quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
In je onderbeen? Dat is zo fucking kut om wakker mee te worden
Het ergste is dat je het op voelt komen en weet dat het erger wordt
Is je tweede kind nu al in aantocht?quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga beschuit met muisjes eten, niet jaloers zijn bitchezzzz & haterzz
Je hoeft je eigen bericht niet te quoten, ik kijk altijd terug. Had kramp in m'n voet, niet in m'n been. Had vroeger heel vaak kramp en vind het nu nog steeds leuk als ik het heb.quote:
als je het zo telt, m'n 20e kind al geweest in de afgelopen dagenquote:Op maandag 14 december 2009 20:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is je tweede kind nu al in aantocht?![]()
Konijn
Wat, doe normaalquote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hoeft je eigen bericht niet te quoten, ik kijk altijd terug. Had kramp in m'n voet, niet in m'n been. Had vroeger heel vaak kramp en vind het nu nog steeds leuk als ik het heb.
Sletquote:Op maandag 14 december 2009 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
als je het zo telt, m'n 20e kind al geweest in de afgelopen dagen
vandaag weer 5 gegeten, zo lekker
Het geeft een kick en het voelt geweldig om de kramp te laten verdwijnen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat, doe normaal![]()
[..]
Slet![]()
Maar wel lekker(de beschuit met muisjes dan)
Masochistquote:Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het geeft een kick en het voelt geweldig om de kramp te laten verdwijnen.
Dat klinkt net zoals een meisje met anorexia dat over "controle over mijn lichaam" praatquote:Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het geeft een kick en het voelt geweldig om de kramp te laten verdwijnen.
Maar kramp doet gewoon geen pijn, anorexia is anders. Kramp is lekker.quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat klinkt net zoals een meisje met anorexia dat over "controle over mijn lichaam" praat![]()
Je bent apart
Iem die pijn, fijn vind is per definitie een masochistquote:
okquote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef siddha het volgende:
[..]
Iem die pijn, fijn vind is per definitie een masochist
Wees gerust ik heb met cola drinken, je weet wel als je al die koolzuur doordrinkt die in je in je slokdarm brandt en toch maar door drinkenquote:
Hoeveel cola drink je per dag?quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Wees gerust ik heb met cola drinken, je weet wel als je al die koolzuur doordrinkt die in je in je slokdarm brandt en toch maar door drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |