mwah, je cola blijft wel de hele film lang lekker koudquote:Op woensdag 16 december 2009 10:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een zaal buiten!!!!!!!
Ok ik ben blij dat je mij niet gevraagd hebt.
Als ik da es wist, ha'k et kenne veurkommequote:Op woensdag 16 december 2009 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe hedde gai da voor elkaar gekrege
En je ijs ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, je cola blijft wel de hele film lang lekker koud
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef nieslief het volgende:
Ok kleren voor JJH vanavond: thermo ondergoed, een vuilniszak, een t-shirt (lange mouw) een trui en een vest. Een maillot een spijkerbroek en een joggingbroek eroverheen. Goeie sokken en ruime wandelschoenen. Dikke winterjas aan, muts op, sjaal om en handschoenen aan. Fleece deken mee......
Dan krijg je een beetje dit idee denk ik...quote:Op woensdag 16 december 2009 10:26 schreef nieslief het volgende:
Ok kleren voor JJH vanavond: thermo ondergoed, een vuilniszak, een t-shirt (lange mouw) een trui en een vest. Een maillot een spijkerbroek en een joggingbroek eroverheen. Goeie sokken en ruime wandelschoenen. Dikke winterjas aan, muts op, sjaal om en handschoenen aan. Fleece deken mee......
Die isoleert wist je dat niet?quote:
Of kranten.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die isoleert wist je dat niet?
Mijn vriendin moest eens optreden in een koortje met het Dickensfestijn in Deventer met min 10... Die kregen dat als tip mee. Of alufolie om je borstkas rollen (wel een hemd eronder).
Succes.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga eens kijken of die thorens er nog staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef JJH het volgende:
Ik ga de boel vast uitdoen. Mensen, tot later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Echt???quote:Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef Qwea het volgende:
trouwens, het dooit hier en heeft geregend
echtquote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt???
Hier sneeuwde het net een beetje!
Ja jij zit in DH nu toch? En we zagen al dat het op de waddeneilanden hier en daar niet vriest. Daar zit jij dichtbij natuurlijk! (Mogguh!quote:Op woensdag 16 december 2009 10:59 schreef Qwea het volgende:
trouwens, het dooit hier en heeft geregend
jup, ik in DHquote:Op woensdag 16 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jij zit in DH nu toch? En we zagen al dat het op de waddeneilanden hier en daar niet vriest. Daar zit jij dichtbij natuurlijk! (Mogguh!)
OOOOOOOH ik wil ook sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt???
Hier sneeuwde het net een beetje!
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup, ik in DH
mogguh
ooh, ik heb de rekening van mn fiets greys... 85 euro
ooh niks. Wat schadequote:Op woensdag 16 december 2009 11:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
85 euro? Wat was er met je fiets dan?
En bedankt he! Nu heb je met je chagrijnige smiley de dooi deze kant op gestuurd... Het regent!!!!quote:
ZIE IK ZEI HET TOCHquote:Op woensdag 16 december 2009 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En bedankt he! Nu heb je met je chagrijnige smiley de dooi deze kant op gestuurd... Het regent!!!!
het is dus al weer over... maar misschien volgende week, dan ben ik vrij... (hoop hoop hoop)quote:
quote:
Ja, nu ben ik dus stiknieuwsgierig... "wat schade"? hoe? waarom? wanneer? waardoor? (en ik vind 85 euro best veel geld voor wat schade!!!!)quote:
hier niksquote:Op woensdag 16 december 2009 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Maar het is toch niet helemaal regen..
Het krokkelt!
pmquote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik dus stiknieuwsgierig... "wat schade"? hoe? waarom? wanneer? waardoor? (en ik vind 85 euro best veel geld voor wat schade!!!!)
okquote:Op woensdag 16 december 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
pmik wil het hier liever niet hebben.
aaaaaaah... mocht je niet eens mee met je man? (had je ook niet gered denk ik hoor, van jou naar haarlem is errug ver...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:22 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
JJH is al weg maar alsnog nog GEFELICITEEEEERD!![]()
Al doet het wel pijn dat je mij niet mee gevraagd heb.![]()
Kijk mij gaan in de stats!!! Plek 3!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is het nog lekkerrrrr koud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hij wilde me niet mee blijkbaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaaaaah... mocht je niet eens mee met je man? (had je ook niet gered denk ik hoor, van jou naar haarlem is errug ver...)
Ik heb vandaag mijn nieuwsgierige bui; wat heb jij voor opleiding gedaan???
En hoeveel jaar ben je nou eigenlijk ouder dan ik?
Jij bent echt nieuwschierig vandaag hequote:Op woensdag 16 december 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaaaaah... mocht je niet eens mee met je man? (had je ook niet gered denk ik hoor, van jou naar haarlem is errug ver...)
Ik heb vandaag mijn nieuwsgierige bui; wat heb jij voor opleiding gedaan???
En hoeveel jaar ben je nou eigenlijk ouder dan ik?
HAHAHAHA, en dan ook een pm vragen!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:31 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jij bent echt nieuwschierig vandaag he
Q. mag ik dan ook een pm?
HIER NIET!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef tombolafan het volgende:
HET SNEEUWT HET SNEEUWT HET SNEEUWT!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo heel erg veel hoor... en t blijft ook niet echt liggen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |