Hoezo is de kans nihil? Veel mannen willen toch een slet pakken?quote:Is het de seks die een grote rol speelt en ze hen graag in bed willen hebben ook al weten ze dat hun kans bijna nihil is?
Jaquote:Zien mannen ze als seksobject? Geven ze daarom aandacht aan deze vrouwen?
Neequote:Is het niet zo dat te veel aandachtvragende vrouwen het doen om aandacht van mannen te krijgen om zich beter te voelen en zo zich beter te voelen tegenover andere vrouwen?
Omdat mannen ze willen palen.quote:Waarom zijn sletterige (gedragende) vrouwen populair?
Ik zie juist heel vaak lelijke slettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:17 schreef Bartaz het volgende:
Ik denk eigenlijk het laatste, ik zie namelijk nooit lelijke meisjes die sletterig zijn.
Jah klopt, daar ben ik het helemaal mee eens:quote:Op maandag 28 december 2009 00:03 schreef montier het volgende:
echt sletterig en aandachtsgeil vind ik juist een afknapper.
een vrouw die mooi gekleed is (mooi jurkje) en daarbij sensueel dans/loopt vind ik weer ubergeil.
maar ook dames in casual kleding die gewoon lekker zichzelf zijn.
en daar vergis je je nu net in... Maar dat had ik in het vorige topic ook al eens uitgelegdquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:49 schreef Silver_Shark het volgende:
omdat ze makkelijk te neuken zijn.
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met 'standaard breezer'
Mijn ervaring is dat een vrouw die zeker van zichzelf is en dat ook uitstraalt, al gauw als sletterig gezien wordt. Terwijl het vaak zo is dat ze uiterst kieskeurig is, gewoon omdat ze dat kan zijn... Veel aandacht krijgen, wil zeggen dat je kunt kiezen en niet met de eerste de beste het bed induikt. Daarnaast betekent een avondje flirten en geinen met een man ook niet per definitie dat je daarna met hem mee naar huis gaat. Maar ook dat wordt helaas vaak wel zo verwacht...
Een zelfverzekerde vrouw met uitstraling wordt door mannen vaak gezien als leuk gezelschap, door andere vrouwen als een bedreiging die vernietigd moet worden en als dat niet lukt, dan toch minimaal erdoorheen gehaald als slet
quote:Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom is water nat?
Waarom is gras groen?
Duh-vraag.
Dan wordt mijn antwoord:quote:
Dat vrouwen anderen vrouwen als slet bestempelen omdat ze een gevaar vormen zie ik inderdaad vaak genoeg. Maar zeg je hiermee dat de zelfverzekerde vrouw door de man dan niet als slet gezien wordt?quote:
Iemand die zelfverzekerd overkomt is niet sletterig, maar zal denk ik sneller arrogant overkomen. Sletterig is gewoon viesquote:
Dat zou nog best wel eens kunnen kloppenquote:Op maandag 28 december 2009 14:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dan wordt mijn antwoord:
Omdat de mannen bij die vrouwen/meisjes een hogere batskans denken te hebben.
Maar jij bent dan ook geen vrouwquote:Op maandag 28 december 2009 14:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
Iemand die zelfverzekerd overkomt is niet sletterig, maar zal denk ik sneller arrogant overkomen. Sletterig is gewoon vies
Alsof alle meisjes die zich sletterig gedragen blaaaken van het zelfvertrouwen. Ik zie het juist als een teken van onzekerheid als je jezelf te grabbel gooit in een volle discotheek. Dat zijn de vrouwen die ik sletten noem ja.quote:Op maandag 28 december 2009 15:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zou nog best wel eens kunnen kloppen
[..]
Maar jij bent dan ook geen vrouwJe wilt niet weten wie er allemaal voor slet uitgemaakt wordt door vrouwen, alleen maar omdat de persoon in kwestie geen negatief zelfbeeld heeft...
Dan verschilt jouw definitie dus van de mijne, ik had het namelijk niet over de standaard breezersquote:Op maandag 28 december 2009 15:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Alsof alle meisjes die zich sletterig gedragen blaaaken van het zelfvertrouwen. Ik zie het juist als een teken van onzekerheid als je jezelf te grabbel gooit in een volle discotheek. Dat zijn de vrouwen die ik sletten noem ja.
reageer ook nog even op mijn post als je wilquote:Op maandag 28 december 2009 15:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan verschilt jouw definitie dus van de mijne, ik had het namelijk niet over de standaard breezers
Klopt wat je zegt, maar goed, ik vind 'slet' niet per definitie negatief. En het is inderdaad 'de kans op sex' die het voor mannen aantrekkelijk maakt en voor vrouwen die niet zo zijn zo... afschuwelijk?quote:Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef TheMercenary9 het volgende:
[..]
Dat vrouwen anderen vrouwen als slet bestempelen omdat ze een gevaar vormen zie ik inderdaad vaak genoeg. Maar zeg je hiermee dat de zelfverzekerde vrouw door de man dan niet als slet gezien wordt?
De slet is en blijft populair omdat mannen haar makkelijk (denken te) kunnen neuken, of dat nu is vanwege haar sletterige uiterlijk of haar sletterige gedrag waar iedereen over spreekt.
Mooie meisjes hoeven zich helemaal niet sletterig te gedragen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:17 schreef Bartaz het volgende:
De vraag is of die populariteit door het sletterige komt, of het sletterige door de populariteit?
Ik denk eigenlijk het laatste, ik zie namelijk nooit lelijke meisjes die sletterig zijn. Het zijn de meiden die weten dat ze er leuk uitzien en daarmee reacties willen uitlokken van mannen. Meisjes die lelijk zijn zullen niet sletterig worden, want dat heeft totaal geen nut, dat lokt namelijk geen reacties uit van mannen...
Desalniettemin is dat sletterige een grote afknapper voor mij en val ik op de leuk uitizende meiden/vrouwen die niet sletterig zijn.
Dat betekent niet dat ze nooit gaan trouwen, de vraag is welke mannen nemen vrouwen die 'sletterig' zijn of geweest?quote:Op maandag 28 december 2009 14:51 schreef draaijer het volgende:
Een sletterig type wil je niet als je levenspartner. blegh
Zo, ik heb 'm even voor je gecorrigeerdquote:Op maandag 28 december 2009 14:51 schreef draaijer het volgende:
Een sletterig type wil je ik niet als je mijn levenspartner. blegh
Jawel hoorquote:Op maandag 28 december 2009 15:58 schreef TheMercenary9 het volgende:
ok tx, dacht even dat we niet meer op dezelfde golflengte zaten....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |