Ik las vorig jaar een artikel over alleenstaande moeders op vakantie oa over zo'n camping voor alleenstaande ouders. Volgens mij is dat best leuk hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of en hoe alleenstaande ouders op vakantie gaan. Iemand?
Ja! kloptquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik las vorig jaar een artikel over alleenstaande moeders op vakantie oa over zo'n camping voor alleenstaande ouders. Volgens mij is dat best leuk hoorZal eens kijken of ik dat blad nog ergens kan vinden.
Een van die interviews was met een OUD-fokker van het eerste uur volgens mij. Met twee jongens van wie de man overleden is, hoe heet ze ook alweer?
Ben als kind erg veel naar Noorwegen geweest, maar was wel wat ouder dan een peuter. Je moet niet op zoek zijn naar entertainment/kant en klare campings, die zijn er weinig, al hebben de meeste campings weel hutjes die goed ingericht zijn. De voorzieningen in openbare gelegenheden voor kinderen zijn over het algemeen erg goed. Verder moet je, als je wat van het land wil zien, van autorijden houden denk ik. Camperen is er erg leuk, in de vrije natuur doorgaans, maar houd er rekening mee dat het doorgaans niet 25 graden en zonnig is. Dus als je van door de natuur banjeren houdt en niet per sé zon hoeft, dan is Noorwegen erg leuk!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef Nijna het volgende:
Wij zijn er nog steeds niet uit, ook omdat lief nog geen vakantie heeft vastgelegd, maar zoals het er nu naar uitziet wordt het voor de zomervakantie uit. Hebben een uitnodiging van een vriend uit Noorwegen, maar ik weet niet of dat leuk/handig is met een baby en een peuter. Geen idee hoe het weer daar is...
Iemand ervaring met Noorwegen met kleine kinderen?
We zaten eerst aan Luxemburg te denken en dan een ingerichte tent... hahaha. Dus het kan nog alle kanten op.
Oeh... en Noorwegen is ook echt práchtig qua natuur. Supermooi! Maar of kindjes daar zo van houden???quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:17 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Ben als kind erg veel naar Noorwegen geweest, maar was wel wat ouder dan een peuter. Je moet niet op zoek zijn naar entertainment/kant en klare campings, die zijn er weinig, al hebben de meeste campings weel hutjes die goed ingericht zijn. De voorzieningen in openbare gelegenheden voor kinderen zijn over het algemeen erg goed. Verder moet je, als je wat van het land wil zien, van autorijden houden denk ik. Camperen is er erg leuk, in de vrije natuur doorgaans, maar houd er rekening mee dat het doorgaans niet 25 graden en zonnig is. Dus als je van door de natuur banjeren houdt en niet per sé zon hoeft, dan is Noorwegen erg leuk!
Ik vond het geniaal om te spelen in beekjes, op bergen te klimmen, wilde dieren te spotten, kampvuurtjes bouwen en worsten erop bakken, zwemmen in de zee of een meer, door de sneeuw lopen met je korte broek, leuke musea bezoeken, en de grote boot er naartoe was machtig!.... en tja, ik vond autorijden niet zo erg. Zulke entertaimentcampings hadden toen niets voor mij geweest. En er zijn ook wel wat meer entertainment gerichte campings met zwembaden, maar niet zoveel als ik me voorstel dat Frankrijk heeft (nooit geweest zelf)quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Oeh... en Noorwegen is ook echt práchtig qua natuur. Supermooi! Maar of kindjes daar zo van houden???
dat is in het noorden aan het meer van lugano. Dat is bij het Comomeer in de buurt. Je weet wel waar george woont! Dit jaar ga ik wat voorwerk doen en op zoek naar zijn huis :-Pquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef mikoxx het volgende:
Dat ziet er leuk uit Estrys! Waar is het in Italie?
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat is in het noorden aan het meer van lugano. Dat is bij het Comomeer in de buurt. Je weet wel waar george woont! Dit jaar ga ik wat voorwerk doen en op zoek naar zijn huis :-P
Wij betalen nu 546 voor 3 weken in een stacaravan, vind ik toch niet echt duur.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef mikoxx het volgende:
Ik vind zelf die stacaravans zo enorm duur! Als we kamperen zijn we nog minder dan de helft kwijt voor 2 weken (als we 1 week een stacaravan huren). Voor ons gaat t kamperen worden aan t meer van annecy. We gaan in twee dagen rijden, boeken een hotel onderweg. Heeft iemand ervaring met hotels onderweg? Kan je je auto daar een beetje veilig neerzetten? En, s nachts vertrekken, of?
das niet in het hoogseizoen!!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij betalen nu 546 voor 3 weken in een stacaravan, vind ik toch niet echt duur.
Wij gaan Italie in 3 dagen rijden. Ik heb de hotels al geboekt.
dat is in de meivakantiequote:Op zondag 10 januari 2010 21:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
das niet in het hoogseizoen!!
Ik betaal 1200 voor 3 weken, en dan heb ik alleen een kampeerplek. M'n caravan staat er al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |