Ik zoeken en zoeken en nog eens zoeken op dat zoekplaatje naar die tweede vlinderquote:Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef DeZwabber het volgende:
ik zal het maar weer over flora en fauna hebben
[ afbeelding ]
twee vliegen vlinders in een klap
MWUHAHAHAAHAAAAAquote:Op woensdag 16 december 2009 09:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zoeken en zoeken en nog eens zoeken op dat zoekplaatje naar die tweede vlinder
quote:Op woensdag 16 december 2009 09:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zoeken en zoeken en nog eens zoeken op dat zoekplaatje naar die tweede vlinder
Ik moet eigenlijk die post aanpassen hequote:
er zit vier minuten tussen mijn posts, lang genoeg om tegen mezelf te gaan lullen vind ikquote:Op woensdag 16 december 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
Zwabber, ga je voor de nummer 1-notering in de dag-top-100?
Ga anders even lekker naar buiten ofzo, ik zie een zonnetje!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zit vier minuten tussen mijn posts, lang genoeg om tegen mezelf te gaan lullen vind ik
Whoehoequote:Op woensdag 16 december 2009 10:00 schreef Maes het volgende:
Goedemorgenweer veel gemist zie ik
en niet bijgelezen.
Niet getreurd de kerstpakketten staan hier op mijn kamer (werk) en nog 1 nachtje slapen en dan mogen de Secret Santa cadeautjes open
Maassluis.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga anders even lekker naar buiten ofzo, ik zie een zonnetje!
Niet dat ik je weg wil hebben hier, maar er moeten toch niet persé elke minuut een aantal posts?
Het gaat al in sneltreinvaart hier
Doe jij anders even voor ons, kantoorzitterds, een paar mooie foto's maken van de zon op de bevroren eh.... (waar woon je ook alweer?)
Oh ja! Ik wist dat het hier in de buurt was, dus dat hij nu ook een zonnetje moet hebbenquote:
hier geen zonquote:Op woensdag 16 december 2009 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga anders even lekker naar buiten ofzo, ik zie een zonnetje!
Niet dat ik je weg wil hebben hier, maar er moeten toch niet persé elke minuut een aantal posts?
Het gaat al in sneltreinvaart hier
Doe jij anders even voor ons, kantoorzitterds, een paar mooie foto's maken van de zon op de bevroren eh.... (waar woon je ook alweer?)
die vlieger gaat niet op blijkbaarquote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Ik wist dat het hier in de buurt was, dus dat hij nu ook een zonnetje moet hebben
Zon is hier inmiddels ook weer wegquote:Op woensdag 16 december 2009 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die vlieger gaat niet op blijkbaar
die zon is snel vandaagquote:Op woensdag 16 december 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zon is hier inmiddels ook weer weg
hoe hedde gai da voor elkaar gekregequote:Op woensdag 16 december 2009 10:15 schreef Bamba het volgende:
Goedemorgen. Ik ben vandaag onverwacht toch thuis. Heb buikgriep
![]()
.
![]()
![]()
Nog 1 dag voor SS
![]()
![]()
Nee niet echt volgens mij. die was afgelopen zondag. Maar het is wel wat speciaals want morgen gaat ie pas overal draaien. Regiseur Siem de Jong en Cas Janssen zijn er bij volgens mij. En het schijnt erg koud te worden. Ze willen een beetje een de sfeer van 63 oproepen. Het is ook in een tijdelijke zaal buiten.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Ik wist dat het hier in de buurt was, dus dat hij nu ook een zonnetje moet hebben
Maar ik wist niet meer of het nou Vlaardingen of Maassluis was.
Heb je al iemand die mee gaat met je vanavondvanmiddag JJH?
En is het echt de première met deftige pakken en BN-ers enzo? Weet je al wat je aan doet?
Da's niet zo heul moeilijk. Eet maar eens een rauwe kip op.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe hedde gai da voor elkaar gekrege
ok, zo terugquote:Op woensdag 16 december 2009 10:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's niet zo heul moeilijk. Eet maar eens een rauwe kip op.
Een zaal buiten!!!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee niet echt volgens mij. die was afgelopen zondag. Maar het is wel wat speciaals want morgen gaat ie pas overal draaien. Regiseur Siem de Jong en Cas Janssen zijn er bij volgens mij. En het schijnt erg koud te worden. Ze willen een beetje een de sfeer van 63 oproepen. Het is ook in een tijdelijke zaal buiten.
En ik ga met m'n zus. Die is ook altijd wel in voor dat soort dingen.
En wat ik aan doe? Weet ik nog niet.
Mijn vrouwelijke kant laat zich zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |