Zwabber is een bikkelquote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lief van je![]()
700 meter met deze temperaturen is trouwens best ver lijkt me
Ja, best welquote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Opdienen van Bamba dan maar...iemand trek?
neh, tis bijna niks, draag ook gewoon nog een thirt + spijkerjackquote:Op woensdag 16 december 2009 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lief van je![]()
700 meter met deze temperaturen is trouwens best ver lijkt me
Ik ben wel taai hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, best wel![]()
Beetje pindasaus erbij
bambaschijf met pindasausquote:Op woensdag 16 december 2009 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, best wel![]()
Beetje pindasaus erbij
MS, geen idee hoe dat komtquote:Op woensdag 16 december 2009 00:10 schreef Bamba het volgende:
Zwabber, mag ik vragen hoe het komt dat je vader invalide is? Als het te persoonlijk is geef me dan maar een mep hoor. Oprechte interesse. Volgens mij ben je een hartstikke lieve zoon onder al dat haar
![]()
Ik neem wat ketchup erbij omstreeks dit uurquote:Op woensdag 16 december 2009 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, best wel![]()
Beetje pindasaus erbij
Daarom was ik mijn haar 's morgens...anders heb ik constant een net uit bed hoofd zonder de bijbehorende gelquote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Bamba![]()
Ik ga zo es ff lekker heet douchen en dan zo onder de wol.
En dan morgen wakker worden met een rastakapsel, aangezien nat haar + slapen niet samengaan
MS ken ik wel ja. Klote ziekte (understatement!). Maar hij kan zichzelf wel redden alleen in principe? Wel fijn dat je ouders zo dicht bij elkaar wonen, scheelt toch weer een hoop reistijd iedere keer..quote:Op woensdag 16 december 2009 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MS, geen idee hoe dat komt
hij is rechtszijdig verlamt, zijn been / arm en rug/ buikspiern rechts doen het allemaal nauwelijks
hij heft het al 18 jaar eigenlijk, dus ben het al gewend
overigens mag vragen altijd, en is eigenlijk niks mij te gek, vind niks erg
Klinkt alsof hij ooit een beroerte heeft gehad...naar hoor...veel sterkte voor je vader en jullie natuurlijk ook want zoiets grijpt in alle levens van een gezin in.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MS, geen idee hoe dat komt
hij is rechtszijdig verlamt, zijn been / arm en rug/ buikspiern rechts doen het allemaal nauwelijks
hij heft het al 18 jaar eigenlijk, dus ben het al gewend
overigens mag vragen altijd, en is eigenlijk niks mij te gek, vind niks erg
Ja hoor, laat me maar effe lekker sudderenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem wat ketchup erbij omstreeks dit uur...en taaiheid...ach gewoon even lekker lang stoven dan krijg je alles mals
hij kan zich in theorie wel rdden, alhoewel allles erg vermoeiend is als hij ht zlf moet doen, als hij een slechte dag heeft leg ik hem ook in bed en kleed hem uit bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
MS ken ik wel ja. Klote ziekte (understatement!). Maar hij kan zichzelf wel redden alleen in principe? Wel fijn dat je ouders zo dicht bij elkaar wonen, scheelt toch weer een hoop reistijd iedere keer..
daar komt het niet door, alleen de symptomen lijken erg op elkaarquote:Op woensdag 16 december 2009 00:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij ooit een beroerte heeft gehad...naar hoor...veel sterkte voor je vader en jullie natuurlijk ook want zoiets grijpt in alle levens van een gezin in.
Boekje van Bouquetreeks intiem erbij...sudder je nog wat beterquote:Op woensdag 16 december 2009 00:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja hoor, laat me maar effe lekker sudderen
Je bent lief!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij kan zich in theorie wel rdden, alhoewel allles erg vermoeiend is als hij ht zlf moet doen, als hij een slechte dag heeft leg ik hem ook in bed en kleed hem uit bijvoorbeeld
en hij is al een paar ker gevallen in de badkamer of woonkamer,en aangezien hij iets van 100 kilo weegt ben ik de enige die hem kan optillen, dus voor de zekerheid en stukje comfort voor hem ben ik er vaak
Nou, ik denk dat ik dan eerder ga sidderenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Boekje van Bouquetreeks intiem erbij...sudder je nog wat beter
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij kan zich in theorie wel rdden, alhoewel allles erg vermoeiend is als hij ht zlf moet doen, als hij een slechte dag heeft leg ik hem ook in bed en kleed hem uit bijvoorbeeld
en hij is al een paar ker gevallen in de badkamer of woonkamer,en aangezien hij iets van 100 kilo weegt ben ik de enige die hem kan optillen, dus voor de zekerheid en stukje comfort voor hem ben ik er vaak
[..]
daar komt het niet door, alleen de symptomen lijken erg op elkaar
Aha magnetron idee dus...mooi ben je nog sneller gaarquote:Op woensdag 16 december 2009 00:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik dan eerder ga sidderen![]()
JJH HEEFT GEWONNEN!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef Olga het volgende:
De winnaars zijn inmiddels bekend. JJH en alexissi mogen morgen met een vriend/vriendin naar de IJskoude premiere van De Hel van '63 in Haarlem.
Gefeliciteerd! Jullie hebben inmiddels een mail ontvangen met daarin alle informatie.
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:29 schreef tombolafan het volgende:
tvp en meteen een slaap lekker!!!
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:31 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, en kijk nou:![]()
[..]
JJH HEEFT GEWONNEN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FEEST!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:31 schreef tombolafan het volgende: