quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
In je onderbeen? Dat is zo fucking kut om wakker mee te worden
Het ergste is dat je het op voelt komen en weet dat het erger wordt
Is je tweede kind nu al in aantocht?quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga beschuit met muisjes eten, niet jaloers zijn bitchezzzz & haterzz
Je hoeft je eigen bericht niet te quoten, ik kijk altijd terug. Had kramp in m'n voet, niet in m'n been. Had vroeger heel vaak kramp en vind het nu nog steeds leuk als ik het heb.quote:
als je het zo telt, m'n 20e kind al geweest in de afgelopen dagenquote:Op maandag 14 december 2009 20:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is je tweede kind nu al in aantocht?![]()
Konijn
Wat, doe normaalquote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hoeft je eigen bericht niet te quoten, ik kijk altijd terug. Had kramp in m'n voet, niet in m'n been. Had vroeger heel vaak kramp en vind het nu nog steeds leuk als ik het heb.
Sletquote:Op maandag 14 december 2009 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
als je het zo telt, m'n 20e kind al geweest in de afgelopen dagen
vandaag weer 5 gegeten, zo lekker
Het geeft een kick en het voelt geweldig om de kramp te laten verdwijnen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat, doe normaal![]()
[..]
Slet![]()
Maar wel lekker(de beschuit met muisjes dan)
Masochistquote:Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het geeft een kick en het voelt geweldig om de kramp te laten verdwijnen.
Dat klinkt net zoals een meisje met anorexia dat over "controle over mijn lichaam" praatquote:Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het geeft een kick en het voelt geweldig om de kramp te laten verdwijnen.
Maar kramp doet gewoon geen pijn, anorexia is anders. Kramp is lekker.quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat klinkt net zoals een meisje met anorexia dat over "controle over mijn lichaam" praat![]()
Je bent apart
Iem die pijn, fijn vind is per definitie een masochistquote:
okquote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef siddha het volgende:
[..]
Iem die pijn, fijn vind is per definitie een masochist
Wees gerust ik heb met cola drinken, je weet wel als je al die koolzuur doordrinkt die in je in je slokdarm brandt en toch maar door drinkenquote:
Hoeveel cola drink je per dag?quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Wees gerust ik heb met cola drinken, je weet wel als je al die koolzuur doordrinkt die in je in je slokdarm brandt en toch maar door drinken
Wat bedoel je eigenlijk?quote:
Vroeger dronk ik een groot glas cola zonder onderbreking op. M'n neefjes vonden dat prachtig om te zien, maar nu word ik misselijk van cola.quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Wees gerust ik heb met cola drinken, je weet wel als je al die koolzuur doordrinkt die in je in je slokdarm brandt en toch maar door drinken
Nu staat hij onderaan de pagina bij alle andere centrale topics. Hij verdwijnt dus niet.quote:
Ga in een circusquote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vroeger dronk ik een groot glas cola zonder onderbreking op. M'n neefjes vonden dat prachtig om te zien, maar nu word ik misselijk van cola.
Je bedoelt we zijn volwassen aan het wordenquote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu staat hij onderaan de pagina bij alle andere centrale topics. Hij verdwijnt dus niet.
Ik kan niet functioneren in een schoolsysteem. Ik heb al 2 verschillende opleidingen gevolgd op het MBO, verder dan de 2e klas ben ik niet gekomen. Niet omdat ik het niet aankon, maar omdat ik gewoon een hekel aan school heb.quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De gemiddelde universiteit bestaat uit 70% zelfstudie.
Je moet het wel kunnen he de meesten stoppen bij de eerste prikquote:
Word zwerver, of huisvrouw, of helderziende.quote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan niet functioneren in een schoolsysteem. Ik heb al 2 verschillende opleidingen gevolgd op het MBO, verder dan de 2e klas ben ik niet gekomen. Niet omdat ik het niet aankon, maar omdat ik gewoon een hekel aan school heb.
Bhagwan kon datquote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
wie kan er in kleermakerszit lopen?
Dikkertjequote:Op maandag 14 december 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben op dieet, wie heeft er verstand?
Ik denk dat ik maar een zwerver word.quote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Word zwerver, of huisvrouw, of helderziende.
Word kok dan ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan niet functioneren in een schoolsysteem. Ik heb al 2 verschillende opleidingen gevolgd op het MBO, verder dan de 2e klas ben ik niet gekomen. Niet omdat ik het niet aankon, maar omdat ik gewoon een hekel aan school heb.
Ik. Niet doen. Je kunt beter minder snacken en veel sporten.quote:Op maandag 14 december 2009 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben op dieet, wie heeft er verstand?
Geen excuses graag, want wat je allemaal weet over die Turkjes, is wel zelfstudie hequote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel reizenquote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een zwerver word.
Aankomdieet.quote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik. Niet doen. Je kunt beter minder snacken en veel sporten.
Echt waar, ik heb niks met school. Ik kan me ook nooit concentreren in de les enzo.quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef siddha het volgende:
[..]
Geen excuses graag, want wat je allemaal weet over die Turkjes, is wel zelfstudie he
Dat eten we al best vaak. Misschien is het gewoon m'n leeftijd?quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel aardappels, pasta en brood eten.
Ik wil wegquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel reizen.
Yep ik ben nu al twee jaar beroepsquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel reizen.
Zelfde probleem hier. Merk wel bij sommige vakken dat ik hoger scoor dan andere leerlingen, die wel opletten in de les en hun huiswerk maken. Dat is het enige voordeel, dan voel je je beter, ik iig.quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar, ik heb niks met school. Ik kan me ook nooit concentreren in de les enzo.
waarheen?quote:
Koop van dat bodybuilder spul, daar kom je gigantisch veel van aan als je er niks bij doet.quote:
Extra veel aardappelen, rijst en pasta eten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat eten we al best vaak. Misschien is het gewoon m'n leeftijd?
Hahaha.quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Merk wel bij sommige vakken dat ik hoger scoor dan andere leerlingen, die wel opletten in de les en hun huiswerk maken. Dat is het enige voordeel, dan voel je je beter, ik iig.
krijg ik zeker van die vieze spierenquote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop van dat bodybuilder spul, daar kom je gigantisch veel van aan als je er niks bij doet.
Je lust geen pizza?quote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bier...![]()
ik lust geen pizza
liever ook geen cola
Kan ook, maar op een gegeven moment zit ik toch vol. Ik wacht wel op wat anderen zeggen: ouderdom.quote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Extra veel aardappelen, rijst en pasta eten.
Met zelfstudie hoef je ook niet zo veel in de klas zitten, en je weet ook donders goed als er in de klas over de turkse ras gepraat word, dat je als kippen bij bent, omdat het je interesseertquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar, ik heb niks met school. Ik kan me ook nooit concentreren in de les enzo.
Gespierde vrouwenquote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
krijg ik zeker van die vieze spieren?
Jij niet?quote:
Tja, maar niet iedere les gaat daarover. Ik weet het niet, ik ga nu een versnelde opleiding MBO doen, zodat ik tenminste een diploma achter de hand heb. Misschien ga ik daarna wel HBO doen, misschien ook niet, ik zie het wel aan.quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Met zelfstudie hoef je ook niet zo veel in de klas zitten, en je weet ook donders goed als er in de klas over de turkse ras gepraat word, dat je als kippen bij bent, omdat het je interesseert
Eerst zou ik dan Ierland hebben geprobeerd en als je dan verslaafd bent aan het luxe leventje kan je Canada proberen, omdat canadezen ook een heel leuk volk isquote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Elk Europees land wat niet op Nederland lijkt, daarna intercontinentaal met zelfde criterium
Ik heb het eerlijk gezegd nooit geprobeerd, het ziet er niet lekker uit. Ik heb de Turkse keuken.quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je lust geen pizza?![]()
Vriend van mij ook niet, houdt niet van tomatensausKan je gedag zeggen tegen 3/4 van de Italiaanse keuken, doodzonde
Jawel, maar ik zat dan ook op het VMBO.quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij niet?vooral bij geschiedenis lukt het me om veel vragen te beantwoorden, tot ik bij de volgorde vragen kom of waar staan de letters ....... voor
Als je tegelijkertijd ook aan bodybuidling doet wel, jaquote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
krijg ik zeker van die vieze spieren?
Ben in juni paar dagen in Dublin geweest met middagje naar de kliffen, vond ik al vetquote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef siddha het volgende:
[..]
Eerst zou ik dan Ierland hebben geprobeerd en als je dan verslaafd bent aan het luxe leventje kan je Canada proberen, omdat canadezen ook een heel leuk volk is
Nope, je ziet m'n ribben niet, dat is m'n probleem ook niet. Je ziet m'n meeste botten niet, i.t.t. andere dunne meisjes/vrouwen. Ik ben vrij smal gebouwd, waardoor ik moeite heb met het vinden van kleding.quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gespierde vrouwen![]()
Kan je je ribben zien als je gewoon normaal doet, geen adem inhoudt enzo?
Bij mij wel, maar ik ben dan ook een geval apartquote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gespierde vrouwen![]()
Kan je je ribben zien als je gewoon normaal doet, geen adem inhoudt enzo?
quote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd nooit geprobeerd, het ziet er niet lekker uit. Ik heb de Turkse keuken.
Ik denk dat dat wel beter is, als je van jezelf weet dat je er de discipline niet voor hebt. Je kunt daarna nog altijd HBO doen. Al is het wel zonde.quote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, maar niet iedere les gaat daarover. Ik weet het niet, ik ga nu een versnelde opleiding MBO doen, zodat ik tenminste een diploma achter de hand heb. Misschien ga ik daarna wel HBO doen, misschien ook niet, ik zie het wel aan.
Je bent gewoon petitequote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nope, je ziet m'n ribben niet, dat is m'n probleem ook niet. Je ziet m'n meeste botten niet, i.t.t. andere dunne meisjes/vrouwen. Ik ben vrij smal gebouwd, waardoor ik moeite heb met het vinden van kleding.
Toch weet je veel, sommige leerlingen van het vmbo zijn gewoon erg lui.quote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zat dan ook op het VMBO.
ik lust ook geen kaas en dat zit op veel pizza'squote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Nóóit pizza geprobeerd?![]()
Neem een goede pizzeria en kies iets met lekkere ingrediënten, ik garandeer je, je wilt het minstens 1x per week hebben
Daarom, ik ben niet voor niets op het vmbo geplaatst. En niet iedereen op het vmbo is per definitie dom, maar vaak gewoon lui.quote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel beter is, als je van jezelf weet dat je er de discipline niet voor hebt. Je kunt daarna nog altijd HBO doen. Al is het wel zonde.
Leef je dan niet op, als er over Anatoliers gepraat word en zoals dat de Etrusken uit Bolu stammen, of dat de eerste kelten galatiers zijn, en dat er turks sprekende volk in Letland is die geen turkse bloed hebben,maar je schoolplan vind ik heel redelijk, maar het duurt oook heel lang voor je een keer aankomt bij de uniquote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, maar niet iedere les gaat daarover. Ik weet het niet, ik ga nu een versnelde opleiding MBO doen, zodat ik tenminste een diploma achter de hand heb. Misschien ga ik daarna wel HBO doen, misschien ook niet, ik zie het wel aan.
Die disclaimer ookquote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar ik ben dan ook een geval apart. Niet extreem dun trouwens.
Lengte, gewicht, BMI?quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga morgen toch weer beginnen met diëten.
Dat lijkt me zo lastig he, overdrijf je of is het echt nodig?quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga morgen toch weer beginnen met diëten.
Heel lang? MBO binnen 1 jaar, hbo propedeuse 1 jaar, dus in totaal 2 jaar als ik echt mijn best zou doen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Leef je dan niet op, als er over Anatoliers gepraat word en zoals dat de Etrusken uit Bolu stammen, of dat de eerste kelten galatiers zijn, en dat er turks sprekende volk in Letland is die geen turkse bloed hebben,maar je schoolplan vind ik heel redelijk, maar het duurt oook heel lang voor je een keer aankomt bij de uni
Ja, botten zie je wel goed bij sleutelbeenderen en beetje schouders.. Echt vervelend met het vinden van kleding.quote:
Zondaarquote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik lust ook geen kaas en dat zit op veel pizza's
Nee, ik overdrijf niet, ik ben niet echt dik, maar ook niet dun. Ik wil gewoon dun zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo lastig he, overdrijf je of is het echt nodig?
Woon je in goed landquote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik lust ook geen kaas en dat zit op veel pizza's
Doe dat gewoon, als je gelooft dat je echt iets gaat doen. Anders kun je altijd nog die toelatingstest doen. Ookal leer je nu wss ook thuis veel, een diploma is handiger.quote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heel lang? MBO binnen 1 jaar, hbo propedeuse 1 jaar, dus in totaal 2 jaar als ik echt mijn best zou doen.
Alles te heet wassen?quote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, botten zie je wel goed bij sleutelbeenderen en beetje schouders.. Echt vervelend met het vinden van kleding.
Ik heb een jaar gewoond in Limerick en ja Ierland is mooi en een gezellig land met hun muziek, pubs, verhalen en mentaliteitquote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben in juni paar dagen in Dublin geweest met middagje naar de kliffen, vond ik al vet![]()
Plus Guinness e.d.
Daarom.quote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Doe dat gewoon, als je gelooft dat je echt iets gaat doen. Anders kun je altijd nog die toelatingstest doen. Ookal leer je nu wss ook thuis veel, een diploma is handiger.
Sporten voor je leven of zullen we ons voedingspatroon uitwisselen? Ik aankomen, jij afvallen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik overdrijf niet, ik ben niet echt dik, maar ook niet dun. Ik wil gewoon dun zijn.
Zeker, heb in een pub gegeten met live bandje van oude mannetjes met een jong broekie ertussen dat was echt relaxedquote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb een jaar gewoond in Limerick en ja Ierland is mooi en een gezellig land met hun muziek, pubs, verhalen en mentaliteit
tomatensaus is wel lekkerquote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Woon je in goed landFrankrijk heeft trouwens de naam kaasnatie een paar jaar geleden gejat
![]()
Maar je hebt ook pizza's zonder kaas hoor, zelfs zonder tomatensaus in Italië![]()
Pizza is zo
koolhydraten idd, tevens ook brood en borek uiteraardquote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Extra veel aardappelen, rijst en pasta eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |