quote:
Oh, dat meen je niet!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef antartica het volgende:
onze trouwe kater is gister door het ijs gezakt en verdronken
quote:Op maandag 14 december 2009 23:29 schreef Ruudt het volgende:
Hier kom ik natuurlijk ook weer even kijken
[ afbeelding ]
Whahahahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
![]()
De kerstboom na een aanval van Rossi
Wat erg. Sterkte.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef antartica het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:59 schreef Chanty het volgende:
Poes in opperbeste kerststemming...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef antartica het volgende:
Wat een mooie katjes, zijn dit Perzen of Britse langhaartjes? Ze lijken wel een beetje op m'n Luna (Britse langhaar ~ Silver shaded)quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef bl0emetjE het volgende:
Wat een snoepjes weer allemaal!![]()
En wat ontzettend verdrietig van de door het ijs gezakte kater![]()
Een spam van mijn knuffelbeertjes ♥ ♥ ♥
Lila: (zegt mieuw)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Indi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze zijn alweer 8 maanden! Wat vliegt de tijd!
Wow, wat een mooierd! ♥quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:25 schreef Raiko het volgende:
[..]
Wat een mooie katjes, zijn dit Perzen of Britse langhaartjes? Ze lijken wel een beetje op m'n Luna (Britse langhaar ~ Silver shaded)
[ afbeelding ]
Schijnt dat vroeger Perzen en Britten met elkaar gekruist werden om de Britjes een breder kopje te geven, en soms wordt er dan een Luna'tje geborenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:32 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wow, wat een mooierd! ♥
De twee kleine hummels hier zijn silver shaded perzen, maar wel echt 1 gezicht met Luna zeg, wat grappig!
En die persjes van mij hebben ook nog een 'gewoon' neusje, niet zo'n ingedeukte, dat geeft ook een bepaald uiterlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:46 schreef Raiko het volgende:
[..]
Schijnt dat vroeger Perzen en Britten met elkaar gekruist werden om de Britjes een breder kopje te geven, en soms wordt er dan een Luna'tje geboren
ohhhh ♥ ♥ ♥ Hebbuh!!quote:Op zondag 20 december 2009 10:52 schreef Rensjebree het volgende:
Kijk ons eens lief doen !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef bl0emetjE het volgende:
Wat een snoepjes weer allemaal!![]()
En wat ontzettend verdrietig van de door het ijs gezakte kater![]()
Een spam van mijn knuffelbeertjes ♥ ♥ ♥
Lila: (zegt mieuw)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Indi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze zijn alweer 8 maanden! Wat vliegt de tijd!
Wat een schatjequote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Amy, de poes van Adolecens
Ze heeft wonderbaarlijk genoeg de kerstboom met rust gelaten.
Ze is ondeugend en totaal niet bang, wil constant bij je zijn. Alleen de ratten vindt ze eng, maar das logisch, want die bijten![]()
Ze zag weer eens iets bewegen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een Dot!quote:Op zondag 20 december 2009 22:49 schreef remlof het volgende:
Met m'n foon, dus geen geweldige kwaliteit, maar vond m'n Pixel en Dot wel lief:
Pracht van een beestje!quote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Nog wat nieuwe closeups van Dot en Square.....
Square:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lief met de oortjes naar beneden....
[ afbeelding ]
Dotje ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nom Nom.
[ afbeelding ]
Ik moest zo lachen om deze foto, al staat ze er nog zo lelijk op!
[ afbeelding ]
Geeuw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een gekke van Square:
[ afbeelding ]
Die laatstequote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Nog wat nieuwe closeups van Dot en Square.....
Square:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lief met de oortjes naar beneden....
[ afbeelding ]
Dotje ook!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nom Nom.
[ afbeelding ]
Ik moest zo lachen om deze foto, al staat ze er nog zo lelijk op!
[ afbeelding ]
Geeuw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een gekke van Square:
[ afbeelding ]
thanks die van jou blijven ook echt hartstikke schattig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:08 schreef Ewelina het volgende:
Oooh, die silver perzenWat een mooie poezen
ferrari, Rossi wordt al aardig groot!
Mijn eigen Mini:
[ afbeelding ]
En haar broer Sjors die bij mijn tante woont:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal toch niet weer he.....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hopen het ook maar in mijn achterhoofd zit toch dat stemmetje.
^^ thanks ... maar de eer gaat naar de vrouw des huizes (op 1 of 2 na)quote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef Ole het volgende:
Leuke foto's googol!
Hufterquote:Op zondag 3 januari 2010 20:19 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Hufter op zijn favo plekje
Ohh wat lief zo heel dicht bij elkaar!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef Countess het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn zo donker dat ik ze ´s avonds zonder verlichting niet kan vinden![]()
Haar tanden zijn nog jong, toch kan er al een enorme putlucht uit komen als ze gaaptquote:
Een zonnebrilquote:
Ik heb wel eens een tandje of kiesje van Spider gevonden, volgens mij wisselen ze jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 @ 22:01 schreef Countess het volgende:
[..]
Haar tanden zijn nog jong, toch kan er al een enorme putlucht uit komen als ze gaapt![]()
Ik vraag me af of en wanneer kittens gaan wisselen?
Een duimpoes ♥ ♥quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Bolle lag gister lekker naast mij te slapen en op zijn pootje te sabbelen![]()
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
chocoladedrop, zou je je foto's willen resizen???
Is dat zo'n ding van Cat it?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:54 schreef nktc het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoor verhuizen.. Bengel heeft zijn plek gevonden, gelukkig maar 1 keer gedaan....
[ afbeelding ]
Een massage apparaat, en ja, ze gebruiken het echt.. Worden ze nog rustig van ook....
quote:
Ja wel hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:55 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dit is nou zo'n foto dat je gaat denken aan foto's op canvas laten drukken. Prachtig moment die je hebt gefotografeer
Waar zit ie op?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:54 schreef nktc het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoor verhuizen.. Bengel heeft zijn plek gevonden, gelukkig maar 1 keer gedaan....
Klopt..quote:
Wat lief. Nog jong zo te zien?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:52 schreef Moja het volgende:
We hebben haar gister opgehaald uit het asiel, dit is Flo![]()
[ afbeelding ]
Is zo'n ding van Cat-it ja, deze week nog maar ff een verlengde buis met balletjes halen.. Ze blijven het geweldig vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:54 schreef heartwork het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding van Cat it?
Misschien moet ik er dan ook maar eens eentje aanschaffen.
Mooie zwarte kat trouwens!
omg ♥ ♥ ♥ wat een snoezig koppie!!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:52 schreef Moja het volgende:
We hebben haar gister opgehaald uit het asiel, dit is Flo![]()
[ afbeelding ]
Ligt het aan mijn computer of zijn jouw foto's achterlijk groot?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:23 schreef chocoladedrop het volgende:
Pingoo komt uit mn trui gelopen
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hoe oud is grijs?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef Rensjebree het volgende:
Voor grijs is het tijd van castratie
hij heeft het helaas voorzien op mijn bank en bed....
Morgen maar een afspraak voor hem maken.
Nu hopen dan het zo snel mogelijk kan... want anders blijf ik alles wassen en schoonmaken!
[ afbeelding ]
Voor de rest is hij zooooooooooo lief, zijn bij naam is ondertussen ook aandachtsmonster !
Grijs is nu 8 maanden. Geboren op 17 mei 2009.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef heartwork het volgende:
[..]
Hoe oud is grijs?
Ik moet binnenkort ook met mijn judas naar de DA. Ik merk alleen dat ik het maar blijf uitstellen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis ook zo'n schitterend mannetje![]()
Dat is spul om ze rustig te krijgen toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik heb vandaag filmpjes gemaakt!
Mijn twee kittens en hun eerste ervaring met valeriaan
Ze stoeien vaak zo met elkaar, maar ze vinden elkaar ook nog steeds heel lief hoor!
Hihi, ja ze gaan er eerst helemaal wild van doen en spelen en er doorheen rollen en daarna (uurtje later) worden ze heel rustig, beetje loungen enzo!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dat is spul om ze rustig te krijgen toch?
Waar haal jij het?
Ik zie het ook bij 'De tuinen' staan, maar dan is het voor mensen. Weet niet of het dan anders is?
Maar wat een lief koppiequote:Op zondag 10 januari 2010 17:24 schreef taxibabe het volgende:
Stevie is ook al aardig gegroeid, maar het blijft een klein ding volgens mij.
[ afbeelding ]
Hij word inderdaad echt heel grootquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo! Het is me nog nooit opgevallen hoe groot Tha Humm eiks is![]()
Mijn vriend en ik hebben direct afgesproken wie welke kat krijgt, mochten we uit elkaar gaan. Just in case want zie het niet gebeuren gelukkigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:50 schreef Ole het volgende:
Wat een eikel die ex zeg! Gelukkig was het huis van de katten ook een beetje van mij, en kon ik bij de katten blijventoen ex besloot weg te gaan. Hij had ze toch nooit kunnen houden want zijn nieuwe vriendin is allergisch
![]()
En wat een lieve poezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef dannyvz99 het volgende:
Je kan wel zien wie bij ons de leiding over de afstandbediening heeft.
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef maok het volgende:
Ik ben mijn afstandsbediening wel eens kwijt, vaak zit joep er dan op, dan kan toch niet lekker zitten
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Pixel ziet allemaal pixels(11 weken nu)
[ afbeelding ]
Hij is een beetje camerageil....quote:
Wat een cutieeequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweequote:Op zondag 17 januari 2010 16:30 schreef Klonk het volgende:
hoe zit dat in elkaar, 3 katten of lijkt dat nu zo
Je kijkt bij het witte tegen z'n achterpoot aan en hij kan niet heel lekker liggen qua nek maar het is echt 1 beest. Ze zijn wel wat grootquote:Op zondag 17 januari 2010 16:35 schreef Klonk het volgende:
wat zit die zwart witte dan raar, zit al 5 minuten naar je foto te staren maar snap nog steeds niet hoe die achterste kop bij dat zwart witte haar hoort
ohhh, wat is ze mooooi!!! ♥quote:Op zondag 17 januari 2010 21:53 schreef PiperMaru het volgende:
Lola-spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is afgelopen dagen voor het eerst krols geweest, dus feest! Wel heel grappig, zo'n poes met d'r kont omhoog en staart opzij, en maar dweilen, krioelen en rollen. En superaanhalig meteen; ze laat zich oppakken en knuffelen, daar is ze anders niet van gediend. Minder leuk was dan weer dat ze op de bank en op het bed heeft geplastMaar ik geloof dat de krolsheid alweer minder begint te worden.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:53 schreef PiperMaru het volgende:
Lola-spam
wij hebben nu onze beide blaasgruis katers op carnibest en soortgelijke voeding en dat gaat primaquote:Op maandag 18 januari 2010 17:37 schreef heartwork het volgende:
Vanmorgen is Judas gecastreerd. Ik mocht bij alles aanwezig zijn (het in slaap vallen tot de castratie aan toe).
Hij is gelijk ook gechipt en ingeent dus we kunnen er weer een tijdje tegen aan.
Helaas is er ook blaasgruis ontdekt (al zei hij dat zo maar even tussen neus en lippen door, dus ik zag er door hem niet direct de ernst van in terwijl ik van kattenfora weet dat dit niet zo maar op te lossen is!).
Dus zal hij aan ander voer moeten. Duur voer.
Ik heb nu Hill's en hoop dat er iets goedkoper spul op te markt is, want ik heb nog 2 katten en om 1 kat ander voer te laten eten lijkt mij erg lastig.
Maar nu ligt hij lekker in zn holletje bij de kachel bij te komen. Hij vind mij alweer lief, maar heeft mijn moeder en broertje wel al geklauwd (). De spanning zullen we maar zeggen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie niks, alleen als ik je quote en dan best ingewikkeld via je hyves. Je moet dit [img] en dit na [/img] de url zettenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:13 schreef hypertje het volgende:
Dit is mijn Razzy
de 1e foto is het de gene die recht in de camera kijkt
[ afbeelding ]
toen al een brutaaltje
[ afbeelding ]
lekker slapen
[ afbeelding ]
Slaapkop
[ afbeelding ]
kiekeboe!
zijn wel oude foto's
ze is nu al weer bijna 2
tijd voor nieuwe
Volgens mij was ze in haar vorige leven gewoon kapsterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef Chanty het volgende:
Hopelijk mag katten met filmpjes hier ookIk ben benieuwd of iemand dit herkent.
Poes wordt echt helemaal gek als je gaat fluiten. Ze begint dan te spinnen en kopjes te geven (lijkt het overduidelijk leuk te vinden) en hoe hoger de tonen hoe beter ze het lijkt te vinden. Sinds kort blijft het niet bij spinnen en kopjes geven, maar begint ze liefdevol, doch pijnlijk, aan je te knabbelenFluiten in huis is dus levensgevaarlijk want ze vreet je op met huid en haar
Dat eindequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef Chanty het volgende:
Poes wordt echt helemaal gek als je gaat fluiten. Ze begint dan te spinnen en kopjes te geven (lijkt het overduidelijk leuk te vinden) en hoe hoger de tonen hoe beter ze het lijkt te vinden. Sinds kort blijft het niet bij spinnen en kopjes geven, maar begint ze liefdevol, doch pijnlijk, aan je te knabbelenFluiten in huis is dus levensgevaarlijk want ze vreet je op met huid en haar
Mijn oudste kater heeft ook blaasgruis, en die van mijn ouders net zo... die krijgen beiden Prins.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:21 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wij hebben nu onze beide blaasgruis katers op carnibest en soortgelijke voeding en dat gaat prima(zaten eerst op Hills C/D)
je kat zonder blaasgruis kan dan gewoon hetzelfde eten
Wat lief en schattigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef Chanty het volgende:
Die staart van die muisquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef KRIBBET het volgende:
Ook maar is wat katten foto's plaatsen.
Hier een oude foto.
De zwarte kater is 8 maanden geleden overleden, hij was 15![]()
De rooie poes (Daan) heeft niet lang meer te leven, afgelopen maandag en dinsdag in de kliniek in Utrecht geweest maar de kankergezwel in haar neus is groter geworden, ze krijgt nu pijnstillers en we houden haar goed in de gaten, ze is nu 11 jaar.
[ afbeelding ]
Sjoerd is een witte kater van 8 jaar nu. Hier samen met 1 van onze witte herders.
Ze liggen nog steeds samen, in de gang, in de bench, op de bank enz.
[ afbeelding ]
Sjoerd is een jager![]()
[ afbeelding ]
En ook Pim (poesje) vangt muizen![]()
[ afbeelding ]
kun je die foto's niet even verkleinen voordat je ze post?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:01 schreef chocoladedrop het volgende:
Weer even wat foto's van Pingoo en Muis
Pingoo, Muis en Pinda met de krabpaal.
[ link | afbeelding ]
Muis met zn pootje.
[ link | afbeelding ]
Pingoo en Muis in veel te klein mandje.
[ link | afbeelding ]
Pingoo boven op de kast.
[ link | afbeelding ]
Pingoo en Muis met krabpaal
Loslopend konijn is feest voor de katten.
Done.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
kun je die foto's niet even verkleinen voordat je ze post?
Dankjewel!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:52 schreef chocoladedrop het volgende:
Locusta, wat een leuke koppies hebben je katten! Geweldig
Wat een mooie beesten! Raskatten?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:40 schreef Locusta het volgende:
Mijn nieuwe administratief medewerker: Rinus![]()
En Mattie
Haha, Muis die heel hard aan dat balletje loopt te trekken en dan opeens loslaat.quote:
Oooh wat geweldig!!, ik zou je bijna willen vragen om er een apart topic over te openen ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef Chanty het volgende:
Hahaha, die rode voor die TVquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:33 schreef elvhenk het volgende:
Behalve honden hebben we ook 3 poezels. Het zijn alle 3 dames: Roos, Fleur en Douwe... Die laatste was aan ons meegegeven als zijnde een kater vandaar de naam. Na 8 maanden dacht ik: "goh, hadden er niet al balletjes aan moeten zitten eigenlijk?"
Hier zitten ze alle 3 te "helpen" met het werken:
[ afbeelding ]
Fleur is onze suffe doos. Die maakt haar gebrek aan intelligentie goed met koppigheid. Een hele fijne combinatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roos is de snuggerste - en de baas - maar het is wel een bangebroek. Roos en Fleur zijn zusters.
[ afbeelding ]
Douwe is de tuintijger en die vangt helaas ook van alles.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus al met al hebben we 5 harige kinderen. Gezellig hoor, en altijd wel wat te lachen!
Mattie is een Brits Korthaar (black golden tabby blotched) en Rinus is een half (traditionele) Pers/htkquote:
quote:
Dankjewel!quote:
Zat er nog over te denken maar wist niet of dat nou wel spannend genoeg wasquote:Op zondag 24 januari 2010 20:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooh wat geweldig!!, ik zou je bijna willen vragen om er een apart topic over te openen ook
Gezien de foto zou je dat denken, maar is is prima op gewicht.quote:
Dat kun je toch sowieso doen? Genoeg mensen die dat wel leuk vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zat er nog over te denken maar wist niet of dat nou wel spannend genoeg wasMaar misschien is het wel leuk om een post hier je huisdierenfilmpjes topic te openen?
Donequote:Op maandag 25 januari 2010 09:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kun je toch sowieso doen? Genoeg mensen die dat wel leuk vinden
Staat een beetje gek als ik hem post, maar die foto dat Macy in de spiegel kijkt is ook SUPER!quote:
Hij is net deze smiley!quote:
Wat een mooierd! Wat is haar soort? Is het een boskat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:04 schreef PiperMaru het volgende:
Poseren kan Lola heel goed
[ afbeelding ]
Half Ragdoll, half huis tuin en keukenkat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Wat een mooierd! Wat is haar soort? Is het een boskat?
Hebbennn!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:13 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Half Ragdoll, half huis tuin en keukenkat.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:33 schreef heartwork het volgende:
Past best moet hij gedacht hebben toen hij mijn netje ging liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond (en vind) het zo'n lief gezicht.
Moest er even wat foto's van maken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:33 schreef heartwork het volgende:
Past best moet hij gedacht hebben toen hij mijn netje ging liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond (en vind) het zo'n lief gezicht.
Moest er even wat foto's van maken.
Smeltquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:26 schreef Ruudt het volgende:
[...]
Bailey & Sammy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Apart dat de kat bij jou wel in je bed mag liggen. Bij mij is het een "no go" en wordt de kat of welk dier ook gelijk van het bed afgemieterd. Een bed is het domein van de mens en een dier heeft zijn eigen plek.quote:
Haha op 0.49quote:
Ow, wat is Sjors ook een mooierd geworden! En groot! Fijn he, die pubertijd... Heeft Guus ook wel last vanquote:
Mooie DOF eerste fotoquote:Op zondag 31 januari 2010 10:15 schreef PiperMaru het volgende:
Lola in de tas
[ afbeelding ]
We zijn gisteren bij een nestje wezen kijken (van nog maar 5 dagen oud!) en een van deze drie wordt het:
Grijsje
[ afbeelding ]
Stipje
[ afbeelding ]
Witje
[ afbeelding ]
Een vriendje voor Lola(als ze elkaar accepteren tenminste
)
13 wekenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef PiperMaru het volgende:
LOL! Wat een schatje! Hoe oud?
Thx, maar de scherpte ligt eigenlijk net verkeerd (op het neusje ipv op de ogen). Maar toch leuk genoeg om te plaatsenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:34 schreef Dustlandfairytale het volgende:
[ afbeelding ]
Poes, paar weken geleden in de sneeuw![]()
Ze is nu al een paar dagen vermist![]()
Lolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
ik kocht voor mezelf een stoel. twee dagen kon ik ervan genieten en werd het ding met argusogen bekeken. als ik maar in de richting kom kijkt ze al van: je wou toch niet in MIJN stoel he ?![]()
Daarom zei ik ook 'zelden' en niet 'nooit'quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:14 schreef tim1986 het volgende:
ze is een ze en dat is slechts een fabeltje dat rode katten perse katers zijn
genetisch gezien is het onmogelijk dat alleen katers rood of vaker rood zijn zijn
wel lijken ze iets minder voor te komen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:37 schreef tim1986 het volgende:
en onze nieuwe zwerver die we vanaf 26-2 onderdak gaan geven
ze loopt al sinds haar geboorte op mijn werk rond
ze is nu 1,5 jaar en ondanks haar zwervende leven lekker vet aan het worden (luiheid)
ik ben bang dat ze gigantisch gaat worden als ze een huiselijk leven gaat leiden
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend toffe katquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:28 schreef PiperMaru het volgende:
Verse Lola-spam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ennn dit wordt vanaf eind maart het vriendje van Lola: Flip!
[ afbeelding ]
Ik ben zooo benieuwd hoe hij "op gaat drogen"... De ouders zijn allebei langharig maar Flip lijkt wat korter haar te hebben dan zijn broertjes en zusje. Maar hij is echt leuk! Hij had als eerste van het nestje zijn oogjes openquote:
Wat is Lola mooi geworden!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:28 schreef PiperMaru het volgende:
Verse Lola-spam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ennn dit wordt vanaf eind april het vriendje van Lola: Flip!
[ afbeelding ]
Is jouw kat zo klein of lijkt dat zo?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even gekopieerd uit een ander topic, omdat ik hem zo leuk vind
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |