quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending € 215,-
12% douanerechten = € 25.80
Totaal = € 240.8 incl. douanerechten
19% = €45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
€ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
En nog wordt ie niet gelezen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:42 schreef Buschetta het volgende:
hehe, over niet al te lange tijd heb je een apart topic nodig voor de OP
Héél misschien mag je die van mij wel overnemen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:44 schreef tokko1 het volgende:
Iemand nog een goedkope MD80 over?
Lijkt me een leuk speeltje voor de wintersport...!
Btw wat hebben jullie dr voor betaald? (staat er nog iets nuttigs in die TVPtjes die jullie zo gaan posten)
Mooi!!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Jappe90 het volgende:
Zo jack heeft eindelijk gereageerd
Ik had wat info over een horloge gevraagd en nu kwam hij met een andere shop op Taobao: http://store.taobao.com/s(...)f32d12e3c09f32e1.htm .
Is dat niet zijn eigen shop ofzo iets? ik vind die horloges namelijk niet echt super, maar hij was er erg positief over, net als "vele Fok!ers", jullie ervaringen met deze horloges?
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Jappe90 het volgende:
Zo jack heeft eindelijk gereageerd
Ik had wat info over een horloge gevraagd en nu kwam hij met een andere shop op Taobao: http://store.taobao.com/s(...)f32d12e3c09f32e1.htm .
Is dat niet zijn eigen shop ofzo iets? ik vind die horloges namelijk niet echt super, maar hij was er erg positief over, net als "vele Fok!ers", jullie ervaringen met deze horloges?
Hehe beetje zijn eigen shop aanprijzen hahaquote:Op woensdag 16 december 2009 13:57 schreef Dionysiou het volgende:
http://rate.taobao.com/us(...)f32d12e3c09f32e1.htm
Verander het adresquote:foto Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef Skiet het volgende:
Lol ik ga naar dealextreme.. zit ik opeens op iemand anders ze account ofzo
[ afbeelding ]
Wil je aub van mijn account af gaan. Je wordt een beetje zwaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef Skiet het volgende:
Lol ik ga naar dealextreme.. zit ik opeens op iemand anders ze account ofzo
[ afbeelding ]
En dan BB guns binnenkrijgenquote:foto Op woensdag 16 december 2009 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou bestellen en adres veranderen naar je eigen adres
Ik hoop dat ik m'n Jet Torch en aanstekers voor oud en nieuw hebquote:foto Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Jaaaa en daar is ligt de gele envelop met mijn Jet torch
Ik heb 2 van deze gehadquote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Ach ik heb al mijn pakketjes na 3/4weken ontvangen. En heb er verder niet zo veel last van die drukte gehad.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik m'n Jet Torch en aanstekers voor oud en nieuw heb
Ik ook, maar ik vind het toch te lang.quote:foto Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ach ik heb al mijn pakketjes na 3/4weken ontvangen. En heb er verder niet zo veel last van die drukte gehad.
Bijna alles waar elektronica in zit komt daar vandaanquote:foto Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net een friteuse gekocht bij de kijkshop
Kleine friteuse gezocht voor 1 pers
staat er aan de onderkant made in china
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Bijna alles waar elektronica in zit komt daar vandaan
Dat staat onder/in wel meer producten.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net een friteuse gekocht bij de kijkshop
Kleine friteuse gezocht voor 1 pers
staat er aan de onderkant made in china
Handig om het gas aan te steken in de keuken als je echt bang bent om jezelf te branden.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Vorige week kwamen er ook al veel pakketjes binnen. De postbode heeft trouwens ook nog een pakketje met waarschijnlijk een voetbalshirt proberen af te leveren, maar er was niemand thuis.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Tandaozhi het volgende:
Volgens mij is er gister/vandaag gewoon een vliegtuig richting NL gegaan van HKpostIedereen krijgt in 1 keer pakketjes binnen
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Als iemand weer eens een OP maakt wil die dan de linkjes naar de vorige delen bijwerken, want nu loopt ie t/m 39, of gewoon eruit halen want er kijkt volgens mij toch nooit iemand terug.
samengevat: tvp
Ben je een kloon van mij?quote:foto Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag Pakketje van FP ontvangen
- sleutelhanger (volkswagen)
- Setje Ds Pennetjes
Was op 19 November verzonden
ja we moeten jack er maar eens over inlichten, als het echt goedkoper isquote:Op woensdag 16 december 2009 17:33 schreef GoodFella275 het volgende:
Hey moeten we deze site die iemand ookal noemde hier, niet aan jack voorstellen? http://www.sentfromchina.com/explain/postal_service
het klinkt best goed.. is mijn mening dan, kijk ff zou ik zeggen!
Ik gebruik het weleensquote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Als iemand weer eens een OP maakt wil die dan de linkjes naar de vorige delen bijwerken, want nu loopt ie t/m 39, of gewoon eruit halen want er kijkt volgens mij toch nooit iemand terug.
Ikga hem vanavond een mailtje sturen met wat vragen over prijzen van producten etc (wat ik hier met jullie zal delen uiteraard) dan vraag ik hem in dat zelfde mailtje gelijk over deze site, hoe snel mailt hij ongeveer terug btw?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja we moeten jack er maar eens over inlichten, als het echt goedkoper is
scheelt het ons natuurlijk en kan hij er een voordeel mee doen!
iemand die nog contact heeft met jack en het hem dit door kan geven?
anders wil ik het er wel met hem over hebben; maar hij schijnt erg druk te zijn
dus wil hem verder ook niet stressen met extra mails
Doe dat anders zelf even. Iedereen kan de OP aanpassen, zelfs gasten.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Serieus? Ik heb inmiddels al een heel aantal rolaxen ontvangen die stuk voor stuk super lopen! Gemiddeld genomen lopen ze een halve minuut per dag verkeerd. Voor opwindhorloges is dat al mooi, voor deze prijs helemaalquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef vinylhits het volgende:
Heb inmiddels al redelijk wat orders geplaatst bij de chinese webshops maar heb de laatste tijd 2 horloges gekocht. Een rolox submarlini en een kasio. De kasio is ong 1 -2 uur per dag achter! En de rolox ong 20min! En die titaffy is ook niet echt snel..![]()
Denk binnenkort ff met Jack mailen
Veda danst altijd even in zijn g-string voor zijn horlogesquote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef veda het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb inmiddels al een heel aantal rolaxen ontvangen die stuk voor stuk super lopen! Gemiddeld genomen lopen ze een halve minuut per dag verkeerd. Voor opwindhorloges is dat al mooi, voor deze prijs helemaal
edit: Heb je ze wel eerst opgewonden?
Niets, een beetje zoals jij dus, ademen, plek innemenquote:Op woensdag 16 december 2009 10:02 schreef flexoo het volgende:
[..]
en wat is daar het praktisch nut van?
Nu nog goeie imitatie controllers zien te scoren ergens..quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:40 schreef gers het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30469
AWESOME
Zoek gewoon op ebay/marktplaats voor originele of wachten tot queensdayquote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nu nog goeie imitatie controllers zien te scoren ergens..
Filmpje? Vinden we alleemaal leuk hieroquote:Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Vandaag 2 200mw lasers van BG ontvangen. Geen aansteker meer nodig...
Zo'n Ferrari flashing keychain van Jack erbij hangen en dan komen ze uit zichzelf zodat je ze kan filmenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:26 schreef Joene94 het volgende:
Hier ook een pakje binnen:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26300
Ziet in een leuk klein doosje, met handleiding in "Chinees" Engels.
Zal morgen een aantal filmpjes maken met licht erbij, nu 's avonds was het beeld aardig te doen maar nog niet dat je zegt geweldig. Voor het geld: prima aankoop!
Ja.... Hoe vaak wind jij die dingen op dan??? Ik bijna dagelijks. Maar die casio is toch echt te veel soms wel 2 uur per dag achter (en die is zover ik weet gewoon op baterij)quote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef veda het volgende:
[..]
[..]
Serieus? Ik heb inmiddels al een heel aantal rolaxen ontvangen die stuk voor stuk super lopen! Gemiddeld genomen lopen ze een halve minuut per dag verkeerd. Voor opwindhorloges is dat al mooi, voor deze prijs helemaal
edit: Heb je ze wel eerst opgewonden?
En? Werkt dat nou?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik heb ongelofelijk maar waar een pakje binnen.
Het was iets waarvan ik totaal vergeten was dat ik het ooit had besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4360 en 2 paar oorbellen.
Idd, anders komt dr voor de kerst ook ff eentje deze kant op!quote:
Dan is dat het probleem. Jij windt een horloge op welke op batterijen loopt. Dat hoeft niet. De batterij zorgt al voor genoeg energie om het horloge goed op te laten lopen. Slotje.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Ja.... Hoe vaak wind jij die dingen op dan??? Ik bijna dagelijks. Maar die casio is toch echt te veel soms wel 2 uur per dag achter (en die is zover ik weet gewoon op baterij)
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dan is dat het probleem. Jij windt een horloge op welke op batterijen loopt. Dat hoeft niet. De batterij zorgt al voor genoeg energie om het horloge goed op te laten lopen. Slotje.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er mensen zijn die dat geloven.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:31 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik heb ongelofelijk maar waar een pakje binnen.
Het was iets waarvan ik totaal vergeten was dat ik het ooit had besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4360 en 2 paar oorbellen.
Je moet er wel bij trainen. Maar het heeft wel degelijk een effectquote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die dat geloven.
Heb je vast teveel betaald voor je rol dat ze dat er gratis bij doenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Luman het volgende:
Veeeet.
Vandaag m'n 100K rol binnen,
En 2 pakjes nitraten die ik niet had besteld!
Stoer man, geen problemen met de douane verder?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Luman het volgende:
Veeeet.
Vandaag m'n 100K rol binnen,
En 2 pakjes nitraten die ik niet had besteld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop