quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
En nog wordt ie niet gelezen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef Buschetta het volgende:
hehe, over niet al te lange tijd heb je een apart topic nodig voor de OP
Héél misschien mag je die van mij wel overnemen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:44 schreef tokko1 het volgende:
Iemand nog een goedkope MD80 over?
Lijkt me een leuk speeltje voor de wintersport...!
Btw wat hebben jullie dr voor betaald? (staat er nog iets nuttigs in die TVPtjes die jullie zo gaan posten)
Mooi!!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Jappe90 het volgende:
Zo jack heeft eindelijk gereageerd
Ik had wat info over een horloge gevraagd en nu kwam hij met een andere shop op Taobao: http://store.taobao.com/s(...)f32d12e3c09f32e1.htm .
Is dat niet zijn eigen shop ofzo iets? ik vind die horloges namelijk niet echt super, maar hij was er erg positief over, net als "vele Fok!ers", jullie ervaringen met deze horloges?
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Jappe90 het volgende:
Zo jack heeft eindelijk gereageerd
Ik had wat info over een horloge gevraagd en nu kwam hij met een andere shop op Taobao: http://store.taobao.com/s(...)f32d12e3c09f32e1.htm .
Is dat niet zijn eigen shop ofzo iets? ik vind die horloges namelijk niet echt super, maar hij was er erg positief over, net als "vele Fok!ers", jullie ervaringen met deze horloges?
Hehe beetje zijn eigen shop aanprijzen hahaquote:Op woensdag 16 december 2009 13:57 schreef Dionysiou het volgende:
http://rate.taobao.com/us(...)f32d12e3c09f32e1.htm
Verander het adresquote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef Skiet het volgende:
Lol ik ga naar dealextreme.. zit ik opeens op iemand anders ze account ofzo
[ afbeelding ]
Wil je aub van mijn account af gaan. Je wordt een beetje zwaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef Skiet het volgende:
Lol ik ga naar dealextreme.. zit ik opeens op iemand anders ze account ofzo
[ afbeelding ]
En dan BB guns binnenkrijgenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou bestellen en adres veranderen naar je eigen adres
Ik hoop dat ik m'n Jet Torch en aanstekers voor oud en nieuw hebquote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Jaaaa en daar is ligt de gele envelop met mijn Jet torch
Ik heb 2 van deze gehadquote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Ach ik heb al mijn pakketjes na 3/4weken ontvangen. En heb er verder niet zo veel last van die drukte gehad.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik m'n Jet Torch en aanstekers voor oud en nieuw heb
Ik ook, maar ik vind het toch te lang.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ach ik heb al mijn pakketjes na 3/4weken ontvangen. En heb er verder niet zo veel last van die drukte gehad.
Bijna alles waar elektronica in zit komt daar vandaanquote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net een friteuse gekocht bij de kijkshop
Kleine friteuse gezocht voor 1 pers
staat er aan de onderkant made in china
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Bijna alles waar elektronica in zit komt daar vandaan
Dat staat onder/in wel meer producten.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net een friteuse gekocht bij de kijkshop
Kleine friteuse gezocht voor 1 pers
staat er aan de onderkant made in china
Handig om het gas aan te steken in de keuken als je echt bang bent om jezelf te branden.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Vorige week kwamen er ook al veel pakketjes binnen. De postbode heeft trouwens ook nog een pakketje met waarschijnlijk een voetbalshirt proberen af te leveren, maar er was niemand thuis.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Tandaozhi het volgende:
Volgens mij is er gister/vandaag gewoon een vliegtuig richting NL gegaan van HKpostIedereen krijgt in 1 keer pakketjes binnen
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Als iemand weer eens een OP maakt wil die dan de linkjes naar de vorige delen bijwerken, want nu loopt ie t/m 39, of gewoon eruit halen want er kijkt volgens mij toch nooit iemand terug.
samengevat: tvp
Ben je een kloon van mij?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag Pakketje van FP ontvangen
- sleutelhanger (volkswagen)
- Setje Ds Pennetjes
Was op 19 November verzonden
ja we moeten jack er maar eens over inlichten, als het echt goedkoper isquote:Op woensdag 16 december 2009 17:33 schreef GoodFella275 het volgende:
Hey moeten we deze site die iemand ookal noemde hier, niet aan jack voorstellen? http://www.sentfromchina.com/explain/postal_service
het klinkt best goed.. is mijn mening dan, kijk ff zou ik zeggen!
Ik gebruik het weleensquote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Als iemand weer eens een OP maakt wil die dan de linkjes naar de vorige delen bijwerken, want nu loopt ie t/m 39, of gewoon eruit halen want er kijkt volgens mij toch nooit iemand terug.
Ikga hem vanavond een mailtje sturen met wat vragen over prijzen van producten etc (wat ik hier met jullie zal delen uiteraard) dan vraag ik hem in dat zelfde mailtje gelijk over deze site, hoe snel mailt hij ongeveer terug btw?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja we moeten jack er maar eens over inlichten, als het echt goedkoper is
scheelt het ons natuurlijk en kan hij er een voordeel mee doen!
iemand die nog contact heeft met jack en het hem dit door kan geven?
anders wil ik het er wel met hem over hebben; maar hij schijnt erg druk te zijn
dus wil hem verder ook niet stressen met extra mails
Doe dat anders zelf even. Iedereen kan de OP aanpassen, zelfs gasten.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Serieus? Ik heb inmiddels al een heel aantal rolaxen ontvangen die stuk voor stuk super lopen! Gemiddeld genomen lopen ze een halve minuut per dag verkeerd. Voor opwindhorloges is dat al mooi, voor deze prijs helemaalquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef vinylhits het volgende:
Heb inmiddels al redelijk wat orders geplaatst bij de chinese webshops maar heb de laatste tijd 2 horloges gekocht. Een rolox submarlini en een kasio. De kasio is ong 1 -2 uur per dag achter! En de rolox ong 20min! En die titaffy is ook niet echt snel..![]()
Denk binnenkort ff met Jack mailen
Veda danst altijd even in zijn g-string voor zijn horlogesquote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef veda het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb inmiddels al een heel aantal rolaxen ontvangen die stuk voor stuk super lopen! Gemiddeld genomen lopen ze een halve minuut per dag verkeerd. Voor opwindhorloges is dat al mooi, voor deze prijs helemaal
edit: Heb je ze wel eerst opgewonden?
Niets, een beetje zoals jij dus, ademen, plek innemenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef flexoo het volgende:
[..]
en wat is daar het praktisch nut van?
Nu nog goeie imitatie controllers zien te scoren ergens..quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:40 schreef gers het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30469
AWESOME
Zoek gewoon op ebay/marktplaats voor originele of wachten tot queensdayquote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nu nog goeie imitatie controllers zien te scoren ergens..
Filmpje? Vinden we alleemaal leuk hieroquote:Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Vandaag 2 200mw lasers van BG ontvangen. Geen aansteker meer nodig...
Zo'n Ferrari flashing keychain van Jack erbij hangen en dan komen ze uit zichzelf zodat je ze kan filmenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef Joene94 het volgende:
Hier ook een pakje binnen:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26300
Ziet in een leuk klein doosje, met handleiding in "Chinees" Engels.
Zal morgen een aantal filmpjes maken met licht erbij, nu 's avonds was het beeld aardig te doen maar nog niet dat je zegt geweldig. Voor het geld: prima aankoop!
Ja.... Hoe vaak wind jij die dingen op dan??? Ik bijna dagelijks. Maar die casio is toch echt te veel soms wel 2 uur per dag achter (en die is zover ik weet gewoon op baterij)quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef veda het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Ik heb inmiddels al een heel aantal rolaxen ontvangen die stuk voor stuk super lopen! Gemiddeld genomen lopen ze een halve minuut per dag verkeerd. Voor opwindhorloges is dat al mooi, voor deze prijs helemaal
edit: Heb je ze wel eerst opgewonden?
En? Werkt dat nou?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik heb ongelofelijk maar waar een pakje binnen.
Het was iets waarvan ik totaal vergeten was dat ik het ooit had besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4360 en 2 paar oorbellen.
Idd, anders komt dr voor de kerst ook ff eentje deze kant op!quote:
Dan is dat het probleem. Jij windt een horloge op welke op batterijen loopt. Dat hoeft niet. De batterij zorgt al voor genoeg energie om het horloge goed op te laten lopen. Slotje.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Ja.... Hoe vaak wind jij die dingen op dan??? Ik bijna dagelijks. Maar die casio is toch echt te veel soms wel 2 uur per dag achter (en die is zover ik weet gewoon op baterij)
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dan is dat het probleem. Jij windt een horloge op welke op batterijen loopt. Dat hoeft niet. De batterij zorgt al voor genoeg energie om het horloge goed op te laten lopen. Slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er mensen zijn die dat geloven.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik heb ongelofelijk maar waar een pakje binnen.
Het was iets waarvan ik totaal vergeten was dat ik het ooit had besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4360 en 2 paar oorbellen.
Je moet er wel bij trainen. Maar het heeft wel degelijk een effectquote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die dat geloven.
Heb je vast teveel betaald voor je rol dat ze dat er gratis bij doenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Luman het volgende:
Veeeet.
Vandaag m'n 100K rol binnen,
En 2 pakjes nitraten die ik niet had besteld!
Stoer man, geen problemen met de douane verder?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Luman het volgende:
Veeeet.
Vandaag m'n 100K rol binnen,
En 2 pakjes nitraten die ik niet had besteld!
Een mooie sixpack met bitchtits omdat de rest niet "geschokt" wordtquote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ga gewoon sporten joh, dat luie gedoe met die rotzooi altijd.
Hangt van het klokje af. Sommigen van Jack (de goedkopen) moet je wel opwinden, maar de duurdere die winden zich zelf op door beweging. Die heb ik alleen de eerste keer wat opgewonden.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Ja.... Hoe vaak wind jij die dingen op dan??? Ik bijna dagelijks. Maar die casio is toch echt te veel soms wel 2 uur per dag achter (en die is zover ik weet gewoon op baterij)
Veda blijft bezig met die horloges van Jackquote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef veda het volgende:
[..]
Hangt van het klokje af. Sommigen van Jack (de goedkopen) moet je wel opwinden, maar de duurdere die winden zich zelf op door beweging. Die heb ik alleen de eerste keer wat opgewonden.
http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.prquote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef Fresh_Prince het volgende:
heey leute... hoe werk dealperfect nu eig? Kan iemand dat ff uitleggen please
die rolax kostte 20euro en die kasio rond de 40euro....quote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef veda het volgende:
[..]
Hangt van het klokje af. Sommigen van Jack (de goedkopen) moet je wel opwinden, maar de duurdere die winden zich zelf op door beweging. Die heb ik alleen de eerste keer wat opgewonden.
quote:Op donderdag 17 december 2009 03:55 schreef nachtdier3 het volgende:
Jacks aankopen op taobao: best aardig om te zien wat ie moet kopen voor anderen!
http://rate.taobao.com/us(...)-pc|200.htm#RateType
quote:
Hahahaha, wat een bosgoochemquote:
Jesse van der Veldequote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef Fresh_Prince het volgende:
heey leute... hoe werk dealperfect nu eig? Kan iemand dat ff uitleggen please
Prima!quote:
Tja 1000 orders over 6 maanden, vindt je dat nu werkelijk dikke business?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:07 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ok als er nu nog mensen zijn die medelijden hebben met Jack en gaan huilen als ik mijn geld terughaal als ik een order niet ontvang en klagen wanneer we korting vragen bij bepaalde producten..
Dit laat maar weer zien hoe groot zijn business aan het worden is. Ik weet dat hij meerdere TB accounts heeft waar hij op aankoopt.
Ik vraag me al tijden af wie nu een Wasio haalt voor 40 euro terwijl je voor 40 euro een echte kunt hebben. Leg eens uitquote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef vinylhits het volgende:
[..]
die rolax kostte 20euro en die kasio rond de 40euro....
Maarjah..... Zal nog wel paar keer mailen
Kasio heeft ook in NL goedkope en heel dure modellen. Als je een dergelijk duur model wilt...quote:Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef monkeybrain het volgende:
Ik vraag me al tijden af wie nu een Wasio haalt voor 40 euro terwijl je voor 40 euro een echte kunt hebben. Leg eens uit![]()
Was dat een order van Jack, of van ebay? Van ebay heb ik ook weleens dozen gehad.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:51 schreef Mirjam het volgende:
da's toevallig, ik zit hier te lezen en prompt staat de postbode voor de deur.
m'n item zat in een doosjeniet in zo'n gele envelop. da's ook voor het eerst.
Jij en ik weten beide de exacte bedragen niet. Wat ik wel weet is dat hij meerdere TB accounts heeft (minstens 2) en een goedlopende webshop. Jij gaat hier voor het gemak weer even uit van 5000 euro. Maar ik ken op FOK zat mensen die producten van een flink hogere prijsklasse gekocht hebben en dus ook een zeker weten hogere winst per product. Ik heb het ook helemaal niet over een ferrari rijden, gewoon over een zeer goede business. Als mensen dat nog steeds willen ontkennenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Tja 1000 orders over 6 maanden, vindt je dat nu werkelijk dikke business?
Even snel scrollen levert veel 2 a 10 euro producten opZo'n beetje 15/20% winstmarge, 5000 euro bij elkaar?
Medelijden hoef je zeker niet te hebben maar voorlopig heeft Jack echt geen Ferrari
[..]
Ik vraag me al tijden af wie nu een Wasio haalt voor 40 euro terwijl je voor 40 euro een echte kunt hebben. Leg eens uit![]()
van jackquote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef veda het volgende:
[..]
Was dat een order van Jack, of van ebay? Van ebay heb ik ook weleens dozen gehad.
Ik heb er nog 1 van 11 december van TT en 1 van 12 december van Jackquote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Skiet het volgende:
Bah ik heb een trackingnummer gekregen van een seller op TT en ik heb nog steeds geen update status. Nergens nog een teken van leven van me pakketje.
Shipped 2009-12-14 14:08:25
Kan 3 dagen duren, dus ik wacht nog even af.
Lange tenenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij en ik weten beide de exacte bedragen niet. Wat ik wel weet is dat hij meerdere TB accounts heeft (minstens 2) en een goedlopende webshop. Jij gaat hier voor het gemak weer even uit van 5000 euro. Maar ik ken op FOK zat mensen die producten van een flink hogere prijsklasse gekocht hebben en dus ook een zeker weten hogere winst per product. Ik heb het ook helemaal niet over een ferrari rijden, gewoon over een zeer goede business. Als mensen dat nog steeds willen ontkennen![]()
En we hebben het over een Chinees, niet over een Nederlander werkzaam in Nederland.
Even voor de grap... eerste regel is NL en tweede China
$40,500 GDP per capita
$6,000 GDP per capita
Maar op Ebay kosten die horloges 50% van de Nederlandse prijs. Ik heb het dus over een 90/100 euro Kasio die je voor 40/50 euro koopt. Als je zo'n frogdiver wilt hebben tja, dan ga je flink betalen. Alleen zijn de frogdiver Wasio's van zo'n slechte kwaliteit en lijken totaal niet echt. Super zonde dusquote:Op donderdag 17 december 2009 11:50 schreef veda het volgende:
[..]
Kasio heeft ook in NL goedkope en heel dure modellen. Als je een dergelijk duur model wilt...
Ik zou nooit voor 100 euro een horloge op ebay kopen. Je weet niet wat je krijgt (namaak?) en of je het krijgt. Ik vind het risico wat groot...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef monkeybrain het volgende:Maar op Ebay kosten die horloges 50% van de Nederlandse prijs. Ik heb het dus over een 90/100 euro Kasio die je voor 40/50 euro koopt. Als je zo'n frogdiver wilt hebben tja, dan ga je flink betalen. Alleen zijn de frogdiver Wasio's van zo'n slechte kwaliteit en lijken totaal niet echt. Super zonde dus
Daar heb je tegenwoordig een paypal kopersbescherming voorquote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef veda het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor 100 euro een horloge op ebay kopen. Je weet niet wat je krijgt (namaak?) en of je het krijgt. Ik vind het risico wat groot...
Dat is dus niet, als je een beetje het horlogewereldje volgt, zoals watchuseek.com.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef veda het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor 100 euro een horloge op ebay kopen. Je weet niet wat je krijgt (namaak?) en of je het krijgt. Ik vind het risico wat groot...
Nieuw record!/!! Met speedpost verstuurd ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:20 schreef Tandaozhi het volgende:
Wow, hoe is het mogelijk! Ik heb gewoon een pakketje dat ik op 12 december [dus 5 dagen geleden!] heb gewonnen op Ebay nu al in de bus. Dat kan toch zowat niet? Echt top! [Waren een stel sieraden]
//Even voor de duidelijkheid: vanuit Hong Kong dus, en met HKPost verstuurd!![]()
Jezus, wat moet je daar nou weer mee, in de kerstboom hangen?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:57 schreef veda het volgende:
Zojuist voor 12,50 100 meter netwerkkabel gekocht op ebay
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:31 schreef Semmm het volgende:
[..]
Jezus, wat moet je daar nou weer mee, in de kerstboom hangen?
Ethernet-boom met LEDlichtjesquote:Op donderdag 17 december 2009 15:31 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee ik nietquote:Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef monkeybrain het volgende:
Horloge homo mode![]()
Ik heb net mijn langines ontvangen van budget, op zich een leuk ding.
Helaas WEER rotzooi op de wijzerplaat net zoals bij de Kalvin GrootEen soort zwart stukje rotzooi bij de 10
Zullen we maar weer eens openmaken om te reinigen.
Je kunt het makkelijk dragen zonder dat iemand iets merkt, geen super duur merk en geen chrono![]()
Het bandje is wel zo'n typisch Chinees ding, glanzend "leder"Maar goed, voor 6 dollar eis ik wel teveel
![]()
Had Semmm of Skiet deze ook niet besteld? Heb je hem al binnen?
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-5982.html
wanneer besteld en wanneer verzonden?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Bij de Action op de nieuwe spullen paginaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee ik nietmaar hij is beter dan die CK
dingen
![]()
Iemand al mooie leren handschoenen op taobao gevonden?:P
Wat was het bedrag? Want pas boven de zoveel dollar krijg je een tracking nummer. Als je 27 november besteld hebt, dan denk ik dat je net voor of na de kerst het ontvangt. Maar dat weet je nooit zeker uit Chinaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef tjoektjoek het volgende:
[..]
wanneer besteld en wanneer verzonden?
Ik heb de 26e van November een order gedaan voor 2x gun shaped jet torch lighter en een screenprotector voor mijn e71 + een oplaadkabel naar usb
Maar sinds 27 november heb ik wel een invoice number maar nog geen tracking number.
Niet dat ik haast heb, als ik maar mijn screenprotector krijg voordat ik over 2 jaar een ander toestel mag kiezen
Dat was ik inderdaad. Dat horloge is opzich prima, loopt goed qua tijd. Alleen wat jij zegt, het bandje is gewoon jammer. Maar kan er altijd een echt leren bandje op laten zetten natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef monkeybrain het volgende:
Horloge homo mode![]()
Helaas WEER rotzooi op de wijzerplaat net zoals bij de Kalvin GrootEen soort zwart stukje rotzooi bij de 10
Je kunt het makkelijk dragen zonder dat iemand iets merkt, geen super duur merk en geen chrono![]()
Het bandje is wel zo'n typisch Chinees ding, glanzend "leder"Maar goed, voor 6 dollar eis ik wel teveel
gewoon netjes voor de prijs
Bij de computerwinkel om de hoek is 10 meter duurderquote:Op donderdag 17 december 2009 15:31 schreef Semmm het volgende:
het bedrag was $11,58quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat was het bedrag? Want pas boven de zoveel dollar krijg je een tracking nummer. Als je 27 november besteld hebt, dan denk ik dat je net voor of na de kerst het ontvangt. Maar dat weet je nooit zeker uit China
Bij $15 of hoger krijg je een Tracking Codequote:Op donderdag 17 december 2009 17:44 schreef tjoektjoek het volgende:
[..]
het bedrag was $11,58
Maar ik ben benieuwd wanneer ik het krijg. En ik ben al helemaal benieuwd met de douane. OK, het is gewoon een aansteker maar het ziet er toch echt uit als een gun, althans als ik de product foto's mag geloven
Ik heb even de Kelvin Groot bandje erop gezet, stukken beter.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad. Dat horloge is opzich prima, loopt goed qua tijd. Alleen wat jij zegt, het bandje is gewoon jammer. Maar kan er altijd een echt leren bandje op laten zetten natuurlijk.
Denk je dat je ze allemaal krijgt?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
oke heb net bij fp 100 producten besteld voor 1 dollar inc shipping
http://yfrog.com/4jafbeelding11p
zie foto na de link. Oke het product zuigt maar haloohoo ies bijna graties
Had iemand dat niet ook gedaan met die sevenchannel aanbiedingen? Zijn die ooit aangekomen? Mijn sevenchannel ipod dinges is wel al binnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
21/11/2009 Package Shippedquote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef tjoektjoek het volgende:
[..]
wanneer besteld en wanneer verzonden?
Ik heb de 26e van November een order gedaan voor 2x gun shaped jet torch lighter en een screenprotector voor mijn e71 + een oplaadkabel naar usb
Maar sinds 27 november heb ik wel een invoice number maar nog geen tracking number.
Niet dat ik haast heb, als ik maar mijn screenprotector krijg voordat ik over 2 jaar een ander toestel mag kiezen
Volgens mij wordt dan tijdelijk je rekening bevrorenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:19 schreef Tandaozhi het volgende:
Weet iemand hier of, als je een Paypal geschil open hebt staan, dat je dan in 1 keer geen directe betalingen meer kan doen? Eerst verwerkte Ebay mijn betalingen meteen via Paypal, maar nu [na het openen van wat geschillen met een verkoper], staat er bij m'n betalingen die ik zojuist heb gedaan een zandloper. Dat is me nog nooit overkomen, dus vandaar dat ik het hier even aan de ervaringsdeskundigen vraag
//En voor de goede orde, ik heb het geschil geopend.
Hoe doe je dat??quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
Kun je jullie bevindingen posten als 'ie binnen is? Ben er namelijk wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:31 schreef tjoektjoek het volgende:
Ik heb trouwens bij Chinavasion de samurai led watch gekocht.
Die kasio wind ik nooit op en loopt ie 2 uur achter?!!!quote:
Aangenomen dat die kasio een batterij heeft dan zou die gewoon 100% perfect moeten lopen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Die kasio wind ik nooit op en loopt ie 2 uur achter?!!!
Maar die rolax hoef ik dus niet op te winden?
De paypal knop bij de shoppingcart doet het (bij mij) niet. Zowel met IE als Firefox.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Jeffrey_San het volgende:
FP. Heeft nu iets anders voor 1 Cent:
http://focalprice.com/CA059X/USB_20_to_PS2_PS_2_Convertor.html
Uhu, gister ééntje binnengekregen ipv 200 en een mooie buttonquote:Op donderdag 17 december 2009 18:08 schreef veda het volgende:
[..]
Had iemand dat niet ook gedaan met die sevenchannel aanbiedingen? Zijn die ooit aangekomen? Mijn sevenchannel ipod dinges is wel al binnen.
Heb hem ook, bandje glimt inderdaad té erg.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef monkeybrain het volgende:
Horloge homo mode![]()
gewoon netjes voor de prijs
Is goed. ik ken nog 3 anderen die er 1 willen hebben maar allemaal wachten tot ik die van mij en mijn broer binnen heb.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kun je jullie bevindingen posten als 'ie binnen is? Ben er namelijk wel benieuwd naar.
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef veda het volgende:
[..]
Aangenomen dat die kasio een batterij heeft dan zou die gewoon 100% perfect moeten lopen.
Mijn ervaring is dat de rolaxen van 10-15 euro wat hulp nodig hebben (dat je ze moet opwinden) maar de duurderen zouden zichzelf moeten opwinden, mits je ze draagt. Loopt hij dan nog 20 minuten verkeerd moet je er idd even achteraan mailen (ongeveer een minuut per dag verkeerd is wel normaal).
Maar ik dacht dat je er al achteraan had gemaild? Daarmee ben je niks opgeschoten?
Ik moet wat horloges betreft oppassen wat ik zeg hier, maar volgens mij lopen ook nederlandse opwindhorloges verre van perfect.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Voor goedkope China rommel horloges is een minuut per dag misschien normaal, maar echt niet dat een horloge uit NL dat gaat doen.
Haha, betaalt ie 1 dollar voor een product van 0,01 dollarquote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
100 meter is niet veel hoor, ik heb hier een rol van 500 meter staan standaard...quote:Op donderdag 17 december 2009 15:31 schreef Semmm het volgende:
[..]
Handelaar..quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
O, jij gaat er mee bungeejumpen? Grote kans dat ie breektquote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
100 meter is niet veel hoor, ik heb hier een rol van 500 meter staan standaard...
Lol ik weet niet waar jij vanaf wilt springen als je met een touw van 500 meter wilt bungeejumpenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef Semmm het volgende:
[..]
O, jij gaat er mee bungeejumpen? Grote kans dat ie breekt
Ik ben trots op Nederland en hoe goed wij zijn in onze talen. Daar kan een puisterige puber die snel even een bericht plaatst om iets te weten te komen echt niks aan veranderen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef neo2000 het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)1855~threadid.492570
Wederom een fijn voorbeeld van hoe dom wij in het buitenland over kunnen komen. Ik weet niet, maar in mijn tijd kregen we al op de basisschool Engels. Hoe veel jaar moet iemand Engelse les krijgen voordat ie in staat is een beetje normale zinsconstructies te maken?
En hoe komen zulke gasten er in godsnaam bij om op een Chinees forum Engelse vragen te gaan stellen.. Is het ECHT zo erg dat wij alles het liefst gratis hebben en onszelf zo graag publiekelijk voor lul zetten voor een koopje uit het buitenland?Echt, kan iemand het mij uitleggen? Het zijn echt voornamelijk Nederlanders die zo dom overkomen.. (ja, en wat Brazilianen op de DX forums, maar daar MAG je niets verwachten gezien het onderwijs systeem in dat land - t'is in ieder geval minder dan hier..)
Van de aardequote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol ik weet niet waar jij vanaf wilt springen als je met een touw van 500 meter wilt bungeejumpen
Mijn post!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef neo2000 het volgende:
Wederom een fijn voorbeeld van hoe dom wij in het buitenland over kunnen komen. Ik weet niet, maar in mijn tijd kregen we al op de basisschool Engels. Hoe veel jaar moet iemand Engelse les krijgen voordat ie in staat is een beetje normale zinsconstructies te maken?
En hoe komen zulke gasten er in godsnaam bij om op een Chinees forum Engelse vragen te gaan stellen.. Is het ECHT zo erg dat wij alles het liefst gratis hebben en onszelf zo graag publiekelijk voor lul zetten voor een koopje uit het buitenland?Echt, kan iemand het mij uitleggen? Het zijn echt voornamelijk Nederlanders die zo dom overkomen.. (ja, en wat Brazilianen op de DX forums, maar daar MAG je niets verwachten gezien het onderwijs systeem in dat land - t'is in ieder geval minder dan hier..)
Drivekeyquote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mijn post!![]()
Ik ga overigens eens opzoek naar Wii accessoires.
Dat weet ik nog niet. Is de garantie dan weg eigenlijk?quote:
Softmod + extern hddtje werkt hier perféctquote:
Zal me er binnenkort is in verdiepen.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Softmod + extern hddtje werkt hier perféct![]()
Dus Extern Hddtje kopen in Chiea!
(Btw heeft iemand nog MD80 over, of weet 'm @ chinese site voor 15 dollar?)
Kijk hier eens voor die camera. Gewoon je max bod op 15 dollar zetten en wie weet!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Softmod + extern hddtje werkt hier perféct![]()
Dus Extern Hddtje kopen in Chiea!
(Btw heeft iemand nog MD80 over, of weet 'm @ chinese site voor 15 dollar?)
Haha, ben je levensmoe ofzo? Dat ga je echt niet overleven in de kroeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Grav1ty het volgende:
Net even gemaild om te vragen wat dit moet kosten.
Leuk voor carnaval
Shaun white is leuk voor een paar daagjes.. daarna niet meer.. maar Super Mario Smash Bros Brawl BLIJFT leuk met een paar vriendnequote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Zal me er binnenkort is in verdiepen.
Ben alleen niet zo heel handig vrees ik.
* Twizu denkt terug aan die keer dat ie dacht dat ie van een TFT schermpje een beamer kon maken.![]()
Ben ook niet echt een die-hard gamer. Heb er Wii fit bij gekocht en wil Shaun White Snowboarding.
Oh, een Mario (Party) natuurlijk!![]()
Voorspelbaar +1.quote:
Zet je 's avonds die muts niet op, en alleen in je boxer erin, of even iets geniaals uitvinden zoals pc ventilator op accutje erinquote:Op donderdag 17 december 2009 22:42 schreef Twizu het volgende:
[..]
Haha, ben je levensmoe ofzo? Dat ga je echt niet overleven in de kroeg.
Gewoon tutorialtje bij de hand en een avondje heenkloten, dan moet het wel lukkenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
* Twizu denkt terug aan die keer dat ie dacht dat ie van een TFT schermpje een beamer kon maken.![]()
Ben ook niet echt een die-hard gamer. Heb er Wii fit bij gekocht en wil Shaun White Snowboarding.
Whaha, colinraap, zal wel de achterhoek zijn ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef neo2000 het volgende:
In deze prijsklasse krijg je ook gewoon een Chinees ding in Nederland. Als je überhaupt iets voor 10 euro kunt vinden.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Voor goedkope China rommel horloges is een minuut per dag misschien normaal, maar echt niet dat een horloge uit NL dat gaat doen.
Een van der Klaauw welquote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef veda het volgende:
[..]
Ik moet wat horloges betreft oppassen wat ik zeg hier, maar volgens mij lopen ook nederlandse opwindhorloges verre van perfect.
Niet durvenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef eQuaL het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een HD willen kopen voor mijn Xbox. Hier in NL is een legale HD (120gb) 130 euro.
Op DX staat er nu een van 250gb voor 75 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827
Ik wil hem eigenlijk wel kopen, maar ik durf niet echt, toch best groot bedrag
Wat zouden jullie ervan denken? Er staat maar 1 review bij...
Je hebt toch niet die vergrootglazen van Ebay aangeschaft?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaha, colinraap, zal wel de achterhoek zijn ofzo.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mijn post!![]()
Ik ga overigens eens opzoek naar Wii accessoires.
Huh? Je had zo'n overheadprojector nodig (die hadden we toevallig nog staanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je hebt toch niet die vergrootglazen van Ebay aangeschaft?
Jaren terug waren er vergrootglazen pakketten te koop waarmee je zo'n projector kon bouwen met een tft schermpje. Superscherp resultaat en voorbeeldfoto'squote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
Huh? Je had zo'n overheadprojector nodig (die hadden we toevallig nog staan). TFT scherm ligt ondertussen op de vuilnisbelt.
Vergeet je www. niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef robbey het volgende:
Komen jullie ook niet op focalprice?
weer 30 paar uche uchsquote:Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef revpolen het volgende:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post![]()
3 pakketten voor me van tradetang
Als je hem sneller wilt hebben gewoon even op samenkopen.net eentje bestellenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef eQuaL het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een HD willen kopen voor mijn Xbox. Hier in NL is een legale HD (120gb) 130 euro.
Op DX staat er nu een van 250gb voor 75 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827
Ik wil hem eigenlijk wel kopen, maar ik durf niet echt, toch best groot bedrag
Wat zouden jullie ervan denken? Er staat maar 1 review bij...
Touw.. Netwerkkabel. En dat gebruik je om bij mensen kabels aan te leggen voor dingen als internet enzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol ik weet niet waar jij vanaf wilt springen als je met een touw van 500 meter wilt bungeejumpen
Hier ookquote:Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef revpolen het volgende:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post![]()
Da's vaag, met safari doet ie het dan nog niet maar met firefox welquote:
Wat zat er in?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef revpolen het volgende:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post![]()
Idd je kan beter zachtjes de deur forcerenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar aangezien ik niet thuis was ligt het 2 deuren verder, denk niet dat ik aan moet bellen nu nog
Dan kan je ons nu vertellen wat er in die pakjes zatquote:Op donderdag 17 december 2009 23:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb gewoon de ruit eruit geflikkerd, maar ik was weg voor ze uit bed waren
UJJ natuurlijk!quote:
Zelfs al had ik het gedaan, dan zou ik het niet kunnen zeggen (en ik was ook niet de originele aan wie dat gevraagd werd geloof ikquote:Op donderdag 17 december 2009 23:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan kan je ons nu vertellen wat er in die pakjes zat
Lijken ze zo goed, of is ze met weinig tevreden?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:35 schreef revpolen het volgende:
[..]
UJJ natuurlijk!
belde gelijk ff iemand op die sprong gat in de lucht!
ach ze wacht er pas 1,5 maand op...
Blijken ze te klein te zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 23:35 schreef revpolen het volgende:
[..]
UJJ natuurlijk!
belde gelijk ff iemand op die sprong gat in de lucht!
ach ze wacht er pas 1,5 maand op...
zou zomaar kunnen...quote:
echt GEEN idee!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lijken ze zo goed, of is ze met weinig tevreden?
eerst uitpakkenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
weer 30 paar uche uchs![]()
Vertel ons wat zat er in![]()
trouwens 21:55 ding dong en dan pas 22:55 posten op fok
Welk model in welke kleur? Dan weten we het zoquote:Op donderdag 17 december 2009 23:47 schreef revpolen het volgende:
[..]
echt GEEN idee!
heb op de site van jack zitten kijken.. DP
daar waren ze 100$ en hadden ze een grijs labeltje
deze zijn van tradetang voor 90$ en hebben een zwart labeltje
welke is dan origineel?
Ziet er zeker niet verkeerd uit, vrij soepel allemaal, ook weer een lekker muziekje eronderquote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef Semmm het volgende:
Hier een filmpje van die mooie l-lTC van PB
http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo#p/u/1/FH_GiG6n0X8
Ziet er goed uit!
Wat een schraper ben jij zeg. Totaal niet de moeite om 99 van die kutdingen te bestellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22991quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Welk model in welke kleur? Dan weten we het zo
lekker belangrijk als ze hem wil hebben.. zij betaald toch ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:22 schreef W00fer het volgende:
Die zou ik never nooit bestellen, zeker niet voor die prijs. 103 dollar wtf. Ze moeten er wel heel erg op lijken wil ik dat overmaken aan onze Chinese vrienden. Zij kopen de stof in per rol van 100 meter.
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef robbey het volgende:
[..]
Als je hem sneller wilt hebben gewoon even op samenkopen.net eentje bestellen
Kleur bestaat niet bij Uggs, binnenkleur is anders en het label is ook duidelijk nep volgens mij. Ofwel, lachertje als je die ziet lopen op straatquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:18 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22991
Niet op de website, maar misschien is het wel gewoon een ouder model. Daarnaast moet je niet vergeten geen echte merken te noemen, ook niet als je het over de echte hebt want dan slaat het UJJS ook nergens op natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Kleur bestaat niet bij UJJS, binnenkleur is anders en het label is ook duidelijk nep volgens mij. Ofwel, lachertje als je die ziet lopen op straatSorry.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
Niet op de website == niet bestaand. Dat is simpel bij echte ujjsquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Niet op de website, maar misschien is het wel gewoon een ouder model. Daarnaast moet je niet vergeten geen echte merken te noemen, ook niet als je het over de echte hebt want dan slaat het UJJS ook nergens op natuurlijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef Zapper het volgende:
http://www.focalprice.com(...)inter_Pen_Black.html
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Precies!
HHAHAHij heeft er 45 euro voor gedokt
Kan ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dat zei die alleen maar zodat jij hem er 45 euro voor zou geven
idd... royal sadnessquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:17 schreef Starman89 het volgende:
[..]
![]()
Staat toch echt duidelijk bij dat het max. 1 per klant is (staat zelfs een melding van bovenin je scherm) en bovendien bij minimale besteding van $0,99.
Hey welke ipohne koptelefoontjes heb jij besteld? die goede zegmaar die origineel lijken..quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef lj_lightning het volgende:
Ik bestel bij DX altijd mijn koptelefoontjes voor mijn iPhone, paar maanden geleden had ik 2 setjes besteld die waren echt exact hetzelfde als de originele, dit was te zien door het knopje wat op het snoer zit, deze heeft heeft 2 helften en daartussen een donkerdere kleur grijs. Nu heb ik ze opnieuw besteld (zelfde SKU) maar deze zijn gaarDit knopje is uit 1 stuk, van echt DealExtreme plastic (glad slecht afgewerkt plastic) Deze klikken ook slecht en klinken zuur
)
Maar er staan meerdere oordopjes op DX...Heeft iemand ervaring met welke goed overeenkomen?
Ik had SKU 14472 besteld. Deze zijn dus niet goed.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:30 schreef mickeyD het volgende:
nachtfilmpje MD80
http://www.nogff.nl/SUNP0008.AVI
(werkt t best met winamp gezien t een avi is)
(en als je geen beeld hebt, maar wel geluid: ff de nieuwste K-lite downloaden)
MickeyD fluitend in de autoquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Skiet het volgende:
Heb een zonnelader binnen van FP. Alleen schijnt de zon niet, heb hem even in de vensterbank liggen. Zal vanavond eens kijken of er wat uit te halen valt qua stroom. Gewoon een grappig ding verder. Niet groot en een aantal adapters erbij.
Ziet er goed uit @ mickeyD!
Maar hoe heb jij hem vastgezet in je auto?
Dat is Den Haag toch of niet? Ik krijg de datum niet goed met die txt file. Ik heb me MicroSD erin en dan zet ik die TAG.TXT erop. Maar de datum blijft fucked.
Wacht? wut.. doe jij hier?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Ik raak steeds meer onder de indruk van die camera!
Hij wil er ook eentje kopen en onder rokjes gaan filmen.quote:
huh? pics?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef mstr het volgende:
En ik had vandaag weer een pakketje.
Een fotostudiootje
Waren vroeger gewoon schoenen voor mannen, de surfers. Die droegen ze op et strand hield hun voeten ook gewoon op normale temperatuur niet eens warm ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:08 schreef monkeybrain het volgende:
Homo of niet, ik zou nu toch wel graag een paar UJJS willen uitproberen in de sneeuw
Ik vraag me trouwens af waarom die sloffen uit het hete Australië komen![]()
quote:Dear friend
I am very very sorry for that , but i have send them to you , please don't wrry , i will contact the post office .
Op de verzendkosten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waar moet ik op letten bij het kopen via Ebay. snap het niet zo goed
Dat de prijs niet te hoog is en of je niet nog eens extra verzendkosten moet betalen. Dus free shipping is altijd goed om naar te kijken. Soms lijkt iets heel goedkoop, maar betaal je verzendkosten erbij en is het feest wat minder. Verder zijn er honderduizend startersgidsen voor Ebay. Check een van de vele startersgidsen voor ebay.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waar moet ik op letten bij het kopen via Ebay. snap het niet zo goed
Verklaarde het lage bod net op een MD80quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat de prijs niet te hoog is en of je niet nog eens extra verzendkosten moet betalen. Dus free shipping is altijd goed om naar te kijken. Soms lijkt iets heel goedkoop, maar betaal je verzendkosten erbij en is het feest wat minder. Verder zijn er honderduizend startersgidsen voor Ebay. Check een van de vele startersgidsen voor ebay.
Belangrijk: Als een bod op 10 euro staat en jij bied 20 euro dan bied je in werkelijkheid 10,50 bijvoorbeeld. Je maximumbod is 20 euro dus als iemand nu 11 euro bied dan bied jij er direct overheen automatisch.
Pas als iemand meer dan 20 euro bied dan stopt het tegenbieden van jouw kant
ja, ziet er redelijk uit, omdat de sneeuw veel licht weerkaatst.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Skiet het volgende:
Heb een zonnelader binnen van FP. Alleen schijnt de zon niet, heb hem even in de vensterbank liggen. Zal vanavond eens kijken of er wat uit te halen valt qua stroom. Gewoon een grappig ding verder. Niet groot en een aantal adapters erbij.
Ziet er goed uit @ mickeyD!
Maar hoe heb jij hem vastgezet in je auto?
Dat is Den Haag toch of niet? Ik krijg de datum niet goed met die txt file. Ik heb me MicroSD erin en dan zet ik die TAG.TXT erop. Maar de datum blijft fucked.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Verklaarde het lage bod net op een MD80!
[..]
![]()
Dank u zeer vriendelijk!
Dus als je 20 euro bied, kunnen mensen niet zien dat je dat hebt geboden?
Dus bijv.
Het bod staat op 10, jij bied 20, en uiteindelijk word het 14.50
Dan betaal je 14.50 en geen 20?
mijn tracking nummers kloppen zelden met TTquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Skiet het volgende:
Eerste ervaring met TT is niet echt super eerlijk gezegd.. Tracking nummer werkt nog niet. Dus meteen een mail gestuurd (want na 3 dagen moet het werken en dit is dag 4). Krijg ik dit terug. Het zal mij benieuwen.
[..]
Kunst sneeuw?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:23 schreef revpolen het volgende:
Had btw voor me kerstdiner kunst sneeuw gekocht ( bij pop )
vandaag binnen gekomenalleen hebben we het niet nodig
Dingen zijn kut man. De echte schijnen dikker te zijn, met deze is openen nog best lastig. Linkje naar kunstsneeuw wil ik ook wel weten hahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag die sleutelflessenopener ontvangen
[ afbeelding ]
Echte? Bestaan er ook echte dan ja?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dingen zijn kut man. De echte schijnen dikker te zijn, met deze is openen nog best lastig. Linkje naar kunstsneeuw wil ik ook wel weten haha
Je zou er kabeltje tussen kunnen doen, zegmaar van je uitgang van je PC in de mic ingang van je controller ding. Maar omdat er van een microfoon heel weinig signaal komt en van je PC heel veel, zou je weleens wat op kunnen blazen. Echter heb ik dit weleens van mp3 speler naar laptop gedaan en dat werkte perfect.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:00 schreef mug89 het volgende:
laatste deze besteld, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21993
weet iemand of je met dat dingetje ook je pc geluid kan laten horen aan de gamers?
gewoon 2x 3.5mm aan beide kanten en dan iets afspelen op je pc zodat je xboxcontroller dat als je microfoon aanziet? dan kun je namelijk af en toe een beetje kutten op live
Die cameraatjes kan je ook op PopBuying kopen als je geen zin aan dat eBay gedoe hebtquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Ik raak steeds meer onder de indruk van die camera!
Wel nicequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:20 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die cameraatjes kan je ook op PopBuying kopen als je geen zin aan dat eBay gedoe hebt![]()
Linkjes: Zwart Groen Rood
Mooie prijs en handig voor mensen die er geen kunnen winnen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wel nice4 dollar verschil met ebay ong
Bestaat nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek een soort MD80 cam, (niet veel duurder en betere film kwaliteit) omdat ik deze in wil ga zetten in RC auto's. Met vliegtuigen is het beeld best goed, maar in een RC auto hobbelt het toch een beetje meer etc. dus dan zou ik een cam willen die een beetje beter daar op reageerd. Iemand een idee?
Die is er wel maar wij kopen graag een veel slechtere voor dezelfde prijs, je denkt toch niet dat we slim zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek een soort MD80 cam, (niet veel duurder en betere film kwaliteit) omdat ik deze in wil ga zetten in RC auto's. Met vliegtuigen is het beeld best goed, maar in een RC auto hobbelt het toch een beetje meer etc. dus dan zou ik een cam willen die een beetje beter daar op reageerd. Iemand een idee?
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben jullie ook dat 15 minuten van die MD80-opname 1GB is?
Misschien dat als je genoegen neemt met een veel groter apparaat dat ie dan beter is voor ong. dezelfde prijs.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die is er wel maar wij kopen graag een veel slechtere voor dezelfde prijs, je denkt toch niet dat we slim zijn
Beter = duurder![]()
dan moet je je fobo aanpassen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef blckbb het volgende:
En m'n mondharmonica is binnen (eindelijk! )
Filmpjequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef blckbb het volgende:
En m'n mondharmonica is binnen (eindelijk! )
Minimaal class 4 max 8 GBquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef tokko1 het volgende:
Btw, wat voor Micro SD kaartje kan dr ´t besten in z´n MD80?
bijv van: www.mymemory.com
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Filmpje
Of ik zie je morgen wel bij de Albert Heijn bij de ingang![]()
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Jeffrey_San het volgende:
Als ik iets op Ebay koop en er staat bij Gratis Verzending.
Kan het dan ook dat ik later voor de verzendkosten moet betalen ofzo??
Ik heb er zelf een 4GB class 4 Kingston in zitten, dus dit gaat wel werken lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.mymemory.co.uk(...)---Class-4-Multi-Kit
Die dusHD kaartje ofzo maakt niet uit??:P
Goeiequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef veda het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Misschien dat als je genoegen neemt met een veel groter apparaat dat ie dan beter is voor ong. dezelfde prijs.
Maar ik vond die MD80 cams al extreem goedkoop
[..]
dan moet je je fobo aanpassen!
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Filmpje
Of ik zie je morgen wel bij de Albert Heijn bij de ingang![]()
+ Gitaar á la Bob Dylan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef neo2000 het volgende:
Ik gok op mondharmonica openlucht concert geven met een omgekeerde hoed op de grond..
Heb jij geen Roemenen en Bulgaren voor de supermarkt zitten die gare muziek maken met een valse accordeon etc.?quote:
Wij wonen in een gat, waar er te weinig mensen langs de supermarkt komen om daar winst mee te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb jij geen Roemenen en Bulgaren voor de supermarkt zitten die gare muziek maken met een valse accordeon etc.?
Zo dat is snelquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef veda het volgende:
[..]
Wij wonen in een gat, waar er te weinig mensen langs de supermarkt komen om daar winst mee te maken
edit: Ik heb mijn 100 meter netwerkkabel ontvangen. Ziet er goed uit, maar de kabel is erg stevig, steviger als de gemiddelde andere netwerkkabel. Maar dat maakt niet uit, na een keer neerleggen merk je er niks meer van.
Heel soms welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb jij geen Roemenen en Bulgaren voor de supermarkt zitten die gare muziek maken met een valse accordeon etc.?
Ehhhh, NEE. als het de 26e is verzonden zou het wel snel aankomen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef tokko1 het volgende:
26e?? Haha, duurt nog wel ff![]()
Normaal is 't z'n 2/3 weken leertijd.
Maar ivm kerst is 't z'n 2/3 maanden
Mijn pakketje die vandaag binnenkwam was 24 nov. verstuurd. Dus als dat de ongeveer tijden zijn is het niet zo lang meer wachten voor je :pquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef sander-3 het volgende:
Worden de dingen die jullie bij Dealextreme hebben besteld wel gewoon geleverd?
Ik kreeg de 26e een mailtje dat mijn bestelling verstuurd was, maar ik heb nog niks gehad. Ik heb ze ook al een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.
2/3 maanden lijkt me wel erg veel. Ik ben inderdaad 2 à 3 weken gewend.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef tokko1 het volgende:
26e?? Haha, duurt nog wel ff![]()
Normaal is 't z'n 2/3 weken leertijd.
Maar ivm kerst is 't z'n 2/3 maanden
Enquote:Op donderdag 17 december 2009 23:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb gewoon de ruit eruit geflikkerd, maar ik was weg voor ze uit bed waren
Tenzij ze aangetekend zijn en je langer dan de gestelde tijd weg bent. Dan zijn ze weer terug naar Chinaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef jopiede het volgende:
Ik denk dat me buren binnenkort 5 a 8 pakketjes gaan ontvangen als ik op vakantie ben
Ah thanks, en volume heel zachtjes en dan steeds opvoeren, is dat een optie? of is het gewoon het idee alleen al wat er veel singaal inkomtquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef veda het volgende:
[..]
Je zou er kabeltje tussen kunnen doen, zegmaar van je uitgang van je PC in de mic ingang van je controller ding. Maar omdat er van een microfoon heel weinig signaal komt en van je PC heel veel, zou je weleens wat op kunnen blazen. Echter heb ik dit weleens van mp3 speler naar laptop gedaan en dat werkte perfect.
Maar niet op een Engelstalig forum, dus dan doet het niet zo'n auw aan de ogen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef blckbb het volgende:
^ post 6000
En nog in slecht Nederlands ook
Ik zou dan de echte md80 kopen die met stalen behuizing.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ebay?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:49 schreef robbey het volgende:
Ik kreeg gisteren een brief van UPS of ik ff 17,50 invoerrechen wil betalen voor mijn MD80![]()
Is heb er maar $14 voor betaald. Ik denk dat ik ze eens ga bellen...
Deze vind ik wel mooi, ik ben nog steeds aan het nadenken over welke broek en trui ik ga bestellen maar deze riem is zeker:quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:10 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik zou dan de echte md80 kopen die met stalen behuizing.
En heeft iemand nog een mooie riem van TB gezien/gekocht?
UPS?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:49 schreef robbey het volgende:
Ik kreeg gisteren een brief van UPS of ik ff 17,50 invoerrechen wil betalen voor mijn MD80![]()
Is heb er maar $14 voor betaald. Ik denk dat ik ze eens ga bellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |