abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 december 2009 @ 21:07:05 #1
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75627986
Nu al??? Ja, nu al!

Wij zijn ons alvast een beetje aan het orienteren.... willen volgend zomer gaan kamperen (frankrijk - meer van annecy) met onze boys. Wat is wel/niet handig? Ervaringen? Tips?

Let the game begin!
  Jubileum moderator maandag 14 december 2009 @ 21:09:38 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75628125
TT ietsjes meer OUD gemaakt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 14 december 2009 @ 21:10:32 #3
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_75628171
goed plan! geen leukere pret dan voorpret.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  maandag 14 december 2009 @ 21:10:55 #4
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75628193
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Lois het volgende:
TT ietsjes meer OUD gemaakt.
Ah, oké!!
  maandag 14 december 2009 @ 21:15:43 #5
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_75628459
In de kerstvakantie gaan wij ook de zomervakantie boeken. Het wordt lekker kamperen in zuid frankrijk. Dat deed ik als babyschoentje ook al met mijn ouders en zus en nu dus weer maar dan met mijn vrouw en baby boy. In de buurt van st Tropez zijn veel campings recht aan zee - met een beetje geluk sta je letterlijk op het strand met je caravan of anders vlak in de buurt.
Asics neemt de tijd.
pi_75628489
oew ja vakantie 2010 , ik kijk er nu al naar uit...

eind maart/begin april een week wintersport in zwitserland met ook mijn schoonvader en stiefschoonmoeder.

En half september willen we met zijn 3tjes op fietsvakantie met de bakfiets naar zuidoost engeland

dat zijn dan ook mijn enige 2 weken vrij van heel 2010
  maandag 14 december 2009 @ 21:19:31 #7
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_75628673
oja heb geen sleurhut dus die zullen we daar moeten reserveren. verder is het zo'n 13 uur rijden dus dat wordt in 2 dagen heen en 2 dagen terug - 2x een hotelletje onderweg. Op terugweg wordt dat een weekeindje Parijs - atijd gezellig om de vakantie mee af te sluiten.
Asics neemt de tijd.
  maandag 14 december 2009 @ 21:20:01 #8
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_75628699
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef p_iglet het volgende:

how come?
Asics neemt de tijd.
pi_75628826
Wij willen gaan kamperen, zitten te denken aan een ingerichte tent, omdat we zelf alleen een iglo tentje hebben en dat past met de beste wil van de wereld niet met ok nog 2 koters erbij.
Het moet niet te ver weg zijn, dus we zitten een beetje te kijken in Duitsland/Luxemburg/België of misschien gewoon in eigen land, op een van de waddeneilanden.

Heeft iemand ervaring met vacansoleil of eurocamp petitparadis of iets van dien aard?
Fake it till you make it...
  maandag 14 december 2009 @ 21:27:00 #10
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75629033
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef Asics het volgende:
oja heb geen sleurhut dus die zullen we daar moeten reserveren. verder is het zo'n 13 uur rijden dus dat wordt in 2 dagen heen en 2 dagen terug - 2x een hotelletje onderweg. Op terugweg wordt dat een weekeindje Parijs - atijd gezellig om de vakantie mee af te sluiten.
Heb jij ervaring met het reserveren van stacaravans in frankrijk? Ik vind ze megaduur! Wij hebben zelf een ruime tent, maar twijfelen toch een beetje met 2 kids van rond een jaar (dan)....

Nijna, van petitparadis kan je online veel vinden, ziet er wel goed uit vind ik! Maar wel erg duur.....Vaak kan je via bijv een advertentie in kranten veel goedkoper (maar dat moet je wel willen...)
pi_75629919
Nijna, wij gingen vroeger altijd met vancansoleil e.d. kamperen.
Ik vond het altijd wel fijn. Je hebt toch je camping, maar je slaapt net ff wat luxer
pi_75630094
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef Asics het volgende:

[..]

how come?
Omdat ik fulltime co-schappen (lees 50+ uur per week, 45 weken per jaar) en een parttime baan (12 uur per week, normaal aantal vakantieuren) probeer te combineren, te kort aan werkuren in co-schap weken, wordt dus gecompenseerd door extra werken in co-schap vrije weken. Het aantal echt vrije dagen is hier dus +/- 3 per maand (ja das incl weekenden en alles). En 2 weken echt vrij/vakantie per jaar...

maar goed nogal offtopic

brrr al die mensen met kamperen... mij niet gezien.
Wij hebben vorig jaar erg veel plezier gehad op een boerderijwoning. Een vakantiehuisje in duitsland bij een boerderij. Van alle gemakken voorzien, maar ook alle privacy en geen centerparcs achtig massa tourisme. Ideaal!!
pi_75630665
Wij zijn in Frankrijk geweest met een kind van één. Ze vond het ge-wel-dig.
Eigen tent mee, een familiemodel waar je in kunt staan. Dat is wel noodzaak; je kunt niet handig voor een kind zorgen als je alles op je knieën moet doen.

Campings haalden we (via de wifi) van http://www.eurocampings.net/nl/europa . Daar kun je echt alles aanvinken. Restaurant met grote kaart en verwarmd zwembad met peuterbad? Deze site vindt de camping.

We hebben goede ervaringen gehad op de campings van http://www.les-castels.com/nl .
Dat zijn kastelen waar het landgoed is omgebouwd tot ****-camping. Ze zijn ingericht voor en erg populair bij stellen met jonge kinderen. Wij hebben er hier twee van gezien. Normaal geven we niet om luxe, maar met een jong kind maakt dat net het verschil; als er bijvoorbeeld een speeltuin is en er speelkamaraadjes zijn is dat erg leuk.
  maandag 14 december 2009 @ 22:38:09 #14
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75632495
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 14 december 2009 @ 22:38:32 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75632522
Jaaaaaaaaaaa! Zo vreselijk veel zin in!
Dit jaar niet weg gegaan ivm zwangerschap en dus volgend maar met de Rapido (klap-caravan) en de 2 mannen (dan 2,5 en een maand of 11) naar Frankrijk! We hebben nu een luifel en gaan een voortent erbij kopen, dan kan Sasha in de voortent slapen en Oscar bij ons in de caravan.
Ik kan echt niet wachten.
Weet alleen nog niet goed waarheen. Of het ergens in de buurt van de Ardeche wordt of toch de atlantische kust.
  maandag 14 december 2009 @ 22:44:02 #16
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75632788
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Nijna het volgende:
Wij willen gaan kamperen, zitten te denken aan een ingerichte tent, omdat we zelf alleen een iglo tentje hebben en dat past met de beste wil van de wereld niet met ok nog 2 koters erbij.
Het moet niet te ver weg zijn, dus we zitten een beetje te kijken in Duitsland/Luxemburg/België of misschien gewoon in eigen land, op een van de waddeneilanden.

Heeft iemand ervaring met vacansoleil of eurocamp petitparadis of iets van dien aard?
afgelopen jaar weggeweest met vanosolei (en ook roompot). Volgens mij is vacansolei een fors eind goedkoper dan eurocamp. Bij V(acansolei) zit je ook voor een paar euro meer in een complete bungalow (handig eigen toilet en douche) ipv een tent. Net buiten het seizoen zijn het vriendelijke prijzen, maar dan is er niet altijd een animatie team of bv het zwembad open. Dit staat duidelijk per camping vermeld, je kan op gebied of periode zoeken.
In de herfst met roompot weggeweest, ook leuke kinderanimatie. , maar daar moet je ook per park kijken wat de faciliteiten zijn.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 14 december 2009 @ 22:48:01 #17
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_75632961
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef p_iglet het volgende:
oew ja vakantie 2010 , ik kijk er nu al naar uit...

eind maart/begin april een week wintersport in zwitserland met ook mijn schoonvader en stiefschoonmoeder.

En half september willen we met zijn 3tjes op fietsvakantie met de bakfiets naar zuidoost engeland

Leuk! Waar in engeland? (jaa, zuidoost, maar dat is ook zo groot. )

Ik weet nog niet wat wij gaan doen. WIj zijn nu gebonden aan de schoolvakanties en die moeten we ook nog samen qua vakantie zien te overbruggen. Dus het kan zijn dat we maar 1 week tegelijk vakantie hebben. Afgelopen zomer zijn we naar de sprookjescamping geweest, dat was echt heel leuk. Dus misschien doen we dat dit jaar weer. En dan het jaar erna weer naar Engeland, misschien.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_75633189
Jaaa kan ook niet wachten. Wij gaan in mei 3 weken naar Italië met de 2 meiden. Hebben een stacaravan gehuurd op een Petit Paradiscamping.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:28:59 #19
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_75637018
Zomervacantie .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus... als met een collega kan ruilen naar de eerste drie weken van de zomervacantie, kunnen we uitkijken naar een leuk kampeerplekje ergens in de Benelux. Zo niet, dan weet ik nog niet wat we gaan doen... ja... 3 weken lang een estafettehuishouden draaien als de kids hier zijn.

Soms baal ik er van dat het daar zo prut is geregeld met de vacantieplanningen. Vorig jaar had ook vacantie... de laatste 3 weken van mei... toen al het grut dus weer naar school moest.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_75638502
Wij zijn er nog niet echt over uit. We willen heel graag naar familie in de VS of Aruba, maar hebben ook veel zin om een huis te huren in Portugal of op een van de Canarische eilanden. Keuzes, keuzes...
Voordeel van familiebezoek is dat we langer weg kunnen blijven dan een weekje omdat we geen accommodatie hoeven te betalen. Voordeel van een huis huren is dat je weer op een nieuw plekje komt en natuurlijk de privacy die je hebt.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_75641352
Leuk topic!
Wij zijn hier ook al over aan het denken. het wordt wel kamperen, maar waarmee weten we nog niet. Caravan of tent of iets al klaar ingericht. Frankrijk vind ik niet veel aan, manlief wel, dus daar moeten we nog over discussieren. Ik ga liever naar Kroatie of Italië.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 december 2009 @ 10:41:13 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_75642913
Wij hebben een vouwwagen gekocht dit jaar en gaan in de zomer naar de Frans Atlantische Kust
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_75645796
de vakantie, pfff geen idee nog, zitten zowiezo met de bouwvak omdat dat verplicht vakantie heeft...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75645902
geen geld
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 12:38:36 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_75646406
Wij gaan vertrut met eigen caravan camperen in eigen land
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:10:57 #26
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75647562
Wij denken erover om een caravan of tent te gaan huren in Normandië oid. In ieder geval naar een camping, is het leukst denk ik voor een kind van dan 8 en 1,5. Ik vind het echter ook wel verrekte duur. Wij moeten verplicht bouwvak ivm het werk van . NOu ja, we moeten nog maar eens gaan rondsnuffelen. Het moet in ieder geval een camping zijn met vertier voor grote en kleine kinderen en mooi zwembad.
Make love, not war ☮
pi_75648415
Wij gaan in juni al .. En dan heel burgerlijk een weekje centerparcs in eigen land Maar ik heb er echt enorm veel zin in

Kamperen wil manlief ab-so-luut niet, en Frankrijk ziet hij ook niet echt zitten, dus dat zal het voorlopig niet worden
pi_75648594
Wij gaan in de mei vakantie een weekje naar duitsland. Gewoon in een bungalowhuisje op een park.
En ik heb er zin in
Wat we met de zomervakantie gaan doen weet ik nog niet, dat zien we dan wel weer
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:04:02 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75649189
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:40 schreef Koningin het volgende:
Leuk topic!
Wij zijn hier ook al over aan het denken. het wordt wel kamperen, maar waarmee weten we nog niet. Caravan of tent of iets al klaar ingericht. Frankrijk vind ik niet veel aan, manlief wel, dus daar moeten we nog over discussieren. Ik ga liever naar Kroatie of Italië.
Wij zouden ook naar Kroatie, maar ik wil toch nog even wachten tot Oscar echt kan lopen. Verhalen over mini-schorpioentjes (en ja, ik heb ze gezien) die heul niet schadelijk zouden zijn, net een bijensteek, vind ik toch niet echt tof met die hele kleintjes.
pi_75828985
Als alles goed gaat, gaat wij dit jaar voor het eerst met z'n 3-en. We hebben een boot en daar gaat we een tocht(je) mee maken. Normaal maken we een tocht van 3 weken, maar dat zullen we dit jaar niet doen. We beginnen in de buurt en als het goed gaat, gaan we verder. Ben wel benieuwd.
  zondag 20 december 2009 @ 13:45:01 #31
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75834875
Kamperen met jonge kinderen is ideaal. Mits je een beetje makkelijke kids hebt. Als je kids elke nacht van 8 tot 11 krijsen, doe je daar de andere campinggasten geen plezier mee, en kun je beter in een huisje gaan. Maar vaak hebben kinderen veel plezier op een camping zodra ze een beetje bewegingsvrijheid hebben. Als je dan op een familieveld staat met veel gezinnen met jonge kinderen, zijn je kids de hele dag aan het spelen, en heb je zelf ook vakantie.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:25:31 #32
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76439932
Even een schopje....

Komende zomer zijn onze mannen 1 jaar (en een maand). We willen eigenlijk gaan kamperen in zuid frankrijk. Nu vroeg ik me af hoeveel kindjes van rond 1 jaar overdag nog slapen. Iemand een idee?
pi_76441423
mikoxx, volgens mij deed Mirte toen nog 1 slaap of zat ze net op de overgang van 2 naar 1 slaapje.
pi_76441718
Lijkt mij dat dat per kind nog kan verschillen. Hoezo vraag je dat mikoxx?

Heeft trouwens iemand nog een leuke tip voor een weekendje weg?
pi_76441797
Mikael deed toen idd 1 lange slaap. Van uur of 12/ half 1 tot uur of 3/ half 4
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:08:37 #36
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76441877
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef Koningin het volgende:
Lijkt mij dat dat per kind nog kan verschillen. Hoezo vraag je dat mikoxx?

Ben gewoon zo aan t twijfelen of t wel of niet handig is, met 2 kids van 1 naar zuid frankrijk. Op zich wilden we ergens naartoe waar we grote kans op mooi weer hebben, zodat we lekker buiten kunnen zijn. En t liefst met onze eigen tent.. maar..... maar....... maar niks eigenlijk. Ben gewoon een grote twijfelaar
pi_76442407
Wij willen dit jaar goedkoop weg, in het voorseizoen en niet te ver weg. Eens kijken of we iets in Denemarken ofzo kunnen scoren, Belgie en Duitsland trekt me niet zo en met Scandinavie hebben we goede ervaringen.

Het jaar erop (2011) dus willen we nog een verre (verdere) reis maken. Ze is dan bijna 5 en dan kun je nog
wel in het voorseizoen weg qua school, de jaren daarop wordt dat wat lastiger. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_76442537
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Ben gewoon zo aan t twijfelen of t wel of niet handig is, met 2 kids van 1 naar zuid frankrijk. Op zich wilden we ergens naartoe waar we grote kans op mooi weer hebben, zodat we lekker buiten kunnen zijn. En t liefst met onze eigen tent.. maar..... maar....... maar niks eigenlijk. Ben gewoon een grote twijfelaar
Ik ken het...
pi_76442709
Wij willen deze zomer ook eindelijk eens een keer met de kids weg. Elk jaar komt er wel iets tussen (zwangerschap, verhuizen). Kyllian hebben we beloofd dat we gaan vliegen, zn eerste echte vakantie.

Het land maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als het maar lekker weer is, dichtbij strand en kindvriendelijk.

Ik spiek dus af en toe maar eens in dit topic
pi_76443784
Vroeger ging ik altijd met mijn ouders naar Caming Ruinen in Ruinen, Drenthe. Heerlijke camping met zwembad, gezellig dorp vlakbij, bossen, heide, van alles in de buurt, molens om te bezoeken, bezoekerscentrum dwingelerveld met allemaal leuke natuurdingetjes, een schaapskudde, en natuurlijk lekker fietsen. Erg heel kindvriendelijke caming. Hebben tegenwoordig ook entertainment mocht je daarvan houden. Dat heb ik niet zelf getest, maar de rest is in ieder geval een aanrader!
pi_76443954
Wij mogen dit voorjaar met mijn ouders naar Tenerife. Driekus is dan bijna een half jaar. Nog dingen waar ik aan moet denken dan? Ik wil kijken of ik een bedje van nomad kan scoren, dan gebruiken we dat als box en die is zo licht dat ie meekan in het vliegtuig. Kinderwagen + mc gaan ook mee, smeerspul voor zijn huid en natuurlijk een zwembroekje, maar wat moet je echt niet vergeten?

Zomervakantie zijn we nog niet uit, maar we gaan buiten het hoogseizoen, dus keuze genoeg.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76444206
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef mefke79 het volgende:
Wij mogen dit voorjaar met mijn ouders naar Tenerife. Driekus is dan bijna een half jaar. Nog dingen waar ik aan moet denken dan? Ik wil kijken of ik een bedje van nomad kan scoren, dan gebruiken we dat als box en die is zo licht dat ie meekan in het vliegtuig. Kinderwagen + mc gaan ook mee, smeerspul voor zijn huid en natuurlijk een zwembroekje, maar wat moet je echt niet vergeten?

Zomervakantie zijn we nog niet uit, maar we gaan buiten het hoogseizoen, dus keuze genoeg.
Diarreeremmers?

Zo krijg je ook een hoop lijstjes.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:56:25 #43
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76448749
quote:

Driekus?
pi_76450360
we zijn al 4 jaar niet op vakantie geweest (afstuderen, sparen voor verhuizen, zwangerschap). ik ben in april uitgerekend van de guppies. ik moet en zal perse op vakantie! dus ik denk dat we gewoon voor een huisje ergens hiero zullen gaan (we wonen in drenthe dus we kunnen altijd nog naar een huisje een half uurtje verderop in het bos gaan zitten hoeven we ook geen oppas voor de katjes te regelen)

op vakantie gaan zal ik!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76452679
quote:

MIsschien bij de apotheek of je huisarts navragen wat handig is om mee te nemen qua medicatie. Iets als bijv een ORS voor kinderen (tegen uitdroging mocht hij ineens aan de diarree raken bijv) ofzo zou ik zelf wel meenemen

Wij gaan in augustus 12 dagen met mijn ouders,zusje en Wolf naar Spanje in een appartement. de eerste keer vliegen voor hem, heb er al veel zin in!
En volgende maand zijn eerste vakantie, midweekje naar een bungalowpark in Limburg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 22:40:50 #46
5428 crew  miss_sly
pi_76461377
Wij hebben een tijdje getwijfeld. Ik wilde eigenlijk wel naar een camping, maar daar heeft Senna nog niet bijster veel aan als we in mei gaan; ze is dan nog geen jaar.
Zeer waarschijnlijk gaan we in mei met mijn ouders een weekje naar een fijn kindvriendelijk resort in Trukije waar zij al eens eerder zijn geweest, ook met mijn zusje en de kinderen. Kennelijk echt kindvriendelijk, goed eten en in mei ook al best lekker weer. Heb er zooon zin in, dus hopelijk deze week boeken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76462010
quote:

Zonnehoedje
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76470879
Wij zijn er nog steeds niet uit, ook omdat lief nog geen vakantie heeft vastgelegd, maar zoals het er nu naar uitziet wordt het voor de zomervakantie uit. Hebben een uitnodiging van een vriend uit Noorwegen, maar ik weet niet of dat leuk/handig is met een baby en een peuter. Geen idee hoe het weer daar is...
Iemand ervaring met Noorwegen met kleine kinderen?
We zaten eerst aan Luxemburg te denken en dan een ingerichte tent... hahaha. Dus het kan nog alle kanten op.
pi_76470913
Noorwegen geen ervaring mee NIjna, maar Scandinavie is echt zeer kindvriendelijk in onze ervaring (Zweden en Denemarken). En in de zomer kun je prachtig mooi weer hebben daar!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_76470969
Noorwegen/Denemarken/Zweden staat ook nog op ons wensenlijstje.
Eerst maar eens zien hoe het naar Italie gaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76471003
Eigenlijk kan ik maar weinig echt kindvriendelijk landen in Europa bedenken hoor. . Vind het altijd een beetje raar argument, volgens mij ligt het meer aan het soort vakantie dan aan het land.
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:53:40 #52
114177 Diaan73
pi_76471082
Wij zijn 2 jaar geleden naar Denemarken geweest (eiland Fano) maar wij daar in ieder niet weer naartoe. Er was weinig te doen voor zowel ons als voor Twan. De mensen vonden we daar ook niet vriendelijk/gastvrij. Ik denk dat we gewoon pech hebben gehad en dat het niet standaard is voor Denemarken.

Wij zijn er zo goed als uit... we gaan dit jaar12 dagen naar Normandië, heb daar een hele leuke niet te grote camping gevonden en huren daar een caravan In de buurt is daar ook veel te zien. Aangezien Peaceman verplicht bouwvak heeft, moeten we wel in hoogseizoen. We proberen net voor zwarte zaterdag daar aan te komen. Het is ook nog even afhankelijk van de vakantie van Twan bij zn vader, dan is zo'n co-ouderschap wel lastig...

We hadden bedacht niet te lang te reizen ivm Lennon, maar merken nu dat Twan er meer moeite mee heeft dan Lennon. Twan blijft het liefst in Nederland zodat hij niet zo lang in de auto hoeft te zitten.
Make love, not war ☮
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:51:03 #53
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76472965
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of en hoe alleenstaande ouders op vakantie gaan. Iemand?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76473105
Ja als ik ga ga ik met mijn moeder.
Maar ik heb wel eens gekeken bij zo'n 'alleenstaanden vakantiecamping'
T leek me altijd belachelijk en heel stom en 'dat doe je toch niet komop ' triestig ofzo
Maaar.. nu lijkt het me eigenlijk wel relaxed je komt daar allemaal met tzelfde doel, en je zit met een grote groep ouders, die allemaal een oogje kunnen uitsteken naar de kinderen. ofzo. En je kan lekker vakantie vieren.

En ik zou t opzich ook wel aandurven om samen met max weg te gaan (niet te ver alleen) maar jij zit natuurlijk met 2 kinderen nu, dat zou me iets minder prettig lijken.
En met een vriendin wil ik ook nog es (met max erbij dan)
pi_76473451
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of en hoe alleenstaande ouders op vakantie gaan. Iemand?
Ik las vorig jaar een artikel over alleenstaande moeders op vakantie oa over zo'n camping voor alleenstaande ouders. Volgens mij is dat best leuk hoor Zal eens kijken of ik dat blad nog ergens kan vinden.
Een van die interviews was met een OUD-fokker van het eerste uur volgens mij. Met twee jongens van wie de man overleden is, hoe heet ze ook alweer?
pi_76473498
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik las vorig jaar een artikel over alleenstaande moeders op vakantie oa over zo'n camping voor alleenstaande ouders. Volgens mij is dat best leuk hoor Zal eens kijken of ik dat blad nog ergens kan vinden.
Een van die interviews was met een OUD-fokker van het eerste uur volgens mij. Met twee jongens van wie de man overleden is, hoe heet ze ook alweer?
Ja! klopt die heb ik ook gelezen
toen herkende ik het verhaal ook van die dame, waarvan ik ook de naam vergeten ben met dr 2 zoontjes.
pi_76473613
Icaa (met puntjes op een a)?
pi_76473649
Ja, die ja
pi_76473669
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:12:25 #60
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76473760
Wij hebben als vakantiebestemming natuurlijk mijn ouders. Maar ik ga zulke alleenstaandenvakanties wel overwegen in de toekomst hoor. Het lijkt me heerlijk voor de kinderen om ergens aan een meer op een camping te staan en lekker vriendjes en vriendinnetjes te maken. En echt no way dat ik in mijn eentje op een camping ga staan.

Denk ik nu dan hè . Misschien vind ik het wel heel knus straks om met z'n drietjes naar een camping te gaan en vind ik juist zo'n groepsgebeuren helemaal niks . Ge wit oit noit nie.
pi_76473946
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef Nijna het volgende:
Wij zijn er nog steeds niet uit, ook omdat lief nog geen vakantie heeft vastgelegd, maar zoals het er nu naar uitziet wordt het voor de zomervakantie uit. Hebben een uitnodiging van een vriend uit Noorwegen, maar ik weet niet of dat leuk/handig is met een baby en een peuter. Geen idee hoe het weer daar is...
Iemand ervaring met Noorwegen met kleine kinderen?
We zaten eerst aan Luxemburg te denken en dan een ingerichte tent... hahaha. Dus het kan nog alle kanten op.
Ben als kind erg veel naar Noorwegen geweest, maar was wel wat ouder dan een peuter. Je moet niet op zoek zijn naar entertainment/kant en klare campings, die zijn er weinig, al hebben de meeste campings weel hutjes die goed ingericht zijn. De voorzieningen in openbare gelegenheden voor kinderen zijn over het algemeen erg goed. Verder moet je, als je wat van het land wil zien, van autorijden houden denk ik. Camperen is er erg leuk, in de vrije natuur doorgaans, maar houd er rekening mee dat het doorgaans niet 25 graden en zonnig is. Dus als je van door de natuur banjeren houdt en niet per sé zon hoeft, dan is Noorwegen erg leuk!
pi_76474016
Dat kan met cirkel (de alleenstaande oudervakantie bedoel ik). Heb daar ooit nog een zomer gewerkt op een camping. Was echt superleuk, de kindjes worden goed vermaakt zodat je ook als ouder eens een uitstapje kan maken. En de ouders onder elkaar hebben het ook vaak gezellig (jaja, soms erg gezellig....). Als je geen zin hebt in iemand anders ga je lekker voor je tent zitten. Niet moest alles mocht.

[ Bericht 5% gewijzigd door sproet-je op 06-01-2010 11:30:04 ]
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:22:41 #63
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76474160
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:17 schreef Pyttpytt het volgende:

[..]

Ben als kind erg veel naar Noorwegen geweest, maar was wel wat ouder dan een peuter. Je moet niet op zoek zijn naar entertainment/kant en klare campings, die zijn er weinig, al hebben de meeste campings weel hutjes die goed ingericht zijn. De voorzieningen in openbare gelegenheden voor kinderen zijn over het algemeen erg goed. Verder moet je, als je wat van het land wil zien, van autorijden houden denk ik. Camperen is er erg leuk, in de vrije natuur doorgaans, maar houd er rekening mee dat het doorgaans niet 25 graden en zonnig is. Dus als je van door de natuur banjeren houdt en niet per sé zon hoeft, dan is Noorwegen erg leuk!
Oeh... en Noorwegen is ook echt práchtig qua natuur. Supermooi! Maar of kindjes daar zo van houden???
pi_76474636
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Oeh... en Noorwegen is ook echt práchtig qua natuur. Supermooi! Maar of kindjes daar zo van houden???
Ik vond het geniaal om te spelen in beekjes, op bergen te klimmen, wilde dieren te spotten, kampvuurtjes bouwen en worsten erop bakken, zwemmen in de zee of een meer, door de sneeuw lopen met je korte broek, leuke musea bezoeken, en de grote boot er naartoe was machtig!.... en tja, ik vond autorijden niet zo erg. Zulke entertaimentcampings hadden toen niets voor mij geweest. En er zijn ook wel wat meer entertainment gerichte campings met zwembaden, maar niet zoveel als ik me voorstel dat Frankrijk heeft (nooit geweest zelf)
pi_76475506
Ik hoef geen camping met entertainment, 25 graden hoeft ook niet.
Lekker buiten spelen, maar misschien is het leuker om nog even te wachten tot onze jongste minstens 2 is... dan kan ze ook wat meer.
De natuur vind ik wel mooi en ik denk dat het voor jonge kinderen niet zoveel uitmaakt hoor, als ze maar lekker kunnen spelen.
pi_76513382
Wij zijn afgelopen zomer met ons zoontje, toen 13 maanden, naar Ile d'Oleron, Frankrijk geweest. Hadden een stacaravan van Vacance Soleil op een kleine camping en we hebben het geweldig gehad, ik kan het iedereen aanraden! De caravans zijn prima ingericht en je hebt lekker eigen sanitair. E op zo'n camping kan een dreumes heerlijk rondkruipen en ontdekken. Heen hebben we er 2 dagen over gedaan, met een tussenstop bij Parijs, terug zijn we in 1 keer teruggereden. Ideaal!

Dit jaar ben ik midden in de zomer uitgerekend dus gaan we niet maar ik wil dit topic wel even volgen voor tips voor 2011 . Tvp dus eigenlijk...
pi_76513623
Wij hebben gisteren onze vakantie geboekt. We gaan naar Italië. We hebben getwijfeld over kamperen. Maar waar we heen willen zijn geen kant en klare tenten of caravans die je kan huren. Ja via via een oude caravan van een Italiaan waar je dus echt niet in wil zitten. Dus nu hebben we toch maar weer een appartement in hetzelfde vakantiepark als vorig jaar geboekt.
Ik wil graag kamperen een keer gaan met Seb maar dan wel in een fatsoenlijke (schone) tent of caravan.

ow ja en hier gaan we heen:
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:35:40 #68
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76536838
Dat ziet er leuk uit Estrys! Waar is het in Italie?
pi_76649675
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef mikoxx het volgende:
Dat ziet er leuk uit Estrys! Waar is het in Italie?
dat is in het noorden aan het meer van lugano. Dat is bij het Comomeer in de buurt. Je weet wel waar george woont! Dit jaar ga ik wat voorwerk doen en op zoek naar zijn huis :-P
  zondag 10 januari 2010 @ 20:36:05 #70
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76650172
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Estrys het volgende:

[..]

dat is in het noorden aan het meer van lugano. Dat is bij het Comomeer in de buurt. Je weet wel waar george woont! Dit jaar ga ik wat voorwerk doen en op zoek naar zijn huis :-P
  zondag 10 januari 2010 @ 20:37:57 #71
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76650280
Ik vind zelf die stacaravans zo enorm duur! Als we kamperen zijn we nog minder dan de helft kwijt voor 2 weken (als we 1 week een stacaravan huren). Voor ons gaat t kamperen worden aan t meer van annecy. We gaan in twee dagen rijden, boeken een hotel onderweg. Heeft iemand ervaring met hotels onderweg? Kan je je auto daar een beetje veilig neerzetten? En, s nachts vertrekken, of?
pi_76653330
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef mikoxx het volgende:
Ik vind zelf die stacaravans zo enorm duur! Als we kamperen zijn we nog minder dan de helft kwijt voor 2 weken (als we 1 week een stacaravan huren). Voor ons gaat t kamperen worden aan t meer van annecy. We gaan in twee dagen rijden, boeken een hotel onderweg. Heeft iemand ervaring met hotels onderweg? Kan je je auto daar een beetje veilig neerzetten? En, s nachts vertrekken, of?
Wij betalen nu 546 voor 3 weken in een stacaravan, vind ik toch niet echt duur.

Wij gaan Italie in 3 dagen rijden. Ik heb de hotels al geboekt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76653674
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

das niet in het hoogseizoen!!

Ik betaal 1200 voor 3 weken, en dan heb ik alleen een kampeerplek. M'n caravan staat er al.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76653800
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

das niet in het hoogseizoen!!

Ik betaal 1200 voor 3 weken, en dan heb ik alleen een kampeerplek. M'n caravan staat er al.
dat is in de meivakantie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76653930
Nee das buiten het seizoen. In de meivakantie betaal ik een derde denk ik.

Absurt eigenlijk.
  Licht Ontvlambaar zondag 10 januari 2010 @ 21:31:37 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76653932
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:53 schreef Grunsfan het volgende:
Wij zijn afgelopen zomer met ons zoontje, toen 13 maanden, naar Ile d'Oleron, Frankrijk geweest. Hadden een stacaravan van Vacance Soleil op een kleine camping en we hebben het geweldig gehad, ik kan het iedereen aanraden! De caravans zijn prima ingericht en je hebt lekker eigen sanitair. E op zo'n camping kan een dreumes heerlijk rondkruipen en ontdekken. Heen hebben we er 2 dagen over gedaan, met een tussenstop bij Parijs, terug zijn we in 1 keer teruggereden. Ideaal!

Dit jaar ben ik midden in de zomer uitgerekend dus gaan we niet maar ik wil dit topic wel even volgen voor tips voor 2011 . Tvp dus eigenlijk...
Hee, klinkt goed! Weet je toevallig nog welke camping en of ze ook plaatsen voor eigen kampermiddelen hadden? WIj willen in de zomer richting Frankrijk en zijn er nog niet overuit of het nu Bretagne wordt of misschien toch Gironde/Vendee.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:32:30 #77
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76653991
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

vertel vertel, want onze plannen zijn gewijzigd! Ik vind hotels boeken dus ook zo'n crime, we denken nu richting lago maggiore!
  zondag 10 januari 2010 @ 21:39:35 #78
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76654457
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Ik denk dat kindjes daar meer genieten dan in Lloret hoor
26 graden in Noorwegen is toch beter te behappen dan 35 in Spanje.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 10 januari 2010 @ 21:48:13 #79
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76655038
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik denk dat kindjes daar meer genieten dan in Lloret hoor
26 graden in Noorwegen is toch beter te behappen dan 35 in Spanje.
Helemaal eens! En, als kindjes lekker kunnen spelen in de beekjes ed (zie post onder mijn post), dan ben ik om hoor! en het is echt een supermooi land!! Die fjorden...........
pi_76667409
In het hoogseizoen betaal je makkelijk 1000 euro voor 1 week, heb ik al ondervonden.
Wij hebben besloten dat het Italië (Adriatische kust) wordt en dat we toch zelf met de tent gaan, moeten nu wel nog zo'n kist voor op de auto kopen.
pi_76667418
Ik zit ook in 35 graden in de zomer, maar Jen vermaakt zich prima met die temperaturen hoor. Lekker zwemmen enzo.
pi_76667734
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:33 schreef Koningin het volgende:
In het hoogseizoen betaal je makkelijk 1000 euro voor 1 week, heb ik al ondervonden.
Wij hebben besloten dat het Italië (Adriatische kust) wordt en dat we toch zelf met de tent gaan, moeten nu wel nog zo'n kist voor op de auto kopen.
Wanneer ga je?? En waar?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76667817
Wij betalen 1270 euro voor twee weken appartement . Dat is in het hoogseizoen. Op de camping zou ik de helft betalen voor twee weken, maar ja toiletrol onder de arm en zo... Afgelopen jaar hadden we een whirlpool en airco in het appartement. Dan maar betalen maar ideaal met een kind van 6 maanden. Zeker omdat het weer nogal wispelturig jan zijn in het gedeelte waar wij zitten. Zo hadden we een aantal dagen echt stortregen, hoe blij je dan bent in je huisje!
  maandag 11 januari 2010 @ 10:40:34 #84
114177 Diaan73
pi_76669874
De bedragen vallen nog wel mee zo te lezen. Wij betalen rond de 1600 euro voor 12 dagen camping in Normandië, wel in hoogseizoen, een stacaravan en een 4-sterren camping. Er moet voor Twan wel wat bij zitten (animatie en zwembad), anders gaat hij zich vervelen.

Al blijf ik het belachelijk vinden dat het huren van een caravan zo duur moet zijn.
Make love, not war ☮
pi_76670791
whaaa 1600 euro Veel geld voor een stacaravan zeg. Bij ons is dan wel niks te doen wat betreft animatie maar Seb heeft daar nu nog niet veel aan natuurlijk. Als ie ouder is gaan we denk ik wel kamperen en dan op een camping met animatie Ik zie mezelf al helemaal naar het avondprogramma gaan en dat Seb dan op het podium mee gaat dansen
pi_76671105
Bij ons op de camping betaal je ook iets van 1000 per week in een stacaravan.. Maar je hebt dan ook alles op de camping, 5 zwembaden, 1 verwarmd, Sauna (ja echt als het buiten 35 graden is, maar in het naseizoen was het wel heel lekker), animatie overdag en 's avonds, winkeltje (waar je 2 euro betaald voor een pak melk).
pi_76672722
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:02 schreef Vicky het volgende:

[..]

Wanneer ga je?? En waar?
Wij gaan tijdens de eerste twee weken van de bouwvak. Geloof iets van 2 augustus. Jammer van het hoogseizoen, maar mijn man werkt ergens waar ze het bedrijf sluiten in de zomer.......slaat nergens op maar goed. Hij kan eigenlijk gewoon doorwerken, maar dat mag niet. Dus moeten we hoogseizoen nemen.

Waar dat weten we nog niet precies, hebben wat campings gevonden en gaan nu nog kiezen.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:33:12 #88
114177 Diaan73
pi_76673887
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:08 schreef Estrys het volgende:
whaaa 1600 euro Veel geld voor een stacaravan zeg. Bij ons is dan wel niks te doen wat betreft animatie maar Seb heeft daar nu nog niet veel aan natuurlijk. Als ie ouder is gaan we denk ik wel kamperen en dan op een camping met animatie Ik zie mezelf al helemaal naar het avondprogramma gaan en dat Seb dan op het podium mee gaat dansen
Inderdaad veel geld, maar ja, er moet gewoon wat te doen zijn voor Twan... voor Lennon is het minder belangrijk, alhoewel wel leuk. Twan ging toen ie 1,5 jaar was ook naar de peuterdisco

Koningin, wij hebben hetzelfde probleem.. maar ik zie ons niet met 2 kinderen in een tent gaan kamperen, wat dat betreft ben ik ook wel gesteld op een beetje "luxe" tijdens de vakantie Wij hebben trouwens ook geen tent, die zouden we dan moeten aanschaffen. Heb er nog wel over gedacht om een tent te huren, maar er zijn niet zoveel campings in Normandië waar je een tent kunt huren en het weer speelt ook wel een beetje mee, je hebt daar niet gegarandeerd prachtig weer.
Make love, not war ☮
pi_76674216
Tja, wij zijn altijd met de tent geweest, dus voor ons is dat niets nieuws en voor Guus moet dat makkelijk kunnen.
Je moet alleen wat meer meeslepen.
pi_76674293
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:

[..]
je hebt daar niet gegarandeerd prachtig weer.
ik moet het eerste land in europa nog tegenkomen waar je garantie op prachtig weer hebt :-D maar snap wat je bedoeld
  maandag 11 januari 2010 @ 13:28:23 #91
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_76675781
Ik wil dit jaar een actieve vakantie met de kinderen. Liefst een fietsvakantie, waarbij de kinderen op een aanhangfiets meefietsen. Ze zijn er nu oud genoeg voor.
En dan het liefst in Scandinavie. Ik ben al een paar jaar niet echt op vakantie geweest, dus dit jaar mag het wel weer een keer wat langer en duurder.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:40:32 #92
114177 Diaan73
pi_76676263
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:43 schreef Koningin het volgende:
Tja, wij zijn altijd met de tent geweest, dus voor ons is dat niets nieuws en voor Guus moet dat makkelijk kunnen.
Je moet alleen wat meer meeslepen.
Okay, dat is inderdaad zo... ik ging voordat er kinderen waren altijd naar hotels.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef Estrys het volgende:

[..]

ik moet het eerste land in europa nog tegenkomen waar je garantie op prachtig weer hebt :-D maar snap wat je bedoeld
dat is waar...
Make love, not war ☮
pi_76683110
Wij gaan eind augustus een weekje naar Centre Parcs (met bon van Felicitas -40% ! )
Genoeg te doen op het park en in de buurt.
Zeker met een (dan) 7 en een kleine van een half jaar
♥ K, N, R en F ♥
pi_76683659
Wij hebben de zomervakantie ook geboekt, 10 dagen in een appartement op Tenerife
  maandag 11 januari 2010 @ 16:34:08 #95
114177 Diaan73
pi_76683667
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Wij gaan eind augustus een weekje naar Centre Parcs (met bon van Felicitas -40% ! )
Genoeg te doen op het park en in de buurt.
Zeker met een (dan) 7 en een kleine van een half jaar
zeker weten, hartstikke leuk. Hebben wij vorig jaar ook gedaan!! We vonden achteraf een week toch wel wat kort.
Make love, not war ☮
pi_76684273
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef beefcake het volgende:
Wij hebben de zomervakantie ook geboekt, 10 dagen in een appartement op Tenerife
Ziet er goed uit zeg!

Wij gaan dit jaar met Eurocamp op vakantie, met zo'n stacaravan.

Diaan mijn ouders gaven vroeger ook altijd veel geld uit aan een zomervakantie, we gingen altijd met Eurocamp maar dan in zo'n bungalowtent want anders was het onbetaalbaar voor hen. Maar we zaten inderdaad ook altijd op van die 5 sterren XL campings met álles erop en eraan. Wat dat betreft zochten ze de campings echt uit op ons, zodat er veel vermaak enzo zou zijn voor ons. Ik heb super herinneringen aan die vakanties

Zelf gaan we dus met een stacaravan omdat mijn meneer niet zo van de pleerol en toilettas onder de arm is En als ik heel eerlijk ben, Amélie is dan nog geen 1, dus ik vind het eigenlijk met zo'n kleintje ook wel comfortabel om in een caravan te zitten waar bijvoorbeeld gewoon een thermostaat in zit (t kan soms 's avonds en 's nachts zo lelijk afkoelen in bepaalde delen van Frankrijk...)

Ik heb er echt nú al zin in, en we hebben nog niet eens een camping uitgezocht
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 16:48:23 #97
5428 crew  miss_sly
pi_76684361
ziet er goed uit beefcake
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76684548
Wij gaan normaalgesproken ook elk jaar camperen in zo'n Eurocamptent, Huup. Maar dit jaar hebben we ook een stacaravan gehuurd met eigen wc en douche en zo. Is toch net wat praktischer met Lente straks.

Heb er ook zo'n zin in! We gaan in augustus twee weken naar Lago Maggiore.
pi_76684761
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:51 schreef Ssserpente het volgende:
Wij gaan normaalgesproken ook elk jaar camperen in zo'n Eurocamptent, Huup. Maar dit jaar hebben we ook een stacaravan gehuurd met eigen wc en douche en zo. Is toch net wat praktischer met Lente straks.

Heb er ook zo'n zin in! We gaan in augustus twee weken naar Lago Maggiore.

dat geluid van die rits hè, van de 'voordeur', echt, dat is voor mij het toppunt van vakantiegevoel Als ik dat geluid hoor dan krijg ik gelijk vakantiekriebels hahaha.

En dan 's avonds in je dikke sweater maar wel met korte broek nog even buiten bij zo'n vies citronella kaarsje een gezelschapspelletje doen met zn allen ik hou er echt van, en ik vind die tenten echt geweldig

Jammer dat mn lief het geen geslaagd plan vindt (ook later niet), maar misschien raakt ie wel overtuigd als we geen korting meer krijgen op de caravansprijzen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76684867
huup lekker surfen met je gezin. Ik weet nog wel een leuk plekje
  Licht Ontvlambaar maandag 11 januari 2010 @ 16:58:32 #101
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76684911
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat geluid van die rits hè, van de 'voordeur', echt, dat is voor mij het toppunt van vakantiegevoel Als ik dat geluid hoor dan krijg ik gelijk vakantiekriebels hahaha.

En dan 's avonds in je dikke sweater maar wel met korte broek nog even buiten bij zo'n vies citronella kaarsje een gezelschapspelletje doen met zn allen ik hou er echt van, en ik vind die tenten echt geweldig

Jammer dat mn lief het geen geslaagd plan vindt (ook later niet), maar misschien raakt ie wel overtuigd als we geen korting meer krijgen op de caravansprijzen
Met van die kippevel benen en die flakkerende lichtjes
pi_76685650
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Met van die kippevel benen en die flakkerende lichtjes
ja

Haha Ticoo meh ik ben bang dat t hem niet gaat worden...
vanavond maar met een bak B&J's in bed met de laptop een camping uitzoeken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 januari 2010 @ 17:26:27 #103
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_76686064
Ja, vakantie!
De geplande rondreis door China zit er voorlopig niet meer in voor ons geloof ik.

Wij maken voor dit jaar geen plannen, ons kindje wordt rond 8 mei verwacht dus de maanden daarna zullen hectisch genoeg zijn! We gaan hooguit een paar daagjes weg eind augustus/begin september, ergens op een uurtje of twee rijden van huis. Met zo'n ieniemieniebabietje is het vast niet praktisch om meer dan dat te doen? Ze krijgen dan toch nog niks mee van het 'vakantiegevoel' en hebben meer aan rust en regelmaat? Toch, ervaren mama's en papa's?
A grand adventure has begun.
pi_76686112
Ik houd totaal niet van kamperen. Bah.

Wij gaan al jaren naar de Ardennen. Op een afgelegen plek boven op een berg huren we een huis met prive zwembad (buiten), een groot grasveld ervoor en 6 ha prive bos eromheen.
Er ligt ook een grote vuurplaats waar we iedere avond kampvuur maken.
De jongens vinden het daar geweldig en verheugen zich er nu al weer op.

Het is vanuit ons 1,5 uur rijden. Perfect! Helemaal eruit en toch geen lange reis.
pi_76686427
Dat klinkt superfijn Lily! Heb zelf niet zo'n goede ervaringen met de Ardennen, maar kan ook door het gezelschap komen :-D
wij vinden autorijden niet erg. Ik denk dat we overdag rijden, manlief wil trouwens eerst nog de vierdaagse lopen. En dat is vrijdag voordat we gaan afgelopen dus ik denk dat ik het meeste zal rijden
  maandag 11 januari 2010 @ 17:39:02 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_76686554
Wij hebben wederom een seizoensplek op een camping op een klein half uurtje rijden. Op dezelfde camping staan ook mijn schoonzusje en zwager met de kids, wat het vooral voor de kids erg leukt maakt Volgend jaar, als Jochem ruim een jaar oud is, hoop ik weer naar Frankrijk te kunnen Alles met de vouwwagen overigens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 januari 2010 @ 17:40:05 #107
37150 livelink
pi_76686586
Lily, is dat toevallig in de buurt van Trois-Ponts? Op de Mont Saint Jacques?
pi_76686618
Oh, ik vind autorijden ook niet erg maar mijn oudste zoon wel (en dan wordt het voor ons ook erg).
Hij wil heel graag eens naar New York dus dat willen we wel een keer met hem gaan doen.
pi_76686641
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:40 schreef livelink het volgende:
Lily, is dat toevallig in de buurt van Trois-Ponts? Op de Mont Saint Jacques?
zegt me niks, livelink
  maandag 11 januari 2010 @ 17:45:54 #110
37150 livelink
pi_76686765
Oh, het kwam me zo bekend voor. Wij hebben ook een paar jaar zo'n soort vakantie gehad. Maar dan alleen zonder het privé-zwembad. Maar dat had er later bijgebouwd kunnen zijn, natuurlijk. Het klinkt in ieder geval als een leuke vakantie.

En New York staat hoog op mijn privé-verlanglijstje. Net zoals Parijs, Londen, Rome enz.
Maar mijn vriend is absoluut geen stedenmens en mijn vriendin wil alleen maar naar Barcelona.
pi_76686982
Wij zijn met z'n tweeen drie keer in New York geweest maar nog niet met de kinderen. Maar dat komt nog wel een keer..
pi_76688132
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef huuphuup het volgende:
vanavond maar met een bak B&J's in bed met de laptop een camping uitzoeken
Wij zijn vorig jaar hier geweest. Erg leuke/mooie camping Direct aan het strand ook, en het is een klein stukje rijden naar de boten die je naar Venetië varen.
Wij zaten ook in een stacaravan. Maar dat is toch allemaal net iets te primitief voor mijn verwende ik
  maandag 11 januari 2010 @ 18:44:16 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76688776
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef lily het volgende:
Ik houd totaal niet van kamperen. Bah.

Wij gaan al jaren naar de Ardennen. Op een afgelegen plek boven op een berg huren we een huis met prive zwembad (buiten), een groot grasveld ervoor en 6 ha prive bos eromheen.
Er ligt ook een grote vuurplaats waar we iedere avond kampvuur maken.
De jongens vinden het daar geweldig en verheugen zich er nu al weer op.

Het is vanuit ons 1,5 uur rijden. Perfect! Helemaal eruit en toch geen lange reis.
lily heb je daar een linkje van? Mag ook via PM
  maandag 11 januari 2010 @ 18:52:21 #114
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76689096
Beefcake.... wow! Dat is er eentje om te onthouden voor als de jongens een paar jaartjes ouder zijn (voor nu is het gewoon echt zonde van t geld) Super!
pi_76689456
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef beefcake het volgende:

[..]

Wij zijn vorig jaar hier geweest. Erg leuke/mooie camping Direct aan het strand ook, en het is een klein stukje rijden naar de boten die je naar Venetië varen.
Wij zaten ook in een stacaravan. Maar dat is toch allemaal net iets te primitief voor mijn verwende ik
ziet er geweldig uit

Dit jaar blijven we nog in de bovenkant van Frankrijk ivm rijtijd, vind dat zelf toch wel fijn als het niet té ver rijden is met zo'n kleintje.

Klinkt ook leuk Lily
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76690169
quote:

[..]

jeugdsentiment
Wij gingen ook altijd zo op vakantie

ik wil ook op vakantie dit jaar, maar weet niet of dat handig is als ik ga wil ik in september en dan is t kind 2 maanden oud wordt waarschijnlijk center parcs ofzo
en gisteravond zat ik te bedenken dat ik in januari naar Thailand wil. Mja is misschien ook niet het meest handige idee haha. Hoewel t handiger is dan als t kind 1,5 is, kwa vliegen enzo. Ach ik zie t wel, komt misschien ook omdat mijn ouders nu in Thailand zitten)
pi_76691398
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:01 schreef huuphuup het volgende:
Dit jaar blijven we nog in de bovenkant van Frankrijk ivm rijtijd, vind dat zelf toch wel fijn als het niet té ver rijden is met zo'n kleintje.
Als je met de auto gaat is het een behoorlijk lange rit inderdaad, zeker met een baby. Wij hebben het toen gevlogen en daar een auto gehuurd
  maandag 11 januari 2010 @ 19:57:55 #118
114177 Diaan73
pi_76691949
Beefcake mooi hotel waar jullie naar toe gaan en die camping waar zijn jullie zijn geweest, ziet er ook super uit.

Vroeger hadden mijn ouders een stacaravan op een half uur rijden van hier... we gingen elk weekend en elke vakantie er naartoe. Was geweldig voor ons, we hadden ook een vaste vriendengroep die dan weer kwam. Ik zou er zelf nu niet aan moeten denken om met mijn kinderen te doen..
Make love, not war ☮
  maandag 11 januari 2010 @ 20:19:39 #119
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76693059
quote:

[..]

Jaaaaaaaaaaa, en dan midden in de nacht met de pleerol onder je arm een fleece trui over je ponnetje naar de wc's klossen, en dan de weg subiet kwijtraken....
En met de andere kinderen op de camping moeten pingpongen, want moeders vindt dat we sociale contacten moeten opdoen. En waaaaaaaaaaaaaaarom gaan jullie niet even lekker naar het zwembad? En 's ochtends voor dag en dauw verse broodjes halen bij de campingwinkel. En van die 'lekkere' ongecompliceerde maaltijden, chinese omelet met rijst of pasta met smack.

En mijn vent? Die gaat rustig met de pleerol onder de arm naar het toilet! Al was die eerst heel erg van de luxe hotels, hij is helemaal om.... Hij kende het hele kamperen-fenomeen niet (niet iets van 'zijn soort mensen'), maar hij vindt het eigenlijk ontzettend leuk... We zouden dit jaar met de camper van mijn ouders weg, maar die is kapoet. Achteraf gezien hebben we daar niet eens tijd/geld voor, dus dat komt eigenlijk best goed uit. We zijn al twee keer met zijn tweetjes met de camper door Europa gecrosst, en het leek ons ook geweldig om dat met kind te doen. Volgend jaar misschien! En dan later met een tent, al is een camper ook wel luxe
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76693376
quote:

Ik weet het echt nog niet. Meestal is de zomer voor ons juist een hele drukke werktijd en moeten we ervoor of erna op vakantie.

We zijn uitgenodigd bij mijn vader in Midden-Amerika, maar vriendlief is daar al geweest en heeft geen zin en dan is een 18 uur durende vliegreis met baby wel lang alleen...
Dus nu fantaseer ik een beetje over Indonesie. Maar misschien is het wel onzin met baby en niet te doen.

Dus ik droom nog even verder.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76693449
wij gingen vroeger altijd elk weekend en elke vakantie naar de stacaravan op de camping. dat was gewoon leuk en zou ik best wel weer willen hoor

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 11 januari 2010 @ 20:31:16 #122
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76693675
Oeke, ik kreeg van de huisarts juist te horen dat met een kleinere kind reizen minder gevaarlijk is dan met een ouder kind... (Als dat een zorg van je was). Kleine kinderen zijn vaak wat flexibeler, en met name met borstvoeding is de kans op voedselvergiftiging wat kleiner... Ik ben onlangs naar Jordanie (vanaf Canada, dus ook ca. 18 uur met overstap) gevlogen met Beisan, en ze houden heel veel rekening met kindjes in het vliegtuig. Eigenlijk denk ik de reis zwaarder vond dan zij dat vond.... Ze had veel aanspraak en kindjes om mee te spelen en we kregen ook babyvoeding in potjes van het personeel (altijd makkelijk) .

En de huisarts van mijn moeder, in NL, is onlangs met zijn 8 maanden oude dochtertje naar Thailand gegaan, want daar woont familie van zijn vrouw. Ging ook heel goed!

Dus laat dat je vooral niet stoppen!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76695088
Oeke, vorig jaar januari zijn wij met mijn familie naar Thailand geweest.
Mijn nichtje was toen 13 maanden. En dit ging echt heel goed. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je kind is, maar bij ons was het heel goed te doen (vandaar dat ik er stiekem ook overna zit te denken, maar weet dus niet of het echt handig is met een kind van een half jaar).
Eigenlijk hoefde we bijna geen rekening te houden met haar in de dingen die we wilden doen. Of iig we hebben er niets voor hoeven te laten. De mensen in Thailand zijn ook helemaal gek op kinderen en zij op de mensen haha.
Ons is het in ieder geval echt heel goed bevallen!
pi_76695207
Oh, dat is goed om te weten, Basboussa. Klinkt zelfs heel gezellig!
Ik geloof ook zeker dat het kan. Maar ik twijfel nog te veel.

Oeh Sonnetje, dat klinkt inderdaad ook goed.

Misschien toch maar eens kijken wat een ticket uberhaupt kost.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:59:22 #125
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_76711409
kwam gisteren thuis met het goede nieuws dat onze vacantie is verzet naar de laaste twee weken van de grote vacantie en de eerste week dat de scholen hier weer begonnen zijn .

Dus nu kunnen we eindelijk op zoek naar een camping.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:02:45 #126
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76711501
ik vind dat van lily wel heel erg klinken!!
pi_76711883
En dan zijn er mensen die denken dat je met kinderen amper op vakantie kan.... Wat een verre oorden komen hier langs zeg
Maar wordt het negatieve van kamperen niet onwijs overtrokken? Ik heb in 25 jaar kamperen echt nog nooit met een pleerol over de camping hoeven lopen... De voorzieningen voor (kleine) kinderen in de badhuizen en elders op de campings waren altijd super (doorgaans schoon, familiedouches, speciale kinderwc´s, veel speeltuinen en andere kinderen etc.). Als je er niet van houdt, oke, maar dat geneuzel over die pleerol altijd...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:34:02 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76712288
Wij hebben hier nog niks geboekt voor de vakanties (voorjaar en zomer).
Wij zijn wel voornemens om te gaan maar willen even afwachten wat voor kindje we krijgen.
Anders zit je dadelijk te kijken met een geboekte vakantie waar je niet van kan genieten of die je zelfs moet afzeggen/annuleren....
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:36:06 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_76712340
Tsss, een lief kindje uiteraard
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76712394
Wij waren ooit, 21 jaar gelee met een baby van 9 maanden naar Griekenland.
Toen de kinderen 4 en 6 waren met de auto naar Griekenland.

Als je het zelf ziet zitten, gaan de kinderen zo mee in de optocht.
Idem met kamperen, vind je het leuk breng je dat over op je kind.

Veel plezier allemaal met de voorpret.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:38:49 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76712424
met de auto naar griekenland dat lijkt me best lang
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:46:46 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_76712677
Ach, er zijn mensen die dan gewoon slaapmiddeltjes halen bij de huisarts voor de kinderen en er zijn huisartsen die daar aan meewerken ook.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:47:40 #133
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76712706
alles voor de vakantie he t moet natuurlijk wel gezellig blijven
pi_76712736
Nah, ik ben ook met een kind van 6 maanden naar zuidfrankrijk gereden, zonder slaapmiddeltjes.

Gewoon rustig rijden en voldoende stoppen.
pi_76712753
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef Pyttpytt het volgende:
En dan zijn er mensen die denken dat je met kinderen amper op vakantie kan.... Wat een verre oorden komen hier langs zeg
Maar wordt het negatieve van kamperen niet onwijs overtrokken? Ik heb in 25 jaar kamperen echt nog nooit met een pleerol over de camping hoeven lopen... De voorzieningen voor (kleine) kinderen in de badhuizen en elders op de campings waren altijd super (doorgaans schoon, familiedouches, speciale kinderwc´s, veel speeltuinen en andere kinderen etc.). Als je er niet van houdt, oke, maar dat geneuzel over die pleerol altijd...
Nou de campings in Italie waar ik altijd kwam heb ik die voorzieningen nog nooit aangetroffen
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:52:14 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76712855
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:36 schreef Troel het volgende:
Tsss, een lief kindje uiteraard
tuurlijk krijgen wij een lief kindje...
maar stel dat dat kindje 's nachts een aantal keren flink brult, dan wil je niet in een hotelkamer zitten (bijvoorbeeld)
pi_76712901
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:52 schreef Asyniur het volgende:

[..]

tuurlijk krijgen wij een lief kindje...
maar stel dat dat kindje 's nachts een aantal keren flink brult, dan wil je niet in een hotelkamer zitten (bijvoorbeeld)
Nee dan een tent

Wij waren afgelopen jaar op bezoek op de camping en ging een Zwitserse oude tang klagen tegen een Italiaanse oma over Seb die aan het huilen was. Snauwt die Italiaanse oma tegen dat mens dat ze niet zo moest zeuren en dat kinderen dat nou eenmaal doen
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:54:02 #138
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76712919
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef Ticootje het volgende:
Nah, ik ben ook met een kind van 6 maanden naar zuidfrankrijk gereden, zonder slaapmiddeltjes.

Gewoon rustig rijden en voldoende stoppen.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:55:31 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76712969
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee dan een tent
Nee, dat ook niet.
Maar wij zijn absoluut geen kampeerders dus daar hoef je niet bang voor te zijn!
pi_76713038
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:54 schreef pinquit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

an gaat het toch nog steeds op? Als je gewoon voldoende stopt en overnacht is er toch niets aan de hand?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:58:08 #141
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76713066
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee dan een tent

Wij waren afgelopen jaar op bezoek op de camping en ging een Zwitserse oude tang klagen tegen een Italiaanse oma over Seb die aan het huilen was. Snauwt die Italiaanse oma tegen dat mens dat ze niet zo moest zeuren en dat kinderen dat nou eenmaal doen
Haha! En zo is t ook

Wij zijn van plan om naar noord italie te rijden, in twee dagen. En slaapmiddelen No way! Te erg, vind ik
pi_76713209
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:54 schreef pinquit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Twas nog ietsjes verder.
Via ZuidItalie naar Athene en dan met de nachtboot naar Lesbos.
Met een Peugeotje 106 en de buurman mee.
Tis maar net hoe gek je bent/doet.

ALs je het doet, moet je er van (kunnen) genieten, anders moet je het laten.
pi_76713220
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:58 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Haha! En zo is t ook

Wij zijn van plan om naar noord italie te rijden, in twee dagen. En slaapmiddelen No way! Te erg, vind ik
Wij zijn dus met Seb naar noord Italie gereden, ongeveer net zo ver als Lago maggiore (komen we langs)
in twee dagen, overnacht in karlsruhe. Ging super. Hotel was ook super goed in Karlsruhe Alleen nu zou ik denk ik in Zwitserland overnachten (vierwaldenstatersee) alleen is dat stukken duurder.
Dit jaar overnachten we niet omdat manlief de vierdaagse nog gaat lopen en we dan pas op zaterdag vertrekken.
We gaan eerst nog naar Oostenrijk in maart, maar Seb slaapt over het algemeen goed in de auto en hij heeft voor zijn verjaardag een dvd speler gekregen voor in de auto...Bumba all the way waaar is die kleine clown Ik zie er ook helemaal niet tegenop.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:03:38 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76713267
Max zou het niet erg vinden, zo'n stuk rijden. maar ik wel
pi_76713286
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

an gaat het toch nog steeds op? Als je gewoon voldoende stopt en overnacht is er toch niets aan de hand?
En er een feestje van maakt.
De eerste broodjes gingen al uit de tas bij de eerste rotonde.
Nou had je in die tijd wel minder rotondes.

2 casettebandjes mee, eentje met Ernie en Bert met Kerst en eentje met Ernie en Bert en Sinterklaas.
We dromen ze nog.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:04:55 #146
114177 Diaan73
pi_76713301
Lennon zou er ook minder moeite mee hebben dan Twan om zo'n lange afstand te rijden. Die heeft zo'n hekel aan lang in de auto zitten. Ondanks zn DS, boekjes, i-pod enz. hij vindt het maar niets. Hij gaat het liefst in Nederland op vakantie en dan max. 2 uur in de auto.
Make love, not war ☮
pi_76713302
neej joh vakantie begint al in de auto Heerlijk, luisterboek aan en rijden maar
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:05:30 #148
114177 Diaan73
pi_76713322
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef Estrys het volgende:
neej joh vakantie begint al in de auto Heerlijk, luisterboek aan en rijden maar
Voor mij ook, maar voor Twan duidelijk niet
Make love, not war ☮
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:05:47 #149
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76713332
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wij zijn dus met Seb naar noord Italie gereden, ongeveer net zo ver als Lago maggiore (komen we langs)
in twee dagen, overnacht in karlsruhe. Ging super. Hotel was ook super goed in Karlsruhe Alleen nu zou ik denk ik in Zwitserland overnachten (vierwaldenstatersee) alleen is dat stukken duurder.
Dit jaar overnachten we niet omdat manlief de vierdaagse nog gaat lopen en we dan pas op zaterdag vertrekken.
We gaan eerst nog naar Oostenrijk in maart, maar Seb slaapt over het algemeen goed in de auto en hij heeft voor zijn verjaardag een dvd speler gekregen voor in de auto...Bumba all the way waaar is die kleine clown Ik zie er ook helemaal niet tegenop.
).

Wij gaan dit jaar naar lago maggiore (moet nog wel boeken, maar komt vast goed Waarom niet meer in dld overnachten? En wat is vierwaldenstatersee? Een plaats?
Wij wilden ook dvd-spelertjes aanschaffen tzt, idd, bumbaloe!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:06:33 #150
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76713357
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef -sabine- het volgende:

[..]

En er een feestje van maakt.
De eerste broodjes gingen al uit de tas bij de eerste rotonde.
Nou had je in die tijd wel minder rotondes.

2 casettebandjes mee, eentje met Ernie en Bert met Kerst en eentje met Ernie en Bert en Sinterklaas.
We dromen ze nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')