quote:
Verkeerde moment dat te doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
ben even bezig de faptop van mijn zusje een beejtje te fixen, oude hardeschijf was deaud, nieuwe erin gezet gister en xp geinstalleerd, toen geen zin meer
vandaag eventjes drivers gedownload, wan de muts had alle schijfjes die ze bij de laptop kreeg weggeflikkerd
en nu alle installeren
Is het daar nou koud of warm in die clip (naam en nummer zegt me trouwens absoluut niets maar ja dat zal de leeftijd wel zijnquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:21 schreef trovey het volgende:
vanaf januari rij ik weer in een splinternieuwe rond...alhoewel deze nog nauwelijks is ingereden met 3800 km
dan had je die van gister moeten zien, OMFG drink nou thee ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het daar nou koud of warm in die clip (naam en nummer zegt me trouwens absoluut niets maar ja dat zal de leeftijd wel zijn)...de ene loopt in zijn winterkleding met een muts over de oren terwijl de andere in zijn blote bast rondloopt
Tja autoverkoper met hoge nood met auto's verkopen, broer met geld genoeg ervoor en die kilometers....tja ik gebruik mijn auto alleen als ik hem echt nodig heb...de rest doe ik lopend, fietsend en bromfietsend....ik ben opgegroeid in een gezin zonder auto en dat werkt ook mee om die auto zo te gebruiken...en oh ja mijn inkomen helpt ook niet mee om die tank steeds vol te gooien voor dingen die ik ook op de andere manieren kan doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo bont heb ik het nog nooit gemaakt
Hebben die patsers wel meer last van...altijd met die mutsen oplopen en dan nog het liefst een zonnebril erbij ook al is het pikkedonker want dat is stoer man....helemaal vet...zouden ze zich nou echt niet bewust zijn dat ze voor gek lopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:59 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat het een frissere avond in een warm land is en die gozer is gewoon een patser!
Ik snap 'm hoor en ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:03 schreef trovey het volgende:
Tja autoverkoper met hoge nood met auto's verkopen, broer met geld genoeg ervoor en die kilometers....tja ik gebruik mijn auto alleen als ik hem echt nodig heb...de rest doe ik lopend, fietsend en bromfietsend....ik ben opgegroeid in een gezin zonder auto en dat werkt ook mee om die auto zo te gebruiken...en oh ja mijn inkomen helpt ook niet mee om die tank steeds vol te gooien voor dingen die ik ook op de andere manieren kan doen
Linkje?...gisteren is in deze slowchat 3 uur zoekenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan had je die van gister moeten zien, OMFG drink nou thee ofzo
Mijn broer is geweldigquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap 'm hoor en ik vind het geweldigBen blij voor je dat je er eentje hebt voor als het nodig is en een broer hebt die er voor je is als het nodig is
*zet de mexicaansegriepvirusfilter nog wat scherper af*quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:04 schreef P.F het volgende:
Brrrrr zo voel ik mij nu *klapper klapper*
Oooo dat is een film. Over iemand die het koud heeftquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
*zet de mexicaansegriepvirusfilter nog wat scherper af*
Klinkt niet goed....hopeleijk is het morgen weer wat beter![]()
enne dat filmpje.......mis ik wat of ben ik daar te blont voor
alernatieve muziek he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Oooo dat is een film. Over iemand die het koud heeft
http://www.imdb.com/title/tt0758758/
Aha...kan ik dus nu zo in meespelen....want ik heb het ook koud......quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Oooo dat is een film. Over iemand die het koud heeft
http://www.imdb.com/title/tt0758758/
Ik ben jouw alternatieve muziek aan het beluisterenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alernatieve muziek he?
(niet schrikken rond 0:50)
Ze zijn net weer gevuld ja, dus wees er snel bij, voordat ze hebben gepoeptquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi, heb toch net honger![]()
zijn ze al gevuld of moet ik dat zelf nog doen
Gestreept en gestreept met wit neem ik aanquote:
Is nog wel te pruimen hoor...niet een hele cd maar zo een nummer tussendoor....moet alleen niet wat teveel slaap hebben bij sommige nummers want anders is het een lullabyquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
het zijn inderdaad wat langere nummers, het langste nummer wat ik hier luister is 55 minuten lang, is wel wat harder![]()
wat je nu hoort is post-rock, dus zachte rock met veel echo
Je verkast wat af...tijd voor mobiel internetquote:
Hoe raadt je het zo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Gestreept en gestreept met wit neem ik aan
Had al zo'n vermoeden met in 1998 hier meerdere kittens in 1 huis...gezellig voor je behang en zoquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden met in 1998 hier meerdere kittens in 1 huis...gezellig voor je behang en zo
Hier heeft er eentje het behang zo gesloopt in de slaapkamer dat er niets anders opzat om alles er maar af te halen en omdat ik niet met behangersgaven behept ben (en mijn broer ook niet) heb ik de boel maar gesaust...prima voor de slaapkamer als je de boel maar egaliseert van tevoren en 1 voordeel....ze kunnen krabben wat ze willenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Behang valt mee; we hebben lambrisering tot kat-op-achterpootjeshoogte![]()
Onze palm staat te overwinteren in de berging en ze zitten er gewoon boven in + bankstel wordt gemolesteerd en de kerstboom is ook hip![]()
Maar over een half uurtje zijn ze weer moe en dan kruipen ze lekker tegen elkaar aan en gaan heerlijk slapen.
Tja....dan is het ze weer vergeven
Je moet toch wat he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier heeft er eentje het behang zo gesloopt in de slaapkamer dat er niets anders opzat om alles er maar af te halen en omdat ik niet met behangersgaven behept ben (en mijn broer ook niet) heb ik de boel maar gesaust...prima voor de slaapkamer als je de boel maar egaliseert van tevoren en 1 voordeel....ze kunnen krabben wat ze willen
Ach, het is ook een teken dat ze zich al aardig op hun gemak gaan voelen toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Ow, wat kunnen die kleine krengen toch af en toe ongelofelijk woest zijn hè
Het duurt maar een paar weken, maar je hebt voor máánden genoeg
Absoluut. Als dat niet zo was, dan zaten ze nog steeds wel onder de bankquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, het is ook een teken dat ze zich al aardig op hun gemak gaan voelen toch?![]()
Toen ik ontwaakte na m'n afterdinnertukkie () lagen ze allebei bij me op bed
mijn ouders zijn gescheiden, wonen 700 meter uit elkaar, en omdat mijn vader invalide is blijf ik daar vaak op standby, voor het geval hij valt of erger, maar om ook mijn moedr rgelmatig t zien zit ik daar ook bijna iedere dagquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwabbel![]()
Ik heb het ff gemist, maar waarom "verkas" jij steeds?
Aha, dat is de oplossing van het mysterie, nou dan krijg je in ieder geval je 30 minuten beweging per dag wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gescheiden, wonen 700 meter uit elkaar, en omdat mijn vader invalide is blijf ik daar vaak op standby, voor het geval hij valt of erger, maar om ook mijn moedr rgelmatig t zien zit ik daar ook bijna iedere dag
godzijdank is het maar 700 meter
Lief van jequote:Op woensdag 16 december 2009 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gescheiden, wonen 700 meter uit elkaar, en omdat mijn vader invalide is blijf ik daar vaak op standby, voor het geval hij valt of erger, maar om ook mijn moedr rgelmatig t zien zit ik daar ook bijna iedere dag
godzijdank is het maar 700 meter
Opdienen van Bamba dan maar...iemand trek?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:04 schreef Bamba het volgende:Ben gaar na het film kijken.
Maar underworld was gaaf!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |