quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:31 schreef dannyvz99 het volgende:
Je kan wel zien wie bij ons de leiding over de afstandbediening heeft.
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:34 schreef maok het volgende:
Ik ben mijn afstandsbediening wel eens kwijt, vaak zit joep er dan op, dan kan toch niet lekker zitten
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Pixel ziet allemaal pixels(11 weken nu)
[ afbeelding ]
Hij is een beetje camerageil....quote:
Wat een cutieeequote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tweequote:Op zondag 17 januari 2010 16:30 schreef Klonk het volgende:
hoe zit dat in elkaar, 3 katten of lijkt dat nu zo
Je kijkt bij het witte tegen z'n achterpoot aan en hij kan niet heel lekker liggen qua nek maar het is echt 1 beest. Ze zijn wel wat grootquote:Op zondag 17 januari 2010 16:35 schreef Klonk het volgende:
wat zit die zwart witte dan raar, zit al 5 minuten naar je foto te staren maar snap nog steeds niet hoe die achterste kop bij dat zwart witte haar hoort
ohhh, wat is ze mooooi!!! ♥quote:Op zondag 17 januari 2010 21:53 schreef PiperMaru het volgende:
Lola-spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is afgelopen dagen voor het eerst krols geweest, dus feest! Wel heel grappig, zo'n poes met d'r kont omhoog en staart opzij, en maar dweilen, krioelen en rollen. En superaanhalig meteen; ze laat zich oppakken en knuffelen, daar is ze anders niet van gediend. Minder leuk was dan weer dat ze op de bank en op het bed heeft geplastMaar ik geloof dat de krolsheid alweer minder begint te worden.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:53 schreef PiperMaru het volgende:
Lola-spam
wij hebben nu onze beide blaasgruis katers op carnibest en soortgelijke voeding en dat gaat primaquote:Op maandag 18 januari 2010 17:37 schreef heartwork het volgende:
Vanmorgen is Judas gecastreerd. Ik mocht bij alles aanwezig zijn (het in slaap vallen tot de castratie aan toe).
Hij is gelijk ook gechipt en ingeent dus we kunnen er weer een tijdje tegen aan.
Helaas is er ook blaasgruis ontdekt (al zei hij dat zo maar even tussen neus en lippen door, dus ik zag er door hem niet direct de ernst van in terwijl ik van kattenfora weet dat dit niet zo maar op te lossen is!).
Dus zal hij aan ander voer moeten. Duur voer.
Ik heb nu Hill's en hoop dat er iets goedkoper spul op te markt is, want ik heb nog 2 katten en om 1 kat ander voer te laten eten lijkt mij erg lastig.
Maar nu ligt hij lekker in zn holletje bij de kachel bij te komen. Hij vind mij alweer lief, maar heeft mijn moeder en broertje wel al geklauwd (). De spanning zullen we maar zeggen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie niks, alleen als ik je quote en dan best ingewikkeld via je hyves. Je moet dit [img] en dit na [/img] de url zettenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:13 schreef hypertje het volgende:
Dit is mijn Razzy
de 1e foto is het de gene die recht in de camera kijkt
[ afbeelding ]
toen al een brutaaltje
[ afbeelding ]
lekker slapen
[ afbeelding ]
Slaapkop
[ afbeelding ]
kiekeboe!
zijn wel oude foto's
ze is nu al weer bijna 2
tijd voor nieuwe
Volgens mij was ze in haar vorige leven gewoon kapsterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef Chanty het volgende:
Hopelijk mag katten met filmpjes hier ookIk ben benieuwd of iemand dit herkent.
Poes wordt echt helemaal gek als je gaat fluiten. Ze begint dan te spinnen en kopjes te geven (lijkt het overduidelijk leuk te vinden) en hoe hoger de tonen hoe beter ze het lijkt te vinden. Sinds kort blijft het niet bij spinnen en kopjes geven, maar begint ze liefdevol, doch pijnlijk, aan je te knabbelenFluiten in huis is dus levensgevaarlijk want ze vreet je op met huid en haar
Dat eindequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef Chanty het volgende:
Poes wordt echt helemaal gek als je gaat fluiten. Ze begint dan te spinnen en kopjes te geven (lijkt het overduidelijk leuk te vinden) en hoe hoger de tonen hoe beter ze het lijkt te vinden. Sinds kort blijft het niet bij spinnen en kopjes geven, maar begint ze liefdevol, doch pijnlijk, aan je te knabbelenFluiten in huis is dus levensgevaarlijk want ze vreet je op met huid en haar
Mijn oudste kater heeft ook blaasgruis, en die van mijn ouders net zo... die krijgen beiden Prins.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:21 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wij hebben nu onze beide blaasgruis katers op carnibest en soortgelijke voeding en dat gaat prima(zaten eerst op Hills C/D)
je kat zonder blaasgruis kan dan gewoon hetzelfde eten
Wat lief en schattigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef Chanty het volgende:
Die staart van die muisquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef KRIBBET het volgende:
Ook maar is wat katten foto's plaatsen.
Hier een oude foto.
De zwarte kater is 8 maanden geleden overleden, hij was 15![]()
De rooie poes (Daan) heeft niet lang meer te leven, afgelopen maandag en dinsdag in de kliniek in Utrecht geweest maar de kankergezwel in haar neus is groter geworden, ze krijgt nu pijnstillers en we houden haar goed in de gaten, ze is nu 11 jaar.
[ afbeelding ]
Sjoerd is een witte kater van 8 jaar nu. Hier samen met 1 van onze witte herders.
Ze liggen nog steeds samen, in de gang, in de bench, op de bank enz.
[ afbeelding ]
Sjoerd is een jager![]()
[ afbeelding ]
En ook Pim (poesje) vangt muizen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |