1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Leuk vooruitzicht!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef nieslief het volgende:
Onze 'nieuwe' Ford Ka komt na de kerst......
ergens in GCquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik blijf ze dichtgooien vandaag!
Waar kun je ook alweer de stats vinden? Ik heb zo'n idee dat ik aardig dicht tegen de top 10 aankruip vandaag.Wil ik morgen wel effe checken.
ik kost daar zo op he, als hollanders limburgers na gaan doenquote:
Die i10 van mij ergens in Januari maar ik heb hem al zien staan bij de dealer....maar ja voor het kenteken op naam zetten is Januari beter.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef nieslief het volgende:
Onze 'nieuwe' Ford Ka komt na de kerst......
Slaap zequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Alweer veel later dan zou moeten ga ik nu waterbedwaarts.
Over 5 uur alweer de wekker die van me eist dat ik wakker word en opsta.
Fijne avond nog en wie zo gaat slapen, welterusten.
Slaap lekker en sterkte over 5 uurquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan ga jij mij niet aardig vindenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kost daar zo op he, als hollanders limburgers na gaan doen
vorige week nog een discussie over gehad met mn coach, daar deed iemand dat ook, omdat ik, en dat klopt dingen zingerig zeg. maar echt
Ligt er een beetje aan of mijn nekartrose meewerktquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker en sterkte over 5 uur
Ik duik er ook zo in!
Oh enneh.... *kijkt naar TT*... ik kan vreselijk goed achteruit inparkeren![]()
Jullie?
Die heeft nog niet veel km onder zijn wieltjes zitten dan. Ik zit nu op een kilometer of 5500 schat ik, vanaf augustus 2008.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Die van mij is van mei 2008...toen die net uitkwam (tja broer met geld die ook meebetaald aan de auto) ...heerlijke auto...je zit lekker hoog in de auto, kunt er veel in vervoeren en hij rijdt prima op de snelweg voor zo'n kleine auto. Hiervoor een Opel Corsa gehad maar die heeft zichzelf uit de markt geprijsd....een nieuwe Hyundai voor de prijs van een 5 jaar oude Corsa...toen wisten we het snel
. De dealer wilde graag jonge gebruikte auto's inruilen met weinig km i.v.m. een groot gebrek aan die auto's....heeft mijn broer er een hele hele goede inruilprijs voor gekregen dus vanaf januari rij ik weer in een splinternieuwe rond...alhoewel deze nog nauwelijks is ingereden met 3800 km
Ik ook maar dat ga ik nu ff niet doen behalve als het 'gat' groot genoeg is want ik weet niet of ik dat wel trek met m'n nek. Dan maar in de spiegels loeren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in!
Jullie?
dat vind ik niet erg, maar dat overdreven gedoe om een zachte g na te gaan doen, of overdreven zangerig te doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dan ga jij mij niet aardig vindenik neem tamelijk snel accenten over. Zet mij 4 dagen op Pinkpop en ik kom terug met een zachte g.
Het is een carrosserie op 4 wielen met een motor die het goed moet doen imo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
-knipperdeknip-
Een auto is een auto is een auto voor mij en ik heb geen zin om om de paar jaar voor een andere te gan sjoppen. Inruilen kost je hoe dan ook geld. Als deze klachten krijgt dan wordt hij ingeruild. Mijn vorige wagen was mijn eerste, heb ik op 6 jarige leeftijd gekocht en heb ik op 12 jarige leeftijd ingeruild. Dus ik reken nu nog op 11 jaar Hyundai.
Truste!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Met dit autootje gaat dat best. Soms heb ik mijn dag niet, dan moet ik 2 keer steken,. Maar meestal zet ik hem er in één keer in. Lang leve zijspiegels.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in!
Jullie?
Het is dat mijn broer die beslissing maakt en het verschil betaalt...als het aan mij zou liggen dan versleet ik de auto tot op het bot....WAO en nieuwe auto's gaan niet samen helaasquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heeft nog niet veel km onder zijn wieltjes zitten dan. Ik zit nu op een kilometer of 5500 schat ik, vanaf augustus 2008.
Mijn vader was meteen na aankoop aan het filosoferen 'en dan ruil je hem over 2 jaar in en bla bla bla bla'.
Ik keek hem eens aan en mijn moeder zie: 'jij rijdt dat ding op he?'
Ik:![]()
Een auto is een auto is een auto voor mij en ik heb geen zin om om de paar jaar voor een andere te gan sjoppen. Inruilen kost je hoe dan ook geld. Als deze klachten krijgt dan wordt hij ingeruild. Mijn vorige wagen was mijn eerste, heb ik op 6 jarige leeftijd gekocht en heb ik op 12 jarige leeftijd ingeruild. Dus ik reken nu nog op 11 jaar Hyundai.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in!
Jullie?
Oh zo nee dat gaat ook nergens over. Net als een rotterdammer die friezen gaat nadoen dat kan ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik niet erg, maar dat overdreven gedoe om een zachte g na te gaan doen, of overdreven zangerig te doen.
t eigenlijke de limburgers te kakken zetten, en echt geloof me, die zijn echt niet minder dan iemand uit een andere provincie
Wat bedoel je met die laatste zin?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
Stel je hebt 10 afhaal toko's... En daar ben je al 10 jaar mee bezig. Zou je jaaromzet dan 1 miljoen kunnen zijn?
(Ik heb trouwens niet eens een idee of een auto en huis 1:1 is of 1:10 of eerder 1:50!)
Dat vind ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik niet erg, maar dat overdreven gedoe om een zachte g na te gaan doen, of overdreven zangerig te doen.
t eigenlijke de limburgers te kakken zetten, en echt geloof me, die zijn echt niet minder dan iemand uit een andere provincie
Ah, een man. Say no more.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is dat mijn broer die beslissing maakt en het verschil betaalt...als het aan mij zou liggen dan versleet ik de auto tot op het bot....WAO en nieuwe auto's gaan niet samen helaas.Toen die verkoper ook opbelde hem ik hem maar meteen doorverwezen naar mijn broer want bij mij is niets te halen
Dagcijfers #194quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook![]()
Maar het filmpje is redelijk hilarisch.![]()
Ik had al in GC gekeken, maar kon niks vinden.![]()
goed ideequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:35 schreef nieslief het volgende:
Slaaplekker allen ik kruip m'n warme nestje in....
Jeutje... dan heb je meer info nodig denk ik. Grootte, prijs van gerechten, geschat aantal klanten c.q. afzetgebied.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
Stel je hebt 10 afhaal toko's... En daar ben je al 10 jaar mee bezig. Zou je jaaromzet dan 1 miljoen kunnen zijn?
(Ik heb trouwens niet eens een idee of een auto en huis 1:1 is of 1:10 of eerder 1:50!)
Dat ik grote bedragen nooit zo goed kan overzienquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die laatste zin?
De kosten in verhouding bedoel je? Je weet toch wat ongeveer een auto kost en wat ongeveer een huis kost? En als je het niet weet kan je dat toch Googlen of Fundaën?Of bedoelde je dat niet?
Bedankt!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje... dan heb je meer info nodig denk ik. Grootte, prijs van gerechten, geschat aantal klanten c.q. afzetgebied.
En omzet, is dat alles wat vanuit de klanten binnenkomt? Voordat de bedrijfskosten eraf gaan, zeg maar? Ja he? Economie 2 is wat roestig hier.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:35 schreef nieslief het volgende:
Slaaplekker allen ik kruip m'n warme nestje in....
En een man met geldquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed idee
truste allemaal, goede nacht
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik duik ook het bedje in, morgenvroeg weer een wekker. Tot ergens morgenavond denk ik.
Door de bocht heen...wheeeeh...oeps verkeerd ingeschatquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef Strega het volgende:
Hier staat een Citroën XM Break, net weer door de keuring gekomen. Alleen in een parkeergarage is 5 meter auto soms wat veel van het goede.
is gewoon je mannelijk kant...niets mis meequote:
quote:
Verkeerde moment dat te doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
ben even bezig de faptop van mijn zusje een beejtje te fixen, oude hardeschijf was deaud, nieuwe erin gezet gister en xp geinstalleerd, toen geen zin meer
vandaag eventjes drivers gedownload, wan de muts had alle schijfjes die ze bij de laptop kreeg weggeflikkerd
en nu alle installeren
Is het daar nou koud of warm in die clip (naam en nummer zegt me trouwens absoluut niets maar ja dat zal de leeftijd wel zijnquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:21 schreef trovey het volgende:
vanaf januari rij ik weer in een splinternieuwe rond...alhoewel deze nog nauwelijks is ingereden met 3800 km
dan had je die van gister moeten zien, OMFG drink nou thee ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het daar nou koud of warm in die clip (naam en nummer zegt me trouwens absoluut niets maar ja dat zal de leeftijd wel zijn)...de ene loopt in zijn winterkleding met een muts over de oren terwijl de andere in zijn blote bast rondloopt
Tja autoverkoper met hoge nood met auto's verkopen, broer met geld genoeg ervoor en die kilometers....tja ik gebruik mijn auto alleen als ik hem echt nodig heb...de rest doe ik lopend, fietsend en bromfietsend....ik ben opgegroeid in een gezin zonder auto en dat werkt ook mee om die auto zo te gebruiken...en oh ja mijn inkomen helpt ook niet mee om die tank steeds vol te gooien voor dingen die ik ook op de andere manieren kan doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo bont heb ik het nog nooit gemaakt
Hebben die patsers wel meer last van...altijd met die mutsen oplopen en dan nog het liefst een zonnebril erbij ook al is het pikkedonker want dat is stoer man....helemaal vet...zouden ze zich nou echt niet bewust zijn dat ze voor gek lopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat het een frissere avond in een warm land is en die gozer is gewoon een patser!
Ik snap 'm hoor en ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:03 schreef trovey het volgende:
Tja autoverkoper met hoge nood met auto's verkopen, broer met geld genoeg ervoor en die kilometers....tja ik gebruik mijn auto alleen als ik hem echt nodig heb...de rest doe ik lopend, fietsend en bromfietsend....ik ben opgegroeid in een gezin zonder auto en dat werkt ook mee om die auto zo te gebruiken...en oh ja mijn inkomen helpt ook niet mee om die tank steeds vol te gooien voor dingen die ik ook op de andere manieren kan doen
Linkje?...gisteren is in deze slowchat 3 uur zoekenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan had je die van gister moeten zien, OMFG drink nou thee ofzo
Mijn broer is geweldigquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap 'm hoor en ik vind het geweldigBen blij voor je dat je er eentje hebt voor als het nodig is en een broer hebt die er voor je is als het nodig is
*zet de mexicaansegriepvirusfilter nog wat scherper af*quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:04 schreef P.F het volgende:
Brrrrr zo voel ik mij nu *klapper klapper*
Oooo dat is een film. Over iemand die het koud heeftquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
*zet de mexicaansegriepvirusfilter nog wat scherper af*
Klinkt niet goed....hopeleijk is het morgen weer wat beter![]()
enne dat filmpje.......mis ik wat of ben ik daar te blont voor
alernatieve muziek he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Oooo dat is een film. Over iemand die het koud heeft
http://www.imdb.com/title/tt0758758/
Aha...kan ik dus nu zo in meespelen....want ik heb het ook koud......quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Oooo dat is een film. Over iemand die het koud heeft
http://www.imdb.com/title/tt0758758/
Ik ben jouw alternatieve muziek aan het beluisterenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alernatieve muziek he?
(niet schrikken rond 0:50)
Ze zijn net weer gevuld ja, dus wees er snel bij, voordat ze hebben gepoeptquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi, heb toch net honger![]()
zijn ze al gevuld of moet ik dat zelf nog doen
Gestreept en gestreept met wit neem ik aanquote:
Is nog wel te pruimen hoor...niet een hele cd maar zo een nummer tussendoor....moet alleen niet wat teveel slaap hebben bij sommige nummers want anders is het een lullabyquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
het zijn inderdaad wat langere nummers, het langste nummer wat ik hier luister is 55 minuten lang, is wel wat harder![]()
wat je nu hoort is post-rock, dus zachte rock met veel echo
Je verkast wat af...tijd voor mobiel internetquote:
Hoe raadt je het zo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Gestreept en gestreept met wit neem ik aan
Had al zo'n vermoeden met in 1998 hier meerdere kittens in 1 huis...gezellig voor je behang en zoquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden met in 1998 hier meerdere kittens in 1 huis...gezellig voor je behang en zo
Hier heeft er eentje het behang zo gesloopt in de slaapkamer dat er niets anders opzat om alles er maar af te halen en omdat ik niet met behangersgaven behept ben (en mijn broer ook niet) heb ik de boel maar gesaust...prima voor de slaapkamer als je de boel maar egaliseert van tevoren en 1 voordeel....ze kunnen krabben wat ze willenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Behang valt mee; we hebben lambrisering tot kat-op-achterpootjeshoogte![]()
Onze palm staat te overwinteren in de berging en ze zitten er gewoon boven in + bankstel wordt gemolesteerd en de kerstboom is ook hip![]()
Maar over een half uurtje zijn ze weer moe en dan kruipen ze lekker tegen elkaar aan en gaan heerlijk slapen.
Tja....dan is het ze weer vergeven
Je moet toch wat he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier heeft er eentje het behang zo gesloopt in de slaapkamer dat er niets anders opzat om alles er maar af te halen en omdat ik niet met behangersgaven behept ben (en mijn broer ook niet) heb ik de boel maar gesaust...prima voor de slaapkamer als je de boel maar egaliseert van tevoren en 1 voordeel....ze kunnen krabben wat ze willen
Ach, het is ook een teken dat ze zich al aardig op hun gemak gaan voelen toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Ow, wat kunnen die kleine krengen toch af en toe ongelofelijk woest zijn hè
Het duurt maar een paar weken, maar je hebt voor máánden genoeg
Absoluut. Als dat niet zo was, dan zaten ze nog steeds wel onder de bankquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, het is ook een teken dat ze zich al aardig op hun gemak gaan voelen toch?![]()
Toen ik ontwaakte na m'n afterdinnertukkie () lagen ze allebei bij me op bed
mijn ouders zijn gescheiden, wonen 700 meter uit elkaar, en omdat mijn vader invalide is blijf ik daar vaak op standby, voor het geval hij valt of erger, maar om ook mijn moedr rgelmatig t zien zit ik daar ook bijna iedere dagquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwabbel![]()
Ik heb het ff gemist, maar waarom "verkas" jij steeds?
Aha, dat is de oplossing van het mysterie, nou dan krijg je in ieder geval je 30 minuten beweging per dag wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gescheiden, wonen 700 meter uit elkaar, en omdat mijn vader invalide is blijf ik daar vaak op standby, voor het geval hij valt of erger, maar om ook mijn moedr rgelmatig t zien zit ik daar ook bijna iedere dag
godzijdank is het maar 700 meter
Lief van jequote:Op woensdag 16 december 2009 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gescheiden, wonen 700 meter uit elkaar, en omdat mijn vader invalide is blijf ik daar vaak op standby, voor het geval hij valt of erger, maar om ook mijn moedr rgelmatig t zien zit ik daar ook bijna iedere dag
godzijdank is het maar 700 meter
Opdienen van Bamba dan maar...iemand trek?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef Bamba het volgende:Ben gaar na het film kijken.
Maar underworld was gaaf!!!
Zwabber is een bikkelquote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lief van je![]()
700 meter met deze temperaturen is trouwens best ver lijkt me
Ja, best welquote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Opdienen van Bamba dan maar...iemand trek?
neh, tis bijna niks, draag ook gewoon nog een thirt + spijkerjackquote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lief van je![]()
700 meter met deze temperaturen is trouwens best ver lijkt me
Ik ben wel taai hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, best wel![]()
Beetje pindasaus erbij
bambaschijf met pindasausquote:Op woensdag 16 december 2009 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, best wel![]()
Beetje pindasaus erbij
MS, geen idee hoe dat komtquote:Op woensdag 16 december 2009 00:10 schreef Bamba het volgende:
Zwabber, mag ik vragen hoe het komt dat je vader invalide is? Als het te persoonlijk is geef me dan maar een mep hoor. Oprechte interesse. Volgens mij ben je een hartstikke lieve zoon onder al dat haar
![]()
Ik neem wat ketchup erbij omstreeks dit uurquote:Op woensdag 16 december 2009 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, best wel![]()
Beetje pindasaus erbij
Daarom was ik mijn haar 's morgens...anders heb ik constant een net uit bed hoofd zonder de bijbehorende gelquote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Bamba![]()
Ik ga zo es ff lekker heet douchen en dan zo onder de wol.
En dan morgen wakker worden met een rastakapsel, aangezien nat haar + slapen niet samengaan
MS ken ik wel ja. Klote ziekte (understatement!). Maar hij kan zichzelf wel redden alleen in principe? Wel fijn dat je ouders zo dicht bij elkaar wonen, scheelt toch weer een hoop reistijd iedere keer..quote:Op woensdag 16 december 2009 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MS, geen idee hoe dat komt
hij is rechtszijdig verlamt, zijn been / arm en rug/ buikspiern rechts doen het allemaal nauwelijks
hij heft het al 18 jaar eigenlijk, dus ben het al gewend
overigens mag vragen altijd, en is eigenlijk niks mij te gek, vind niks erg
Klinkt alsof hij ooit een beroerte heeft gehad...naar hoor...veel sterkte voor je vader en jullie natuurlijk ook want zoiets grijpt in alle levens van een gezin in.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MS, geen idee hoe dat komt
hij is rechtszijdig verlamt, zijn been / arm en rug/ buikspiern rechts doen het allemaal nauwelijks
hij heft het al 18 jaar eigenlijk, dus ben het al gewend
overigens mag vragen altijd, en is eigenlijk niks mij te gek, vind niks erg
Ja hoor, laat me maar effe lekker sudderenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem wat ketchup erbij omstreeks dit uur...en taaiheid...ach gewoon even lekker lang stoven dan krijg je alles mals
hij kan zich in theorie wel rdden, alhoewel allles erg vermoeiend is als hij ht zlf moet doen, als hij een slechte dag heeft leg ik hem ook in bed en kleed hem uit bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
MS ken ik wel ja. Klote ziekte (understatement!). Maar hij kan zichzelf wel redden alleen in principe? Wel fijn dat je ouders zo dicht bij elkaar wonen, scheelt toch weer een hoop reistijd iedere keer..
daar komt het niet door, alleen de symptomen lijken erg op elkaarquote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij ooit een beroerte heeft gehad...naar hoor...veel sterkte voor je vader en jullie natuurlijk ook want zoiets grijpt in alle levens van een gezin in.
Boekje van Bouquetreeks intiem erbij...sudder je nog wat beterquote:Op woensdag 16 december 2009 00:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja hoor, laat me maar effe lekker sudderen
Je bent lief!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij kan zich in theorie wel rdden, alhoewel allles erg vermoeiend is als hij ht zlf moet doen, als hij een slechte dag heeft leg ik hem ook in bed en kleed hem uit bijvoorbeeld
en hij is al een paar ker gevallen in de badkamer of woonkamer,en aangezien hij iets van 100 kilo weegt ben ik de enige die hem kan optillen, dus voor de zekerheid en stukje comfort voor hem ben ik er vaak
Nou, ik denk dat ik dan eerder ga sidderenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Boekje van Bouquetreeks intiem erbij...sudder je nog wat beter
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij kan zich in theorie wel rdden, alhoewel allles erg vermoeiend is als hij ht zlf moet doen, als hij een slechte dag heeft leg ik hem ook in bed en kleed hem uit bijvoorbeeld
en hij is al een paar ker gevallen in de badkamer of woonkamer,en aangezien hij iets van 100 kilo weegt ben ik de enige die hem kan optillen, dus voor de zekerheid en stukje comfort voor hem ben ik er vaak
[..]
daar komt het niet door, alleen de symptomen lijken erg op elkaar
Aha magnetron idee dus...mooi ben je nog sneller gaarquote:Op woensdag 16 december 2009 00:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik dan eerder ga sidderen![]()
JJH HEEFT GEWONNEN!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef Olga het volgende:
De winnaars zijn inmiddels bekend. JJH en alexissi mogen morgen met een vriend/vriendin naar de IJskoude premiere van De Hel van '63 in Haarlem.
Gefeliciteerd! Jullie hebben inmiddels een mail ontvangen met daarin alle informatie.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef tombolafan het volgende:
tvp en meteen een slaap lekker!!!
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:31 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, en kijk nou:![]()
[..]
JJH HEEFT GEWONNEN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FEEST!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:31 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, en kijk nou:![]()
[..]
JJH HEEFT GEWONNEN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haal het zo even weer weg, heb geen probleem het t delen, maar permanent latn staan is me iets t gekquote:Op woensdag 16 december 2009 00:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Je bent lief!. Ik denk dat je vader heel blij is met een zoon als jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens zit er iets in mijn toetsenbord, de e en t doen het soms niet goed
[ Bericht 27% gewijzigd door DeZwabber op 16-12-2009 00:44:17 ]🐙
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haal het zo even weer weg, heb geen probleem het t delen, maar permanent latn staan is me iets t gek
Oeps heftig verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens zit er iets in mijn toetsenbord, de e en t doen het soms niet goed
.....des te meer eer voor jou dat je het volhoudt
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
dan is het handig als jij het ook weghaald uit je quotequote:Op woensdag 16 december 2009 00:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Oeps heftig verhaal.....des te meer eer voor jou dat je het volhoudt
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haal het zo even weer weg, heb geen probleem het t delen, maar permanent latn staan is me iets t gek
Zwabber, je lijkt me echt een lieve schat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens zit er iets in mijn toetsenbord, de e en t doen het soms niet goed
Ik wilde dat ik zo'n zoon had.![]()
Zo, zat ik zo maar ff te rijmen. (Maar ik meen het wel!)De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ik heb alleen je spoiler niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is het handig als jij het ook weghaald uit je quote
Slapen danquote:Op woensdag 16 december 2009 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik heb het gemist, maar heb wel zo'n idee over de strekking van het Zwabber-verhaal.
Goed dat je het dan toch allemaal maar doet, dan kun je je zelf later iig geen verwijten maken.![]()
Envoor JJH
![]()
Nu slapen, ik had al een uur willen liggen![]()
Ja precies, dat bedoel ik, ook zonder spoiler wel duidelijk!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:48 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik heb het gemist, maar heb wel zo'n idee over de strekking van het Zwabber-verhaal.
Goed dat je het dan toch allemaal maar doet, dan kun je je zelf later iig geen verwijten maken.![]()
Envoor JJH
![]()
Nu slapen, ik had al een uur willen liggen![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:59 schreef Strega het volgende:
"Maar Pagan zegt ook nog: De bomen zijn prachtig bedekt met rijp.
Hij hoopt dit morgen met het fototoestel te kunnen vastleggen!![]()
Voor iedereen "tot morgen" en nee, ik ben geen Piet Paulusma!
Iedereen vertrekt ook wel weer razendsnel en Kitao is niet eens aanwezigquote:Op woensdag 16 december 2009 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
haal ik em weg komt ineens iedereen binnen
nja echt belangrijk is het ook niet, gewoon een stukje info
Zwabberdezwaaiquote:Op woensdag 16 december 2009 01:03 schreef Bamba het volgende:
Ik ga ook lekker slapen. Morgen drukke dag voor de boek. Slaap lekker iedereen!![]()
Wilde het licht al uitdoen voor vannachtquote:Op woensdag 16 december 2009 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben er nog hoor, was even afgeleid
(aka verhaal per pm aan strega en ingetje sturen)
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:35 schreef trovey het volgende:
Aha eindelijk...hierbij dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar weer eens zwaaien naar de lurkers![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:51 schreef trovey het volgende:
Kan die uitspraken van die eerste trouwens wel gebruiken bij mijn baarmoederhalskankeruitstrijkje als het zover is volgend jaar.....eens zien wat die assistentes dan zeggen
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:35 schreef trovey het volgende:
Aha eindelijk...hierbij dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar weer eens zwaaien naar de lurkers![]()
quote:
Wij wachten op de vaste nachtbrakers hier en ik zei toch dat we hier ook met zijn tweeën zaten...ok nu met z'n drieënquote:Op woensdag 16 december 2009 01:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja, maar deze loopt ook niet echt daverend
Het is ook al 2 uurquote:Op woensdag 16 december 2009 02:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Wij wachten op de vaste nachtbrakers hier en ik zei toch dat we hier ook met zijn tweeën zaten...ok nu met z'n drieën...een toename van 50%
...de rest van de users die nog online zijn zijn blijkbaar vastgevroren aan hun toetsenbord want het is heel erg rustig op FOK.
Nou ja vroegquote:Op woensdag 16 december 2009 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
inderdaad, ik ga een nachtje vroeg naar bed en de hele nachtploeg is ontregeld
Och toch niet zo laat tochquote:Op woensdag 16 december 2009 02:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is ook al 2 uurOf is dat primetime in F&F?
Nee, daar begin ik niet meer aan bij SC'squote:Op woensdag 16 december 2009 02:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Och toch niet zo laat toch....normaal is het hier op de Sc F en F nog steeds erg levendig....soms iets te levendig maar daarvoor moet je een insider zijn (of even teruglezen
)
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 02:27 schreef trovey het volgende:
Ik zie net dat ik er morgen op tijd uit moet...jammer
maar ik ga nu nog even de honden utlaten (als dat tenminste lukt met die kou) en dan even tukje doen....chat ze Zwabber en Bart ...in deze SC of in de afzonderlijke SC-en en ochtendploeg en nog op te duiken nachtchatters
fijne chat.
quote:Op woensdag 16 december 2009 03:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
![]()
Goedemorgen.
Douchen en werken ga.
Jaaaah.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef Olga het volgende:
De winnaars zijn inmiddels bekend. JJH en alexissi mogen morgen met een vriend/vriendin naar de IJskoude premiere van De Hel van '63 in Haarlem.
Gefeliciteerd! Jullie hebben inmiddels een mail ontvangen met daarin alle informatie.
quote:Op woensdag 16 december 2009 03:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
![]()
Goedemorgen.
Douchen en werken ga.
Wat leuk JJH! En idd dat is altijd lastig, maar miss een vriend ie ook schaatfanaat is?quote:Op woensdag 16 december 2009 05:29 schreef JJH het volgende:
Mogguh.
[..]
Jaaaah.![]()
![]()
![]()
Nu nog binnen nu en een paar uur iemand zien te regelen die mee wil.
Qua dienst komt het trouwens ook wel uit hoor, ben vrij en anders had ik ook niet meegedaan.
Ik zal zo eens even een paar mensen een belletje geven, daar vind ik het nu nog een beetje vroeg voor.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat leuk JJH! En idd dat is altijd lastig, maar miss een vriend ie ook schaatfanaat is?
Goed dat je je dat realiseertquote:Op woensdag 16 december 2009 07:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal zo eens even een paar mensen een belletje geven, daar vind ik het nu nog een beetje vroeg voor.
Alleen in noodgevallen, alhoewel ik ook niet te lang lan wachten, moet om uiterlijk kwart over elf de trein hiervandaan hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed dat je je dat realiseertik belde nog wel eens mensen voor 8-en op
quote:Op woensdag 16 december 2009 07:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen in noodgevallen, alhoewel ik ook niet te lang lan wachten, moet om uiterlijk kwart over elf de trein hiervandaan hebben.
quote:Op woensdag 16 december 2009 07:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]half negen
Krijg jij je werkauto niet mee naar huis?
Jep dat wel, ik mag er alleen geen geen privekilometers mee maken. Voor taxi's geld namelijk dat er geen wegenbelasting betaald hoef te worden. ff boodschappen doen is geen probleem, zo 'even' heen en weer naar haarlem vanuit het niets word niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]half negen
Krijg jij je werkauto niet mee naar huis?
Aa , dat wist ik niet, weer wat geleerd ).quote:Op woensdag 16 december 2009 07:35 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jep dat wel, ik mag er alleen geen geen privekilometers mee maken. Voor taxi's geld namelijk dat er geen wegenbelasting betaald hoef te worden. ff boodschappen doen is geen probleem, zo 'even' heen en weer naar haarlem vanuit het niets word niet gewaardeerd.
En ik denk dat de trein minstens net zo snel is ook.
Dank je. Jij succes met "moven"quote:Op woensdag 16 december 2009 07:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aa , dat wist ik niet, weer wat geleerd ).
Zie 1 van onze buren er inderdaad mee thuis komen en dan laat hij hem staan.
Nou ik ga weer dozen inpakken en verhuizen![]()
Have fun @ the movies
Nee, ik moet de andere kant op.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:29 schreef Barbaaf het volgende:
Wie gaat er mee naar Terschelling?
[ afbeelding ]
(op dit moment de enige plek waar 't niet vriest)
Gefeliciteerd JJH ....quote:Op woensdag 16 december 2009 07:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal zo eens even een paar mensen een belletje geven, daar vind ik het nu nog een beetje vroeg voor.
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik moet de andere kant op.
Het gaat vandaag ook een beetje sneeuwen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:36 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
JJH, gefeliciteerd, wat leuk voor je!![]()
![]()
Veel plezier vanavond!vanmiddag
Ml-etje, ga je vandaag al beginnen met verhuizen?
Sterkte en succes! (En Kitty niet meer gezien?)
kitty moet meequote:Op woensdag 16 december 2009 08:36 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
JJH, gefeliciteerd, wat leuk voor je!![]()
![]()
Veel plezier vanavond!
Ml-etje, ga je vandaag al beginnen met verhuizen?
Sterkte en succes! (En Kitty niet meer gezien?)
Is het al zover??? Leuk veel plezier met verhuizen....quote:Op woensdag 16 december 2009 07:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aa , dat wist ik niet, weer wat geleerd ).
Zie 1 van onze buren er inderdaad mee thuis komen en dan laat hij hem staan.
Nou ik ga weer dozen inpakken en verhuizen![]()
Have fun @ the movies
Neuj heb ook twee jongens hier rondlopen en twee katten die graag gevoerd willen worden en gekrabbeld....quote:Op woensdag 16 december 2009 08:50 schreef DeZwabber het volgende:
nachtploeg rustig, ochtendploeg rustig, zitten julllie allemaal stiekem in de irc ofzo
bij mij wel, gebeurt soms als ze niet even snel ladenquote:Op woensdag 16 december 2009 08:53 schreef nieslief het volgende:
Heeej verrek hoe deed ik dat nou. Ze jompelen niet synchroon!!!!
Twee verschillende gifjes.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:53 schreef nieslief het volgende:
Heeej verrek hoe deed ik dat nou. Ze jompelen niet synchroon!!!!
Thorens ken ik niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:03 schreef DeZwabber het volgende:
mijn oude platenspeler is deaud![]()
en nou zag ik gister toevallig in de lokale tweedehandswinkel een Thorens td 145 staan![]()
[ afbeelding ]
voor 75 euro
twijfel nog steeds of ik het nou moet doen of niet... winkel gaat om 11 uur open en ik moet voor dan een beslissing maken
oh spaar me, ik had eerst ook een B&O, totdat de naald stuk ging, die krengen zijn 3 a 400 euro per naald omdat ze niet meer gemaakt wordenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Thorens ken ik niet.
Een kamaraad van mij is trouwens helemaal maf van B&O Hij heeft ook een B&O platenspeler staan, trouwens B&O naalden zijn best duur.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:27 schreef Monitor het volgende:Top 100 van dinsdag 15 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 277 Cat22
006. 247 tombolafan
013. 181 DeZwabber
015. 165 trovey
021. 138 JJH
029. 121 Ynske
045. 094 P.F
050. 090 draculettetje
072. 073 nieslief
081. 070 kitao
085. 068 Greys
Een koud bedquote:Op woensdag 16 december 2009 09:14 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik raar als ik het lekker vind als mijn bed koud is als ik er instap?
niet dat ik graag de hele nacht een ijslollie ben, maar in een koel bed stappen is
en als de kruikjes koud worden, even in de magnetron doenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een koud bedeerst 1 grote warme kruik
daarna twee kleine warme kruikjes
en 's morgens twee paar ijspegels
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als de kruikjes koud worden, even in de magnetron doen![]()
ja ik weet het
Ik heb dus echt geen idee wat het verschil is tussen die dingen he....quote:Op woensdag 16 december 2009 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
stiekem ook altijd al deze willen hebben, puur om het uiterlijk
[ afbeelding ]
alleen wel een slagje duurder
Dat ziet er wel geil uit ja!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
stiekem ook altijd al deze willen hebben, puur om het uiterlijk
[ afbeelding ]
alleen wel een slagje duurder
waar het verschil voornamelijk in zit is het chassis, hoe stil het is, en motortje bijvoorbeeld trilt, en er moeten zo min mogelijk trillingen aan de plaat zelf doorgegeven worden, want die hoor je via de naald weer terug in je muziekquote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen idee wat het verschil is tussen die dingen he....
Ik zoeken en zoeken en nog eens zoeken op dat zoekplaatje naar die tweede vlinderquote:Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef DeZwabber het volgende:
ik zal het maar weer over flora en fauna hebben
[ afbeelding ]
twee vliegen vlinders in een klap
MWUHAHAHAAHAAAAAquote:Op woensdag 16 december 2009 09:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zoeken en zoeken en nog eens zoeken op dat zoekplaatje naar die tweede vlinder
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zoeken en zoeken en nog eens zoeken op dat zoekplaatje naar die tweede vlinder
Ik moet eigenlijk die post aanpassen hequote:
er zit vier minuten tussen mijn posts, lang genoeg om tegen mezelf te gaan lullen vind ikquote:Op woensdag 16 december 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
Zwabber, ga je voor de nummer 1-notering in de dag-top-100?
Ga anders even lekker naar buiten ofzo, ik zie een zonnetje!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zit vier minuten tussen mijn posts, lang genoeg om tegen mezelf te gaan lullen vind ik
Whoehoequote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef Maes het volgende:
Goedemorgenweer veel gemist zie ik
en niet bijgelezen.
Niet getreurd de kerstpakketten staan hier op mijn kamer (werk) en nog 1 nachtje slapen en dan mogen de Secret Santa cadeautjes open
Maassluis.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga anders even lekker naar buiten ofzo, ik zie een zonnetje!
Niet dat ik je weg wil hebben hier, maar er moeten toch niet persé elke minuut een aantal posts?
Het gaat al in sneltreinvaart hier
Doe jij anders even voor ons, kantoorzitterds, een paar mooie foto's maken van de zon op de bevroren eh.... (waar woon je ook alweer?)
Oh ja! Ik wist dat het hier in de buurt was, dus dat hij nu ook een zonnetje moet hebbenquote:
hier geen zonquote:Op woensdag 16 december 2009 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga anders even lekker naar buiten ofzo, ik zie een zonnetje!
Niet dat ik je weg wil hebben hier, maar er moeten toch niet persé elke minuut een aantal posts?
Het gaat al in sneltreinvaart hier
Doe jij anders even voor ons, kantoorzitterds, een paar mooie foto's maken van de zon op de bevroren eh.... (waar woon je ook alweer?)
die vlieger gaat niet op blijkbaarquote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Ik wist dat het hier in de buurt was, dus dat hij nu ook een zonnetje moet hebben
Zon is hier inmiddels ook weer wegquote:Op woensdag 16 december 2009 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die vlieger gaat niet op blijkbaar
die zon is snel vandaagquote:Op woensdag 16 december 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zon is hier inmiddels ook weer weg
hoe hedde gai da voor elkaar gekregequote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Bamba het volgende:
Goedemorgen. Ik ben vandaag onverwacht toch thuis. Heb buikgriep
![]()
.
![]()
![]()
Nog 1 dag voor SS
![]()
![]()
Nee niet echt volgens mij. die was afgelopen zondag. Maar het is wel wat speciaals want morgen gaat ie pas overal draaien. Regiseur Siem de Jong en Cas Janssen zijn er bij volgens mij. En het schijnt erg koud te worden. Ze willen een beetje een de sfeer van 63 oproepen. Het is ook in een tijdelijke zaal buiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Ik wist dat het hier in de buurt was, dus dat hij nu ook een zonnetje moet hebben
Maar ik wist niet meer of het nou Vlaardingen of Maassluis was.
Heb je al iemand die mee gaat met je vanavondvanmiddag JJH?
En is het echt de première met deftige pakken en BN-ers enzo? Weet je al wat je aan doet?
Da's niet zo heul moeilijk. Eet maar eens een rauwe kip op.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe hedde gai da voor elkaar gekrege
ok, zo terugquote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's niet zo heul moeilijk. Eet maar eens een rauwe kip op.
Een zaal buiten!!!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee niet echt volgens mij. die was afgelopen zondag. Maar het is wel wat speciaals want morgen gaat ie pas overal draaien. Regiseur Siem de Jong en Cas Janssen zijn er bij volgens mij. En het schijnt erg koud te worden. Ze willen een beetje een de sfeer van 63 oproepen. Het is ook in een tijdelijke zaal buiten.
En ik ga met m'n zus. Die is ook altijd wel in voor dat soort dingen.
En wat ik aan doe? Weet ik nog niet.
Mijn vrouwelijke kant laat zich zien.
mwah, je cola blijft wel de hele film lang lekker koudquote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een zaal buiten!!!!!!!
Ok ik ben blij dat je mij niet gevraagd hebt.
Als ik da es wist, ha'k et kenne veurkommequote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe hedde gai da voor elkaar gekrege
En je ijs ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, je cola blijft wel de hele film lang lekker koud
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef nieslief het volgende:
Ok kleren voor JJH vanavond: thermo ondergoed, een vuilniszak, een t-shirt (lange mouw) een trui en een vest. Een maillot een spijkerbroek en een joggingbroek eroverheen. Goeie sokken en ruime wandelschoenen. Dikke winterjas aan, muts op, sjaal om en handschoenen aan. Fleece deken mee......
Dan krijg je een beetje dit idee denk ik...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef nieslief het volgende:
Ok kleren voor JJH vanavond: thermo ondergoed, een vuilniszak, een t-shirt (lange mouw) een trui en een vest. Een maillot een spijkerbroek en een joggingbroek eroverheen. Goeie sokken en ruime wandelschoenen. Dikke winterjas aan, muts op, sjaal om en handschoenen aan. Fleece deken mee......
Die isoleert wist je dat niet?quote:
Of kranten.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die isoleert wist je dat niet?
Mijn vriendin moest eens optreden in een koortje met het Dickensfestijn in Deventer met min 10... Die kregen dat als tip mee. Of alufolie om je borstkas rollen (wel een hemd eronder).
Succes.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga eens kijken of die thorens er nog staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef JJH het volgende:
Ik ga de boel vast uitdoen. Mensen, tot later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Echt???quote:Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef Qwea het volgende:
trouwens, het dooit hier en heeft geregend
echtquote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt???
Hier sneeuwde het net een beetje!
Ja jij zit in DH nu toch? En we zagen al dat het op de waddeneilanden hier en daar niet vriest. Daar zit jij dichtbij natuurlijk! (Mogguh!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef Qwea het volgende:
trouwens, het dooit hier en heeft geregend
jup, ik in DHquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jij zit in DH nu toch? En we zagen al dat het op de waddeneilanden hier en daar niet vriest. Daar zit jij dichtbij natuurlijk! (Mogguh!)
OOOOOOOH ik wil ook sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt???
Hier sneeuwde het net een beetje!
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup, ik in DH
mogguh
ooh, ik heb de rekening van mn fiets greys... 85 euro
ooh niks. Wat schadequote:Op woensdag 16 december 2009 11:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
85 euro? Wat was er met je fiets dan?
En bedankt he! Nu heb je met je chagrijnige smiley de dooi deze kant op gestuurd... Het regent!!!!quote:
ZIE IK ZEI HET TOCHquote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En bedankt he! Nu heb je met je chagrijnige smiley de dooi deze kant op gestuurd... Het regent!!!!
het is dus al weer over... maar misschien volgende week, dan ben ik vrij... (hoop hoop hoop)quote:
quote:
Ja, nu ben ik dus stiknieuwsgierig... "wat schade"? hoe? waarom? wanneer? waardoor? (en ik vind 85 euro best veel geld voor wat schade!!!!)quote:
hier niksquote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Maar het is toch niet helemaal regen..
Het krokkelt!
pmquote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik dus stiknieuwsgierig... "wat schade"? hoe? waarom? wanneer? waardoor? (en ik vind 85 euro best veel geld voor wat schade!!!!)
okquote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
pmik wil het hier liever niet hebben.
aaaaaaah... mocht je niet eens mee met je man? (had je ook niet gered denk ik hoor, van jou naar haarlem is errug ver...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
JJH is al weg maar alsnog nog GEFELICITEEEEERD!![]()
Al doet het wel pijn dat je mij niet mee gevraagd heb.![]()
Kijk mij gaan in de stats!!! Plek 3!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is het nog lekkerrrrr koud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hij wilde me niet mee blijkbaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaaaaah... mocht je niet eens mee met je man? (had je ook niet gered denk ik hoor, van jou naar haarlem is errug ver...)
Ik heb vandaag mijn nieuwsgierige bui; wat heb jij voor opleiding gedaan???
En hoeveel jaar ben je nou eigenlijk ouder dan ik?
Jij bent echt nieuwschierig vandaag hequote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaaaaah... mocht je niet eens mee met je man? (had je ook niet gered denk ik hoor, van jou naar haarlem is errug ver...)
Ik heb vandaag mijn nieuwsgierige bui; wat heb jij voor opleiding gedaan???
En hoeveel jaar ben je nou eigenlijk ouder dan ik?
HAHAHAHA, en dan ook een pm vragen!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jij bent echt nieuwschierig vandaag he
Q. mag ik dan ook een pm?
HIER NIET!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef tombolafan het volgende:
HET SNEEUWT HET SNEEUWT HET SNEEUWT!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo heel erg veel hoor... en t blijft ook niet echt liggen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |