Hoe oud is grijs?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef Rensjebree het volgende:
Voor grijs is het tijd van castratie
hij heeft het helaas voorzien op mijn bank en bed....
Morgen maar een afspraak voor hem maken.
Nu hopen dan het zo snel mogelijk kan... want anders blijf ik alles wassen en schoonmaken!
[ afbeelding ]
Voor de rest is hij zooooooooooo lief, zijn bij naam is ondertussen ook aandachtsmonster !
Grijs is nu 8 maanden. Geboren op 17 mei 2009.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef heartwork het volgende:
[..]
Hoe oud is grijs?
Ik moet binnenkort ook met mijn judas naar de DA. Ik merk alleen dat ik het maar blijf uitstellen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis ook zo'n schitterend mannetje![]()
Dat is spul om ze rustig te krijgen toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:29 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik heb vandaag filmpjes gemaakt!
Mijn twee kittens en hun eerste ervaring met valeriaan
Ze stoeien vaak zo met elkaar, maar ze vinden elkaar ook nog steeds heel lief hoor!
Hihi, ja ze gaan er eerst helemaal wild van doen en spelen en er doorheen rollen en daarna (uurtje later) worden ze heel rustig, beetje loungen enzo!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dat is spul om ze rustig te krijgen toch?
Waar haal jij het?
Ik zie het ook bij 'De tuinen' staan, maar dan is het voor mensen. Weet niet of het dan anders is?
Maar wat een lief koppiequote:Op zondag 10 januari 2010 17:24 schreef taxibabe het volgende:
Stevie is ook al aardig gegroeid, maar het blijft een klein ding volgens mij.
[ afbeelding ]
Hij word inderdaad echt heel grootquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo! Het is me nog nooit opgevallen hoe groot Tha Humm eiks is![]()
Mijn vriend en ik hebben direct afgesproken wie welke kat krijgt, mochten we uit elkaar gaan. Just in case want zie het niet gebeuren gelukkigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:50 schreef Ole het volgende:
Wat een eikel die ex zeg! Gelukkig was het huis van de katten ook een beetje van mij, en kon ik bij de katten blijventoen ex besloot weg te gaan. Hij had ze toch nooit kunnen houden want zijn nieuwe vriendin is allergisch
![]()
En wat een lieve poezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |