quote:Op woensdag 16 december 2009 01:35 schreef trovey het volgende:
Aha eindelijk...hierbij dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar weer eens zwaaien naar de lurkers![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:51 schreef trovey het volgende:
Kan die uitspraken van die eerste trouwens wel gebruiken bij mijn baarmoederhalskankeruitstrijkje als het zover is volgend jaar.....eens zien wat die assistentes dan zeggen
quote:Op woensdag 16 december 2009 01:35 schreef trovey het volgende:
Aha eindelijk...hierbij dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar weer eens zwaaien naar de lurkers![]()
quote:
Wij wachten op de vaste nachtbrakers hier en ik zei toch dat we hier ook met zijn tweeën zaten...ok nu met z'n drieënquote:Op woensdag 16 december 2009 01:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ja, maar deze loopt ook niet echt daverend
Het is ook al 2 uurquote:Op woensdag 16 december 2009 02:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Wij wachten op de vaste nachtbrakers hier en ik zei toch dat we hier ook met zijn tweeën zaten...ok nu met z'n drieën...een toename van 50%
...de rest van de users die nog online zijn zijn blijkbaar vastgevroren aan hun toetsenbord want het is heel erg rustig op FOK.
Nou ja vroegquote:Op woensdag 16 december 2009 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
inderdaad, ik ga een nachtje vroeg naar bed en de hele nachtploeg is ontregeld
Och toch niet zo laat tochquote:Op woensdag 16 december 2009 02:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is ook al 2 uurOf is dat primetime in F&F?
Nee, daar begin ik niet meer aan bij SC'squote:Op woensdag 16 december 2009 02:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Och toch niet zo laat toch....normaal is het hier op de Sc F en F nog steeds erg levendig....soms iets te levendig maar daarvoor moet je een insider zijn (of even teruglezen
)
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 02:27 schreef trovey het volgende:
Ik zie net dat ik er morgen op tijd uit moet...jammer
maar ik ga nu nog even de honden utlaten (als dat tenminste lukt met die kou) en dan even tukje doen....chat ze Zwabber en Bart ...in deze SC of in de afzonderlijke SC-en en ochtendploeg en nog op te duiken nachtchatters
fijne chat.
quote:Op woensdag 16 december 2009 03:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
![]()
Goedemorgen.
Douchen en werken ga.
Jaaaah.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:12 schreef Olga het volgende:
De winnaars zijn inmiddels bekend. JJH en alexissi mogen morgen met een vriend/vriendin naar de IJskoude premiere van De Hel van '63 in Haarlem.
Gefeliciteerd! Jullie hebben inmiddels een mail ontvangen met daarin alle informatie.
quote:Op woensdag 16 december 2009 03:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
![]()
Goedemorgen.
Douchen en werken ga.
Wat leuk JJH! En idd dat is altijd lastig, maar miss een vriend ie ook schaatfanaat is?quote:Op woensdag 16 december 2009 05:29 schreef JJH het volgende:
Mogguh.
[..]
Jaaaah.![]()
![]()
![]()
Nu nog binnen nu en een paar uur iemand zien te regelen die mee wil.
Qua dienst komt het trouwens ook wel uit hoor, ben vrij en anders had ik ook niet meegedaan.
Ik zal zo eens even een paar mensen een belletje geven, daar vind ik het nu nog een beetje vroeg voor.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat leuk JJH! En idd dat is altijd lastig, maar miss een vriend ie ook schaatfanaat is?
Goed dat je je dat realiseertquote:Op woensdag 16 december 2009 07:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal zo eens even een paar mensen een belletje geven, daar vind ik het nu nog een beetje vroeg voor.
Alleen in noodgevallen, alhoewel ik ook niet te lang lan wachten, moet om uiterlijk kwart over elf de trein hiervandaan hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed dat je je dat realiseertik belde nog wel eens mensen voor 8-en op
quote:Op woensdag 16 december 2009 07:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen in noodgevallen, alhoewel ik ook niet te lang lan wachten, moet om uiterlijk kwart over elf de trein hiervandaan hebben.
quote:Op woensdag 16 december 2009 07:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]half negen
Krijg jij je werkauto niet mee naar huis?
Jep dat wel, ik mag er alleen geen geen privekilometers mee maken. Voor taxi's geld namelijk dat er geen wegenbelasting betaald hoef te worden. ff boodschappen doen is geen probleem, zo 'even' heen en weer naar haarlem vanuit het niets word niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]half negen
Krijg jij je werkauto niet mee naar huis?
Aa , dat wist ik niet, weer wat geleerd ).quote:Op woensdag 16 december 2009 07:35 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jep dat wel, ik mag er alleen geen geen privekilometers mee maken. Voor taxi's geld namelijk dat er geen wegenbelasting betaald hoef te worden. ff boodschappen doen is geen probleem, zo 'even' heen en weer naar haarlem vanuit het niets word niet gewaardeerd.
En ik denk dat de trein minstens net zo snel is ook.
Dank je. Jij succes met "moven"quote:Op woensdag 16 december 2009 07:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aa , dat wist ik niet, weer wat geleerd ).
Zie 1 van onze buren er inderdaad mee thuis komen en dan laat hij hem staan.
Nou ik ga weer dozen inpakken en verhuizen![]()
Have fun @ the movies
Nee, ik moet de andere kant op.quote:Op woensdag 16 december 2009 08:29 schreef Barbaaf het volgende:
Wie gaat er mee naar Terschelling?
[ afbeelding ]
(op dit moment de enige plek waar 't niet vriest)
Gefeliciteerd JJH ....quote:Op woensdag 16 december 2009 07:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal zo eens even een paar mensen een belletje geven, daar vind ik het nu nog een beetje vroeg voor.
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik moet de andere kant op.
Het gaat vandaag ook een beetje sneeuwen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:36 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
JJH, gefeliciteerd, wat leuk voor je!![]()
![]()
Veel plezier vanavond!vanmiddag
Ml-etje, ga je vandaag al beginnen met verhuizen?
Sterkte en succes! (En Kitty niet meer gezien?)
kitty moet meequote:Op woensdag 16 december 2009 08:36 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
JJH, gefeliciteerd, wat leuk voor je!![]()
![]()
Veel plezier vanavond!
Ml-etje, ga je vandaag al beginnen met verhuizen?
Sterkte en succes! (En Kitty niet meer gezien?)
Is het al zover??? Leuk veel plezier met verhuizen....quote:Op woensdag 16 december 2009 07:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aa , dat wist ik niet, weer wat geleerd ).
Zie 1 van onze buren er inderdaad mee thuis komen en dan laat hij hem staan.
Nou ik ga weer dozen inpakken en verhuizen![]()
Have fun @ the movies
Neuj heb ook twee jongens hier rondlopen en twee katten die graag gevoerd willen worden en gekrabbeld....quote:Op woensdag 16 december 2009 08:50 schreef DeZwabber het volgende:
nachtploeg rustig, ochtendploeg rustig, zitten julllie allemaal stiekem in de irc ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |