abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 12:40:12 #1
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75683841
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

woensdag 16 december 2009 @ 12:42:42 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_75683920
hehe, over niet al te lange tijd heb je een apart topic nodig voor de OP
  woensdag 16 december 2009 @ 12:44:58 #3
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75684003
Iemand nog een goedkope MD80 over?
Lijkt me een leuk speeltje voor de wintersport...!
Btw wat hebben jullie dr voor betaald? (staat er nog iets nuttigs in die TVPtjes die jullie zo gaan posten )
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_75684361
Is een telefoon van Chinese kwaliteit, zonder garantie, geen 3GS, geen UMTS, matige camera voor ¤50,- niet beetje overdreven?
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef Buschetta het volgende:
hehe, over niet al te lange tijd heb je een apart topic nodig voor de OP
En nog wordt ie niet gelezen.

Ik zag een helicopter op DealExtreme, dat is wel mooi speelgoed.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:54:29 #5
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75684362
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:44 schreef tokko1 het volgende:
Iemand nog een goedkope MD80 over?
Lijkt me een leuk speeltje voor de wintersport...!
Btw wat hebben jullie dr voor betaald? (staat er nog iets nuttigs in die TVPtjes die jullie zo gaan posten )
Héél misschien mag je die van mij wel overnemen.

Ik snap er niks van en hij wil niet en mijn laptop herkent 'm niet? (Of mijn micro SD kaartje is crap, heeft ook in mijn phone gezeten). De lampjes enz. branden wel, dus volgens mij werkt hij wel prima.

Wat heb je er voor over?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  Boks-Chick woensdag 16 december 2009 @ 12:58:05 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75684486
Oeh een nieuwe
lolwut
pi_75684550
pvt maar dan andersom
pi_75684738
Zo jack heeft eindelijk gereageerd

Ik had wat info over een horloge gevraagd en nu kwam hij met een andere shop op Taobao: http://store.taobao.com/s(...)f32d12e3c09f32e1.htm .

Is dat niet zijn eigen shop ofzo iets ? ik vind die horloges namelijk niet echt super, maar hij was er erg positief over, net als "vele Fok!ers", jullie ervaringen met deze horloges?
pi_75684792
Je kunt ook gewoon Rachel e-mailen, die reageert supersnel.
En me likey a lot of fuckers
  woensdag 16 december 2009 @ 13:19:38 #10
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_75685306
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Jappe90 het volgende:

Ik had wat info over een horloge gevraagd en nu kwam hij met een andere shop op Taobao: http://store.taobao.com/s(...)f32d12e3c09f32e1.htm .

Is dat niet zijn eigen shop ofzo iets ? ik vind die horloges namelijk niet echt super, maar hij was er erg positief over, net als "vele Fok!ers", jullie ervaringen met deze horloges?
Mooi!!

Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_75685462
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Jappe90 het volgende:

Zou me niks verbazen. Winkel lijkt me nog niet heel lang online gezien de waarderingen..
pi_75686906
Zojuist een pakje binnengekregen, besteld op 5 november. 2 lasertjes met 100 batterijtjes. Bijna 1.5 maand over gedaan
  woensdag 16 december 2009 @ 13:57:39 #13
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75686919
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75687356
quote:
Hehe beetje zijn eigen shop aanprijzen haha

Btw, iemand ervaring met Taobaonow.com?
pi_75687540
Lol ik ga naar dealextreme.. zit ik opeens op iemand anders ze account ofzo

woensdag 16 december 2009 @ 14:21:29 #16
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75687894
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef Skiet het volgende:

[ afbeelding ]
Verander het adres
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 16 december 2009 @ 14:25:20 #17
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75688064
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef Skiet het volgende:

[ afbeelding ]
Wil je aub van mijn account af gaan. Je wordt een beetje zwaar.
6 eien
pi_75688098
Nou bestellen en adres veranderen naar je eigen adres
  woensdag 16 december 2009 @ 14:27:41 #19
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75688140
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou bestellen en adres veranderen naar je eigen adres
En dan BB guns binnenkrijgen
pi_75689565
idd wel een ernstige fout ; er zou maar voor honderden dollars besteld zijn
en jij past even het adress aan en hoppa

hoe het kan heb ik geen idee van??

btw. heb me freebie net binnen gekregen ; Lieveheersbeestje autoverfrisser haha

zat ook nog een mooi foldertje in met aanbiedingen van Suntekstore..

de weegschaal sleutelhanger kostte $36,78, de air fresher kostte eerst volgens de folder $24.99 en nog wel meer dingen .. yeah right !

$5.22 in de shoppa ; http://www.suntekstore.co(...)r-air-freshener.html

[ Bericht 16% gewijzigd door Downstar op 16-12-2009 15:15:43 ]
pi_75691530
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  woensdag 16 december 2009 @ 15:52:32 #22
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75691564
Jaaaa en daar is ligt de gele envelop met mijn Jet torch
  woensdag 16 december 2009 @ 15:54:10 #23
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75691627
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik hoop dat ik m'n Jet Torch en aanstekers voor oud en nieuw heb
pi_75692041
quote:
Ik heb 2 van deze gehad
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22646
ook eindelijk mijn gratis varkentje )gister had ik er al 20 van vsamsun dus nu mijn 21e en ik had er al 6 '
ook is er nog 1 ipod binnen waar ik het een paar dagen over had.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:05:37 #25
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75692126
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik m'n Jet Torch en aanstekers voor oud en nieuw heb
Ach ik heb al mijn pakketjes na 3/4weken ontvangen. En heb er verder niet zo veel last van die drukte gehad.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:09:35 #26
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75692290
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ach ik heb al mijn pakketjes na 3/4weken ontvangen. En heb er verder niet zo veel last van die drukte gehad.
Ik ook, maar ik vind het toch te lang.
Ben denk ik verwend geweest met altijd 1½ week
pi_75692316
Net een friteuse gekocht bij de kijkshop
Kleine friteuse gezocht voor 1 pers
staat er aan de onderkant made in china
  woensdag 16 december 2009 @ 16:11:30 #28
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75692354
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bijna alles waar elektronica in zit komt daar vandaan
  woensdag 16 december 2009 @ 16:11:59 #29
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75692375
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef mstr het volgende:

[..]

Bijna alles waar elektronica in zit komt daar vandaan
6 eien
pi_75692381
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat staat onder/in wel meer producten.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:29:12 #31
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75693083
Alsof je het over de duivel hebt!
M'n aanstekers zijn binnen
pi_75693122
quote:
Handig om het gas aan te steken in de keuken als je echt bang bent om jezelf te branden.
pi_75693492
Keek net nog even naar mijn witte suntekstore enveloppe en zie ik achter op staan

delivered by www.sentfromchina.com

Dus keek even net naar de site en leek mij op eerste opzicht alleen een tracking site te zijn ; totdat ik onder aan de site zag staan ;

oftewel wij importeren vanuit china; kunnen we jack niet hier laten heen verzenden en zei weer naar ons?

lijkt me toch wel veel te schelen met de shipping methodes van nu die jack hanteerd met Taobao orders etc ?
tamelijk duur met bijv. kleding ( zwaardere producten )

of zit ik er helemaal naast ?

hier nog wel meer informatie:

http://www.sentfromchina.com/explain/postal_service

[ Bericht 6% gewijzigd door Downstar op 16-12-2009 17:06:10 ]
pi_75694147
Vandaag de enveloppe ontvangen van sevenchannel.com

http://sevenchannel.com/cn/Product_Index.html?product_index=3&productid=36&prodid=39
http://sevenchannel.com/cn/Product_Index.html?product_index=1&productid=47&prodid=2

Een beschermhoes voor iPod nano (ja, nu mag ik wel merknaam noemen!) en 2 beschermlaagjes voor Nintendo DS. Dan zat er als bonus ook nog een leuke broche bij met een smiley erop .
Dat voor het luttele bedrag van $0,02!

Allebei niet nodig, heb geen iPod en geen Nintendo DS. Ik heb een beschermlaagje van de Nintendo DS nu even gebruikt voor mijn Samsung Star. Wacht namelijk nog op een order van focalprice met een beschermlaagje daarvoor, maar wordt pas volgende week verzonden.
pi_75695086
Volgens mij is er gister/vandaag gewoon een vliegtuig richting NL gegaan van HKpost Iedereen krijgt in 1 keer pakketjes binnen
pi_75695255
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Tandaozhi het volgende:
Volgens mij is er gister/vandaag gewoon een vliegtuig richting NL gegaan van HKpost Iedereen krijgt in 1 keer pakketjes binnen
Vorige week kwamen er ook al veel pakketjes binnen. De postbode heeft trouwens ook nog een pakketje met waarschijnlijk een voetbalshirt proberen af te leveren, maar er was niemand thuis.
Ik denk dat er maatregelen zijn genomen bij Hongkong Post, omdat het aantal pakketjes alleen maar toenam en zeker met de kerst die er aan komt.

EDIT:
Zie dat DealExtreme nu het touchscreen van de Samsung Star heeft:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32334

Bij mij zitten er wat kleine krasjes op, maar met een beschermlaag erop zie je die bijna niet. Hij is ook nog best duur om te bestellen en dan niet te gebruiken.
pi_75695567
Hey moeten we deze site die iemand ookal noemde hier, niet aan jack voorstellen? http://www.sentfromchina.com/explain/postal_service

het klinkt best goed.. is mijn mening dan, kijk ff zou ik zeggen!
pi_75695803
Als iemand weer eens een OP maakt wil die dan de linkjes naar de vorige delen bijwerken, want nu loopt ie t/m 39, of gewoon eruit halen want er kijkt volgens mij toch nooit iemand terug.
samengevat: tvp
  woensdag 16 december 2009 @ 17:56:19 #39
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75696280
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Als iemand weer eens een OP maakt wil die dan de linkjes naar de vorige delen bijwerken, want nu loopt ie t/m 39, of gewoon eruit halen want er kijkt volgens mij toch nooit iemand terug.
6 eien
pi_75696706
Vandaag Pakketje van FP ontvangen

- sleutelhanger (volkswagen)
- Setje Ds Pennetjes

Was op 19 November verzonden
pi_75696769
Ik hoop dat ik mijn producten dan nog in 2010 kan verwachten.
  woensdag 16 december 2009 @ 18:13:15 #42
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75696852
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag Pakketje van FP ontvangen

- sleutelhanger (volkswagen)
- Setje Ds Pennetjes

Was op 19 November verzonden
Ben je een kloon van mij?
Dat was precies hetgeen dat ik gister binnen kreeg van FP
  woensdag 16 december 2009 @ 18:18:56 #43
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75697055
Voor als iemand nog naar TNT Post belt met een Chinees trackingnummer voor een Nederlandse, bij de volledige code van HK Post was er gisteren niks gevonden, maar vandaag toch het pakket binnengekregen.
Blijk dit er bij de referentie te staan:

Referentie: 893457HK
In plaats van RT027...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_75697789
Vandaag ook een pakketje binnen gekregen
oordopjes
pi_75697916
Ik ook mn aanstekers binnen gekregen.
Beetje jammer dat ik geen rotzooi meer heb om af te steken.
kei lief.
pi_75698091
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:33 schreef GoodFella275 het volgende:
Hey moeten we deze site die iemand ookal noemde hier, niet aan jack voorstellen? http://www.sentfromchina.com/explain/postal_service

het klinkt best goed.. is mijn mening dan, kijk ff zou ik zeggen!
ja we moeten jack er maar eens over inlichten, als het echt goedkoper is
scheelt het ons natuurlijk en kan hij er een voordeel mee doen !

iemand die nog contact heeft met jack en het hem dit door kan geven?

anders wil ik het er wel met hem over hebben; maar hij schijnt erg druk te zijn
dus wil hem verder ook niet stressen met extra mails
pi_75698456
quote:
Ik gebruik het weleens
  woensdag 16 december 2009 @ 19:24:26 #48
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75699587
Zippo en Jet Lighter doen het goed
pi_75699686
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

ja we moeten jack er maar eens over inlichten, als het echt goedkoper is
scheelt het ons natuurlijk en kan hij er een voordeel mee doen !

iemand die nog contact heeft met jack en het hem dit door kan geven?

anders wil ik het er wel met hem over hebben; maar hij schijnt erg druk te zijn
dus wil hem verder ook niet stressen met extra mails
Ikga hem vanavond een mailtje sturen met wat vragen over prijzen van producten etc (wat ik hier met jullie zal delen uiteraard) dan vraag ik hem in dat zelfde mailtje gelijk over deze site, hoe snel mailt hij ongeveer terug btw?
pi_75699997
Heb inmiddels al redelijk wat orders geplaatst bij de chinese webshops maar heb de laatste tijd 2 horloges gekocht. Een rolox submarlini en een kasio. De kasio is ong 1 -2 uur per dag achter! En de rolox ong 20min! En die titaffy is ook niet echt snel..
Denk binnenkort ff met Jack mailen
Goein dag eem'n
pi_75700491
quote:
Doe dat anders zelf even. Iedereen kan de OP aanpassen, zelfs gasten.
edit: oh nee, moet je ff een wiki account aanmaken. wel raar, er staan een hoop ip adressen in de geschiedenis. Die zouden van mensen moeten zijn die niet ingelogd waren.
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef vinylhits het volgende:
Heb inmiddels al redelijk wat orders geplaatst bij de chinese webshops maar heb de laatste tijd 2 horloges gekocht. Een rolox submarlini en een kasio. De kasio is ong 1 -2 uur per dag achter! En de rolox ong 20min! En die titaffy is ook niet echt snel..
Denk binnenkort ff met Jack mailen
Serieus? Ik heb inmiddels al een heel aantal rolaxen ontvangen die stuk voor stuk super lopen! Gemiddeld genomen lopen ze een halve minuut per dag verkeerd. Voor opwindhorloges is dat al mooi, voor deze prijs helemaal

edit: Heb je ze wel eerst opgewonden?

[ Bericht 22% gewijzigd door veda op 16-12-2009 19:58:05 ]
  woensdag 16 december 2009 @ 20:16:02 #52
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75702103
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef veda het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb inmiddels al een heel aantal rolaxen ontvangen die stuk voor stuk super lopen! Gemiddeld genomen lopen ze een halve minuut per dag verkeerd. Voor opwindhorloges is dat al mooi, voor deze prijs helemaal

Veda danst altijd even in zijn g-string voor zijn horloges
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef flexoo het volgende:

[..]

en wat is daar het praktisch nut van?
Niets, een beetje zoals jij dus, ademen, plek innemen

Oplichters
http://www.budgetgadgets.(...)g-5w110v-p-6281.html
  woensdag 16 december 2009 @ 20:34:06 #53
98259 mstr
Een jonge God!
  woensdag 16 december 2009 @ 20:45:47 #54
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75703512
quote:
Nu nog goeie imitatie controllers zien te scoren ergens..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75703543
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nu nog goeie imitatie controllers zien te scoren ergens..
Zoek gewoon op ebay/marktplaats voor originele of wachten tot queensday
  woensdag 16 december 2009 @ 20:58:04 #56
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_75704060
en weer geen pakketjes dag vandaag
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 16 december 2009 @ 21:01:10 #57
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75704198
Twee pakketties vandaag
Trui 29 dollar
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-a3f81de4fed53e4c51d1ad52317fc10b.htm?cm_cat=0&pm1=1
Eeeen best of all:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.21795

Btw iemand nog MD80's overrrr???
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Vandaag 2 200mw lasers van BG ontvangen. Geen aansteker meer nodig...
Filmpje? Vinden we alleemaal leuk hiero

[ Bericht 29% gewijzigd door tokko1 op 16-12-2009 21:06:56 ]
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_75704285
Vandaag 2 200mw lasers van BG ontvangen. Geen aansteker meer nodig...
pi_75704898
Net ook weer een pakketje van Jack binnen gekregen, een flipflop plantje. Helaas kapot aangekomen, kan ook niet anders bijna als je ziet hoe slecht het alles verpakt is, maar ja voor die 3 dollar kan je nog wel eens een zepert hebben.

Ook even the OP in de Wiki aangepast, kan iemand het even checken voor de zekerheid?
pi_75705321
Hier ook een pakje binnen:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26300

Ziet in een leuk klein doosje, met handleiding in "Chinees" Engels.
Zal morgen een aantal filmpjes maken met licht erbij, nu 's avonds was het beeld aardig te doen maar nog niet dat je zegt geweldig. Voor het geld: prima aankoop!
pi_75705578
Ik heb ongelofelijk maar waar een pakje binnen.
Het was iets waarvan ik totaal vergeten was dat ik het ooit had besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4360 en 2 paar oorbellen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:32:17 #62
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75705644
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef Joene94 het volgende:
Hier ook een pakje binnen:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26300

Ziet in een leuk klein doosje, met handleiding in "Chinees" Engels.
Zal morgen een aantal filmpjes maken met licht erbij, nu 's avonds was het beeld aardig te doen maar nog niet dat je zegt geweldig. Voor het geld: prima aankoop!
Zo'n Ferrari flashing keychain van Jack erbij hangen en dan komen ze uit zichzelf zodat je ze kan filmen
pi_75705859
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef veda het volgende:

[..]

[..]

Ja.... Hoe vaak wind jij die dingen op dan??? Ik bijna dagelijks. Maar die casio is toch echt te veel soms wel 2 uur per dag achter (en die is zover ik weet gewoon op baterij)
Goein dag eem'n
  woensdag 16 december 2009 @ 21:44:17 #64
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75706211
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef sweetlady-o het volgende:
Het was iets waarvan ik totaal vergeten was dat ik het ooit had besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4360 en 2 paar oorbellen.
En? Werkt dat nou?
  woensdag 16 december 2009 @ 21:49:18 #65
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75706469
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

En? Werkt dat nou?
Idd, anders komt dr voor de kerst ook ff eentje deze kant op!
Voornemen voor volgend jaar:
SixPack ?

Iemand nog MD80 in de aanbieding?
pi_75706530
quote:

[..]

En? Werkt dat nou?
Niet dat ik weet tis voor mijn zus.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:55:24 #67
48067 neo2000
pi_75706766
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef vinylhits het volgende:

[..]

Ja.... Hoe vaak wind jij die dingen op dan??? Ik bijna dagelijks. Maar die casio is toch echt te veel soms wel 2 uur per dag achter (en die is zover ik weet gewoon op baterij)
Dan is dat het probleem. Jij windt een horloge op welke op batterijen loopt. Dat hoeft niet. De batterij zorgt al voor genoeg energie om het horloge goed op te laten lopen. Slotje.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75706900
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dan is dat het probleem. Jij windt een horloge op welke op batterijen loopt. Dat hoeft niet. De batterij zorgt al voor genoeg energie om het horloge goed op te laten lopen. Slotje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75706912
quote:

[..]

En? Werkt dat nou?
Ga gewoon sporten joh, dat luie gedoe met die rotzooi altijd.
kei lief.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:17:30 #70
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75707788
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef sweetlady-o het volgende:
Dat er mensen zijn die dat geloven.
6 eien
pi_75708129
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Twizu het volgende:

[..]

Dat er mensen zijn die dat geloven.
Je moet er wel bij trainen. Maar het heeft wel degelijk een effect
  woensdag 16 december 2009 @ 22:36:39 #72
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_75708678
sneeuwballen gevecht werkt ook
hoe is t bij jullie met de sneeuw?
hier nog nix noppes nada
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_75709609
Veeeet.
Vandaag m'n 100K rol binnen,
En 2 pakjes nitraten die ik niet had besteld!
pi_75709753
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Luman het volgende:
Veeeet.
Heb je vast teveel betaald voor je rol dat ze dat er gratis bij doen
pi_75709824
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Luman het volgende:
Veeeet.
Stoer man, geen problemen met de douane verder?
Wacht hier nog namelijk op nog 4 pakjes nitraten en supermegavette tollen dingen.
Hopen dat ze voor het nieuwe jaar aankomen!
  woensdag 16 december 2009 @ 23:11:51 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75710261
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ga gewoon sporten joh, dat luie gedoe met die rotzooi altijd.
Een mooie sixpack met bitchtits omdat de rest niet "geschokt" wordt

Maar ehh, vuurwerk? Waar hebben jullie die besteld?
pi_75710326
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef vinylhits het volgende:

[..]

Hangt van het klokje af. Sommigen van Jack (de goedkopen) moet je wel opwinden, maar de duurdere die winden zich zelf op door beweging. Die heb ik alleen de eerste keer wat opgewonden.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:24:53 #78
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75710735
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef veda het volgende:

[..]

Hangt van het klokje af. Sommigen van Jack (de goedkopen) moet je wel opwinden, maar de duurdere die winden zich zelf op door beweging. Die heb ik alleen de eerste keer wat opgewonden.
Veda blijft bezig met die horloges van Jack
pi_75712416
heey leute... hoe werk dealperfect nu eig? Kan iemand dat ff uitleggen please
nope is dope!
pi_75712436
je bent serieus ?
pi_75712481
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef Fresh_Prince het volgende:
http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.pr
pi_75714938
Jacks aankopen op taobao: best aardig om te zien wat ie moet kopen voor anderen!

http://rate.taobao.com/us(...)-pc|200.htm#RateType
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_75715184
Trouwens een andere vraag.

Als je laat versturen met EMS, hoe zit het dan met inklaringskoster erbij? Is dat standaard of slechts vanaf een bepaalde waarde, die opgegeven dient te worden door degen die het verstuurd.

Leuke jacks gezien nl.. die k evt snel wil kopen. Of bijv. als ik drie broeken/truien in een pakket wil laten versturen.

Wat is trouwens de ervaring met onderscheppen of naheffingen? bij kledign zijn het meestal wat grotere pakketjes.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_75715845
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef veda het volgende:

[..]

die rolax kostte 20euro en die kasio rond de 40euro....
Maarjah..... Zal nog wel paar keer mailen
Goein dag eem'n
  donderdag 17 december 2009 @ 08:17:51 #85
226677 revpolen
pi_75716283
voor vuurwerk moetje op andere site zijn...
die leverd namelijk wel naar nederland!!
pi_75716753
Heee mijn horloge is opgestuurd! maand later

Binnenkort Paypall maar weer eens opwaarderen.
pi_75717412
quote:
Op donderdag 17 december 2009 03:55 schreef nachtdier3 het volgende:
Jacks aankopen op taobao: best aardig om te zien wat ie moet kopen voor anderen!

http://rate.taobao.com/us(...)-pc|200.htm#RateType

Ok als er nu nog mensen zijn die medelijden hebben met Jack en gaan huilen als ik mijn geld terughaal als ik een order niet ontvang en klagen wanneer we korting vragen bij bepaalde producten..

Dit laat maar weer zien hoe groot zijn business aan het worden is. Ik weet dat hij meerdere TB accounts heeft waar hij op aankoopt.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:16:59 #88
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75717815
quote:

Jezus wat een ongelofelijk vervelend figuur is dat. 10 seconden kunnen luisteren, toen echt af moeten zetten. Die moet echt iets anders gaan doen dan video's opnemen hoor haha. Dus samenvatting en dan de vraag hoe bekwaam is deze persoon? Ik kan ook een video opnemen en op youtube zetten.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:22:50 #90
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75717825
quote:
Hahahaha, wat een bosgoochem
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  donderdag 17 december 2009 @ 10:16:54 #91
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75719565
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:22 schreef Placenta het volgende:

[..]

Hahahaha, wat een bosgoochem
Jesse van der Velde
pi_75719771
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:15 schreef Fresh_Prince het volgende:
Wat bedoel je?
Jack zijn oude site is dealperfect. Bijna alle producten die ie aanbied staan op popbuying. Wil je toch een product hebben die niet op popbuying staat en wel op dealperfect kan je hem even mailen met de link naar het dealperfect product. Dan handeld ie het via mail af.
  donderdag 17 december 2009 @ 10:48:21 #93
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_75720779
Ik lees zo dadelijk verder
  donderdag 17 december 2009 @ 10:49:47 #94
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75720856
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef rac het volgende:
Ik lees zo dadelijk verder
Prima!
6 eien
  donderdag 17 december 2009 @ 11:46:02 #95
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75722981
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:07 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ok als er nu nog mensen zijn die medelijden hebben met Jack en gaan huilen als ik mijn geld terughaal als ik een order niet ontvang en klagen wanneer we korting vragen bij bepaalde producten..

Dit laat maar weer zien hoe groot zijn business aan het worden is. Ik weet dat hij meerdere TB accounts heeft waar hij op aankoopt.
Tja 1000 orders over 6 maanden, vindt je dat nu werkelijk dikke business?
Even snel scrollen levert veel 2 a 10 euro producten op Zo'n beetje 15/20% winstmarge, 5000 euro bij elkaar?

Medelijden hoef je zeker niet te hebben maar voorlopig heeft Jack echt geen Ferrari
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef vinylhits het volgende:

[..]

die rolax kostte 20euro en die kasio rond de 40euro....
Maarjah..... Zal nog wel paar keer mailen
Ik vraag me al tijden af wie nu een Wasio haalt voor 40 euro terwijl je voor 40 euro een echte kunt hebben. Leg eens uit
pi_75723184
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef monkeybrain het volgende:
Ik vraag me al tijden af wie nu een Wasio haalt voor 40 euro terwijl je voor 40 euro een echte kunt hebben. Leg eens uit
Kasio heeft ook in NL goedkope en heel dure modellen. Als je een dergelijk duur model wilt...
pi_75723203
da's toevallig, ik zit hier te lezen en prompt staat de postbode voor de deur.
m'n item zat in een doosje niet in zo'n gele envelop. da's ook voor het eerst.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75723421
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:51 schreef Mirjam het volgende:
da's toevallig, ik zit hier te lezen en prompt staat de postbode voor de deur.
m'n item zat in een doosje niet in zo'n gele envelop. da's ook voor het eerst.
Was dat een order van Jack, of van ebay? Van ebay heb ik ook weleens dozen gehad.
pi_75723443
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tja 1000 orders over 6 maanden, vindt je dat nu werkelijk dikke business?
Even snel scrollen levert veel 2 a 10 euro producten op Zo'n beetje 15/20% winstmarge, 5000 euro bij elkaar?

Medelijden hoef je zeker niet te hebben maar voorlopig heeft Jack echt geen Ferrari
[..]

Jij en ik weten beide de exacte bedragen niet. Wat ik wel weet is dat hij meerdere TB accounts heeft (minstens 2) en een goedlopende webshop. Jij gaat hier voor het gemak weer even uit van 5000 euro. Maar ik ken op FOK zat mensen die producten van een flink hogere prijsklasse gekocht hebben en dus ook een zeker weten hogere winst per product. Ik heb het ook helemaal niet over een ferrari rijden, gewoon over een zeer goede business. Als mensen dat nog steeds willen ontkennen

En we hebben het over een Chinees, niet over een Nederlander werkzaam in Nederland.

Even voor de grap... eerste regel is NL en tweede China

$40,500 GDP per capita
$6,000 GDP per capita
pi_75723480
Zojuist voor 12,50 100 meter netwerkkabel gekocht op ebay

[ Bericht 39% gewijzigd door veda op 17-12-2009 12:08:57 ]
pi_75723624
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef veda het volgende:

[..]

Was dat een order van Jack, of van ebay? Van ebay heb ik ook weleens dozen gehad.
van jack
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75723711
Bah ik heb een trackingnummer gekregen van een seller op TT en ik heb nog steeds geen update status. Nergens nog een teken van leven van me pakketje.

Shipped 2009-12-14 14:08:25

Kan 3 dagen duren, dus ik wacht nog even af.
  donderdag 17 december 2009 @ 12:19:17 #103
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75724297
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Skiet het volgende:
Bah ik heb een trackingnummer gekregen van een seller op TT en ik heb nog steeds geen update status. Nergens nog een teken van leven van me pakketje.

Shipped 2009-12-14 14:08:25

Kan 3 dagen duren, dus ik wacht nog even af.
Ik heb er nog 1 van 11 december van TT en 1 van 12 december van Jack
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  donderdag 17 december 2009 @ 12:22:05 #104
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75724414
Ooh die van Jack doet het inmiddels
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  donderdag 17 december 2009 @ 13:00:40 #105
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75725850
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Skiet het volgende:

[..]

Jij en ik weten beide de exacte bedragen niet. Wat ik wel weet is dat hij meerdere TB accounts heeft (minstens 2) en een goedlopende webshop. Jij gaat hier voor het gemak weer even uit van 5000 euro. Maar ik ken op FOK zat mensen die producten van een flink hogere prijsklasse gekocht hebben en dus ook een zeker weten hogere winst per product. Ik heb het ook helemaal niet over een ferrari rijden, gewoon over een zeer goede business. Als mensen dat nog steeds willen ontkennen

En we hebben het over een Chinees, niet over een Nederlander werkzaam in Nederland.

Even voor de grap... eerste regel is NL en tweede China

$40,500 GDP per capita
$6,000 GDP per capita
Lange tenen
Ik zeg toch dat je geen medelijden hoeft te hebben. Alleen zijn dit soort discussies altijd zo kort door de bocht. Even een lijstje laten zien en men ziet bergen goud. Doet me herinneren toen Jack 100.000 dollar omzet maakte in een maand, de helft van de apen hier snapt niet dat 95% niet in zijn zak komt
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:50 schreef veda het volgende:

[..]

Kasio heeft ook in NL goedkope en heel dure modellen. Als je een dergelijk duur model wilt...
Maar op Ebay kosten die horloges 50% van de Nederlandse prijs. Ik heb het dus over een 90/100 euro Kasio die je voor 40/50 euro koopt. Als je zo'n frogdiver wilt hebben tja, dan ga je flink betalen. Alleen zijn de frogdiver Wasio's van zo'n slechte kwaliteit en lijken totaal niet echt. Super zonde dus
pi_75727173
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef monkeybrain het volgende:Maar op Ebay kosten die horloges 50% van de Nederlandse prijs. Ik heb het dus over een 90/100 euro Kasio die je voor 40/50 euro koopt. Als je zo'n frogdiver wilt hebben tja, dan ga je flink betalen. Alleen zijn de frogdiver Wasio's van zo'n slechte kwaliteit en lijken totaal niet echt. Super zonde dus
Ik zou nooit voor 100 euro een horloge op ebay kopen. Je weet niet wat je krijgt (namaak?) en of je het krijgt. Ik vind het risico wat groot...
pi_75727293
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef veda het volgende:

[..]

Ik zou nooit voor 100 euro een horloge op ebay kopen. Je weet niet wat je krijgt (namaak?) en of je het krijgt. Ik vind het risico wat groot...
Daar heb je tegenwoordig een paypal kopersbescherming voor
  donderdag 17 december 2009 @ 13:43:19 #108
142476 Paauwtje
Ff wat bedenken.
pi_75727631
Vandaag mijn MD 80 spycam binnen gekregen,verzonden op 8 November.
Kan gelijk onder de boom ipv de zak.
pi_75727944
yay nog een pakketje binnen: een mini SD kaart.
  donderdag 17 december 2009 @ 14:20:13 #110
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75728994
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef veda het volgende:

[..]

Dat is dus niet, als je een beetje het horlogewereldje volgt, zoals watchuseek.com.
Amerika en Singapore zijn hele goedkope betrouwbare plekken waar je Kasio kunt aanschaffen.

Ooit een Kasio pro trek titanium voor 100 euro incl. gekocht, kost in Nederland 350/400+ euro
Ook mooie Zeiko's, precies hetzelfde prijsverschil
pi_75731142
Wow, hoe is het mogelijk! Ik heb gewoon een pakketje dat ik op 12 december [dus 5 dagen geleden!] heb gewonnen op Ebay nu al in de bus. Dat kan toch zowat niet? Echt top! [Waren een stel sieraden]

//Even voor de duidelijkheid: vanuit Hong Kong dus, en met HKPost verstuurd!
pi_75731437
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:20 schreef Tandaozhi het volgende:
Wow, hoe is het mogelijk! Ik heb gewoon een pakketje dat ik op 12 december [dus 5 dagen geleden!] heb gewonnen op Ebay nu al in de bus. Dat kan toch zowat niet? Echt top! [Waren een stel sieraden]

//Even voor de duidelijkheid: vanuit Hong Kong dus, en met HKPost verstuurd!
Nieuw record!/!! Met speedpost verstuurd ofzo? Of ze hebben hem in een vliegtuig gegooid die net wou vertrekken.
pi_75731558
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:57 schreef veda het volgende:
Zojuist voor 12,50 100 meter netwerkkabel gekocht op ebay
Jezus, wat moet je daar nou weer mee, in de kerstboom hangen?
  donderdag 17 december 2009 @ 15:32:56 #114
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75731631
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:31 schreef Semmm het volgende:

[..]

6 eien
  donderdag 17 december 2009 @ 15:36:38 #115
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75731791
quote:

[..]

Ethernet-boom met LEDlichtjes
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  donderdag 17 december 2009 @ 15:47:24 #116
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75732213
Ghehe

pi_75732664
Vandaag wat telefoonrotzooi van eBay ontvangen. Was 23 november geshipped, zit dus inderdaad lekker vertraging in Ongeveer een jaar geleden kon je er bijna de klok op gelijk zetten: shipped + 6 dagen = pakketje
  donderdag 17 december 2009 @ 16:00:46 #118
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75732738
Jep, nu wacht ik nog op mijn Kanen MD-52 van 18 november, en wat spul van 3 december. (shipdata dus)
pi_75732808
Ow, geduld. Ik heb net shipdata 21-11 binnen, 23 en 25-11 nog niet
  donderdag 17 december 2009 @ 16:21:03 #120
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75733575
Horloge homo mode

Ik heb net mijn langines ontvangen van budget, op zich een leuk ding.
Helaas WEER rotzooi op de wijzerplaat net zoals bij de Kalvin Groot Een soort zwart stukje rotzooi bij de 10 Zullen we maar weer eens openmaken om te reinigen.

Je kunt het makkelijk dragen zonder dat iemand iets merkt, geen super duur merk en geen chrono
Het bandje is wel zo'n typisch Chinees ding, glanzend "leder" Maar goed, voor 6 dollar eis ik wel teveel gewoon netjes voor de prijs

Had Semmm of Skiet deze ook niet besteld? Heb je hem al binnen?

http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-5982.html

[ Bericht 3% gewijzigd door monkeybrain op 17-12-2009 16:26:18 ]
pi_75733790
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef monkeybrain het volgende:
Horloge homo mode

Helaas WEER rotzooi op de wijzerplaat net zoals bij de Kalvin Groot Een soort zwart stukje rotzooi bij de 10 Zullen we maar weer eens openmaken om te reinigen.

Je kunt het makkelijk dragen zonder dat iemand iets merkt, geen super duur merk en geen chrono
Het bandje is wel zo'n typisch Chinees ding, glanzend "leder" Maar goed, voor 6 dollar eis ik wel teveel

Nee ik niet maar hij is beter dan die CK dingen

Iemand al mooie leren handschoenen op taobao gevonden?:P
pi_75733964
quote:
wanneer besteld en wanneer verzonden?

Ik heb de 26e van November een order gedaan voor 2x gun shaped jet torch lighter en een screenprotector voor mijn e71 + een oplaadkabel naar usb

Maar sinds 27 november heb ik wel een invoice number maar nog geen tracking number.

Niet dat ik haast heb, als ik maar mijn screenprotector krijg voordat ik over 2 jaar een ander toestel mag kiezen
  donderdag 17 december 2009 @ 16:30:31 #123
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75733974
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nee ik niet maar hij is beter dan die CK dingen

Iemand al mooie leren handschoenen op taobao gevonden?:P
Bij de Action op de nieuwe spullen pagina
Even opletten bij de Aldi, die verkopen ook prima leren handschoenen elk jaar.

Ook nog mijn blauwe tand muis ontvangen van Jack, scrollwiel staat krom in het chassis en loopt dus aan (KRR PIEP KRR) en beweegt zwaar
Verder wel een leuke muis, maja. Weer eens gaan klagen...
pi_75735249
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef tjoektjoek het volgende:

[..]

Ik heb de 26e van November een order gedaan voor 2x gun shaped jet torch lighter en een screenprotector voor mijn e71 + een oplaadkabel naar usb

Maar sinds 27 november heb ik wel een invoice number maar nog geen tracking number.

Niet dat ik haast heb, als ik maar mijn screenprotector krijg voordat ik over 2 jaar een ander toestel mag kiezen
Wat was het bedrag? Want pas boven de zoveel dollar krijg je een tracking nummer. Als je 27 november besteld hebt, dan denk ik dat je net voor of na de kerst het ontvangt. Maar dat weet je nooit zeker uit China
pi_75735293
quote:
Horloge homo mode

Het bandje is wel zo'n typisch Chinees ding, glanzend "leder" Maar goed, voor 6 dollar eis ik wel teveel gewoon netjes voor de prijs

Dat was ik inderdaad. Dat horloge is opzich prima, loopt goed qua tijd. Alleen wat jij zegt, het bandje is gewoon jammer. Maar kan er altijd een echt leren bandje op laten zetten natuurlijk.
pi_75736189
quote:
Bij de computerwinkel om de hoek is 10 meter duurder
pi_75736245
Ik heb trouwens bij Chinavasion de samurai led watch gekocht. Ben benieuwd wanneer die bezorgd gaat worden. Het is dat mijn broer geen geduld heeft en ik m dus maar bij Chinavasion gekocht heb tegen 15E bezorgkosten, want ik denk dat ik m op andere shops wss wel zonder bezorgkosten kon vinden.

Maar ja, me bro heeft geen geduld en wou het direct hebben en niet over 2 maanden .

Dus ben benieuwd of ze de 6 dagen waar kunnen maken. ten zij ik vanavond een mail krijg dat ie bij hun de deur uit is gegaan zie ik het niet gebeuren dat ik m nog krijg voor kerst.

Maandag besteld en nu nog steeds geen verzendbevestiging. Ach 1 voordeel. het gaat via DHL dus als ie eenmaal verstuurd word zal ik m binnen 3 dagen hebben.

Anderen ervaring met Chinavasion en speciaal rond deze tijd van het jaar?
pi_75736622
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wat was het bedrag? Want pas boven de zoveel dollar krijg je een tracking nummer. Als je 27 november besteld hebt, dan denk ik dat je net voor of na de kerst het ontvangt. Maar dat weet je nooit zeker uit China
het bedrag was $11,58

Maar ik ben benieuwd wanneer ik het krijg. En ik ben al helemaal benieuwd met de douane. OK, het is gewoon een aansteker maar het ziet er toch echt uit als een gun, althans als ik de product foto's mag geloven
pi_75736690
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:44 schreef tjoektjoek het volgende:

[..]

het bedrag was $11,58

Maar ik ben benieuwd wanneer ik het krijg. En ik ben al helemaal benieuwd met de douane. OK, het is gewoon een aansteker maar het ziet er toch echt uit als een gun, althans als ik de product foto's mag geloven
Bij $15 of hoger krijg je een Tracking Code

Of heb je voor Tracked Shipping ofzo gekozen??
  donderdag 17 december 2009 @ 17:57:17 #130
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75737017
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat was ik inderdaad. Dat horloge is opzich prima, loopt goed qua tijd. Alleen wat jij zegt, het bandje is gewoon jammer. Maar kan er altijd een echt leren bandje op laten zetten natuurlijk.
Ik heb even de Kelvin Groot bandje erop gezet, stukken beter.
Nu op zoek naar een fatsoenlijk bandje voor $1
  donderdag 17 december 2009 @ 18:03:21 #131
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75737196
oke heb net bij fp 100 producten besteld voor 1 dollar inc shipping

http://yfrog.com/4jafbeelding11p

zie foto na de link . Oke het product zuigt maar haloohoo ies bijna graties
pi_75737327
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:

Denk je dat je ze allemaal krijgt?

Er staat only one chance...

straks betaal je $0,99 en dan krijg je er maar 1xD

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeffrey_San op 17-12-2009 18:17:13 ]
pi_75737340
quote:

Had iemand dat niet ook gedaan met die sevenchannel aanbiedingen? Zijn die ooit aangekomen? Mijn sevenchannel ipod dinges is wel al binnen.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:18:01 #134
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75737663
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef tjoektjoek het volgende:

[..]

21/11/2009 Package Shipped
17/12/2009 Package Received
Wel trager dan normaal maar ik wou hem toch alleen maar voor oud en nieuw binnen hebben. En dat is gelukt
pi_75737718
Weet iemand hier of, als je een Paypal geschil open hebt staan, dat je dan in 1 keer geen directe betalingen meer kan doen? Eerst verwerkte Ebay mijn betalingen meteen via Paypal, maar nu [na het openen van wat geschillen met een verkoper], staat er bij m'n betalingen die ik zojuist heb gedaan een zandloper. Dat is me nog nooit overkomen, dus vandaar dat ik het hier even aan de ervaringsdeskundigen vraag

//En voor de goede orde, ik heb het geschil geopend.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:25:29 #136
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75737899
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:19 schreef Tandaozhi het volgende:
Weet iemand hier of, als je een Paypal geschil open hebt staan, dat je dan in 1 keer geen directe betalingen meer kan doen? Eerst verwerkte Ebay mijn betalingen meteen via Paypal, maar nu [na het openen van wat geschillen met een verkoper], staat er bij m'n betalingen die ik zojuist heb gedaan een zandloper. Dat is me nog nooit overkomen, dus vandaar dat ik het hier even aan de ervaringsdeskundigen vraag

//En voor de goede orde, ik heb het geschil geopend.
Volgens mij wordt dan tijdelijk je rekening bevroren
pi_75738305
Great Er staat bij Mijn Paypal bij de transacties 'Pending Until 22 dec 2009'. Moet ik voor die tijd de geschillen opgelost hebben, of lopen ze het nu 'handmatig' af te schrijven [ipv direct]?
pi_75738346
quote:

Hoe doe je dat??
pi_75738846
Ik zou eigenlijk wel een HD willen kopen voor mijn Xbox. Hier in NL is een legale HD (120gb) 130 euro.

Op DX staat er nu een van 250gb voor 75 dollar

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827

Ik wil hem eigenlijk wel kopen, maar ik durf niet echt, toch best groot bedrag

Wat zouden jullie ervan denken? Er staat maar 1 review bij...
pi_75739623
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:31 schreef tjoektjoek het volgende:
Ik heb trouwens bij Chinavasion de samurai led watch gekocht.
Kun je jullie bevindingen posten als 'ie binnen is? Ben er namelijk wel benieuwd naar.
pi_75740784
Zucht. Mijn geschillen bij Paypal zijn nu gesloten [is opgelost met de Ebay verkoper], maar als ik nu een betaling doe, ipv hem dan direct te betalen, staat er nu bij die transacties 'Pending until...' bla bla. Ook de transacties die ik ná het sluiten van de geschillen heb gedaan. Blijft dit nu voor eeuwig het geval? Want nu hebben al mijn betalingen dus voortaan een week vertraging
pi_75740839
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:08 schreef veda het volgende:

[..]

Die kasio wind ik nooit op en loopt ie 2 uur achter?!!!
Maar die rolax hoef ik dus niet op te winden?
Goein dag eem'n
pi_75741701
Is het mogelijk een LED Informatie bord uit china te halen?

2 bij 6 meter ongeveer. (zal rond de ... 400/500 euro zijn?)
pi_75741791
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef vinylhits het volgende:

[..]

Die kasio wind ik nooit op en loopt ie 2 uur achter?!!!
Maar die rolax hoef ik dus niet op te winden?
Aangenomen dat die kasio een batterij heeft dan zou die gewoon 100% perfect moeten lopen.
Mijn ervaring is dat de rolaxen van 10-15 euro wat hulp nodig hebben (dat je ze moet opwinden) maar de duurderen zouden zichzelf moeten opwinden, mits je ze draagt. Loopt hij dan nog 20 minuten verkeerd moet je er idd even achteraan mailen (ongeveer een minuut per dag verkeerd is wel normaal).

Maar ik dacht dat je er al achteraan had gemaild? Daarmee ben je niks opgeschoten?
pi_75741834
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Jeffrey_San het volgende:
FP. Heeft nu iets anders voor 1 Cent:

http://focalprice.com/CA059X/USB_20_to_PS2_PS_2_Convertor.html
De paypal knop bij de shoppingcart doet het (bij mij) niet. Zowel met IE als Firefox.
  donderdag 17 december 2009 @ 19:59:51 #147
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75741956
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:08 schreef veda het volgende:

[..]

Had iemand dat niet ook gedaan met die sevenchannel aanbiedingen? Zijn die ooit aangekomen? Mijn sevenchannel ipod dinges is wel al binnen.
Uhu, gister ééntje binnengekregen ipv 200 en een mooie button
quote:
Horloge homo mode

Heb hem ook, bandje glimt inderdaad té erg.
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_75742099
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:07 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Kun je jullie bevindingen posten als 'ie binnen is? Ben er namelijk wel benieuwd naar.
Is goed. ik ken nog 3 anderen die er 1 willen hebben maar allemaal wachten tot ik die van mij en mijn broer binnen heb.

Maar ik denk wel dat een goed product is. er zit namelijk geen moeilijk uurwerk in zoals in de br31tl1ng ofzo

Maar wanneer ik m heb zal ik mijn ervaring posten
pi_75742293
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef veda het volgende:

[..]

Aangenomen dat die kasio een batterij heeft dan zou die gewoon 100% perfect moeten lopen.
Mijn ervaring is dat de rolaxen van 10-15 euro wat hulp nodig hebben (dat je ze moet opwinden) maar de duurderen zouden zichzelf moeten opwinden, mits je ze draagt. Loopt hij dan nog 20 minuten verkeerd moet je er idd even achteraan mailen (ongeveer een minuut per dag verkeerd is wel normaal).

Maar ik dacht dat je er al achteraan had gemaild? Daarmee ben je niks opgeschoten?

Voor goedkope China rommel horloges is een minuut per dag misschien normaal, maar echt niet dat een horloge uit NL dat gaat doen.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:09:07 #150
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75742345
Die mondkapjes zijn nog best lol,, als je niet z'n tekenfilm ding krijgt
En even een vraagje:
Iemand een MD80 cammetje voor 10 euro?
Dus max 15 dollar
pi_75742566
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Skiet het volgende:

[..]

Voor goedkope China rommel horloges is een minuut per dag misschien normaal, maar echt niet dat een horloge uit NL dat gaat doen.
Ik moet wat horloges betreft oppassen wat ik zeg hier, maar volgens mij lopen ook nederlandse opwindhorloges verre van perfect.
pi_75742753
quote:

Haha, betaalt ie 1 dollar voor een product van 0,01 dollar je krijgt er 100 procent zeker maar een
pi_75743048
quote:

[..]

100 meter is niet veel hoor, ik heb hier een rol van 500 meter staan standaard...
  donderdag 17 december 2009 @ 20:35:32 #154
48067 neo2000
pi_75743663
quote:

Handelaar..
pi_75744523
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

100 meter is niet veel hoor, ik heb hier een rol van 500 meter staan standaard...
O, jij gaat er mee bungeejumpen? Grote kans dat ie breekt
pi_75745056
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef Semmm het volgende:

[..]

O, jij gaat er mee bungeejumpen? Grote kans dat ie breekt
Lol ik weet niet waar jij vanaf wilt springen als je met een touw van 500 meter wilt bungeejumpen
  donderdag 17 december 2009 @ 21:04:47 #157
48067 neo2000
pi_75745157
http://www.dealextreme.co(...)1855~threadid.492570
Wederom een fijn voorbeeld van hoe dom wij in het buitenland over kunnen komen. Ik weet niet, maar in mijn tijd kregen we al op de basisschool Engels. Hoe veel jaar moet iemand Engelse les krijgen voordat ie in staat is een beetje normale zinsconstructies te maken?
En hoe komen zulke gasten er in godsnaam bij om op een Chinees forum Engelse vragen te gaan stellen.. Is het ECHT zo erg dat wij alles het liefst gratis hebben en onszelf zo graag publiekelijk voor lul zetten voor een koopje uit het buitenland? Echt, kan iemand het mij uitleggen? Het zijn echt voornamelijk Nederlanders die zo dom overkomen.. (ja, en wat Brazilianen op de DX forums, maar daar MAG je niets verwachten gezien het onderwijs systeem in dat land - t'is in ieder geval minder dan hier..)
pi_75745435
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef neo2000 het volgende:
Wederom een fijn voorbeeld van hoe dom wij in het buitenland over kunnen komen. Ik weet niet, maar in mijn tijd kregen we al op de basisschool Engels. Hoe veel jaar moet iemand Engelse les krijgen voordat ie in staat is een beetje normale zinsconstructies te maken?
En hoe komen zulke gasten er in godsnaam bij om op een Chinees forum Engelse vragen te gaan stellen.. Is het ECHT zo erg dat wij alles het liefst gratis hebben en onszelf zo graag publiekelijk voor lul zetten voor een koopje uit het buitenland? Echt, kan iemand het mij uitleggen? Het zijn echt voornamelijk Nederlanders die zo dom overkomen.. (ja, en wat Brazilianen op de DX forums, maar daar MAG je niets verwachten gezien het onderwijs systeem in dat land - t'is in ieder geval minder dan hier..)
Ik ben trots op Nederland en hoe goed wij zijn in onze talen. Daar kan een puisterige puber die snel even een bericht plaatst om iets te weten te komen echt niks aan veranderen.
  donderdag 17 december 2009 @ 22:07:48 #159
48067 neo2000
pi_75748036
Veel puisterige pubers op DX dan, aangezien het merendeel van de Nederlanders die daar posten zulke mooie posts plaatsen.
pi_75748508
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Skiet het volgende:

[..]

Lol ik weet niet waar jij vanaf wilt springen als je met een touw van 500 meter wilt bungeejumpen
Van de aarde
  donderdag 17 december 2009 @ 22:22:34 #161
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75748641
quote:
Mijn post!

Ik ga overigens eens opzoek naar Wii accessoires.
6 eien
  donderdag 17 december 2009 @ 22:22:58 #162
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75748653
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Twizu het volgende:

[..]

Mijn post!

Drivekey
  donderdag 17 december 2009 @ 22:25:26 #163
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75748756
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef mstr het volgende:

[..]

Drivekey
Dat weet ik nog niet. Is de garantie dan weg eigenlijk?
6 eien
  donderdag 17 december 2009 @ 22:36:07 #164
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75749153
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef mstr het volgende:

[..]

Drivekey
Softmod + extern hddtje werkt hier perféct
Dus Extern Hddtje kopen in Chiea!

(Btw heeft iemand nog MD80 over, of weet 'm @ chinese site voor 15 dollar? )
  donderdag 17 december 2009 @ 22:39:09 #165
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75749262
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zal me er binnenkort is in verdiepen.
Ben alleen niet zo heel handig vrees ik.

* Twizu denkt terug aan die keer dat ie dacht dat ie van een TFT schermpje een beamer kon maken.

Ben ook niet echt een die-hard gamer. Heb er Wii fit bij gekocht en wil Shaun White Snowboarding.

Oh, een Mario (Party) natuurlijk!
6 eien
  donderdag 17 december 2009 @ 22:40:38 #166
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75749326
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Kijk hier eens voor die camera. Gewoon je max bod op 15 dollar zetten en wie weet!
6 eien
pi_75749366
Net even gemaild om te vragen wat dit moet kosten.
Leuk voor carnaval
  donderdag 17 december 2009 @ 22:42:45 #168
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75749414
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Grav1ty het volgende:
Net even gemaild om te vragen wat dit moet kosten.
Leuk voor carnaval
Haha, ben je levensmoe ofzo? Dat ga je echt niet overleven in de kroeg.
6 eien
  donderdag 17 december 2009 @ 22:43:09 #169
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75749431
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef Twizu het volgende:

[..]

* Twizu denkt terug aan die keer dat ie dacht dat ie van een TFT schermpje een beamer kon maken.

Ben ook niet echt een die-hard gamer. Heb er Wii fit bij gekocht en wil Shaun White Snowboarding.

Shaun white is leuk voor een paar daagjes.. daarna niet meer.. maar Super Mario Smash Bros Brawl BLIJFT leuk met een paar vriendne En z'n bod probeer ik al paar dagen xD ehele tijd overboden
  donderdag 17 december 2009 @ 22:44:36 #170
48067 neo2000
pi_75749488
quote:

[..]

Mijn post!
Voorspelbaar +1.

Overigens kuch Wasabi zero kuch
pi_75749563
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:42 schreef Twizu het volgende:

[..]

Haha, ben je levensmoe ofzo? Dat ga je echt niet overleven in de kroeg.
Zet je 's avonds die muts niet op, en alleen in je boxer erin, of even iets geniaals uitvinden zoals pc ventilator op accutje erin
Zo'n pak is namelijk wel vet, misschien krijgen we nog aardig wat korting als we met onze hele groep kopen
pi_75749653
quote:

[..]

Gewoon tutorialtje bij de hand en een avondje heenkloten, dan moet het wel lukken
En Shaun White Snowboarding was bij mij ook maar even leuk, gaat vrij snel vervelen.
  donderdag 17 december 2009 @ 22:50:07 #173
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75749682
Offtopic: Die reviews op Bol.com

Het zusje van MarkoAlmelo:

17 april 2009 | Door: laura| Almelo
heej wie heeft er allemaal een wii?? ik wel:D:D kusjes laura
Vond je deze review nuttig?Ja (0)|Nee (2)

Bij Wii Fit.

13 oktober 2009 | Door: Ellen Gueye| HOUTEN
echt vet ik heb de oude maar nu wil ik de nieuwe hopelijk heb ik gewonnen

18 augustus 2009 | Door: Raymond R.H.C. Goessens| BUNDE
ik lijd aan overgewicht, en dat wil ik simpelweg gewoon niet, ik wil ook niet me scheel betalen aan een sport school nu lijkt me dit wel een oplossing, direct bestellen en kilo's kwijd raken
6 eien
  donderdag 17 december 2009 @ 22:50:07 #174
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75749683
quote:
Whaha, colinraap, zal wel de achterhoek zijn ofzo.
Op zich vind ik mensen het Engels van Nederlanders snel overschatten (of ze onderschatten Engels). Een hoop mensen kunnen matig Engels, gewoon een feit. Als groep doen we het best goed, komt vaak niet door school maar vaak door de Amerikaanse/Britse cultuur. Als we net als Duitsers alle films hadden ondertiteld ghehe.... was Neo net zo suf geweest als colinraap Het nadeel is alleen dat men als vrij snel denkt stevig Engels te praten omdat ze een paar films hebben gezien of een beetje muziek kunnen nazingen. Zie je van die gozertjes op straat stoer halfbakken Engels praten met fuck shit etc. in elke zin Een pittige politieke discussie, dan zijn de meeste Nederlanders ineens heel snel klaar met Engels

Zover ik weet is het onderwijs in Brazilië prima, het is maar net waar je zit natuurlijk. Mensen met internetverbinding zullen niet in een Favela wonen Genoeg mensen met een levensstijl waar de gemiddelde Nederlander van moet kwijlen.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Skiet het volgende:

[..]

In deze prijsklasse krijg je ook gewoon een Chinees ding in Nederland. Als je überhaupt iets voor 10 euro kunt vinden.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef veda het volgende:

[..]

Ik moet wat horloges betreft oppassen wat ik zeg hier, maar volgens mij lopen ook nederlandse opwindhorloges verre van perfect.
Een van der Klaauw wel
Maar ALS je een mechanisch horloge kunt vinden in een klootjesvolk shop dan is het ook gewoon Chinese zut. Vaak zijn dit horloges richting 60/100 euro, dan is de QC ook iets beter in de fabriek.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef eQuaL het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een HD willen kopen voor mijn Xbox. Hier in NL is een legale HD (120gb) 130 euro.

Niet durven zonder gokken geen glorie in het leven
Je krijgt misschien wel een refurb HD voor dat geld, dat is altijd zo lastig met China. Je hebt maar een paar bekende merken voor HD's en die leveren niet voor dumpprijzen, de Nederlandse prijzen zijn al laag voor HD's. Ik kan het mis hebben, gezien het prijsverschil de moeite waard om het te proberen als je 60 euro kunt missen. Probeer in ieder geval even de garantie zwart op wit te ontvangen, niet dat de zooi na een week crasht en je pech hebt
  donderdag 17 december 2009 @ 22:51:42 #175
226677 revpolen
pi_75749730
5 voor 10...
dingdong..
tnt post
3 pakketten voor me van tradetang

[ Bericht 0% gewijzigd door revpolen op 17-12-2009 22:57:58 ]
  donderdag 17 december 2009 @ 22:53:25 #176
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75749779
quote:

[..]

Je hebt toch niet die vergrootglazen van Ebay aangeschaft?
pi_75749788
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Whaha, colinraap, zal wel de achterhoek zijn ofzo.

quote:

[..]

Mijn post!

donderdag 17 december 2009 @ 22:57:46 #178
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75749929
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je hebt toch niet die vergrootglazen van Ebay aangeschaft?
Huh? Je had zo'n overheadprojector nodig (die hadden we toevallig nog staan ). TFT scherm ligt ondertussen op de vuilnisbelt.
6 eien
  donderdag 17 december 2009 @ 23:03:31 #179
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75750135
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef Twizu het volgende:

[..]

Huh? Je had zo'n overheadprojector nodig (die hadden we toevallig nog staan ). TFT scherm ligt ondertussen op de vuilnisbelt.
Jaren terug waren er vergrootglazen pakketten te koop waarmee je zo'n projector kon bouwen met een tft schermpje. Superscherp resultaat en voorbeeldfoto's maar was totale bullshit.

De goede oude tijd toen elektronica nog peperduur duur was
pi_75750606
Komen jullie ook niet op focalprice?
  donderdag 17 december 2009 @ 23:16:25 #181
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75750618
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef robbey het volgende:
Komen jullie ook niet op focalprice?
Vergeet je www. niet?
6 eien
pi_75750689
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef revpolen het volgende:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post
weer 30 paar uche uchs

Vertel ons wat zat er in

trouwens 21:55 ding dong en dan pas 22:55 posten op fok
  donderdag 17 december 2009 @ 23:18:26 #183
48067 neo2000
pi_75750697
M.b.t. de xbox harddisks.. Die van 250 Gb zijn wel leuk en zo.. Maar ik geloof dat mickeysoft mensen van Live banned bij imitatie hardware. o.a. bij niet originele HDD's. Helaas. Anders had ik er allang eentje gehad.
pi_75750713
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef eQuaL het volgende:

Als je hem sneller wilt hebben gewoon even op samenkopen.net eentje bestellen
pi_75750719
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Skiet het volgende:

[..]

Touw.. Netwerkkabel. En dat gebruik je om bij mensen kabels aan te leggen voor dingen als internet enzo.
pi_75750817
quote:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post
Hier ook

Maar aangezien ik niet thuis was ligt het 2 deuren verder, denk niet dat ik aan moet bellen nu nog
pi_75750902
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:16 schreef Twizu het volgende:

[..]

Vergeet je www. niet?
Da's vaag, met safari doet ie het dan nog niet maar met firefox wel

wat ouderwets trouwens, www ervoor
pi_75751115
quote:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post
Wat zat er in?
pi_75751165
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hier ook
Maar aangezien ik niet thuis was ligt het 2 deuren verder, denk niet dat ik aan moet bellen nu nog
Idd je kan beter zachtjes de deur forceren
pi_75751219
Ik heb gewoon de ruit eruit geflikkerd, maar ik was weg voor ze uit bed waren
pi_75751227
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat zat er in?
Hij is off line ff aan het uitpakken
pi_75751270
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Dan kan je ons nu vertellen wat er in die pakjes zat
  donderdag 17 december 2009 @ 23:35:07 #193
226677 revpolen
pi_75751295
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Semmm het volgende:

[..]

Wat zat er in?
UJJ natuurlijk!
belde gelijk ff iemand op die sprong gat in de lucht!
ach ze wacht er pas 1,5 maand op...
pi_75751399
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:34 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dan kan je ons nu vertellen wat er in die pakjes zat
Zelfs al had ik het gedaan, dan zou ik het niet kunnen zeggen (en ik was ook niet de originele aan wie dat gevraagd werd geloof ik ) aangezien het een kado voor ivetje is die hier meeleest whehe
pi_75751415
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:35 schreef revpolen het volgende:

[..]

UJJ natuurlijk!
Lijken ze zo goed, of is ze met weinig tevreden?
pi_75751490
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:35 schreef revpolen het volgende:

[..]

UJJ natuurlijk!
Blijken ze te klein te zijn
  donderdag 17 december 2009 @ 23:45:58 #197
226677 revpolen
pi_75751664
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef Semmm het volgende:

[..]

Blijken ze te klein te zijn
zou zomaar kunnen...
had maat 10 besteld voor der.. kreeg een maat 9..
anders flikker ik deze wel @ mp.. en bestel ik weer nieuwe
maar ze wou ze voor de kerst hebben ( welk jaar zei ze niet )
  donderdag 17 december 2009 @ 23:47:44 #198
226677 revpolen
pi_75751726
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:38 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Lijken ze zo goed, of is ze met weinig tevreden?
echt GEEN idee!
heb op de site van jack zitten kijken.. DP
daar waren ze 100$ en hadden ze een grijs labeltje
deze zijn van tradetang voor 90$ en hebben een zwart labeltje
welke is dan origineel?
  donderdag 17 december 2009 @ 23:52:24 #199
226677 revpolen
pi_75751891
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

weer 30 paar uche uchs

Vertel ons wat zat er in

trouwens 21:55 ding dong en dan pas 22:55 posten op fok
eerst uitpakken
mijn supplieer houd er van om alles in te pakken met piepschuim ( heel goed want de dozen blijven heel en mooi ) alleen me hele huis ligt onder
pi_75751892
Hier een filmpje van die mooie l-lTC van PB
http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo#p/u/1/FH_GiG6n0X8

Ziet er goed uit!
pi_75752009
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:47 schreef revpolen het volgende:

[..]

echt GEEN idee!
heb op de site van jack zitten kijken.. DP
daar waren ze 100$ en hadden ze een grijs labeltje
deze zijn van tradetang voor 90$ en hebben een zwart labeltje
welke is dan origineel?
Welk model in welke kleur? Dan weten we het zo
pi_75752419
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef Semmm het volgende:
Hier een filmpje van die mooie l-lTC van PB
http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo#p/u/1/FH_GiG6n0X8

Ziet er goed uit!
Ziet er zeker niet verkeerd uit, vrij soepel allemaal, ook weer een lekker muziekje eronder
pi_75752608
quote:

Wat een schraper ben jij zeg. Totaal niet de moeite om 99 van die kutdingen te bestellen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:18:12 #204
226677 revpolen
pi_75752700
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Welk model in welke kleur? Dan weten we het zo
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22991
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:20:23 #205
226677 revpolen
pi_75752748
LOL

http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=5804&model=Classic+Tall+Fancy

mm wit labeltje maar ook wit van binnen
mijne zijn dus donker labeltje en doner blauw/grijs achtig iets van binnen :p
als het deze zijn..
pi_75752789
Die zou ik never nooit bestellen, zeker niet voor die prijs. 103 dollar wtf. Ze moeten er wel heel erg op lijken wil ik dat overmaken aan onze Chinese vrienden. Zij kopen de stof in per rol van 100 meter.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:24:31 #207
226677 revpolen
pi_75752843
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:22 schreef W00fer het volgende:
Die zou ik never nooit bestellen, zeker niet voor die prijs. 103 dollar wtf. Ze moeten er wel heel erg op lijken wil ik dat overmaken aan onze Chinese vrienden. Zij kopen de stof in per rol van 100 meter.
lekker belangrijk als ze hem wil hebben.. zij betaald toch ik niet
pi_75754030
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef robbey het volgende:

[..]

Als je hem sneller wilt hebben gewoon even op samenkopen.net eentje bestellen
pi_75759131
quote:
Kleur bestaat niet bij Uggs, binnenkleur is anders en het label is ook duidelijk nep volgens mij. Ofwel, lachertje als je die ziet lopen op straat Sorry.
pi_75760047
Ik bestel bij DX altijd mijn koptelefoontjes voor mijn iPhone, paar maanden geleden had ik 2 setjes besteld die waren echt exact hetzelfde als de originele, dit was te zien door het knopje wat op het snoer zit, deze heeft heeft 2 helften en daartussen een donkerdere kleur grijs. Nu heb ik ze opnieuw besteld (zelfde SKU) maar deze zijn gaar Dit knopje is uit 1 stuk, van echt DealExtreme plastic (glad slecht afgewerkt plastic) Deze klikken ook slecht en klinken zuur )

Maar er staan meerdere oordopjes op DX...Heeft iemand ervaring met welke goed overeenkomen?

Ik had SKU 14472 besteld. Deze zijn dus niet goed.
Bram! Boterham!
pi_75761108
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:08 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kleur bestaat niet bij UJJS, binnenkleur is anders en het label is ook duidelijk nep volgens mij. Ofwel, lachertje als je die ziet lopen op straat Sorry.
Niet op de website, maar misschien is het wel gewoon een ouder model. Daarnaast moet je niet vergeten geen echte merken te noemen, ook niet als je het over de echte hebt want dan slaat het UJJS ook nergens op natuurlijk.
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:08:48 #212
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75761213
Homo of niet, ik zou nu toch wel graag een paar UJJS willen uitproberen in de sneeuw
Ik vraag me trouwens af waarom die sloffen uit het hete Australië komen
pi_75761538
quote:

Staat toch echt duidelijk bij dat het max. 1 per klant is (staat zelfs een melding van bovenin je scherm) en bovendien bij minimale besteding van $0,99.
pi_75761679
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef Skiet het volgende:

[..]

Niet op de website, maar misschien is het wel gewoon een ouder model. Daarnaast moet je niet vergeten geen echte merken te noemen, ook niet als je het over de echte hebt want dan slaat het UJJS ook nergens op natuurlijk.
Niet op de website == niet bestaand. Dat is simpel bij echte ujjs
pi_75761713
Ik was gister buiten met wat gasten, en 1 had een laser lampje, en niet zo een gewone Echt een ziekelijk sterke, naja, daar was niet van onder de indruk. maar wel toen hij er nog iets op bevestigde. waardoor je een soort laser-show kreeg Zag er echt ziekelijk tof uit !

Wie weet wat ik bedoel + Waar te krijgen?
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:25:37 #216
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75761822
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_75761861
quote:
Precies!

HHAHA Hij heeft er 45 euro voor gedokt
pi_75761927
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Precies!

HHAHA Hij heeft er 45 euro voor gedokt

Dat zei die alleen maar zodat jij hem er 45 euro voor zou geven
pi_75761951
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:28 schreef Semmm het volgende:

[..]

Dat zei die alleen maar zodat jij hem er 45 euro voor zou geven
Kan ook
Maar dat zou ik sowieso niet doen
pi_75762166
Heeft focaplrice geen couponcode meer voor de kerstdagen?
pi_75762634
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:17 schreef Starman89 het volgende:

[..]

Staat toch echt duidelijk bij dat het max. 1 per klant is (staat zelfs een melding van bovenin je scherm) en bovendien bij minimale besteding van $0,99.
idd... royal sadness
pi_75765051
Mijn ice shotglaasjes zijn binnen!

Meteen in de vriezer gegooid nadat ik er water in heb gedaan.
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:30:04 #223
131319 mickeyD
pi_75766543
nachtfilmpje MD80
http://www.nogff.nl/SUNP0008.AVI
(werkt t best met winamp gezien t een avi is)
(en als je geen beeld hebt, maar wel geluid: ff de nieuwste K-lite downloaden)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_75766799
Heb een zonnelader binnen van FP. Alleen schijnt de zon niet, heb hem even in de vensterbank liggen. Zal vanavond eens kijken of er wat uit te halen valt qua stroom. Gewoon een grappig ding verder. Niet groot en een aantal adapters erbij.

Ziet er goed uit @ mickeyD!

Maar hoe heb jij hem vastgezet in je auto?

Dat is Den Haag toch of niet? Ik krijg de datum niet goed met die txt file. Ik heb me MicroSD erin en dan zet ik die TAG.TXT erop. Maar de datum blijft fucked.
pi_75767054
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef lj_lightning het volgende:
Ik bestel bij DX altijd mijn koptelefoontjes voor mijn iPhone, paar maanden geleden had ik 2 setjes besteld die waren echt exact hetzelfde als de originele, dit was te zien door het knopje wat op het snoer zit, deze heeft heeft 2 helften en daartussen een donkerdere kleur grijs. Nu heb ik ze opnieuw besteld (zelfde SKU) maar deze zijn gaar Dit knopje is uit 1 stuk, van echt DealExtreme plastic (glad slecht afgewerkt plastic) Deze klikken ook slecht en klinken zuur )

Maar er staan meerdere oordopjes op DX...Heeft iemand ervaring met welke goed overeenkomen?

Ik had SKU 14472 besteld. Deze zijn dus niet goed.
Hey welke ipohne koptelefoontjes heb jij besteld? die goede zegmaar die origineel lijken..

Link zou top zijn tnx!
pi_75767980
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:30 schreef mickeyD het volgende:
nachtfilmpje MD80
http://www.nogff.nl/SUNP0008.AVI
(werkt t best met winamp gezien t een avi is)
(en als je geen beeld hebt, maar wel geluid: ff de nieuwste K-lite downloaden)
Ziet er goed uit
Ik raak steeds meer onder de indruk van die camera!
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:03:34 #227
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75768001
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Skiet het volgende:
Heb een zonnelader binnen van FP. Alleen schijnt de zon niet, heb hem even in de vensterbank liggen. Zal vanavond eens kijken of er wat uit te halen valt qua stroom. Gewoon een grappig ding verder. Niet groot en een aantal adapters erbij.

Dat is Den Haag toch of niet? Ik krijg de datum niet goed met die txt file. Ik heb me MicroSD erin en dan zet ik die TAG.TXT erop. Maar de datum blijft fucked.
MickeyD fluitend in de auto Op zich voldoende kwaliteit om te zien wat er gaande is
Ik denk dat hij hem met 1 van de brackets op het dashboard heeft gezet. Dubbelzijdig plakkertje is voldoende.

Ik merkte bij een opname dat de microfoon erg gevoelig is. Ik kon een gesprek beluisteren dat tijdens de opname me niet was opgevallen
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:04:55 #228
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75768055
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Ziet er goed uit
Wacht? wut.. doe jij hier?
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:09:06 #229
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75768229
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wacht? wut.. doe jij hier?
Hij wil er ook eentje kopen en onder rokjes gaan filmen.
Of zelf een aflevering van Undercover in NL maken
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:09:33 #230
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75768246
En ik had vandaag weer een pakketje.
Een fotostudiootje
pi_75768265
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:09 schreef mstr het volgende:
En ik had vandaag weer een pakketje.
Een fotostudiootje
huh? pics?
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:11:09 #232
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75768308
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

huh? pics?
Zo eentje:
http://www.mymemory.co.uk(...)ma-Mini-Photo-Studio
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:12:03 #233
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75768350
En?
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:12:52 #234
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75768380
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:12 schreef Dionysiou het volgende:
En?
En wat?
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:15:18 #235
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75768477
Ik heb m'n MD80 voor 16 dollar gekocht bij Ebay...
Duurt nof wel ff voordat ik 'm binne heb wrrs,, maandje ofzo
pi_75768709
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:08 schreef monkeybrain het volgende:
Homo of niet, ik zou nu toch wel graag een paar UJJS willen uitproberen in de sneeuw
Ik vraag me trouwens af waarom die sloffen uit het hete Australië komen
Waren vroeger gewoon schoenen voor mannen, de surfers. Die droegen ze op et strand hield hun voeten ook gewoon op normale temperatuur niet eens warm ofzo

Quote van wikipedia:"In the 1960s, ugg boots became a popular option for competitive surfers,[6] who used the boots to keep their feet warm after exiting from the surf.[7] It was surfing which helped popularise the boots outside of Australia and New Zealand, when surfer Brian Smith started selling the boots in the United States through the company Ugg Holdings, Inc. in 1979.[7]"
pi_75768723
Waar moet ik op letten bij het kopen via Ebay. snap het niet zo goed
pi_75768743
Eerste ervaring met TT is niet echt super eerlijk gezegd.. Tracking nummer werkt nog niet. Dus meteen een mail gestuurd (want na 3 dagen moet het werken en dit is dag 4). Krijg ik dit terug. Het zal mij benieuwen.
quote:
Dear friend

I am very very sorry for that , but i have send them to you , please don't wrry , i will contact the post office .
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:21:59 #239
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75768753
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Op de verzendkosten.
pi_75768840
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dat de prijs niet te hoog is en of je niet nog eens extra verzendkosten moet betalen. Dus free shipping is altijd goed om naar te kijken. Soms lijkt iets heel goedkoop, maar betaal je verzendkosten erbij en is het feest wat minder. Verder zijn er honderduizend startersgidsen voor Ebay. Check een van de vele startersgidsen voor ebay.

Belangrijk: Als een bod op 10 euro staat en jij bied 20 euro dan bied je in werkelijkheid 10,50 bijvoorbeeld. Je maximumbod is 20 euro dus als iemand nu 11 euro bied dan bied jij er direct overheen automatisch.

Pas als iemand meer dan 20 euro bied dan stopt het tegenbieden van jouw kant
pi_75768990
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef mstr het volgende:

[..]

Op de verzendkosten.
Verklaarde het lage bod net op een MD80 !
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:23 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat de prijs niet te hoog is en of je niet nog eens extra verzendkosten moet betalen. Dus free shipping is altijd goed om naar te kijken. Soms lijkt iets heel goedkoop, maar betaal je verzendkosten erbij en is het feest wat minder. Verder zijn er honderduizend startersgidsen voor Ebay. Check een van de vele startersgidsen voor ebay.

Belangrijk: Als een bod op 10 euro staat en jij bied 20 euro dan bied je in werkelijkheid 10,50 bijvoorbeeld. Je maximumbod is 20 euro dus als iemand nu 11 euro bied dan bied jij er direct overheen automatisch.

Pas als iemand meer dan 20 euro bied dan stopt het tegenbieden van jouw kant

Dank u zeer vriendelijk !

Dus als je 20 euro bied, kunnen mensen niet zien dat je dat hebt geboden?
Dus bijv.

Het bod staat op 10, jij bied 20, en uiteindelijk word het 14.50
Dan betaal je 14.50 en geen 20 ?
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:30:34 #242
131319 mickeyD
pi_75769092
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Skiet het volgende:

ja, ziet er redelijk uit, omdat de sneeuw veel licht weerkaatst.
dat is in rijswijk idd, vlak bij den haag.
ik kan hem aan mijn spiegel klikken, maar heb hem regelmatig aan een houder van een navigatie zitten, werkt perfect.
t is alleen jammer dat je niet ziet oftie nog opneemt, want die ledjes zitten te diep.
tsja, die datum zet je in je root van de SD en dan haalt hij hem daaruit, en dan wist hij die file (staat ook zo in de gebruiksaanwijzing.)
pi_75769239
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Verklaarde het lage bod net op een MD80 !
[..]

Dank u zeer vriendelijk !

Dus als je 20 euro bied, kunnen mensen niet zien dat je dat hebt geboden?
Dus bijv.

Het bod staat op 10, jij bied 20, en uiteindelijk word het 14.50
Dan betaal je 14.50 en geen 20 ?

Klopt, ook als jij 1000 bied en het laatste bod staat op 14,50 dan betaal jij gewoon 14,50 + eventuele verzendkosten
pi_75770757
gele envelop vandaag binnen gehad. 26 november besteld vandaag binnen. Valt me allemaal nog zeer mee.

Had alleen wel meer verwacht van die gun aansteker, had m graag willen hebben zoals Mark Strong 'm heeft in de film RocknRolla
pi_75772798
Hier ook een pakketje binnen..
Deze koptelefoon: http://popbuying.com/detail.pb/sku.25460
Handig voor bij de computer, alleen het microfoontje zit er niet aan vast maar is een klein apart dingetje.
Geluid is prima, bass is iets té maar het klinkt verder wel goed voor het geld!
Ruisonderdrukking van het ding is geweldig, ik tik altijd erg hard op m'n toetsenbord en met deze koptelefoon op hoor ik er niets meer van. Dus met spelletjes is dat wel handig.
Ik had nog wat store credit dus had ik ook zo'n flip-flap bloemetje gekocht.
Deze zat dus bij de koptelefoon verpakt en is wonder boven wonder heel aangekomen!
Had hem aan mijn vader laten zien en die moest er hard om lachen.
  vrijdag 18 december 2009 @ 17:21:31 #246
226677 revpolen
pi_75775682
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Skiet het volgende:
Eerste ervaring met TT is niet echt super eerlijk gezegd.. Tracking nummer werkt nog niet. Dus meteen een mail gestuurd (want na 3 dagen moet het werken en dit is dag 4). Krijg ik dit terug. Het zal mij benieuwen.
[..]

mijn tracking nummers kloppen zelden met TT
geen zorgen het komt echt aan
  vrijdag 18 december 2009 @ 17:23:32 #247
226677 revpolen
pi_75775758
Had btw voor me kerstdiner kunst sneeuw gekocht ( bij pop )
vandaag binnen gekomen alleen hebben we het niet nodig
pi_75776437
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:23 schreef revpolen het volgende:
Had btw voor me kerstdiner kunst sneeuw gekocht ( bij pop )
vandaag binnen gekomen alleen hebben we het niet nodig
Kunst sneeuw? Linkje?
pi_75776972
laatste deze besteld, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21993
weet iemand of je met dat dingetje ook je pc geluid kan laten horen aan de gamers?
gewoon 2x 3.5mm aan beide kanten en dan iets afspelen op je pc zodat je xboxcontroller dat als je microfoon aanziet? dan kun je namelijk af en toe een beetje kutten op live
pi_75777229
Vandaag die sleutelflessenopener ontvangen

pi_75777864
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag die sleutelflessenopener ontvangen

[ afbeelding ]
Dingen zijn kut man. De echte schijnen dikker te zijn, met deze is openen nog best lastig. Linkje naar kunstsneeuw wil ik ook wel weten haha
pi_75777965
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:27 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dingen zijn kut man. De echte schijnen dikker te zijn, met deze is openen nog best lastig. Linkje naar kunstsneeuw wil ik ook wel weten haha
Echte? Bestaan er ook echte dan ja?
pi_75779056
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:00 schreef mug89 het volgende:
laatste deze besteld, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21993
weet iemand of je met dat dingetje ook je pc geluid kan laten horen aan de gamers?
gewoon 2x 3.5mm aan beide kanten en dan iets afspelen op je pc zodat je xboxcontroller dat als je microfoon aanziet? dan kun je namelijk af en toe een beetje kutten op live
Je zou er kabeltje tussen kunnen doen, zegmaar van je uitgang van je PC in de mic ingang van je controller ding. Maar omdat er van een microfoon heel weinig signaal komt en van je PC heel veel, zou je weleens wat op kunnen blazen. Echter heb ik dit weleens van mp3 speler naar laptop gedaan en dat werkte perfect.

oh en dit is neppe sneeuw:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26121
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:20:01 #254
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75779626
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Ziet er goed uit
Die cameraatjes kan je ook op PopBuying kopen als je geen zin aan dat eBay gedoe hebt

Linkjes: Zwart Groen Rood
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:42:04 #255
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75780383
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:20 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Die cameraatjes kan je ook op PopBuying kopen als je geen zin aan dat eBay gedoe hebt

Linkjes: Zwart Groen Rood
Wel nice 4 dollar verschil met ebay ong
pi_75780744
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wel nice 4 dollar verschil met ebay ong
Mooie prijs en handig voor mensen die er geen kunnen winnen! Had die van mij alleen allemaal voor 8 euro
pi_75781057
Ik zoek een soort MD80 cam, (niet veel duurder en betere film kwaliteit) omdat ik deze in wil ga zetten in RC auto's. Met vliegtuigen is het beeld best goed, maar in een RC auto hobbelt het toch een beetje meer etc. dus dan zou ik een cam willen die een beetje beter daar op reageerd. Iemand een idee?
pi_75781218
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek een soort MD80 cam, (niet veel duurder en betere film kwaliteit) omdat ik deze in wil ga zetten in RC auto's. Met vliegtuigen is het beeld best goed, maar in een RC auto hobbelt het toch een beetje meer etc. dus dan zou ik een cam willen die een beetje beter daar op reageerd. Iemand een idee?
Bestaat niet
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:10:08 #259
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75781559
quote:
Die is er wel maar wij kopen graag een veel slechtere voor dezelfde prijs, je denkt toch niet dat we slim zijn
Beter = duurder
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:11:39 #260
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75781599
Hebben jullie ook dat 15 minuten van die MD80-opname 1GB is?
pi_75781927
En m'n mondharmonica is binnen (eindelijk ! )
pi_75782009
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben jullie ook dat 15 minuten van die MD80-opname 1GB is?
Ja.
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Die is er wel maar wij kopen graag een veel slechtere voor dezelfde prijs, je denkt toch niet dat we slim zijn
Beter = duurder
Misschien dat als je genoegen neemt met een veel groter apparaat dat ie dan beter is voor ong. dezelfde prijs.
Maar ik vond die MD80 cams al extreem goedkoop
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef blckbb het volgende:
dan moet je je fobo aanpassen!
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:23:25 #263
235416 Norbert704
Gisteren, is niet vandaag
pi_75782025
Weet iemand nog iets voor 75 Yen op tradetang te vinden? De broek die ik besteld had was er niet meer
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:49:19 #264
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75782949
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef blckbb het volgende:
Filmpje
Of ik zie je morgen wel bij de Albert Heijn bij de ingang
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:25:41 #265
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75784396
Btw, wat voor Micro SD kaartje kan dr ´t besten in z´n MD80?
bijv van: www.mymemory.com
pi_75784696
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef tokko1 het volgende:
Btw, wat voor Micro SD kaartje kan dr ´t besten in z´n MD80?
bijv van: www.mymemory.com
Minimaal class 4 max 8 GB
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:36:07 #267
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75784804
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Filmpje

En filmen met een MD80 he
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:55:10 #268
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75785593
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:36 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

En filmen met een MD80 he
En dan zeker een euro moeten betalen, echt niet
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:01:10 #269
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75785868
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:33 schreef veda het volgende:

[..]

Minimaal class 4 max 8 GB
http://www.mymemory.co.uk(...)---Class-4-Multi-Kit
Die dus HD kaartje ofzo maakt niet uit??:P
pi_75786474
Als ik iets op Ebay koop en er staat bij Gratis Verzending.

Kan het dan ook dat ik later voor de verzendkosten moet betalen ofzo??
pi_75786495
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Jeffrey_San het volgende:
Als ik iets op Ebay koop en er staat bij Gratis Verzending.

Kan het dan ook dat ik later voor de verzendkosten moet betalen ofzo??
Nee
pi_75786876
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef tokko1 het volgende:

[..]

http://www.mymemory.co.uk(...)---Class-4-Multi-Kit
Die dus HD kaartje ofzo maakt niet uit??:P
Ik heb er zelf een 4GB class 4 Kingston in zitten, dus dit gaat wel werken lijkt mij.
Oh en dat HD geeft gewoon aan dat ie groter is als 2GB (eigenlijk geeft dat de nieuwe techniek aan die nodig is om hem groter te krijgen).
pi_75786941
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef veda het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Misschien dat als je genoegen neemt met een veel groter apparaat dat ie dan beter is voor ong. dezelfde prijs.
Maar ik vond die MD80 cams al extreem goedkoop
[..]

dan moet je je fobo aanpassen!
Goeie
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Filmpje
Hoezo dat?
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:49:17 #274
48067 neo2000
pi_75788239
Ik gok op mondharmonica openlucht concert geven met een omgekeerde hoed op de grond..
pi_75788269
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef neo2000 het volgende:
Ik gok op mondharmonica openlucht concert geven met een omgekeerde hoed op de grond..
+ Gitaar á la Bob Dylan?
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:52:09 #276
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75788376
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef blckbb het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Heb jij geen Roemenen en Bulgaren voor de supermarkt zitten die gare muziek maken met een valse accordeon etc.?
pi_75788546
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heb jij geen Roemenen en Bulgaren voor de supermarkt zitten die gare muziek maken met een valse accordeon etc.?
Wij wonen in een gat, waar er te weinig mensen langs de supermarkt komen om daar winst mee te maken

edit: Ik heb mijn 100 meter netwerkkabel ontvangen. Ziet er goed uit, maar de kabel is erg stevig, steviger als de gemiddelde andere netwerkkabel. Maar dat maakt niet uit, na een keer neerleggen merk je er niks meer van.
pi_75789011
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef veda het volgende:

[..]

Wij wonen in een gat, waar er te weinig mensen langs de supermarkt komen om daar winst mee te maken

edit: Ik heb mijn 100 meter netwerkkabel ontvangen. Ziet er goed uit, maar de kabel is erg stevig, steviger als de gemiddelde andere netwerkkabel. Maar dat maakt niet uit, na een keer neerleggen merk je er niks meer van.
Zo dat is snel was die niet gisteren verstuurd ofzo??

heb je een link?
pi_75789029
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heel soms wel

Maar die worden weggestuurd omdat het pad tussen de fietsen en het eind van de stoep veels te smal is
pi_75790280
Worden de dingen die jullie bij Dealextreme hebben besteld wel gewoon geleverd?

Ik kreeg de 26e een mailtje dat mijn bestelling verstuurd was, maar ik heb nog niks gehad. Ik heb ze ook al een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.
Er gaat niets boven Groningen
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:36:18 #281
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75790400
26e?? Haha, duurt nog wel ff
Normaal is 't z'n 2/3 weken leertijd.
Maar ivm kerst is 't z'n 2/3 maanden
pi_75790497
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef tokko1 het volgende:
Ehhhh, NEE. als het de 26e is verzonden zou het wel snel aankomen.
pi_75790591
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef sander-3 het volgende:
Worden de dingen die jullie bij Dealextreme hebben besteld wel gewoon geleverd?

Ik kreeg de 26e een mailtje dat mijn bestelling verstuurd was, maar ik heb nog niks gehad. Ik heb ze ook al een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.
Mijn pakketje die vandaag binnenkwam was 24 nov. verstuurd. Dus als dat de ongeveer tijden zijn is het niet zo lang meer wachten voor je :p
pi_75790611
^ post 6000
En nog in slecht Nederlands ook
pi_75790862
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef tokko1 het volgende:
2/3 maanden lijkt me wel erg veel. Ik ben inderdaad 2 à 3 weken gewend.

Ik wacht nog wel even af
Er gaat niets boven Groningen
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:51:35 #286
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75791067
Nja okee.. overdrven
maar 1.5 maand max kan toch wel gebeuren!
(had een vriend van me laatst nog )
  zaterdag 19 december 2009 @ 00:04:00 #287
226677 revpolen
pi_75791599
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:43 schreef Semmm het volgende:

[..]

Kunst sneeuw? Linkje?
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26121
  zaterdag 19 december 2009 @ 00:07:26 #288
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75791729
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:32 schreef Tha_Duck het volgende:
En de buren nog gesproken
pi_75792460
Ik denk dat me buren binnenkort 5 a 8 pakketjes gaan ontvangen als ik op vakantie ben
pi_75793172
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef jopiede het volgende:
Ik denk dat me buren binnenkort 5 a 8 pakketjes gaan ontvangen als ik op vakantie ben
Tenzij ze aangetekend zijn en je langer dan de gestelde tijd weg bent. Dan zijn ze weer terug naar China
pi_75793915
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef veda het volgende:

[..]

Je zou er kabeltje tussen kunnen doen, zegmaar van je uitgang van je PC in de mic ingang van je controller ding. Maar omdat er van een microfoon heel weinig signaal komt en van je PC heel veel, zou je weleens wat op kunnen blazen. Echter heb ik dit weleens van mp3 speler naar laptop gedaan en dat werkte perfect.

Ah thanks, en volume heel zachtjes en dan steeds opvoeren, is dat een optie? of is het gewoon het idee alleen al wat er veel singaal inkomt
pi_75794175
Bij de Action hebben ze ook zulke nep sneeuw. Doe het in een potje (1 afgestreken lepel á 100ml) kost 1 euro per zakje kan je ongeveer 2000ml aan sneeuw uithalen
GGGG
  zaterdag 19 december 2009 @ 09:56:28 #293
48067 neo2000
pi_75797868
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef blckbb het volgende:
^ post 6000
En nog in slecht Nederlands ook
Maar niet op een Engelstalig forum, dus dan doet het niet zo'n auw aan de ogen!
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:10:53 #294
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75798075
quote:
Ik zou dan de echte md80 kopen die met stalen behuizing.

En heeft iemand nog een mooie riem van TB gezien/gekocht?

[ Bericht 5% gewijzigd door MagischMannetje op 19-12-2009 10:47:40 ]
pi_75798672
Ik kreeg gisteren een brief van UPS of ik ff 17,50 invoerrechen wil betalen voor mijn MD80

Is heb er maar $14 voor betaald. Ik denk dat ik ze eens ga bellen...
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:58:11 #296
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75798863
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:49 schreef robbey het volgende:
Ik kreeg gisteren een brief van UPS of ik ff 17,50 invoerrechen wil betalen voor mijn MD80

Ebay?
pi_75798880
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:10 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik zou dan de echte md80 kopen die met stalen behuizing.

En heeft iemand nog een mooie riem van TB gezien/gekocht?
Deze vind ik wel mooi, ik ben nog steeds aan het nadenken over welke broek en trui ik ga bestellen maar deze riem is zeker:

http://item.taobao.com/au(...)cf7c7023a94ed625.htm
17.53$ iincluding shipping and tracking number
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:24:25 #298
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75799411
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:49 schreef robbey het volgende:

UPS?
Rare koerier voor een $14 product

Dat soort bedragen trekken ze echt gewoon uit hun kont
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:46:45 #299
131319 mickeyD
pi_75799907
krijg ik gisteren mn bestelde gigabit netwerkkaarten uit duitsland binnen (besteld op ebay)
is van de dikke envelop de hele hoek van de postzegels/stempel plijte, en t werd bezorgd door selektvracht ipv TNT..
vind t vaag.. dacht eerst dat ze wilden zien wat er in zat, maar bedacht me later dat DAAR de frankering zat..
zou TNT uitbesteden aan selektvracht?

oh.. ik zie op internet dat selektvracht een dochter onderneming is van DHL, die er een potje van maakt.
http://www.consumentenbond.nl/forum/printthread.php?t=4405
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:49:50 #300
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_75799990
Echt 3 weken geleden Rachel gemaild met een order voor TaoBao, niks van gehoord. Vorige week weer gemaild, nu naar Jack en Rachel. Nog steeds niks gehoord. Lijden ze aan grootheidswaanzin of is het al 3 weken vakantie daar?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_75800198
Kijk eens in je spamfolder? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze niet reageerden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')