abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75687791
OP van deeltje #1:
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.

Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?

Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.

Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?

Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?

En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.

Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
Nu alleen wat meer ontopic aub.
pi_75687805
Laatste post:
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Seven. het volgende:
Het komt er op neer dat mensen uit mijn kamp gewoon gelijk hebben. De rest en alle gelovige mensen niet. Ik vind het geen deel twee waard als Matthijs het weer gaat verzieken dus iemand anders opent 'm maar als hij/zij/God dat nodig acht.
pi_75688175
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef Suisse het volgende:
Wat lult iedereen dan schijnheilig in het topic: Waarom zijn sletterige vrouwen/meisjes altijd populair? ?

Sletjes:

Omdat als een vrouw er vragen over heeft 'jaloers' is en 'onzeker'. Ze hebben echt geen idee. En als een man dat vraagt niet, dan is het sletterig vind ik niks en vind het grappig om het te lezen van dezelfde personen die gepost hebben. Hypocriet.

Ze leggen je ook woorden in de mond. Onbegrijpelijk. En het topic is dicht hoor, gelukkig!

Bijvoorbeeld:

ik vind dat de term slet inderdaad een veel te negatieve lading heeft voor wat het eigelijjk is.
Ik denk ook dat het een woord is wat vooral gebruikt word door
1) Een man, die graag met een slet naar bed wilt, maar de slet niet met hem, of
2) Een meid die superonzeker is en het niet kan hebben dat een andere meid meer (mannelijke) aandacht krijgt

verder noem ik mn vriendinnen die veel seks hebben met mannen ook sletjes, maar niet in negatieve zin, ik zie ze meer als levensgenieters.

edit: trouwens, als er een meid steeds achter mn vriend aan blijft lopen, terwijl hij al meerdere malen heeft laten merken geen interesse te hebben noem ik ook een slet, dan ben je ook gewoon irritant

Maar het valt me op dat de mannen het wel begrepen, bedankt daarvoor.
Krijg genoeg aandacht van mannen en zo genoeg dat ik niet jaloers hoef te zijn. Je kan het ook krijgen zonder het op te eisen. En als vrouwen het willen opeisen, dan vind ik dat ze lekker hun gang moeten gaan! Maar ik denk dat het wel wat zegt over hun innerlijk, ik denk dat zij juist onzeker zijn en niet de vrouwen die vragen waarom ze zich zo gedragen .

Voor mij hoeft het niet meer. Ik heb er niet echt behoefte meer aan, maar als anderen het erover willen hebben, be my guest.
pi_75719100
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef Bellona het volgende:
quote:
Wat lult iedereen dan schijnheilig in het topic: Waarom zijn sletterige vrouwen/meisjes altijd populair? ?

Sletjes:

Omdat als een vrouw er vragen over heeft 'jaloers' is en 'onzeker'. Ze hebben echt geen idee. En als een man dat vraagt niet, dan is het sletterig vind ik niks en vind het grappig om het te lezen van dezelfde personen die gepost hebben. Hypocriet.

Ze leggen je ook woorden in de mond. Onbegrijpelijk. En het topic is dicht hoor, gelukkig!

Bijvoorbeeld:

ik vind dat de term slet inderdaad een veel te negatieve lading heeft voor wat het eigelijjk is.
Ik denk ook dat het een woord is wat vooral gebruikt word door
1) Een man, die graag met een slet naar bed wilt, maar de slet niet met hem, of
2) Een meid die superonzeker is en het niet kan hebben dat een andere meid meer (mannelijke) aandacht krijgt

verder noem ik mn vriendinnen die veel seks hebben met mannen ook sletjes, maar niet in negatieve zin, ik zie ze meer als levensgenieters.

edit: trouwens, als er een meid steeds achter mn vriend aan blijft lopen, terwijl hij al meerdere malen heeft laten merken geen interesse te hebben noem ik ook een slet, dan ben je ook gewoon irritant

Maar het valt me op dat de mannen het wel begrepen, bedankt daarvoor.
Krijg genoeg aandacht van mannen en zo genoeg dat ik niet jaloers hoef te zijn. Je kan het ook krijgen zonder het op te eisen. En als vrouwen het willen opeisen, dan vind ik dat ze lekker hun gang moeten gaan! Maar ik denk dat het wel wat zegt over hun innerlijk, ik denk dat zij juist onzeker zijn en niet de vrouwen die vragen waarom ze zich zo gedragen .

Voor mij hoeft het niet meer. Ik heb er niet echt behoefte meer aan, maar als anderen het erover willen hebben, be my guest.
het is denk ik hetzelfde gedrag als wanneer een man aangeeft een gewild meisje niet aantrekkelijk te vinden dat ie dan voor homo uitgemaakt word. Niks om je druk om te maken dus

Maar ik vraag me nog steeds af wat die andere vrouwen dan zo irritant vinden aan een meisje dat zich dan sletterig gedraagt (maakt in deze niet uit of ze dat ook echt is of niet)

ik ben zelf wel redelijk zelfverzekerd, maar ik kan me wel voorstellen dat als je onzeker bent en minder aandacht krijgt dan zo;n grietje, dat je je kan irriteren. Maar dat schijnt niet zo te zijn volgens de dames die zich irriteren. Wat is dan precies wat er zo irritant aan is?

[ Bericht 3% gewijzigd door Some-Lady op 17-12-2009 10:10:09 ]
  donderdag 17 december 2009 @ 10:06:28 #5
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_75719209
Heb het eerste topic gemist maar blijf deze even volgen.
pi_75734893
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef Bellona het volgende:
quote:

Zo ja. 99,9% vd keren dat ik iemand uitscheld is het op een dergelijke manier bedoelt. Ik scheld iemand niet uit als ik kwaad ben of kwade opzet heb namelijk. Alleen als het nodig is

Ik scheld (meer "namen noemen", niet echt schelden) als koosnaampjes. Ook mannen. Dat zijn ook sletten. Vrouwen sletjes. Soepkippen, aarskabouters etc. etc.

Er zijn echter veel vrouwen die dat niet direct begrijpen en dan loop ik weer een week met een blauw oog.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75734955
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef Some-Lady het volgende:

Maar ik vraag me nog steeds af wat die andere vrouwen dan zo irritant vinden aan een meisje dat zich dan sletterig gedraagt (maakt in deze niet uit of ze dat ook echt is of niet)

afgunst/concurrentie/jaloezie, of gewoon omdat ze haar spelletje doorhebben en haar oprecht irritant vinden?
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  donderdag 17 december 2009 @ 17:15:21 #8
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_75735667
Omdat ze weten wat ze doen?
Be dance |Be real| Be You
  donderdag 17 december 2009 @ 22:06:24 #9
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_75747972
Omdat ze weten wat ze willen en er niet eindeloos omheen draaien.
pi_75761688
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef Suphomes het volgende:
Omdat ze weten wat ze willen en er niet eindeloos omheen draaien.
Ik denk dat mannen juist denken dat het inderdaad een makkelijke vangst is. Maar dat het in de werkelijkheid toch wel moeilijker is. Dan gaat dit niet op.
pi_75763812
De vraag is of die populariteit door het sletterige komt, of het sletterige door de populariteit?

Ik denk eigenlijk het laatste, ik zie namelijk nooit lelijke meisjes die sletterig zijn. Het zijn de meiden die weten dat ze er leuk uitzien en daarmee reacties willen uitlokken van mannen. Meisjes die lelijk zijn zullen niet sletterig worden, want dat heeft totaal geen nut, dat lokt namelijk geen reacties uit van mannen...

Desalniettemin is dat sletterige een grote afknapper voor mij en val ik op de leuk uitizende meiden/vrouwen die niet sletterig zijn.
pi_75764884
Ik denk dat het zo is, omdat die vrouwen ook altijd brutaal zijn en een grote bek hebben. Althans zo zit het bijvoorbeeld bij mij op school wel in elkaar. Mannen, van de leeftijd 15/25 vinden dat altijd erg interessant en zullen sneller contact maken met zo'n meisje dan met een verlegen meisje. Overigens kan je er altijd overheen gaan als het niks wordt qua vriendschap.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 19 december 2009 @ 00:51:35 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75793228
In de discotheek ga ik idd niet op muurbloempjes af maar op meisjes die gewoon lol hebben en lekker dansen . Dat jij dat sletterig noemt is jouw zaak .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 19 december 2009 @ 04:46:48 #14
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75796458
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik denk dat het zo is, omdat die vrouwen ook altijd brutaal zijn en een grote bek hebben. Althans zo zit het bijvoorbeeld bij mij op school wel in elkaar. Mannen, van de leeftijd 15/25 vinden dat altijd erg interessant en zullen sneller contact maken met zo'n meisje dan met een verlegen meisje. Overigens kan je er altijd overheen gaan als het niks wordt qua vriendschap.
Overstoere meisjes worden als dom en makkelijker ervaren door jongens. Meisjes met een grote bek die veel praten en die veel 'durven' zijn interessant in die zin, dat ze daardoor makkelijker te benaderen zijn. Makkelijker dan een mooi meisje dat zich behoudener voordoet. Ik denk dat dat het is. Ik weet het eigenlijk wel zeker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 19-12-2009 05:23:44 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75796463
omdat ze makkelijk te neuken zijn.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_75796481
Waarom worden populaire meisjes vaak sletterig gevonden, ook als ze dat niet zijn?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_75796497
nb de vraag was retorisch - don't bother to spell what's obvious
  zaterdag 19 december 2009 @ 05:22:55 #18
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75796526
Omdat ze dat wel zijn. Door hun gedrag komen ze al meer in contact met jongens. En dan is 1+1 =2
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75796538
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 05:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Omdat ze dat wel zijn. Door hun gedrag komen ze al meer in contact met jongens. En dan is 1+1 =2
  zaterdag 19 december 2009 @ 05:33:04 #20
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75796548
echt waar
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:36:41 #21
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75799678
Slet = Een man/vrouw die te weinig uitdaging lijkt te bieden.

Maar het woord heeft een ernstig negatieve lading. Het algemene beeld dat hier geschetst wordt betreft een type vrouw dat ik persoonlijk juist minder aantrekkelijk vind. Geef mij dan maar een mysterieus muurbloempje met een bedachtzame blik in plaats van de dansende stoeipoes met de geile blik. Dat wil niet zeggen dat de laatste mij helemaal niet opvalt, of mijn ogen niet streelt. Maar ik hou gewoon van wat mysterie.

Ik vind de "slet" een vrije vrouw, en ik kan er erg van genieten wanneer ze onze mannelijke oppervlakkigheid uitbuiten. De meesten van ons vinden dat ook helemaal niet erg...
pi_75799730
Zeker niet altijd, ligt er een beetje aan in welke kringen je je begeeft.
pi_75799768
Sletterige vrouwen (wat voor iedereen weer anders is) weten wat mannen opwindt en combineren hun onzekerheid over wie ze zijn met een "aanvalstechniek" van sexy kleden of verleiderlijk doen of beide.

Sletjes.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75923612
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

het is denk ik hetzelfde gedrag als wanneer een man aangeeft een gewild meisje niet aantrekkelijk te vinden dat ie dan voor homo uitgemaakt word. Niks om je druk om te maken dus

ik ben zelf wel redelijk zelfverzekerd, maar ik kan me wel voorstellen dat als je onzeker bent en minder aandacht krijgt dan zo;n grietje, dat je je kan irriteren. Maar dat schijnt niet zo te zijn volgens de dames die zich irriteren. Wat is dan precies wat er zo irritant aan is?

(Als het linkje het niet doet dan kan je even naar Youtube gaan en dan naar AndreasChoice, Dressing Like a Slut, zo heb ik het filmpje niet gevonden maar ik heb hem een keer bij Featured Videos gezien )

Ik denk dat zij je een goed antwoord kan geven.

Zoals ook zij aangeeft, slet is een naar woord maar ze gaf het toch aan voor een betere beeldvorming. Ik denk dat ik hiermee de ongelukkige woordkeuze duidelijk heb gemaakt.
pi_75923905
Russische vrouwen hebben er geen problemen mee hun vrouwelijkheid te tonen. "Wij" noemen dat sletterug, maar zo zijn ze daar gewoon:

http://russiamania.blogsp(...)t-russian-girls.html

Wat Italiaanse mannen voor vrouwen zijn, zijn Russische vrouwen voor mannen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75950900
Sletterig, als in hysterisch, de aandacht vragen, theatraliteit, de aandacht op het uiterlijk etc.

Waarom populair bij mannen? Omdat deze vrouwen verleiden tot een kunst hebben verheven. De populariteit is maar schijn, een intieme relatie is vaak niet mogelijk.
pi_76106520
quote:
Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is?
Hoezo is de kans nihil? Veel mannen willen toch een slet pakken?
quote:
Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen?
Ja
quote:
Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Nee
quote:
Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
Omdat mannen ze willen palen.

[ Bericht 93% gewijzigd door TheMercenary9 op 27-12-2009 16:06:58 ]
pi_76125917
echt sletterig en aandachtsgeil vind ik juist een afknapper.

een vrouw die mooi gekleed is (mooi jurkje) en daarbij sensueel dans/loopt vind ik weer ubergeil.
maar ook dames in casual kleding die gewoon lekker zichzelf zijn.
pi_76127292
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:17 schreef Bartaz het volgende:
Ik denk eigenlijk het laatste, ik zie namelijk nooit lelijke meisjes die sletterig zijn.
Ik zie juist heel vaak lelijke sletten . En met sletten bedoel ik ordinaire vrouwen die met al hun handelswaar open en bloot te koop lopen.
pi_76139949
quote:
Op maandag 28 december 2009 00:03 schreef montier het volgende:
echt sletterig en aandachtsgeil vind ik juist een afknapper.

een vrouw die mooi gekleed is (mooi jurkje) en daarbij sensueel dans/loopt vind ik weer ubergeil.
maar ook dames in casual kleding die gewoon lekker zichzelf zijn.
Jah klopt, daar ben ik het helemaal mee eens:

Alleen sletjes zijn af en toe wel heel goed voor je zelfvertrouwen!
  Licht Ontvlambaar maandag 28 december 2009 @ 14:23:19 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76140236
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 04:49 schreef Silver_Shark het volgende:
omdat ze makkelijk te neuken zijn.
en daar vergis je je nu net in... Maar dat had ik in het vorige topic ook al eens uitgelegd
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 28 december 2009 @ 14:25:07 #32
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_76140319
Simpel: omdat de mannen bij die vrouwen/meisjes een hogere batskans (denken te) hebben.

edit:
@Sjeen: oh, als ik tijd heb maar eens lezen dan.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_76140665
sjeen, kun je het hier nog even samenvatten dan ?
pi_76140723
Die meisjes worden toch altijd misbruikt in de zin van een zeer korte relatie ipv langdurige relatie
  Licht Ontvlambaar maandag 28 december 2009 @ 14:37:44 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76140910
Dat was 'm...
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus met 'standaard breezer'

Mijn ervaring is dat een vrouw die zeker van zichzelf is en dat ook uitstraalt, al gauw als sletterig gezien wordt. Terwijl het vaak zo is dat ze uiterst kieskeurig is, gewoon omdat ze dat kan zijn... Veel aandacht krijgen, wil zeggen dat je kunt kiezen en niet met de eerste de beste het bed induikt. Daarnaast betekent een avondje flirten en geinen met een man ook niet per definitie dat je daarna met hem mee naar huis gaat. Maar ook dat wordt helaas vaak wel zo verwacht...

Een zelfverzekerde vrouw met uitstraling wordt door mannen vaak gezien als leuk gezelschap, door andere vrouwen als een bedreiging die vernietigd moet worden en als dat niet lukt, dan toch minimaal erdoorheen gehaald als slet
pi_76140977
Waarom is water nat?

Waarom is gras groen?

Duh-vraag.
  Eindredactie Games maandag 28 december 2009 @ 14:43:05 #37
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_76141147
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom is water nat?

Waarom is gras groen?

Duh-vraag.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 28 december 2009 @ 14:46:09 #38
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_76141266
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef Sjeen het volgende:
Dat was 'm...
[..]

Dan wordt mijn antwoord:
Omdat de mannen bij die vrouwen/meisjes een hogere batskans denken te hebben.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_76141438
quote:
Dat was 'm...
[..]

Dat vrouwen anderen vrouwen als slet bestempelen omdat ze een gevaar vormen zie ik inderdaad vaak genoeg. Maar zeg je hiermee dat de zelfverzekerde vrouw door de man dan niet als slet gezien wordt?

De slet is en blijft populair omdat mannen haar makkelijk (denken te) kunnen neuken, of dat nu is vanwege haar sletterige uiterlijk of haar sletterige gedrag waar iedereen over spreekt.
pi_76141482
Een sletterig type wil je niet als je levenspartner. blegh
pi_76141524
quote:
Dat was 'm...
[..]

Iemand die zelfverzekerd overkomt is niet sletterig, maar zal denk ik sneller arrogant overkomen. Sletterig is gewoon vies
  Licht Ontvlambaar maandag 28 december 2009 @ 15:10:03 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76142166
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:46 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Dan wordt mijn antwoord:
Omdat de mannen bij die vrouwen/meisjes een hogere batskans denken te hebben.
Dat zou nog best wel eens kunnen kloppen
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

Iemand die zelfverzekerd overkomt is niet sletterig, maar zal denk ik sneller arrogant overkomen. Sletterig is gewoon vies
Maar jij bent dan ook geen vrouw Je wilt niet weten wie er allemaal voor slet uitgemaakt wordt door vrouwen, alleen maar omdat de persoon in kwestie geen negatief zelfbeeld heeft...
pi_76142422
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:10 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat zou nog best wel eens kunnen kloppen
[..]

Maar jij bent dan ook geen vrouw Je wilt niet weten wie er allemaal voor slet uitgemaakt wordt door vrouwen, alleen maar omdat de persoon in kwestie geen negatief zelfbeeld heeft...
Alsof alle meisjes die zich sletterig gedragen blaaaken van het zelfvertrouwen. Ik zie het juist als een teken van onzekerheid als je jezelf te grabbel gooit in een volle discotheek. Dat zijn de vrouwen die ik sletten noem ja.
  Licht Ontvlambaar maandag 28 december 2009 @ 15:17:14 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76142478
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Alsof alle meisjes die zich sletterig gedragen blaaaken van het zelfvertrouwen. Ik zie het juist als een teken van onzekerheid als je jezelf te grabbel gooit in een volle discotheek. Dat zijn de vrouwen die ik sletten noem ja.
Dan verschilt jouw definitie dus van de mijne, ik had het namelijk niet over de standaard breezers
pi_76143128
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dan verschilt jouw definitie dus van de mijne, ik had het namelijk niet over de standaard breezers
reageer ook nog even op mijn post als je wil
  Licht Ontvlambaar maandag 28 december 2009 @ 15:54:16 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76144124
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef TheMercenary9 het volgende:

[..]

Dat vrouwen anderen vrouwen als slet bestempelen omdat ze een gevaar vormen zie ik inderdaad vaak genoeg. Maar zeg je hiermee dat de zelfverzekerde vrouw door de man dan niet als slet gezien wordt?

De slet is en blijft populair omdat mannen haar makkelijk (denken te) kunnen neuken, of dat nu is vanwege haar sletterige uiterlijk of haar sletterige gedrag waar iedereen over spreekt.
Klopt wat je zegt, maar goed, ik vind 'slet' niet per definitie negatief. En het is inderdaad 'de kans op sex' die het voor mannen aantrekkelijk maakt en voor vrouwen die niet zo zijn zo... afschuwelijk?
pi_76144302
ok tx, dacht even dat we niet meer op dezelfde golflengte zaten....
pi_76148630
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:17 schreef Bartaz het volgende:
De vraag is of die populariteit door het sletterige komt, of het sletterige door de populariteit?

Ik denk eigenlijk het laatste, ik zie namelijk nooit lelijke meisjes die sletterig zijn. Het zijn de meiden die weten dat ze er leuk uitzien en daarmee reacties willen uitlokken van mannen. Meisjes die lelijk zijn zullen niet sletterig worden, want dat heeft totaal geen nut, dat lokt namelijk geen reacties uit van mannen...

Desalniettemin is dat sletterige een grote afknapper voor mij en val ik op de leuk uitizende meiden/vrouwen die niet sletterig zijn.
Mooie meisjes hoeven zich helemaal niet sletterig te gedragen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_76157317
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:51 schreef draaijer het volgende:
Een sletterig type wil je niet als je levenspartner. blegh
Dat betekent niet dat ze nooit gaan trouwen, de vraag is welke mannen nemen vrouwen die 'sletterig' zijn of geweest?
  Licht Ontvlambaar maandag 28 december 2009 @ 21:19:27 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76157423
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:51 schreef draaijer het volgende:
Een sletterig type wil je ik niet als je mijn levenspartner. blegh
Zo, ik heb 'm even voor je gecorrigeerd
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:58 schreef TheMercenary9 het volgende:
ok tx, dacht even dat we niet meer op dezelfde golflengte zaten....
Jawel hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')