Ik hoop dat ik m'n Jet Torch en aanstekers voor oud en nieuw hebquote:foto Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Jaaaa en daar is ligt de gele envelop met mijn Jet torch
Ik heb 2 van deze gehadquote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Jaaaa en daar is ligt de gele envelop met mijn Jet torch
Ach ik heb al mijn pakketjes na 3/4weken ontvangen. En heb er verder niet zo veel last van die drukte gehad.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik m'n Jet Torch en aanstekers voor oud en nieuw heb
Ik ook, maar ik vind het toch te lang.quote:foto Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ach ik heb al mijn pakketjes na 3/4weken ontvangen. En heb er verder niet zo veel last van die drukte gehad.
Bijna alles waar elektronica in zit komt daar vandaanquote:foto Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net een friteuse gekocht bij de kijkshop
Kleine friteuse gezocht voor 1 pers
staat er aan de onderkant made in china
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Bijna alles waar elektronica in zit komt daar vandaan
Dat staat onder/in wel meer producten.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net een friteuse gekocht bij de kijkshop
Kleine friteuse gezocht voor 1 pers
staat er aan de onderkant made in china
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop