden? En dan heb je in ieder geval ook zijn cirkel doorbroken en kan hij verder met zijn liefdesleven

Ik zie geen nadelen
Dat dus. 100% mee eens. Maar op het moment dat je er zelf al zo over twijfelt, ondermijn je het geheel dan al niet? Zeker als je je mening nog door ons laat beinvloeden ook.

En wat betreft het bespreken van exen: ik doe dat niet op een date. Zout op. Gaat je niets aan. Of wel? Ik heb goed contact met mijn exen. Waarom zou ik over ze gaan roddelen? Waarom zou ik tegen de 1 over de ander gaan praten? Laat staan met een "nieuwe" date? Beetje de nieuwsgierigheid van de dame in kwestie bevredigen? Hahaha, nah... niet meteen. Laat maar ff lekker vissen
  woensdag 16 december 2009 @ 22:04:37 #171
271260 Slaif
n Òl routerd
pi_75707190
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef emiliana het volgende:

Ik heb niet alles gevolgd, maar ik denk toch dat het ook afhangt van je gevoel. Ben je heel erg (seksueel) afgeknapt of intrigeert hij je nog wel. Een tweede kans/ date verdient hij wel (wat je ook doet), maar je kan je ogen er ook niet voor sluiten. Als een onzekere man een afknapper is, staat hij duidelijk in de min. Aan de andere kant zal hij je ws beminnen als nooit iemand tevoren
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
pi_75707197
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:

[..]

en in de discotheek en cafe alleen maar saaie muurversiering
Trust me. De dames die je dagelijks in het cafe of in de diso terugvind zijn toch meestal niet de emotioneel en psychisch volwassen vrouwen waar je een long-term committed relatie mee wilt... For anything else: go for it!
pi_75707262
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Jammer dat jij nu de TS niet meer bent want je bent nu lastiger te vinden.
Ben wel benieuwd naar de afloop.
Krijg een beetje de indruk dat men via die datingsites heel snel een beslissing moet nemen. Niet erg relaxed.
Je kent deze jongen net een paar weken, leer elkaar eerst eens goed kennen voordat je een beslissing neemt?
Zolang je eerlijk bent hoef je hem toch niet aan het "lijntje" te houden?
pi_75707388
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dan heb je pech.

Ik heb zelf een keer gezoend maar zij dacht volgens mij dat ze een helicopter na moest doen en ik had echt zoiets van:"Is dit het?"

En dat zonder verdere ervaring.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... hahahahahah, ow wat ERG is dat hahaha. O shit man... als dat je eerste ervaring zou moeten zijn met een meid... als je als man dan al 33 bent. Fuck. Dan WIL je niet eens meer misschien hahaha. Freaking proppellortongetjes, DAT vind ik pas een afknapper. Zeker als er niet gereageerd wordt als je probeert het in juiste banen te leiden.
pi_75707495
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is het punt, ik weet het dus niet. Een vriend van mij vertelt altijd dat je voelt als er wederzijdse interesse is maar ik heb echt geen idee wat hij bedoelt.
Ehrm... serieus niet? Tot op de dag van vandaag niet? Nog nooit ervaren en ook niet het idee dat je het op zou pikken als het voor je neus staat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')