Nu alleen wat meer ontopic aub.quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Bellona het volgende:
Waarom zijn vrouwen die zich sletterig gedragen populair? Is het omdat deze vrouwen/meisjes graag veel van zichzelf willen laten zien (ook op internet bijvoorbeeld veel foto’s van hun zelf plaatsen) en niet vies zijn van seks. Ze hebben het vaak over seks. Ze vragen ook vaak aandacht van mannen en mannen geven ze het graag.
Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is? Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen? Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Hoe gewaagder en sexyer een vrouw danst hoe meer mannen om haar heen staan. Je bent leuker dan andere vrouwen als alle mannen je willen is de gedachtegang.
Vrouwen kunnen niet negatief tegen ze zijn en als ze het zijn dan wordt er meteen gezegd dat ze jaloers zijn. Het kan toch ook zijn dat ze walgen van sletterig/kijk mij gedrag? Het lijkt wel een ideaal, als je zo bent, sta je boven iedereen en als je er wat van zegt ben je jaloers of een homo, kortzichtig?
Mannen die ze verdedigen, willen zij deze vrouwen als vriendin en vrouw? Omdat ze begeerd zijn door veel mannen? Willen mannen een vrouw die met veel mannen naar bed is geweest? Ze hebben meer ervaring? Een vrouw die niet kan leven zonder aandacht van veel mannen?
En ze zijn er trots op om bitch of hoer genoemd te worden.
Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:45 schreef Seven. het volgende:
Het komt er op neer dat mensen uit mijn kamp gewoon gelijk hebben. De rest en alle gelovige mensen niet. Ik vind het geen deel twee waard als Matthijs het weer gaat verzieken dus iemand anders opent 'm maar als hij/zij/God dat nodig acht.
het is denk ik hetzelfde gedrag als wanneer een man aangeeft een gewild meisje niet aantrekkelijk te vinden dat ie dan voor homo uitgemaakt word. Niks om je druk om te maken dusquote:Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef Bellona het volgende:
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef Suisse het volgende:
Wat lult iedereen dan schijnheilig in het topic: Waarom zijn sletterige vrouwen/meisjes altijd populair? ?
Sletjes:
Omdat als een vrouw er vragen over heeft 'jaloers' is en 'onzeker'. Ze hebben echt geen idee. En als een man dat vraagt niet, dan is het sletterig vind ik niks en vind het grappig om het te lezen van dezelfde personen die gepost hebben. Hypocriet.
Ze leggen je ook woorden in de mond. Onbegrijpelijk. En het topic is dicht hoor, gelukkig!
Bijvoorbeeld:
ik vind dat de term slet inderdaad een veel te negatieve lading heeft voor wat het eigelijjk is.
Ik denk ook dat het een woord is wat vooral gebruikt word door
1) Een man, die graag met een slet naar bed wilt, maar de slet niet met hem, of
2) Een meid die superonzeker is en het niet kan hebben dat een andere meid meer (mannelijke) aandacht krijgt
verder noem ik mn vriendinnen die veel seks hebben met mannen ook sletjes, maar niet in negatieve zin, ik zie ze meer als levensgenieters.
edit: trouwens, als er een meid steeds achter mn vriend aan blijft lopen, terwijl hij al meerdere malen heeft laten merken geen interesse te hebben noem ik ook een slet, dan ben je ook gewoon irritant
![]()
Maar het valt me op dat de mannen het wel begrepen, bedankt daarvoor.
Krijg genoeg aandacht van mannen en zo genoeg dat ik niet jaloers hoef te zijn. Je kan het ook krijgen zonder het op te eisen. En als vrouwen het willen opeisen, dan vind ik dat ze lekker hun gang moeten gaan! Maar ik denk dat het wel wat zegt over hun innerlijk, ik denk dat zij juist onzeker zijn en niet de vrouwen die vragen waarom ze zich zo gedragen.
Voor mij hoeft het niet meer. Ik heb er niet echt behoefte meer aan, maar als anderen het erover willen hebben, be my guest.
Zo ja. 99,9% vd keren dat ik iemand uitscheld is het op een dergelijke manier bedoelt. Ik scheld iemand niet uit als ik kwaad ben of kwade opzet heb namelijk. Alleen als het nodig isquote:Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef Bellona het volgende:
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:08 schreef Suisse het volgende:
verder noem ik mn vriendinnen die veel seks hebben met mannen ook sletjes, maar niet in negatieve zin, ik zie ze meer als levensgenieters.
afgunst/concurrentie/jaloezie, of gewoon omdat ze haar spelletje doorhebben en haar oprecht irritant vinden?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef Some-Lady het volgende:
Maar ik vraag me nog steeds af wat die andere vrouwen dan zo irritant vinden aan een meisje dat zich dan sletterig gedraagt (maakt in deze niet uit of ze dat ook echt is of niet)
Ik denk dat mannen juist denken dat het inderdaad een makkelijke vangst is. Maar dat het in de werkelijkheid toch wel moeilijker is. Dan gaat dit niet op.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef Suphomes het volgende:
Omdat ze weten wat ze willen en er niet eindeloos omheen draaien.
Overstoere meisjes worden als dom en makkelijker ervaren door jongens. Meisjes met een grote bek die veel praten en die veel 'durven' zijn interessant in die zin, dat ze daardoor makkelijker te benaderen zijn. Makkelijker dan een mooi meisje dat zich behoudener voordoet. Ik denk dat dat het is. Ik weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik denk dat het zo is, omdat die vrouwen ook altijd brutaal zijn en een grote bek hebben. Althans zo zit het bijvoorbeeld bij mij op school wel in elkaar. Mannen, van de leeftijd 15/25 vinden dat altijd erg interessant en zullen sneller contact maken met zo'n meisje dan met een verlegen meisje. Overigens kan je er altijd overheen gaan als het niks wordt qua vriendschap.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 05:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Omdat ze dat wel zijn. Door hun gedrag komen ze al meer in contact met jongens. En dan is 1+1 =2
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
het is denk ik hetzelfde gedrag als wanneer een man aangeeft een gewild meisje niet aantrekkelijk te vinden dat ie dan voor homo uitgemaakt word. Niks om je druk om te maken dus
Maar ik vraag me nog steeds af wat die andere vrouwen dan zo irritant vinden aan een meisje dat zich dan sletterig gedraagt (maakt in deze niet uit of ze dat ook echt is of niet)
ik ben zelf wel redelijk zelfverzekerd, maar ik kan me wel voorstellen dat als je onzeker bent en minder aandacht krijgt dan zo;n grietje, dat je je kan irriteren. Maar dat schijnt niet zo te zijn volgens de dames die zich irriteren. Wat is dan precies wat er zo irritant aan is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |