Ik moet wat horloges betreft oppassen wat ik zeg hier, maar volgens mij lopen ook nederlandse opwindhorloges verre van perfect.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Voor goedkope China rommel horloges is een minuut per dag misschien normaal, maar echt niet dat een horloge uit NL dat gaat doen.
Haha, betaalt ie 1 dollar voor een product van 0,01 dollarquote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
oke heb net bij fp 100 producten besteld voor 1 dollar inc shipping
http://yfrog.com/4jafbeelding11p
zie foto na de link. Oke het product zuigt maar haloohoo ies bijna graties
100 meter is niet veel hoor, ik heb hier een rol van 500 meter staan standaard...quote:Op donderdag 17 december 2009 15:31 schreef Semmm het volgende:
[..]
Jezus, wat moet je daar nou weer mee, in de kerstboom hangen?
Handelaar..quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
O, jij gaat er mee bungeejumpen? Grote kans dat ie breektquote:Op donderdag 17 december 2009 20:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
100 meter is niet veel hoor, ik heb hier een rol van 500 meter staan standaard...
Lol ik weet niet waar jij vanaf wilt springen als je met een touw van 500 meter wilt bungeejumpenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef Semmm het volgende:
[..]
O, jij gaat er mee bungeejumpen? Grote kans dat ie breekt
Ik ben trots op Nederland en hoe goed wij zijn in onze talen. Daar kan een puisterige puber die snel even een bericht plaatst om iets te weten te komen echt niks aan veranderen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef neo2000 het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)1855~threadid.492570
Wederom een fijn voorbeeld van hoe dom wij in het buitenland over kunnen komen. Ik weet niet, maar in mijn tijd kregen we al op de basisschool Engels. Hoe veel jaar moet iemand Engelse les krijgen voordat ie in staat is een beetje normale zinsconstructies te maken?
En hoe komen zulke gasten er in godsnaam bij om op een Chinees forum Engelse vragen te gaan stellen.. Is het ECHT zo erg dat wij alles het liefst gratis hebben en onszelf zo graag publiekelijk voor lul zetten voor een koopje uit het buitenland?Echt, kan iemand het mij uitleggen? Het zijn echt voornamelijk Nederlanders die zo dom overkomen.. (ja, en wat Brazilianen op de DX forums, maar daar MAG je niets verwachten gezien het onderwijs systeem in dat land - t'is in ieder geval minder dan hier..)
Van de aardequote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol ik weet niet waar jij vanaf wilt springen als je met een touw van 500 meter wilt bungeejumpen
Mijn post!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef neo2000 het volgende:
Wederom een fijn voorbeeld van hoe dom wij in het buitenland over kunnen komen. Ik weet niet, maar in mijn tijd kregen we al op de basisschool Engels. Hoe veel jaar moet iemand Engelse les krijgen voordat ie in staat is een beetje normale zinsconstructies te maken?
En hoe komen zulke gasten er in godsnaam bij om op een Chinees forum Engelse vragen te gaan stellen.. Is het ECHT zo erg dat wij alles het liefst gratis hebben en onszelf zo graag publiekelijk voor lul zetten voor een koopje uit het buitenland?Echt, kan iemand het mij uitleggen? Het zijn echt voornamelijk Nederlanders die zo dom overkomen.. (ja, en wat Brazilianen op de DX forums, maar daar MAG je niets verwachten gezien het onderwijs systeem in dat land - t'is in ieder geval minder dan hier..)
Drivekeyquote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mijn post!![]()
Ik ga overigens eens opzoek naar Wii accessoires.
Dat weet ik nog niet. Is de garantie dan weg eigenlijk?quote:
Softmod + extern hddtje werkt hier perféctquote:
Zal me er binnenkort is in verdiepen.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Softmod + extern hddtje werkt hier perféct![]()
Dus Extern Hddtje kopen in Chiea!
(Btw heeft iemand nog MD80 over, of weet 'm @ chinese site voor 15 dollar?)
Kijk hier eens voor die camera. Gewoon je max bod op 15 dollar zetten en wie weet!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Softmod + extern hddtje werkt hier perféct![]()
Dus Extern Hddtje kopen in Chiea!
(Btw heeft iemand nog MD80 over, of weet 'm @ chinese site voor 15 dollar?)
Haha, ben je levensmoe ofzo? Dat ga je echt niet overleven in de kroeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Grav1ty het volgende:
Net even gemaild om te vragen wat dit moet kosten.
Leuk voor carnaval
Shaun white is leuk voor een paar daagjes.. daarna niet meer.. maar Super Mario Smash Bros Brawl BLIJFT leuk met een paar vriendnequote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Zal me er binnenkort is in verdiepen.
Ben alleen niet zo heel handig vrees ik.
* Twizu denkt terug aan die keer dat ie dacht dat ie van een TFT schermpje een beamer kon maken.![]()
Ben ook niet echt een die-hard gamer. Heb er Wii fit bij gekocht en wil Shaun White Snowboarding.
Oh, een Mario (Party) natuurlijk!![]()
Voorspelbaar +1.quote:
Zet je 's avonds die muts niet op, en alleen in je boxer erin, of even iets geniaals uitvinden zoals pc ventilator op accutje erinquote:Op donderdag 17 december 2009 22:42 schreef Twizu het volgende:
[..]
Haha, ben je levensmoe ofzo? Dat ga je echt niet overleven in de kroeg.
Gewoon tutorialtje bij de hand en een avondje heenkloten, dan moet het wel lukkenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
* Twizu denkt terug aan die keer dat ie dacht dat ie van een TFT schermpje een beamer kon maken.![]()
Ben ook niet echt een die-hard gamer. Heb er Wii fit bij gekocht en wil Shaun White Snowboarding.
Whaha, colinraap, zal wel de achterhoek zijn ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef neo2000 het volgende:
In deze prijsklasse krijg je ook gewoon een Chinees ding in Nederland. Als je überhaupt iets voor 10 euro kunt vinden.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Voor goedkope China rommel horloges is een minuut per dag misschien normaal, maar echt niet dat een horloge uit NL dat gaat doen.
Een van der Klaauw welquote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef veda het volgende:
[..]
Ik moet wat horloges betreft oppassen wat ik zeg hier, maar volgens mij lopen ook nederlandse opwindhorloges verre van perfect.
Niet durvenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef eQuaL het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een HD willen kopen voor mijn Xbox. Hier in NL is een legale HD (120gb) 130 euro.
Op DX staat er nu een van 250gb voor 75 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827
Ik wil hem eigenlijk wel kopen, maar ik durf niet echt, toch best groot bedrag
Wat zouden jullie ervan denken? Er staat maar 1 review bij...
Je hebt toch niet die vergrootglazen van Ebay aangeschaft?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaha, colinraap, zal wel de achterhoek zijn ofzo.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mijn post!![]()
Ik ga overigens eens opzoek naar Wii accessoires.
Huh? Je had zo'n overheadprojector nodig (die hadden we toevallig nog staanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je hebt toch niet die vergrootglazen van Ebay aangeschaft?
Jaren terug waren er vergrootglazen pakketten te koop waarmee je zo'n projector kon bouwen met een tft schermpje. Superscherp resultaat en voorbeeldfoto'squote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
Huh? Je had zo'n overheadprojector nodig (die hadden we toevallig nog staan). TFT scherm ligt ondertussen op de vuilnisbelt.
Vergeet je www. niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef robbey het volgende:
Komen jullie ook niet op focalprice?
weer 30 paar uche uchsquote:Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef revpolen het volgende:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post![]()
3 pakketten voor me van tradetang
Als je hem sneller wilt hebben gewoon even op samenkopen.net eentje bestellenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef eQuaL het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een HD willen kopen voor mijn Xbox. Hier in NL is een legale HD (120gb) 130 euro.
Op DX staat er nu een van 250gb voor 75 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827
Ik wil hem eigenlijk wel kopen, maar ik durf niet echt, toch best groot bedrag
Wat zouden jullie ervan denken? Er staat maar 1 review bij...
Touw.. Netwerkkabel. En dat gebruik je om bij mensen kabels aan te leggen voor dingen als internet enzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol ik weet niet waar jij vanaf wilt springen als je met een touw van 500 meter wilt bungeejumpen
Hier ookquote:Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef revpolen het volgende:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post![]()
Da's vaag, met safari doet ie het dan nog niet maar met firefox welquote:
Wat zat er in?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef revpolen het volgende:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post![]()
Idd je kan beter zachtjes de deur forcerenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar aangezien ik niet thuis was ligt het 2 deuren verder, denk niet dat ik aan moet bellen nu nog
Dan kan je ons nu vertellen wat er in die pakjes zatquote:Op donderdag 17 december 2009 23:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb gewoon de ruit eruit geflikkerd, maar ik was weg voor ze uit bed waren
UJJ natuurlijk!quote:
Zelfs al had ik het gedaan, dan zou ik het niet kunnen zeggen (en ik was ook niet de originele aan wie dat gevraagd werd geloof ikquote:Op donderdag 17 december 2009 23:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan kan je ons nu vertellen wat er in die pakjes zat
Lijken ze zo goed, of is ze met weinig tevreden?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:35 schreef revpolen het volgende:
[..]
UJJ natuurlijk!
belde gelijk ff iemand op die sprong gat in de lucht!
ach ze wacht er pas 1,5 maand op...
Blijken ze te klein te zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 23:35 schreef revpolen het volgende:
[..]
UJJ natuurlijk!
belde gelijk ff iemand op die sprong gat in de lucht!
ach ze wacht er pas 1,5 maand op...
zou zomaar kunnen...quote:
echt GEEN idee!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lijken ze zo goed, of is ze met weinig tevreden?
eerst uitpakkenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
weer 30 paar uche uchs![]()
Vertel ons wat zat er in![]()
trouwens 21:55 ding dong en dan pas 22:55 posten op fok
Welk model in welke kleur? Dan weten we het zoquote:Op donderdag 17 december 2009 23:47 schreef revpolen het volgende:
[..]
echt GEEN idee!
heb op de site van jack zitten kijken.. DP
daar waren ze 100$ en hadden ze een grijs labeltje
deze zijn van tradetang voor 90$ en hebben een zwart labeltje
welke is dan origineel?
Ziet er zeker niet verkeerd uit, vrij soepel allemaal, ook weer een lekker muziekje eronderquote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef Semmm het volgende:
Hier een filmpje van die mooie l-lTC van PB
http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo#p/u/1/FH_GiG6n0X8
Ziet er goed uit!
Wat een schraper ben jij zeg. Totaal niet de moeite om 99 van die kutdingen te bestellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22991quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Welk model in welke kleur? Dan weten we het zo
lekker belangrijk als ze hem wil hebben.. zij betaald toch ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:22 schreef W00fer het volgende:
Die zou ik never nooit bestellen, zeker niet voor die prijs. 103 dollar wtf. Ze moeten er wel heel erg op lijken wil ik dat overmaken aan onze Chinese vrienden. Zij kopen de stof in per rol van 100 meter.
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef robbey het volgende:
[..]
Als je hem sneller wilt hebben gewoon even op samenkopen.net eentje bestellen
Kleur bestaat niet bij Uggs, binnenkleur is anders en het label is ook duidelijk nep volgens mij. Ofwel, lachertje als je die ziet lopen op straatquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:18 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22991
Niet op de website, maar misschien is het wel gewoon een ouder model. Daarnaast moet je niet vergeten geen echte merken te noemen, ook niet als je het over de echte hebt want dan slaat het UJJS ook nergens op natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Kleur bestaat niet bij UJJS, binnenkleur is anders en het label is ook duidelijk nep volgens mij. Ofwel, lachertje als je die ziet lopen op straatSorry.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
Niet op de website == niet bestaand. Dat is simpel bij echte ujjsquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Niet op de website, maar misschien is het wel gewoon een ouder model. Daarnaast moet je niet vergeten geen echte merken te noemen, ook niet als je het over de echte hebt want dan slaat het UJJS ook nergens op natuurlijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef Zapper het volgende:
http://www.focalprice.com(...)inter_Pen_Black.html
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Precies!
HHAHAHij heeft er 45 euro voor gedokt
Kan ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dat zei die alleen maar zodat jij hem er 45 euro voor zou geven
idd... royal sadnessquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:17 schreef Starman89 het volgende:
[..]
![]()
Staat toch echt duidelijk bij dat het max. 1 per klant is (staat zelfs een melding van bovenin je scherm) en bovendien bij minimale besteding van $0,99.
Hey welke ipohne koptelefoontjes heb jij besteld? die goede zegmaar die origineel lijken..quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef lj_lightning het volgende:
Ik bestel bij DX altijd mijn koptelefoontjes voor mijn iPhone, paar maanden geleden had ik 2 setjes besteld die waren echt exact hetzelfde als de originele, dit was te zien door het knopje wat op het snoer zit, deze heeft heeft 2 helften en daartussen een donkerdere kleur grijs. Nu heb ik ze opnieuw besteld (zelfde SKU) maar deze zijn gaarDit knopje is uit 1 stuk, van echt DealExtreme plastic (glad slecht afgewerkt plastic) Deze klikken ook slecht en klinken zuur
)
Maar er staan meerdere oordopjes op DX...Heeft iemand ervaring met welke goed overeenkomen?
Ik had SKU 14472 besteld. Deze zijn dus niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |