Zoek een leuke Bed & Breakfast of een hotel of een vakantiehuisje in een land als Frankrijkquote:Op zondag 20 september 2009 15:35 schreef DutchieBre het volgende:
Het probleem is denk ik ook dat ik verwend ben als kind. Wij gingen altijd met het vliegtuig richting de leukste bestemmingen, en het idee dat ik nu op een camping zou moeten staan staat me gewoon niet aan. Camperen is niet mijn ding, geef mij maar een fijn hotel.
Een echte stedentrip lijkt me niet echt gepast met een baby, ik heb zelf bijvoorbeeld in Parijs gewoond, nu noem ik die stad niet echt "kind vriendelijk" als je met de metro wenst te reizen. Ik zoek het momenteel dus toch iets rustiger.
Het wordt denk ik een lastige keuze ..
Dank je, die ga ik eens doorlezen !quote:Op zondag 20 september 2009 15:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In dit topic staan handige tips op vakantie met (kleine) kinderen.
Ja, dank je .. Spannende tijd .. Maar alles is klaar, dus de baby mag komenquote:Op zondag 20 september 2009 16:07 schreef amaranta het volgende:
Daarom, wacht even af 'wat voor kindje' je krjigt. En als je dat eenmaal weet, en dat weet je over een jaartje wel, dan kun je een reis zoeken die bij alle 3 past.
Succes ermee, en succes sowieso met de voorbereidingen op de komst van jullie kleine.
Een en ander natuurlijk wel afhankelijk van de hoeveelheid spullen die je hebt en het formaat van de autoquote:Op zondag 20 september 2009 15:25 schreef amaranta het volgende:
Voordeel auto is dat je ALLES mee kunt nemen.
Ja oke.quote:Op zondag 20 september 2009 19:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Een en ander natuurlijk wel afhankelijk van de hoeveelheid spullen die je hebt en het formaat van de auto
Wij huren altijd een auto met stoeltje(s), geen probleemquote:Op zondag 20 september 2009 20:14 schreef amaranta het volgende:
Voordeel van auto vind ik ook nog dat je tripjes kunt maken. Als je geen maxicosi of stoeltje meeneemt ( in vliegtuig) naar je bestemming dan zul je neit zo ver komen....
Ik denk dat je nu met een baby je reis bestemmingen wel enigzins moet aanpassen want ( ik weet niet hoe oud je baby is) een baby kan nog niet tegen alles. Ik zou eerst binnen NL het proberen en dan ergens wat enige gelijkenis vertoont met een verre bestemming. daarbij spelen zaken mee zoals "wat te doen bij een zware ziekte van je kind"Hoe los je dat op, is er medische hulp in de buurt etc. Ik zou eerst e.e.a uitproberen eer je op je 'bekende reistour gaat met je baby. Tis wat anders als je kind als 6 of 7 jaar is.quote:Op zondag 20 september 2009 14:41 schreef DutchieBre het volgende:
Kijk, nooit verwacht, maar ook ik open eens een topic in het "ouders" sub forum..
Duidelijke titel lijkt me. Mijn vriendin en ikzelf zijn erg reislustige types, nooit echt ver weg, maar leuke stedentrips in Europa zijn we altijd wel voor te vinden. Normaalgesproken gaan we richting steden als Barcelona, Madrid, Milaan, Parijs, Athene .. Je kent het wel, een beetje standaard steden. Het feit wil dat wij in november een baby gaan krijgen en we stiekem al een beetje aan het kijken zijn waar we volgend jaar heen kunnen gaan.
Normaal gesproken gaan we met het vliegtuig weg, maar ik twijfel of dit wel een goede keuze is met een kind dat niet eens een jaar oud zal zijn. Hoe ervaren zij een vlucht ? De auto lijkt me dan wel een optie, feit is alleen dat je bij elkaar dan misschien nog wel meer uren aan het reizen bent dan met het vliegtuig.
Mijn vraag aan jullie, adviseer mij eens, wat is leuk om te gaan doen met een kleine baby, zodat ook hij/zij plezier beleeft en wij als ouders ookl..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |