Ik wil wegquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel reizen.
Yep ik ben nu al twee jaar beroepsquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste wel reizen.
Zelfde probleem hier. Merk wel bij sommige vakken dat ik hoger scoor dan andere leerlingen, die wel opletten in de les en hun huiswerk maken. Dat is het enige voordeel, dan voel je je beter, ik iig.quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar, ik heb niks met school. Ik kan me ook nooit concentreren in de les enzo.
waarheen?quote:
Koop van dat bodybuilder spul, daar kom je gigantisch veel van aan als je er niks bij doet.quote:
Extra veel aardappelen, rijst en pasta eten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat eten we al best vaak. Misschien is het gewoon m'n leeftijd?
Hahaha.quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Merk wel bij sommige vakken dat ik hoger scoor dan andere leerlingen, die wel opletten in de les en hun huiswerk maken. Dat is het enige voordeel, dan voel je je beter, ik iig.
krijg ik zeker van die vieze spierenquote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop van dat bodybuilder spul, daar kom je gigantisch veel van aan als je er niks bij doet.
Je lust geen pizza?quote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bier...![]()
ik lust geen pizza
liever ook geen cola
Kan ook, maar op een gegeven moment zit ik toch vol. Ik wacht wel op wat anderen zeggen: ouderdom.quote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Extra veel aardappelen, rijst en pasta eten.
Met zelfstudie hoef je ook niet zo veel in de klas zitten, en je weet ook donders goed als er in de klas over de turkse ras gepraat word, dat je als kippen bij bent, omdat het je interesseertquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar, ik heb niks met school. Ik kan me ook nooit concentreren in de les enzo.
Gespierde vrouwenquote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
krijg ik zeker van die vieze spieren?
Jij niet?quote:
Tja, maar niet iedere les gaat daarover. Ik weet het niet, ik ga nu een versnelde opleiding MBO doen, zodat ik tenminste een diploma achter de hand heb. Misschien ga ik daarna wel HBO doen, misschien ook niet, ik zie het wel aan.quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Met zelfstudie hoef je ook niet zo veel in de klas zitten, en je weet ook donders goed als er in de klas over de turkse ras gepraat word, dat je als kippen bij bent, omdat het je interesseert
Eerst zou ik dan Ierland hebben geprobeerd en als je dan verslaafd bent aan het luxe leventje kan je Canada proberen, omdat canadezen ook een heel leuk volk isquote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Elk Europees land wat niet op Nederland lijkt, daarna intercontinentaal met zelfde criterium
Ik heb het eerlijk gezegd nooit geprobeerd, het ziet er niet lekker uit. Ik heb de Turkse keuken.quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je lust geen pizza?![]()
Vriend van mij ook niet, houdt niet van tomatensausKan je gedag zeggen tegen 3/4 van de Italiaanse keuken, doodzonde
Jawel, maar ik zat dan ook op het VMBO.quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij niet?vooral bij geschiedenis lukt het me om veel vragen te beantwoorden, tot ik bij de volgorde vragen kom of waar staan de letters ....... voor
Als je tegelijkertijd ook aan bodybuidling doet wel, jaquote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
krijg ik zeker van die vieze spieren?
Ben in juni paar dagen in Dublin geweest met middagje naar de kliffen, vond ik al vetquote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef siddha het volgende:
[..]
Eerst zou ik dan Ierland hebben geprobeerd en als je dan verslaafd bent aan het luxe leventje kan je Canada proberen, omdat canadezen ook een heel leuk volk is
Nope, je ziet m'n ribben niet, dat is m'n probleem ook niet. Je ziet m'n meeste botten niet, i.t.t. andere dunne meisjes/vrouwen. Ik ben vrij smal gebouwd, waardoor ik moeite heb met het vinden van kleding.quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gespierde vrouwen![]()
Kan je je ribben zien als je gewoon normaal doet, geen adem inhoudt enzo?
Bij mij wel, maar ik ben dan ook een geval apartquote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gespierde vrouwen![]()
Kan je je ribben zien als je gewoon normaal doet, geen adem inhoudt enzo?
quote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd nooit geprobeerd, het ziet er niet lekker uit. Ik heb de Turkse keuken.
Ik denk dat dat wel beter is, als je van jezelf weet dat je er de discipline niet voor hebt. Je kunt daarna nog altijd HBO doen. Al is het wel zonde.quote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, maar niet iedere les gaat daarover. Ik weet het niet, ik ga nu een versnelde opleiding MBO doen, zodat ik tenminste een diploma achter de hand heb. Misschien ga ik daarna wel HBO doen, misschien ook niet, ik zie het wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |