Wij zouden ook naar Kroatie, maar ik wil toch nog even wachten tot Oscar echt kan lopen. Verhalen over mini-schorpioentjes (en ja, ik heb ze gezien) die heul niet schadelijk zouden zijn, net een bijensteek, vind ik toch niet echt tof met die hele kleintjes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:40 schreef Koningin het volgende:
Leuk topic!
Wij zijn hier ook al over aan het denken. het wordt wel kamperen, maar waarmee weten we nog niet. Caravan of tent of iets al klaar ingericht. Frankrijk vind ik niet veel aan, manlief wel, dus daar moeten we nog over discussieren. Ik ga liever naar Kroatie of Italiė.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef Koningin het volgende:
Lijkt mij dat dat per kind nog kan verschillen. Hoezo vraag je dat mikoxx?
Ik ken het...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ben gewoon zo aan t twijfelen of t wel of niet handig is, met 2 kids van 1 naar zuid frankrijk. Op zich wilden we ergens naartoe waar we grote kans op mooi weer hebben, zodat we lekker buiten kunnen zijn. En t liefst met onze eigen tent.. maar..... maar....... maar niks eigenlijk. Ben gewoon een grote twijfelaar
Diarreeremmers?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef mefke79 het volgende:
Wij mogen dit voorjaar met mijn ouders naar Tenerife. Driekus is dan bijna een half jaar. Nog dingen waar ik aan moet denken dan? Ik wil kijken of ik een bedje van nomad kan scoren, dan gebruiken we dat als box en die is zo licht dat ie meekan in het vliegtuig. Kinderwagen + mc gaan ook mee, smeerspul voor zijn huid en natuurlijk een zwembroekje, maar wat moet je echt niet vergeten?
Zomervakantie zijn we nog niet uit, maar we gaan buiten het hoogseizoen, dus keuze genoeg.
Driekus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef mefke79 het volgende:
Wij mogen dit voorjaar met mijn ouders naar Tenerife. Driekus is dan bijna een half jaar. Nog dingen waar ik aan moet denken dan? Ik wil kijken of ik een bedje van nomad kan scoren, dan gebruiken we dat als box en die is zo licht dat ie meekan in het vliegtuig. Kinderwagen + mc gaan ook mee, smeerspul voor zijn huid en natuurlijk een zwembroekje, maar wat moet je echt niet vergeten?
Zomervakantie zijn we nog niet uit, maar we gaan buiten het hoogseizoen, dus keuze genoeg.
MIsschien bij de apotheek of je huisarts navragen wat handig is om mee te nemen qua medicatie. Iets als bijv een ORS voor kinderen (tegen uitdroging mocht hij ineens aan de diarree raken bijv) ofzo zou ik zelf wel meenemenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef mefke79 het volgende:
Zonnehoedjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef mefke79 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |