Nou de campings in Italie waar ik altijd kwam heb ik die voorzieningen nog nooit aangetroffenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef Pyttpytt het volgende:
En dan zijn er mensen die denken dat je met kinderen amper op vakantie kan.... Wat een verre oorden komen hier langs zeg![]()
Maar wordt het negatieve van kamperen niet onwijs overtrokken? Ik heb in 25 jaar kamperen echt nog nooit met een pleerol over de camping hoeven lopen... De voorzieningen voor (kleine) kinderen in de badhuizen en elders op de campings waren altijd super (doorgaans schoon, familiedouches, speciale kinderwc´s, veel speeltuinen en andere kinderen etc.). Als je er niet van houdt, oke, maar dat geneuzel over die pleerol altijd...
tuurlijk krijgen wij een lief kindje...quote:
Nee dan een tentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
tuurlijk krijgen wij een lief kindje...![]()
maar stel dat dat kindje 's nachts een aantal keren flink brult, dan wil je niet in een hotelkamer zitten (bijvoorbeeld)![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef Ticootje het volgende:
Nah, ik ben ook met een kind van 6 maanden naar zuidfrankrijk gereden, zonder slaapmiddeltjes.
Gewoon rustig rijden en voldoende stoppen.
Nee, dat ook niet.quote:
quote:
Haha! En zo is t ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee dan een tent
Wij waren afgelopen jaar op bezoek op de camping en ging een Zwitserse oude tang klagen tegen een Italiaanse oma over Seb die aan het huilen was. Snauwt die Italiaanse oma tegen dat mens dat ze niet zo moest zeuren en dat kinderen dat nou eenmaal doen![]()
![]()
quote:
Wij zijn dus met Seb naar noord Italie gereden, ongeveer net zo ver als Lago maggiore (komen we langs)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:58 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Haha! En zo is t ook![]()
![]()
Wij zijn van plan om naar noord italie te rijden, in twee dagen. En slaapmiddelen No way! Te erg, vind ik
En er een feestje van maakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
an gaat het toch nog steeds op? Als je gewoon voldoende stopt en overnacht is er toch niets aan de hand?
Voor mij ook, maar voor Twan duidelijk nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef Estrys het volgende:
neej joh vakantie begint al in de autoHeerlijk, luisterboek aan en rijden maar
).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wij zijn dus met Seb naar noord Italie gereden, ongeveer net zo ver als Lago maggiore (komen we langs)
in twee dagen, overnacht in karlsruhe. Ging super. Hotel was ook super goed in KarlsruheAlleen nu zou ik denk ik in Zwitserland overnachten (vierwaldenstatersee) alleen is dat stukken duurder.
Dit jaar overnachten we niet omdat manlief de vierdaagse nog gaat lopen en we dan pas op zaterdag vertrekken.
We gaan eerst nog naar Oostenrijk in maart, maar Seb slaapt over het algemeen goed in de auto en hij heeft voor zijn verjaardag een dvd speler gekregen voor in de auto...Bumba all the waywaaar is die kleine clown Ik zie er ook helemaal niet tegenop.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En er een feestje van maakt.
De eerste broodjes gingen al uit de tas bij de eerste rotonde.
Nou had je in die tijd wel minder rotondes.
2 casettebandjes mee, eentje met Ernie en Bert met Kerst en eentje met Ernie en Bert en Sinterklaas.
We dromen ze nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |