De boodschap die ik er uit zou kunnen halen is:quote:Op woensdag 16 december 2009 21:30 schreef emiliana het volgende:
[..]
bij mij komt de boodschap van AK helemaal niet aan. Ik herken me niet in het minst in zijn epistels.
+1quote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef katerwater het volgende:
Zij moeten harder vechten om er te komen, maar zijn mateloos veel interessanter
Yep. Een keertje kan dat naar voren komen als het hoog zit, en daar kan je waarschijnlijk maar op 1 manier doorheen komen. Wat ik wel denk waar veel vrouwen misschien angst voor hebben, is dat ze niet willen dat zo'n man zich helemaal aan hen vast gaat klampen. Erg benauwend. En die kans loop je met "een eerste liefde" natuurlijk wel een stuk sneller. Maar ook dat zwakt wel weer af. Ik had ook zo'n vriendin die helemaal aan me ging hangen enzo... blech... aan de ene kant wel leuk, maar ergens ook naar. Toen dat eenmaal minder was, was het prima vertoeven met haar.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef aimeudeus het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat gebrek aan ervaring over het algemeen vaak pas een punt wordt als de onervarene zich krampachtig op gaat stellen. Dat het bij wijze van spreken een groot issue is die duidelijk om je nek hangt, dat stoot veel mensen af.
Ik geloof niet dat onervarenheid an sich een groot probleem hoeft te zijn voor eventuele belangstellenden, en al zeker niet als iemand je echt leuk vind. En degenen die er wel een groot probleem van maken zou je moeten kunnen missen als kiespijn.
Maar waar is dan het vooroordeel in het feit dat je liever geen maagd van 33 wil daten?....das toch gewoon een keuze.....quote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef aimeudeus het volgende:
[..]
De boodschap die ik er uit zou kunnen halen is:
Wie vooroordelen heeft zal zelf ook vooroordelen moeten kunnen slikken…
Een keuze gebaseerd op....? Over het algemeen vooroordelen he?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar waar is dan het vooroordeel in het feit dat je liever geen maagd van 33 wil daten?....das toch gewoon een keuze.....
Ja precies. Vul voor het gemak voor maagd slet in.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar waar is dan het vooroordeel in het feit dat je liever geen maagd van 33 wil daten?....das toch gewoon een keuze.....
Dat is lekker kort door de bocht.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef aimeudeus het volgende:
[..]
Een keuze gebaseerd op....? Over het algemeen vooroordelen he?
Sex is overrated?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef dyna18 het volgende:
Het is jammer dat die man hier niet meereageert. Stel dat hij dat wel doet.
Wat zou je zo'n man nou voor advies moeten geven zodat hij wel meer relatieervaring krijgt?
En niet het simpele 'Hij moet neueken', want hij weet dus niet hoe hij dat bij een meisje moet bereiken.
we hebben deze vrijdag afgesproken, per mail.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef kahaarin het volgende:
Om maar eens een on topic vraagje te stellen, Emiliana, heb je hem alweer gesproken?
Lijkt me een goed plan, baby-steps, je kunt altijd nog besluiten er een punt achter te zetten, eerst maar eens zien wat hij er van zegt. Wie weet snijdt het hout.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef emiliana het volgende:
[..]
we hebben deze vrijdag afgesproken, per mail.
Ik heb er geen woord meer over gezegd, hij ook niet. Dat lijkt me het best. Ik ga het vrijdag luchtig houden, ik wil zijn verhaal wel eens horen.
Als de "maagdelijkheid" het hete hangijzer is mag ik toch aannemen dat daar automatisch bepaalde vooroordelen aan vastkleven? Zoals je er ook meerdere in dit topic hebt kunnen lezen..quote:
Heel sportief van je om hem niet meteen af te schrijven. Zorg er wel voor dat het hele gesprek niet gaat over dit issue, want dat is de spanning er natuurlijk helemaal af!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef emiliana het volgende:
[..]
we hebben deze vrijdag afgesproken, per mail.
Ik heb er geen woord meer over gezegd, hij ook niet. Dat lijkt me het best. Ik ga het vrijdag luchtig houden, ik wil zijn verhaal wel eens horen.
Ja... ik sta er ook van te kijken. Maar je twijfelt er zo erg over... wat is dan the best course of action? En wie zijn wij om daarin te sturen? Zometeen doe je misschien iets omdat wij je die kant op geduwt hebben terwijl je het ergens toch eigenlijk niet wilt. Het feit dat je hier om onze mening vroeg geeft wel aan dat je meer info/meningen wilde om hierover je beslissing te kunnen nemen, of om het gevoelsmatig beter te kunnen rechtvaardigen voor jezelf, toch? Dat is ok. Alleen denk ik wel dat het in beginsel zo zou moeten zijn dat je ZELF het denk en voelwerk bij al dit soort dingen hoort te doen en geen zak om de mening van jantje of klaasje zou moeten geven.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef emiliana het volgende:
Gisteren vonden de meesten dat ik het een kans moest geven, nu zegt de meerderheid dat ze er niet aan zouden willen beginnen.
Inderdaad, je moet je eigen keuze maken.quote:[b]Op woensdag 16 december 2009 19:24
Gisteren vonden de meesten dat ik het een kans moest geven, nu zegt de meerderheid dat ze er niet aan zouden willen beginnen.
Nee niet enkel een vooroordeel, maar ook gevolgen/ consequenties. Natuurlijk zitten er vooroordelen bij, maar ze hoeft toch geen zin te hebben in een relatie waarin ze hem alles moet leren (niet alleen op het seksuele vlak). Het gaat sowieso gepaard met onzekerheid van zijn kant. Dat kan een afknapper zijn, wat geen vooroordeel is, maar een logisch resultaat van zijn onervarenheid. Niemand is één op één te vergelijken idd, maar nietszeggend is het niet. Dat is niet per definitie een vooroordeel, maar een logisch gevolg.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef aimeudeus het volgende:
[..]
Als de "maagdelijkheid" het hete hangijzer is mag ik toch aannemen dat daar automatisch bepaalde vooroordelen aan vastkleven? Zoals je er ook meerdere in dit topic hebt kunnen lezen..
Ik ben van mening dat iedereen fijn zn eigen eisen mag stellen en keuzes mag maken op wat voor hen belangrijk is, oppervlakkig/non oppervlakkig whatever, zonder dat er een goed of fout-stickertje opgeplakt moet worden. Maar ik vind het pas kort door de bocht geredeneerd dat afwijzing op maagdelijkheid "vooroordeelloos" zou zijn...
Iedereen heeft wel vooroordelen, en Ik zie geen enkele reden om het zoeter te schetsen dan het is.
Dat dus. 100% mee eens. Maar op het moment dat je er zelf al zo over twijfelt, ondermijn je het geheel dan al niet? Zeker als je je mening nog door ons laat beinvloeden ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Sandoval het volgende:
Dan zal ik even helpen met de balans: Ik vind ook zeker dat je het een kans moet geven! Oke, het is raar, enigszins freaky e.d. maar ook wel goed te begrijpen. Er zijn een boel mensen die de eerste jaren van de puberteit buiten de boot vallen, en waar de eerder genoemde vicieuze cirkel dan roet in het eten gooit. De meesten doorbreken hem wel eens, maar ik kan me voorstellen dat het elk jaar lastiger wordt als dat niet gebeurt.
Hij is er zelf duidelijk mee bezig, anders zou 'ie niet daten met je. Gebrek aan ervaring wil ook al niet zeggen dat hij gebrek aan talent heeft. Er zijn genoeg mensen met zooien ervaring die er niks van bakken, en natuurtalenten die binnen no-time alle goede plekjes weten te vinden. Als je hem alleen maar voor een nachtje wil, kan je hem beter overslaan, dan zullen er beteren zijn. Maar er is niks dat erop wijst dat hij geen goede partner kan zijn in een relatie, en (op termijn) in bed. Plus, hij is zo exclusief als het maar kan. Hoe vaak krijg je die kans?
Kans geven, in het ergste geval gaat het mis, dat is tot nu toe toch ook altijd het geval geweest met al die jongens die wél ervaring hadden? En dan heb je in ieder geval ook zijn cirkel doorbroken en kan hij verder met zijn liefdesleven
Ik zie geen nadelen
Ik heb niet alles gevolgd, maar ik denk toch dat het ook afhangt van je gevoel. Ben je heel erg (seksueel) afgeknapt of intrigeert hij je nog wel. Een tweede kans/ date verdient hij wel (wat je ook doet), maar je kan je ogen er ook niet voor sluiten. Als een onzekere man een afknapper is, staat hij duidelijk in de min. Aan de andere kant zal hij je ws beminnen als nooit iemand tevorenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef emiliana het volgende:
Trust me. De dames die je dagelijks in het cafe of in de diso terugvind zijn toch meestal niet de emotioneel en psychisch volwassen vrouwen waar je een long-term committed relatie mee wilt... For anything else: go for it!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef rechtsafslaand-verkeer het volgende:
[..]
en in de discotheek en cafe alleen maar saaie muurversiering
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Jammer dat jij nu de TS niet meer bent want je bent nu lastiger te vinden.
Ben wel benieuwd naar de afloop.
Krijg een beetje de indruk dat men via die datingsites heel snel een beslissing moet nemen. Niet erg relaxed.
Je kent deze jongen net een paar weken, leer elkaar eerst eens goed kennen voordat je een beslissing neemt?
Zolang je eerlijk bent hoef je hem toch niet aan het "lijntje" te houden?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... hahahahahah, ow wat ERG is dat hahaha. O shit man... als dat je eerste ervaring zou moeten zijn met een meid... als je als man dan al 33 bent. Fuck. Dan WIL je niet eens meer misschien hahaha. Freaking proppellortongetjes, DAT vind ik pas een afknapper. Zeker als er niet gereageerd wordt als je probeert het in juiste banen te leiden.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb je pech.
Ik heb zelf een keer gezoend maar zij dacht volgens mij dat ze een helicopter na moest doen en ik had echt zoiets van:"Is dit het?"
En dat zonder verdere ervaring.
Ehrm... serieus niet? Tot op de dag van vandaag niet? Nog nooit ervaren en ook niet het idee dat je het op zou pikken als het voor je neus staat?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is het punt, ik weet het dus niet. Een vriend van mij vertelt altijd dat je voelt als er wederzijdse interesse is maar ik heb echt geen idee wat hij bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |